Jauns bāzes dzinējs «Audi A8»

 
25.aprīlis 2005 10:06

Koncerns Audi sācis piedāvāt savam modeļu klāsta flagmanim Audi A8 jaunu bāzes versijas dzinēju. Sešcilindru 3,2 FSI dzinējs ar 260 Zs jaudu nomainījis līdzšinējo 3 litru V6 220 Zs spēka agregātu. Tiesa - šis jauninājums Eiropas tirgū sadārdzinājis bāzes modeli par 500 eiro.



3,2 FSI dzinējs jau pazīstams no modeļa Audi A6. Maksimālais dzinēja griezes moments ir 330 Nm. Auto maksimālais ātrums ar šo dzinēju ir 250 km/h, bet 100 km/h sedans spēj sasniegt 7,7 sekundēs. Degvielas patēriņš ir 9,8 litri uz 100 ceļa kilometriem.


3,2 FSI bāzes versijā ietverta priekšējo riteņu piedziņa un Multitronic automātiskā transmisija. Par papildu samaksu var tikt pie pilnpiedziņas, sešpakāpju "automāta" un versijas ar pagarinātu riteņu bāzi. Loģiski, ka opciju sarakstā ir arī ksenona lukturi, iespēja pasūtīt kursam līdzi sekojošus lukturus, digitālo radio un parktronic.

Atgādināsim, ka šogad Audi veica A8 kosmētiskos uzlabojumus. Visiem Audi A8 modeļiem būs jau atpazīstamā radiatora reste veco Auto Union modeļu stilā. Agrāk šāds dizaina elements bija tikai topversijai Audi A8 W12.
 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti