BMW CS1 koncepts pirmoreiz Ženēvā 49

1.marts 2002 0:13

BMW grib iepazīstināt ar turpmākajiem pavērsieniem attiecībā uz mazo klasi, kā arī izpētīt cilvēku reakciju. Kaut ko līdzīgu konceptam CS1, kuru varēs apskatīt 7. martā Ženēvas auto izstādē, BMW arī grasās ražot pēc apmēram diviem gadiem. Šoreiz tiks prezentēta viena no CS1 versijām – četrvietīgs kabriolets.

BMW CS1 ir ļoti stilīgs dizains. Daudziem tas atgādina konceptauto X-Coupe, kas tika prezentēts Detroitas autoizstādē. Sistēma iDrive, kas adoptēta no 7. sērijas, vismaz pirmajiem 1. sērijas modeļiem noteikti netiks uzstādīta, vai arī tā izpildīs tikai pusi no iespējamām funkcijām. Tiesa, sistēma, kas atrodas viduskonsolē, nesaucas iDrive, bet Controller. Nospiežot uz Controller, vadītājs aktivizē pašu sistēmu un displeju, kurš atrodas mērinstrumentu panelī. Pateicoties salona apdarei izmantotajai gaišajai plastmasai un alumīnijam, automašīnas iekšiene izskatās plaša. CS1 koncepts ir mazākais auto pasaulē ar RWD. Šim automobīlim ir uzstādīts 1.8 litru četru cilindru Valvetronic dzinējs (115 Zs), kurš sajūgts ar automātisko ātrumkārbu, pie tam ar SSG (Sequential Sports Gearbox). Ātrumu pārslēgšanas vadība ir novietota uz stūres. CS1 var vadīt gan ar automātisko ātrumu pārslēgšanu, gan manuālo. Sajūga pedālis automašīnai nav. Pagaidām nav skaidri zināms, kas paliks sērijveida modelī tāpat, kas mainīsies. Pēc BMW taktikas un pēdējām izstādēm spriežot, pastāv ļoti liela varbūtība, ka CS1 šāds arī varētu parādīties sērijveidā. Uģis Zarakauskis // www.lenta.ru
 
Visi komentāri
 
14210. viesis 1.marts 2002 6:44
0 0 Atbildēt

Jaasaka ka man taa prieksha pamatiigi piedur- uztaisiita ljoti agresiiva. Vai ta motora klaasts ar to vien beigsies, vai tas tikai saakumaa. Kauch ko bish bish jaudiigaaku jau vareeja iemest, kaut ar, cik esmu dzirdeejis, bembim shis 1.8 ir izdevies. Vai ne? piis.

ripists

14211. viesis 1.marts 2002 7:43
0 0 Atbildēt

Vai ir kaut kas taads, kas bembim motoru zinjaa ir kaadreiz neizdevies???

Motors ir tas pats, ko tagad montee E46 un Z3... Protams veeleek buus citi motori.. un droshvien arii diizelis... Beidzot tachu ir jaanoliek pie vietas VW un Audi mazaas klases ar visiem GT diizeljiem.

14213. viesis 1.marts 2002 8:39
0 0 Atbildēt

Visu ciennu autinnam.

RWD tas ir labais- tas ir komforts un stils.

Motorus man liekas zem garaa paarsega varees ielikt visaadus un pat viskrutaako kaadu no R6.

14215. viesis 1.marts 2002 8:48
0 0 Atbildēt

RWD ir @#$%!!! It sevišķi ziemā uz slidenas šosejas...

BMW(RWD) Audim(Quattro) ziemā klāt nestāv!!!!!

14217. viesis 1.marts 2002 8:56
0 0 Atbildēt

Dizains jau baigi interesants - kā skatīties sejā niknam zvēram!

14218. viesis 1.marts 2002 8:59
0 0 Atbildēt

Mmmmm, pupsiks!

Galdnieks

Sūdīgi ka tev ziemā nestāv... :D

14221. viesis 1.marts 2002 9:11
0 0 Atbildēt

Arī tev kā jau Bembelistam, prāts aizvēries...

14229. viesis 1.marts 2002 9:37
0 0 Atbildēt

Ugij, nedziivo iluuzijaas, ir arii BMW dzineeji, kuri nav izdevushies, ir arii citi mezgli , kas nav ierakstiijushies kopeejaa "laimes" ainavaa ... cilveeki , kuri profesionaali nodarbojas ar BMW remontu, to ljoti labi zin, bet taa ir vinju naudinja, ka vinji to zin:-)

Atmini kaut vai tos pashus 80. gadu BMW, kuru galvenajiem agregaatiem bija oficiaali noteikts resurss 125 - 150 000 km, tik maz nebija nevienai automarkai, pat ne Opel un Mazdas atbilstosha izmeera un klases autinjiem ...ideaala auto nav, katram ir neapshaubaami plusi un miinusi, taads BMW nebuut nav iznjeemums. Starp citu, shitam minimonsteram un veel ar RWD ljoti labi iedereetos 1.8 vai 2.0 ltr 4nieks ar mehaanisko kompresoru, vot tas buutu "Fahrspass pur" - dzineejs, kuru nav lieki "jaakrukjii" kaa iisgaajiena 6niekus, bet kursh jau no praktiski tukshgaitas atdod griezes momentu kaa bullja speerienu. ja esi pabraucies ar MB "Kompressor" autinjiem, tad saproti, par ko ir runa. Galu galaa BMW kompressora modelji bija jau pirms WW2 , tikai vinji lidoja pa gaisu Luftwaffes pasaakumos :-)

14235. viesis 1.marts 2002 9:52
0 0 Atbildēt

man patiik shii auto dizains! par motoriem varu teikt ka protams ir arii neveiksmiigi mazie motoriishi ar mazu resursu, bet... staasts no dziives - manam BMW 535 ir 4x paarsists karteris pa latvijas celjiem (1 un vieniigo reizi es to izdariiju personiigi pagaajushos Z-svetkos braucot uz bazniicu)... zinaataaji nojaush ka paaraak labi tas motoram nevareetu beigties (izliist ellja, pastav iespeeja nolauzt elljas suukni utt.).... saveejam es sametinaaju alumiinija karteri un viss notiek, autish rulzzzz atkal... briinos par BMW stiprajaam klokjeneem... esmu dzirdeejis staastus par to kaa bembiitim tiek nomainiitas shaales (kuras ir nedaudz piekusushas pie klokjenes) neaiztiekot klokjeni un auto tiek expluateets taalaak bez raizeem.....

14242. viesis 1.marts 2002 10:11
0 0 Atbildēt

Vau cik jaudigs, laikam atmosfeeriskajis dzinejs? ;))) Laikam BMW izdotas tikai lielus dzinejus taisīt. He-he.

14250. viesis 1.marts 2002 10:34
0 0 Atbildēt

Nu varbūt tas engine ir kruts, bet 1.8 ar 115 Zs neizklausās nikni. Paskatieties kaut vai uz japāņiem u.c. "*******iem", kam jauda grozās ap 140 Zs. OK, var jau iebilst par to, ka tie ir tikai pie lieliem apgriezieniem un griezes moments arī nav diezkāds, no ... vsjotaki !

14287. viesis 1.marts 2002 12:13
0 0 Atbildēt

Opel (Kadett un Ascona) bij 1.8 ltr un 115 ZS jau 1987. gadaa, mozh veel agraak, excellents motors bij, baisi izturiigs ...

ex-Opelists

14298. viesis 1.marts 2002 13:35
0 0 Atbildēt

Manam 80g.320 jau noskreejiens 248 tkm,elllllllja nezuud,top zustand.Taa kaa ejiet bekot ,par vaargumiem un citaam lietaam

diskuteejot.2u BMW iip$nieks.

14299. viesis 1.marts 2002 13:36
0 0 Atbildēt

Nu ko berni es varu teikt. Audisti paliek audisti, vinji uz visiem jautajumiem (tai skaitaa cik tev ir gadu;. kaa tevi sauc; ko tu ed no ritiem) atdild vai nu Kva-kvatro vai Tur-tur-bo). Ar tiem viss skaidrs, un A8=A6=A4 ir rulez.

Es nemaz nebrinos ari par Opelistiem. Es jau sen zinaju ka Ascona ir visu laiku labaikais auto) Zel tikai ka lidz Latvijai nav atnakushi tadi eiropa pazistamie modeli ka Ascona 2.5, Ascona 3.0. Ascona 4.0, Ascona quattro turbo un viss asconakaja Ascona IL)

14300. viesis 1.marts 2002 13:42
0 0 Atbildēt

man ludzu 3 tadus

14303. viesis 1.marts 2002 13:49
0 0 Atbildēt

Tev jastav rindaa) Sheit cilveki no 1983. gada gaida preces piegadi)))

14312. viesis 1.marts 2002 14:24
0 0 Atbildēt

tu veel nepiemineeji Opel astrs GOLDEN W12 allshitroad. Nosaukums pagaraaks bet bliezzamais nopietns, paaatrinaajums 9.8 metri/ sekundes kvadraataa.(protams tikai ja izkriit no lidmašīnas)

Un varbuut esi dzirdeejis par kruto audi TT ar suuro paarlieko pagriezzamiibu un kruto priekšaa piedzinnu, kas 180 pats met kuulennu, vadiitaajam nekas nav jaadara un arii nevar izdariit ( taa ir opcija jaunajiem audi sport)

14326. viesis 1.marts 2002 15:00
0 0 Atbildēt

Domāju ka Audi A4 cabrio, ja šito smuko laidīs apgrozībā, varēs klapēt to bodīti ciet!!!!!!!

14334. viesis 1.marts 2002 15:12
0 0 Atbildēt

IKS 525 : nu ko, ar Askonu 1.8i es savulaik mazgaaju biimerus kaa beernus, sorry, bet 1.8 biimers vispaar ir slims, a pljerksteeshana par Askonaam 3.0 , 4.0 un tamliidziigi ir slima sunja murgi - liidz 2.5 ieskaitot var mazgaat ar 1.8 un 2.0 askonaam, a lielaaku nav kaa shkjiras, nu ko, njemam omegu Lotus ;-) Tu bik tikai nenjem veeraa, cik maksaaja (JAUNA!!!) askona un cik biimers, taa ka visi tavi argumenti ir garaam.

14339. viesis 1.marts 2002 15:42
0 0 Atbildēt

To Hesus... diez vai.... Personīgi es jau nu šito $%^#@ neņemtu kaut man pilnas kabatas un bankas buutu ar piķi. Labāk kādu Lexi IS300 (pofig ka nav kabriķis) vai honda S2000.

14340. viesis 1.marts 2002 15:44
0 0 Atbildēt

AUDI QUATTRO MONSTRS!!! a BMW sūkā dupsi!!!!!

14341. viesis 1.marts 2002 15:44
0 0 Atbildēt

2 viesis. Visletak maksaja noteikti ZAZ, tas nozime ka ZAZ ir labaks par Opeli. Ta ka visi tavi argumenti ir garaam.

PS. Mazgat vajag neviss ar Asconam, bet ar ar specialo shampini (piem. Trotle wax). A Asconas labi shkist udeni? Interesanti, vai viena Ascona var nomazgat citu Asconu? Kads ir Asconas videjais paterinsh uz vienu 1m2 virsmas...Cik maksa litrs Asconas? Vai var nopirkt Asconas koncentratu? Vai pec Asconas ir jaskalo masinu?...

Labak pasaki cik sekundees taa iet lidz 100.

14343. viesis 1.marts 2002 15:47
0 0 Atbildēt

Atkal Auditi ar savu kva kva)))

14345. viesis 1.marts 2002 15:54
0 0 Atbildēt

lai uztureetu asconu normaalaa tehniskaa kaartiibaa nedeellaa ir jaanokoshllaa 10 kg punnkku un jaaaizsmeeree taas vietas kur netiishaam kraasa ir nomazkaajusies.

lai nebojaatu dzirdi jaalieto austinnas, vislabaak nnemt no MTZ80 standartapriikojuma, bet nu ja rosiiba atllauj var pannemt arii no lidmashiinaam tad braucot virs80 km/h varees arii sarunaaties ar pasazhieriem :)))-

14346. viesis 1.marts 2002 15:55
0 0 Atbildēt

un bembists ar ravu rulz rulz :)

14349. viesis 1.marts 2002 16:07
0 0 Atbildēt

Man liekas ka Latvijas zinātniekiem ir izdevies klonēt cilvēku: ņēma un noklonēja Bimmeru un sanāca IKS_525! ;-)

Tu (IKS_525) vispār lasi tos komentus, kurus tu pats komentē? Tev viesis 2002-03-01 15:12:45 aizrādīja, ka salīdzināt divas dažādi maksājošas mantas nu nav prātīgi! Nu ja nav ko teikt/atbildēt tad nevajag te piespamot ar muļķībām. Konkrētajā komentu zonā iet runa par pavisam ko citu - par BMW CS1! A Tu tikai par Ascona, ascona, te iet runa par jaunu mašīnu, nevis kaut ko ko jau 10 gadus netaisa!

14351. viesis 1.marts 2002 16:14
0 0 Atbildēt

Bet tu nepamaniji, ka musu zinatniekiem jau sen izdevas klonet cilvekus! Tie pat 2 vardus zina - KVAxx un TURxx!)

Ne. bet labi. BMW CS1 izskatas labi!

14352. viesis 1.marts 2002 16:15
0 0 Atbildēt

Specialist - muti

IkSu neaiztikt

Stas derzhisj jesli eto ti :)))

14356. viesis 1.marts 2002 18:02
0 0 Atbildēt

IKS_525, naakas piekrist speciaalistam, piektienas vakaraa pirms kodiena Tavs spams biki kriit uz nerviem :( bet nu ok ;)...

14374. viesis 2.marts 2002 2:16
0 0 Atbildēt

Kur ir palicis pats reaalaakais dzheks Chilli, es tieshaam vinju apbriinoju, ja tu to izlasi tad atraksti uz meilu Bleids@one.lv mans iistais vaards ir Gunta un man ir apriebushies visi tie miikstie bazari, kaartiigs viirietis nekad nepazemosies liidz tik nozheelojamaam mashiinaam kaa opel. Neatkariigi viirieshi ir seksiigi.

Redaktors 2.marts 2002 9:34
0 0 Atbildēt

... Chilli, Chilli, tu zini, ko es gribēju teikt...

14384. viesis 2.marts 2002 12:02
0 0 Atbildēt

:D

14389. viesis 2.marts 2002 13:47
0 0 Atbildēt

es-audifans

tā jau nekas, bet nu tas Bimmer daudzinātais valvetronic- 1,8 -115Zs - vienkārši *******

Audi pat vecām 1996.gada mizām ar ADR (1.8 motorkods) ir 125Zs un bez turbo, bimm.

1.8 turbo ir 150 Zs

Ha, BMW rullez... Audi drives better (jaudas ziņā noteikti.)

14392. viesis 2.marts 2002 13:55
0 0 Atbildēt

nupat izlasīju iepriekšējos kommentus.

Nu tam IKS_525 toč smadzenes tur, kur BMW piedziņa.

audifans

14394. viesis 2.marts 2002 14:05
0 0 Atbildēt

audifanam

ak taa ja? kaadeelj tad shamais 1.8i dzineejs sanjeema lielas ovaacijas pasaulee (skat. "Engine Awards 2001")...? kautkaa nemaniiju tur to Audi/VW 1.8T...

14395. viesis 2.marts 2002 14:10
0 0 Atbildēt

nezinu, Perf,

vispār uzskatu, ka daudzi ražotāji un modeļi rulllllz, ne tikai BMW vai Audi, ir tak arī citas labas mašīnas.

Vienkārši besī, ka bemberisti domā, ka Zeme griežas ap Bavāriju, bet tās centrā atrodas pārveidots lidmašīnas propelleris ar 2 ziliem, 2 baltiem sektoriem...

Vienkārši CAURMĒRĀ Audi "ieliek"citiem Zs no litra gan atmosfēriskajiem, gan turbo, supercharge u.c.

BMW ir citas priekšrocības un tehniski labumi.Kādēļ to neapzināties? Bērnības trauma, vai?

14407. viesis 2.marts 2002 20:17
0 0 Atbildēt

redz.... man nu gan nevajadzeetu kraameet virsuu par to ko Tu man tur augshaa, varbuut biezhaak lasi diskusijas maniisi ka man buutiibaa arii pret Audi un veel dazhiem patiesi labiem brendiem nav nekas pret... vienkaarshi uzskatu BMW par caurmeeraa labaako Drivers Car un protams arii Status Car :)...

tas par ielikshanu no litra - taa nu gan nevar viennoziimiigi apgalvot. padomaa, ja 520i ir 170 hp, 525i ir 194 hp... un veel daudzi piemeeri. Kaut vai lielie Valvetronic'i jaunajam E65 (septiitajam), 735i un 745i, attieciigi 272 hp un 333 hp... un videejais degvielas pateerinjsh zem 11 litriem (!!!)... veel tak toposhais 5.0 V10 ar 550 hp... arii jaunais Z5 2.2 litru motors ar 245 hp... un veel shis tas.

14415. viesis 3.marts 2002 9:01
0 0 Atbildēt

Labi, Perf, es jau nestrīdoss, maybe man ar' tas savs brenc labāk patīk ;))

Varam pajautāt, lai Redaktors iztaisa tādu technikas stūrīti, kur sadaļā ENGINES būtu konkrēti skaitļi (ko mēs tur ievietotu) par bhp, torQ, 0-100, gasoline pārtēriņš (tēriņš) u.c. labi rādītāji. Var arī ekstru stūrīti iebliezt - rau, tam un tam modelim 1985.gadā bija xenon lukturi un tā?>> būtu incanti

14448. viesis 3.marts 2002 19:37
0 0 Atbildēt

perfektajam. eu tu gan noshaavi greizi par to 1.8... tas tak nebija bmw, bembim bij tas lielais awards ar 2.0. a 1.8 manupraat suukaa. ja jau nolaizhamies liidz opelja liimenim... nu par tiem 115 Zs. un aizmirsi piebilst, ka bmw shad tad piechakareeja cilveekus. uz bljambas 1.8, bet zem vaaka 2.0... speciaali prieksh shaurajaam pieriiteem.

droshi vien ka shitajam siicim kompresijas pakaape 9.2 HAAHAHAHAAAA.

14469. viesis 4.marts 2002 8:59
0 0 Atbildēt

to Sharer- BMW 2001. gadaa ieguva 1. godalgu ar 3.2 Mpower 340 zirgspeeki, un klaat veel tam 1.8 velvetronic un 2.0 diizelis. Taatad pirmajaas astonaas godalgaas 3 BMW motori.

Par ko mees vispaar te runaajam :)

14471. viesis 4.marts 2002 9:06
0 0 Atbildēt

Audi maak tikai ielikt turbiinu un 5 vaarstus, bet uztaisiit bezpakaapju iepluudes kolektora garuma mainnu, mainaamas iepluudes faazes(bezpakaapju), mainaams vaarstu atveeruma lielums plashaa diapozonaa, sisteema bez drosellvaarsta, ieguust degvielas ekonomiju un jeedziigu griezes momentu pie dazzaadiem apgr.

Audi fani nomainiet pamperus un lasaties uz savu zonu spiegt un slapinaat biksees.

14581. viesis 4.marts 2002 14:12
0 0 Atbildēt

BMW 1,8 Valvetronic Engine Awardos ieguva 2. vietu, pirmajā vietā bija BMW 3,2 dzinējs.

Shearer, vēlāk tevi apskaidrošu par tiem 1,6, kur patiesībā zem haubes ir 1,8..

14609. viesis 4.marts 2002 15:10
0 0 Atbildēt

pats jau zinu Bimmer. Tagad jau vinji vairs nemaanaas :)

14611. viesis 4.marts 2002 15:10
0 0 Atbildēt

ps ja tu kaut ko man saaxi staastiit par pazeminaatas jaudas dzineejiem, es nomirshu aiz smiekliem. :)

14641. viesis 4.marts 2002 16:11
0 0 Atbildēt

Par to pazemināto jaudu... tas pats dzinējs iekš Peggy ar 2,0 dīzeli ir pieejams gan ar 90 Zs, gan ar 110Zs. Tas pats ir ar tiem BMW 1,8 dzinējiem, kuri ir ar dažādām jaudām, tikai modeļa kodējums mainās- 318i, 318is utt.

Runājot par tiem 316 ar 1,8 motoru, tad tas iekš 316 E30 modeļa (kā Ugias'am) bija ar 1766cm3 karbūzi un 90Zs, bet iekš 318i tas pats tikai ar šprici un 105cm3. Tas 316i E30 bija jau ar 1596cm3 šprici un 102 zirgiem.

14645. viesis 4.marts 2002 16:15
0 0 Atbildēt

tie 105 domāti zirgi, nevis cm3 :)

14728. viesis 4.marts 2002 20:13
0 0 Atbildēt

Runājot par to BMW šmukšanos ar šiltēm, tā tiešām notiek arī tagad, piemērām 316i ir 1.9, 745 ir 4.4, vecajam 750 ir 5.4, 320 ir 2.2, varbūt ir vēl, bet uz doto momentu neatceros, bet vispār kāda nozīme, daži kubi vairāk vai mazāk, galvenais ka labi iet.

Ja runājham par audi lieljaudas turbo motoriem, tad, bembim jau 80 gadu sākumā bija 1.5 motors ar nieka 1280zs !!!, tiesa tas bija F1 motors, domātais priekš kvalifikācijas, sacensībām domātajai versijai bija apmēram 860zs, bet tā pat audi turbu nestāv klāt, hi hi (cits viesis)

14734. viesis 4.marts 2002 21:05
0 0 Atbildēt

shiirim un veel te dazhiem gudriniekiem.

neviens neko neshmaucaas, tas pirmkaart... nu sen jau zinaams ka BMW nekad nav licis taadus ciparus kaa piemeeram 319 vai 527... visi tie cipari noziimee MODELI un tikai... jaa, protams, biezhi sakriit peedeejie divi cipari ar litraazhu. un shiiris laikam nezin ka jaunajam 520i ir 2.2 litri, taapat arii 320i ir 2.2, un 735i ir 3.6 litri... un 318d ir 2.0 litru diizelis.. utt utt :).

16349. viesis 14.marts 2002 13:48
0 0 Atbildēt

Perf

A ko tad vecajam 320i bija 2.0? Ja palielina engine apjomu, tā iegūstot 20 zs, ar ko te var lekties? :D

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

300 km/h un 3,7 sekundes līdz simtam – atklāti Lamborghini Urus tehniskie dati 5

Britu žurnālistiem izdevies uzzināt jaunu informāciju par Lamborghini krosoveru Urus vēl pirms tā oficiālās debijas, kas gaidāma 4.decembrī. Lasīt vairāk

 

Rekords - 58 indieši uz viena motocikla (+ video)

Indijas armijas apakšvienības "Tornado" karavīri uzstādījuši jaunu Ginesa rekordu pēc cilvēku skaita, kas brauc uz viena motocikla. Lasīt vairāk

 

Taivānas super-elektroauto ar vēl mežonīgāku dinamiku nekā Tesla Roadster (+ foto; video) 4

Taivānas kompānija XING Mobility iepazīstinājudsi ar 1360 Zs jaudīgo super-elektroauto, kas ir vēl ātrāks nekā tikko prezentētais Tesla Roadster (400 km/h; 1,9 sek.100 km/h). Lasīt vairāk

 

280 km/h ar “BMW” - vācu policija aptur 18-gadīgu karstgalvi no Šveices 11

Vācijas ceļu policija apturējusi kādu 18 gadus vecu šveicieti, kurš ar savu “BMW” markas spēkratu traucies 280 km/h šosejas posmā, kur atļautais ātrums ir 120 km/h. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti