Jaunais Audi A4 Cabriolet - dinamika un dizains 15

6.septembris 2005 9:26

Braukšanas bauda un sportisks piedzīvojums, izcilas augstākās klases tehnoloģijas un luksus klases automobiļu segmentam piederīgs izsmalcinātības un ērtību līmenis: Audi iepazīstina ar modeļa Audi A4 Cabriolet jauno paaudzi.



- Jauns virsbūves dizains ar uzsvērti sportisku ārieni
- Izmēri: garums 4573 mm, augstums 1391 mm, riteņu bāze 2650 mm. Bagāžas nodalījums: 315 litri (246 litri, ja kabrioleta jumts ir nolaists)
- Dzinēji (uzstādīti gareniski):
3.2 FSI V6 dzinējs, kas attīsta 188 kW (255 ZS), 330 Nm, 0-100 km/h: 6.8 s, maksimālais ātrums: 250 km/h (uzstādīts ierobežotājs)
2.0 TFSI dzinējs, kas attīsta 147 kW (200 ZS), 280 Nm, 0-100 km/h:
7.9 s, maksimālais ātrums: 238 km/h
1.8 T dzinējs, kas attīsta 120 kW (163 ZS), 225 Nm, 0-100 km/h: 9.4 s, maksimālais ātrums: 226 km/h
3.0 TDI V6 dzinējs, kas attīsta 171 kW (233 ZS), 450 Nm, 0-100 km/h: 7.3 s, maksimālais ātrums: 242 km/h



- 5 vai 6 pakāpju manuālā pārnesumkārba vai 6 pakāpju tiptronic automātiskā ātrumkārba (quattro modeļiem) vai pastāvīgi mainīgā automātiskā transmisija multitronic (apvienojumā ar priekšējo riteņu piedziņu)
- Priekšējo riteņu piedziņa vai quattro pastāvīgā četru riteņu piedziņa
- Dinamiska ritošā daļa: optimizēta četru sviru priekšējā piekare un pašregulējošā trapecveida sviru aizmugurējā piekare precīzai un sportiskai vadamībai, uzlabota bremžu sistēma, jaunākās paaudzes ESP sistēma



Jaunums: adaptīvā gaismu tehnologija (mainīgā gaismas leņķa kontrole)

Audi AG jauno Audi A4 Cabriolet prezentēs Frankfurtes autoizstādē.

 
Visi komentāri
 
177792. viesis 6.septembris 2005 10:23
0 0 Atbildēt

Nu vai zinies. Gaļas dēlītim pat ir pievilcīgāks dizains.

177795. viesis 6.septembris 2005 10:32
0 0 Atbildēt

Adaptiivaa gaismu blablabla :)

177806. viesis 6.septembris 2005 11:55
0 0 Atbildēt

smuks auto ar veiksmiigu dizainu :)

177809. viesis 6.septembris 2005 12:10
0 0 Atbildēt

TO Jurxs

Nu tad tik turpini parvietoties ar savu galas deliti.

177818. viesis 6.septembris 2005 13:37
0 0 Atbildēt

A reste ta revolucionara. Tas vien cenu par 3/5 pacel. A par dizainu: nebija nav un nebus sitiem dizaina.

177829. viesis 6.septembris 2005 15:47
0 0 Atbildēt

Tai meičai baltos brunčos ir labs dīzains :)

177835. viesis 6.septembris 2005 16:30
0 0 Atbildēt

nekur tālu jau tas dizains no 87 gada burbuļa aizgājis nav

177837. viesis 6.septembris 2005 17:09
0 0 Atbildēt

Man arī šķiet, ka pēc slavenā 87.gada "ziepjutrauka" , pašreizējā modelī nekādas īpaši revolucionāras izmaiņas nemana - ja nu vienīgi slavenā "nuvolari" reste, kuru sajūsmā ir paši audi dizaineri... Ārēji vizuālais veidols - faktiski tas pats. Atceros, kā 90-to vidū slavenais 87.gada modelis Latvijā bija daudzu autogribētāju sapnis. Sevišķi šo auto pozitīvā gaisotnē izcēla LABĀS pretkorozijas īpašibas un cinkotā virsbūve. Pirms tam autovadītāji nopietni paguva paŗliecināties, ka "rietumu" brīnumi - kadeti, rekordi, nissani,senatori,granadas rūsē ne sliktāk par žiguļiem un mošiem....tas jau bija visiem pieriebies. Šodien jau pajaunie A4, A6 vairs reti kuru iepriecina un pārsteidz, jo remontu un apkalpes izmaksas ,diemžēl, ir dārgākas, nekā vecajam "ziepjutraukam".

177839. viesis 6.septembris 2005 17:42
0 0 Atbildēt

Ka iists latviets teiktu...nu fufelis...ne peec ka neizskataas...zigu nav..nezheligi bendzu rij.... uttt :)

177841. viesis 6.septembris 2005 18:02
0 0 Atbildēt

un kur viņa dizainā ir sportiskums vispār nesaprotu

177849. viesis 6.septembris 2005 21:02
0 0 Atbildēt

nu ja, toties Hunday Getzam ir ahuuns dizains :D

177938. viesis 7.septembris 2005 10:26
0 0 Atbildēt

vai šeit iet runa par Getza dizainu ?

un nav jau nemaz sliktāks par OOOO , kas pēdējo 17 gadu laikā faktiski nav manījies, ir jau liela auto lietotāju daļa, kam tas patīk, bet tad vajag rakstīt - uz tradīcijām balstīts, pārbaudītas vērtības u.t.t.t

nevis jauns, brīnišķīgs, sportisks

178016. viesis 7.septembris 2005 17:00
0 0 Atbildēt

to arba!

nejauc divas atšķirības lietas - oooo un PR autoru. markai kā tādai nevajadzētu pārmest novatoriskumu un progresivitāti. apgalvot, ka oooo 17 gadu laikā nav mainījies nozīmētu, ka tu citus audi kā 80 un 100 nemaz nezini. protams, ka ir dažas pazīmes, pēc kurām joprojām visi auži ir vienādi, piemēram, 4 oooo.

tas, ka Audi PR sastāv no "brīnišķīgs", "lielisks", "teicams", "sportisks" ir no citas operas, un tur nu neko nevar padarīt, ja galvenajam PR spečukam ir tikai 12 klašu izglītība.

178445. viesis 9.septembris 2005 11:46
0 0 Atbildēt

To viesis

12 klasses ir vairāk nekā 8. Portēla sērfotājiem saiģot!

178565. viesis 10.septembris 2005 14:40
0 0 Atbildēt

CHRYSLERS:kad tik sitam neieliek mazo 1,9tdi diizeliiti kaa vecajam

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

299 000 eiro - Vācijā pārdod Volga ar 500 Zs Mercedes motoru (+ FOTO) 13

Vācijas auto pārdošanas portālā Mobile.de ievietots sludinājums, kurā tiek piedāvāts GAZ M-2 Wolga V12 – kupeja, kuras pamatā ir krievu sedans GAZ-21 „Volga ” un Mercedes S600. Lasīt vairāk

 

Autoceļu uzturētājs: Ar katru gadu samazinās bedrīšu lāpīšanas apjomi 4

Jautājums par nepieciešamību celt Latvijas autoceļu kvalitāti tiek apspriests daudzus jo daudzus gadus Lasīt vairāk

 

Valsts policija sāk dienesta pārbaudi par Aizkrauklē dienesta automašīnā guļošiem policistiem (+ VIDEO) 13

Valsts policija (VP) sākusi dienesta pārbaudi par video fiksētajiem Aizkrauklē dienesta automašīnā guļošiem policistiem, aģentūru LETA informēja VP Zemgales reģiona pārvaldes vecākā speciāliste Ieva Sietniece. Lasīt vairāk

 

Līdz pat 238 Zs Eiropai - "Ford Edge" piedzīvo modernizāciju (+ FOTO) 7

ASV autobūves kompānija "Ford" modernizējusi krosoveru "Edge". Krosovers ar līdz pat 238 Zs jaudīgiem dzinējiem tiek tirgots arī Eiropā un tiks parādīts Ženēvas autoizstādē (no 8.03). Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti