SAAB RudenS «SSS 2005» (+ foto) 10

 
11.oktobris 2005 9:22

2005.gada 9.oktobrī Latvijas SAAB klubs rīkoja saulainas dienas pasākumu saviem biedriem un aktīvajiem kluba atbalstītājiem – “Rudens SAAB Stūrmaņu Sacensības 2005”.

sss1.jpg Daudzi no Jums piedalījās SAAB Kluba rīkotajā pasākumā “Gaiziņš 2005” un atcerējās garos, biezu ceļa putekļu klātos ceļus. Kā jau dzīvē ir pierasts , tad laba kluba pasākuma nobeigums ir arī kā jauna pasākuma sākums. Tad nu jūlijā prāta neprāts dīdīja un radās doma par to, ka noteikti gribas vēl, tikai ar piebildi ... pa asfaltētiem ceļiem.

Tā nu bez lielas kaulēšanās mūsu lielākais šī gada pasākumu organizators – Gatis, ekspress termiņos bija sagatavojis mums jaunu brīvdienu pasākumu ar skaidru norādi uz to, kas ekipāžā šoreiz būs tas svarīgākais.

Pasākums bija kardināli atšķirīgs no visiem iepriekšējiem, ko līdz šim bija rīkojis SAAB Klubs. Startējām no SAAB dīlera „E & S Auto”, kur katrai ekipāžai tika izsniegta karte bez mēroga ar tajā atzīmētiem meklējamiem kontrolpunktiem. Katram KP bija dota arī sīkāka mēroga kartīte, kuru gan nekādi nevarēja „sastiķēt” ar lielo kop-karti, kā arī foto-kontrolkartiņa ar KP attēla izgriezumu dabā.

Uzdevums bija atrast 12 kontrolpunktus, no kuriem vienā bija jānokļūst precīzi pēc 1.5 h un pēdējais jāapmeklē pēc 3 h. Lielākus vai mazākus sodus varēja iegūt par kavējumu vai ātrāku iebraukšanu KP vai vispār tā neatrašanu. Kontrolpunktu apmeklēšanas secību katra ekipāža varēja izvēlēties pēc savas sirds un (ne)saprašanas, tomēr tikai viens variants izrādījās esot bijis vinnējošais, jo tā garums esot bijis tikai 162 km.

Iespējams, ka daudzi vairāk koncentrējās uz KP apmeklēšanu laikā, nepievēršot uzmanību īsākā ceļa izvēlei. Labākā ekipāža visu paveica laikā, nobraucot 167 km. KP bija izvietoti Rīgas apkārtnē, ļaujot braucējiem izbaudīt galvaspilsētai tuvo ceļu un ainavu burvību. Kopā piedalījās 19 braucēju ekipāžas, pārstāvot 96, 900, 9000 un 9-5 dažādu gadu auto modeļus.

Pēc finiša, Gaujas krasta „Korandē” ēdot zandartus un pīles, tika stāstīti piedzīvojumu un pareizā ceļa stāsti, un apbrīnojami, ka šoreiz pilnīgi iztika bez iebildēm par tiesnešu darbu, tas tiešām bija nevainojams (hmm, raksta tapšanas laikā nebija zināmi rezultāti )!

Rezultāti
Fotogalerija

Sirsnīgs paldies visiem rudenīgajiem SAABistiem un patiešām milzīgs paldies Gatim un Guntim par iespēju šo saulaino dienu pavadīt tieši tā kā mēs to pavadījām!

Tiekamies apbalvošanas ceremonijā ceturtdien, 13.oktobrī plkst. 19.00 E & S Auto.

Jūsu SAAB klubs,
saabclub@inbox.lv

2005.gada 9.oktobrī
 
Visi komentāri
 
181678. viesis 11.oktobris 2005 9:53
0 0 Atbildēt

Tas jau velk uz fašistiem.

181681. viesis 11.oktobris 2005 10:15
0 0 Atbildēt

Žēll gan ka esmu tagad Ainārs!! :( Kas ta vardam Aldis bija pa vainu:? :D :))))

181683. viesis 11.oktobris 2005 10:23
0 0 Atbildēt

Un kas tev nepatīk Ainārā:|:D

181826. viesis 11.oktobris 2005 16:29
0 0 Atbildēt

kas Tev velk uz fashistiem????

181838. viesis 11.oktobris 2005 17:06
0 0 Atbildēt

SS s :)

181848. viesis 11.oktobris 2005 17:35
0 0 Atbildēt

he, gudrelji, nacionaalisms tas pats fashisms vien ir, a SS ir pavisam kas cits.

nu protams, ka Sport Sedan:-P:-D

181973. viesis 12.oktobris 2005 15:04
0 0 Atbildēt

Sviest tu esi Alnis! :D

181985. viesis 12.oktobris 2005 16:42
0 0 Atbildēt

To Kredoks.....

A Tu pierādi....:)))))

182015. viesis 12.oktobris 2005 20:49
0 0 Atbildēt

Sviest- tur nekas nav jāpierāda! Tas ir redzams!

189717. viesis 31.decembris 2005 22:30
0 0 Atbildēt

Sūdi tie sābi ! Tas jau ir sen zināms fakts!!! Laimīgu jauno gadu!!!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti