Bedru lāpīšanas īpatnības Jūrmalā 17

 
17.oktobris 2005 11:03

Katrs, kas braucis pa Jūrmalu, būs novērojis, ka tur ceļš, lai arī salāpīts, tomēr ir nelīdzenāks. Katra bedre, kas lāpīta, vai nu uztaisīta ar kalniņu, vai nu ir nosēdusies, ar ļoti retiem izņēmumiem. Kapēc tā, mēģināsu paust savu subjektīvo viedokli.

Rīgā, cik zinu, ir izstrādāti precizi noteikumi, kā ir jāatjauno asfalta segums pēc rakšanas darbiem vai kur izveidojusies bedre. Tur ir noteikts tas, par cik ta ielāps var nosēsties noteiktā laika periodā.

Arī, ja arī būtu jāsāk griezt asfalts pie pašas ceļa malas, tad to nevar sākt darīt 5cm (tas ir kā piemērs, precīzs attālums ir noteikts domes sasistošajos noteikumos) attālumā no ceļa malas, lai ieekonomētu asfaltu, bet tas asfalts ir jāatjauno līdz tās reālai malai. Jūrmalā viss notiekas pretēji, līdz ceļa malai mēdz palikt nelieli attālumi, t.i. nelielas iepriekšejā seguma strēmeles, kuras ar laiku, loģiski - ka nodrūp. Kur ir atjaunots segums pēc raksānas darbuiem, tad tas parasti nosēžas mēneša laikā, līdz ar to veidojas nelīdzenums.

Kādi tad var būt iemesli. Iespējams, ka:
- Jūrmalā nav speciālu noteikumu,
- iespējams, ka tādi ir, bet nav kas tos uzrauga,
- ir darbinieki, kam tas būtu jāuzrauga, bet tie savus pienākumus veic pavirši.

Līdz ar to man aicinājums Jūrmalas domei šo lietu sakārtot.
Un konkrēti varētu sākt ar bedri - tramplīnu Promenādes un Edinburgas ielu stūrī. Tur ir tāds smuks līkums, uz kura tieši pāri bija pārrakta tranšeja. Tā ir arī aizasfaltēta, bet tagad asfalts ir ievērojami nosēdies.

Reiz pat tur pāris asfalta pļekas tika iemestas, tieši tā, vienkārši iemestas, un nemaz netika pielīdzināts tas asfalts. Tagad tur ir smuks tramplīns gandrīz visas brauktuves platumā, un skaidrs, ka pie pirmās atkalas tur kāds "aizlidos" taisni. Cerams, ka iztiks bez cilvēku upuriem.

Bet vēl vairāk ceru, ka kāds Jūrmalas domes darbinieks izlasīs šo rakstu, un darīs kaut ko lietas labā, ar konkrēto bedri, gan vispār.

juriz
 
Visi komentāri
 
182411. viesis 17.oktobris 2005 11:11
0 0 Atbildēt

Sliktā bedru lāpīšanas kvalitāte Jūrmalā bija, ir un būs kamēr SIA "Liktenis" neiemācīsies kvalitatīvi veikt savu darbu.

182414. viesis 17.oktobris 2005 11:23
0 0 Atbildēt

Jāpiekrīt autora viedoklim - ceļu kvalitāte Jūrmalā tiešām ir pielīdzināma "mogiļevas" sādžu autoceļu līmenim, Īpaši jau Dubultu prospekts no Dubultiem līdz Mellužiem, kur asfalta klājums pilnībā nav atjaunots vismaz 30 gadus. Tikai vieni vienīgi ielāpi. Sloka - Melluši līdz šim bija normālā stāvoklī, bet nu jau arī tur sākas kārtējie rakšanas darbi. Strēlnieku prospekts īpaši izceļas ar "dziļajām" kanalizācijas vāku bedrēm. Bet tur jau arī "rok" reizi divos mēnešos. Būtībā, Strēlnieku un Dubultu prospekti - ES standartu kvalītātēs mērojot, ir Jūrmalas pilsētas negods.

Arī "pudeles kakls" pie Strēlnieku / Slokas krustojuma ir jūrmalnieku neizdarība - tur no rītiem vienmēr veidojas sastrēgumi.

Būtu jāsāk domāt arī par Rīgas ielas paplašināšanu zonā starp Dzintariem un Bulduriem.

182415. viesis 17.oktobris 2005 11:23
0 0 Atbildēt

Tie nav trampliini, tie ir guljoshie policisti...

182435. viesis 17.oktobris 2005 12:25
0 0 Atbildēt

ņemot vērā, ka šos darbus Jūrmalā veic tāds kantoris kā "Liktenis", neko uz ko citu jau arī nav vērts cerēt... un tā kā "Liktenim", pēc visa spriežot, attiecībās ar domi "viss ir kārtībā", ielas vēl ilgi "remontēs" tieši viņi...

182442. viesis 17.oktobris 2005 12:42
0 0 Atbildēt

Nesatraucies, Rīgā ir tāpat, varbūt centrā ne, bet nomaļāk gan

Tā pati lielā vienvirziena Volguntes iela, pēc trubu rakšanas, jābrauc pa ceļa vidu - pa abām joslām, jo tie mērgļi ielāpu uzlikuši gan nelīdzenu, gan drausmīgas kvalitātes asfaltu...

Labi vismaz, ka vēl palaist starp riteņiem tos 500 vairāk metrus, bet vienalga viens ritenis nedaudz pa malu velk....

182456. viesis 17.oktobris 2005 13:57
0 0 Atbildēt

kur Jūrmalā ir rakstā minēto ielu krustojums!!! Par pārējo piekrītu.

182475. viesis 17.oktobris 2005 15:35
0 0 Atbildēt

jā, autoram drusku laža, tās ielas nekrustojas :) varbūt Promenādes iela sajaukta ar Piestātnes? Lai gan raksta būtību tas tāpat nemaina.

182487. viesis 17.oktobris 2005 18:07
0 0 Atbildēt

mulkiibas ka Riigaa vis oki ar bedru laapiissanu, pilniigi taapat

182497. viesis 17.oktobris 2005 20:46
0 0 Atbildēt

Bišku sajaucu - tas ir Promenādes un Jaunedinburgas.

182500. viesis 17.oktobris 2005 22:25
0 0 Atbildēt

Jaunā Domes šefene visu mūžu ir jūrmlniece - slociniece. Varēja jau nu par Slokas ielām un autovadītāju labklājību vairāk padomāt. Kāda ir Pļaviņu iela Slokā ? Vasarā dolomītputekļi, rudeņos jēls māls - kā dziļos Vilces pāķos. Un tas tikai pateicoties savulaik stulbajai lattelekom kabeļu politikai, kuri visu saraka un uzbēra šķembas...Lielās šosejas ta Jūrmalā vēl normālas, izņemot augstāk minētos prospektus.

182504. viesis 18.oktobris 2005 0:26
0 0 Atbildēt

Toties Rīgā iebraucot latu neviens neprasa.......

182532. viesis 18.oktobris 2005 11:53
0 0 Atbildēt

Idiots tas "autors". Un komentārus arī lielākoties sarakstījuši pilnīgi deģeņerāti. Salīdzinot ar Rīgu Jūrmalas ir paradīze. Un par to lau iebraukšanai kauns būtu čīkstēt. Jūrmalā, atšķirībā no Rīgas nav jāmaksā par auto novietošanu Ls 0,60 stundā. Bet ja jau ļauži tā vēlās varbūt domei vajadzētu padomāt par lata atcelšanu un maksas stāvvietu ieviešanu.

182539. viesis 18.oktobris 2005 12:09
0 0 Atbildēt

Ja Rīgā ieviestu iebraukšanas maksu, tad varētu beidzot tikt vaļā no tiem jūrmalas lauķiem, kas bariem brauc uz galvaspilsētu.

182605. viesis 18.oktobris 2005 16:44
0 0 Atbildēt

182539. viesis 18.10.2005 12:09

Par Jūrmalas "lauķiem" var dabūt arī pa zobiem!

182623. viesis 18.oktobris 2005 19:19
0 0 Atbildēt

Vispār jau Latvijas beverlihilzā ielām vajadzēja būt vismaz kā Ventspilī, ja ne vēl labākām, bet "nokāstais" latiņš aiziet nepareizu ceļu.... uz lielajam, dziļajām, vai caurajām kabatām.

182646. viesis 19.oktobris 2005 1:05
0 0 Atbildēt

Nu gan optimisms, es kā Jūrmalnieks jau esmu samierinājies ar šo situāciju, kā viens te pareizi pateica "lauki", ja skatās šādā rakursā, tad viss ir pat ļoti normāli, un vēl prieks, ka vasarā tik daudz lauku ceļotāju sarodas.

182876. viesis 20.oktobris 2005 15:46
0 0 Atbildēt

Uzjautrināja 2 komentāros minētās vietas ceļu kvalitātes salīdzināšanai - Mogiļeva un Vilce. Patiesībā abās ceļi ir labāki, nekā Jūrmalā - posmā no Dubultiem līdz Mellužiem.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti