Rallijs «Sarma 2006» gaida rallistus un skatītājus 2

 
2.februāris 2006 12:48

LMT un Siemens Latvijas Rallija čempionāts 4. un 5.februārī viesosies Gulbenē, kur notiks rallijs “Sarma 2006”. Šo ralliju ar nepacietību gaida daudzi – gan sportisti, gan rallija fani, jo gaisā virmo intriga par iespējamajiem rezultātiem.

Kamēr intriga virmo gaisā, lielākajā daļā Latvijas no gaisa krīt ūdens piles nevis ziemas apstākļiem tik piemērotās sniegpārsliņas, turpretim Gulbenē ziema vēl pieturas. Pāris dienas pirms rallija Gulbenē viss nav nokusis, un lai arī sniega sega ir gana plāna, ātrumposmu segums ir ļoti labā stāvoklī. Ja var ticēt sinoptiķu solījumiem, ka siltumu aizstās zema temperatūra, tad piepildīsies rallija “Sarma 2006” vadītāja Vilhelma Sniedzāna ieceres, ka uz trases nedaudz uzsnigušais sniegs pakusīs un tad sasals, papildinot jau esošo ledus kārtu.

Rallijs sāksies 4.februārī pusastoņos rītā ar startu apvidus automašīnām pie Gulbenes kultūras centra. Pusstundu vēlāk apvidus automašīnām būs jāstartē 35,33 km garā prologā ap Ladaga un Kalnisa ezeriem.

Rallija automašīnām starts pie Gulbenes Kultūras centra tiks dots pulksten 13:00, bet jau divdesmit minūtes vēlāk sportisti dosies “LMT-1" ātrumposmā, kam sekos “Siemens-1” un “Ludza 1” Stāmerienas un Litenes apkaimē. Otro reizi šos ātrumposmus sportisti veiks pēc pulksten 15:35, kad pirmā sporta mašīna startēs ātrumposmā “LMT-2”. Ap pulksten 18:00 pirmās dienas notikumi būs galā.

Otrajā rallija dienā sportistiem būs jāveic atlikušie septiņi ātrumposmi, no kuriem “Zaķakājas” tiks veiktas veselas trīs reizes. Otrās dienas pirmajā ātrumposmā “Zaķakājas 1” sacensības sāksies pulksten 9:20. Pēc šī labi zināmā, bet viltīgā, ātrumposma sportisti dosies uz Beļavas un Zeltiņu apkaimi, kur rallija organizatori ir sameklējuši ne tik labi zināmus ceļus – “Ķiploks” un “Kalves” ātrumposmus. Kad katrs no tiem būs veikts divas reizes, bet “Zaķakājas” trīs reizes, rallija ekipāžas atgriezīsies Gulbenē, lai sākot ar pulksten 14:40 finišētu, bet jau pulksten 17:30 Gulbenes Kultūras centrā notiks LMT un Siemens Rallija čempionāta otrā posma uzvarētāju apbalvošanas ceremonija.

Plašāka informācija par ralliju “Sarma 2006” atrodama www.autorally.lv, wap.autorally.lv un žurnālā “RallyLV”, kā arī LMT un Siemens Rallija čempionāta oficiālajā radio - Radio SWH. Biļešu cenas uz ātrumposmiem būs viens lats, bet skatītāju kartes varēs iegādāties par trijiem latiem.

 
Visi komentāri
 
192101. viesis 2.februāris 2006 14:48
0 0 Atbildēt

cerams ka laiks būs labs, intriga vēllielāka un sacensība vēl skatāmāka ! es tur būšu !

192129. viesis 3.februāris 2006 11:44
0 0 Atbildēt

Interesanti kā tas notiks:Biļešu cenas uz ātrumposmiem būs viens lats, bet skatītāju kartes varēs iegādāties par trijiem latiem. Es starpcitu dzīvoju teritorijā pa kuru norisināsies viens no ātrumposmiem. Negrasos maksāt naudu lai varētu pārvietoties pa ceļu!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti