«JE Design» uzbūvē 500Zs Audi A8 15

 
20.marts 2006 12:08

Vācu tūninga atejē JE Design piedāvājis Audi A8 interesantu paketi - V8 dzinēju ar 4,2 litru tilpumu. Galveno akcentu kompānijas speciālisti likuši uz dzinēja jaudas palielināšanu.

Uz mehāniskās aizdedzes rēķina dzinēja maksimālā jauda pieaugusi no 335 līdz 500Zs, bet maksimālais griezes moments tagad ir 600Nm līdzšinējo 430Nm vietā.



100 km/h Audi A8 sedans ar JE Design gādību spēj sasniegt 4,8 sekundēs, kamēr sērijveida modelis to pašu paveic 6,3 sekundēs. Jaunā auto maksimālais ātrums ir 303 km/h.

Līdztekus dzinēja uzlabojumiem vācu ateljē piedāvā A8 arī jaunu izplūdes sistēmu ar noregulētu skaņu, par 30 mm pazeminātu piekari un jaudīgākus bremžu mehānismus. Vēl viens modernizācijas punkts ir oriģinālais aerodinamiskais veidols ar uzlikām priekšējam uz aizmugures buferim, jaunu radiatora resti, jauniem sliekšņiem un nelielu spoileri. Visbeidzot, JE Design klienti tradicionāli varēs izvēlēties savam auto piemērotākos riteņu diskus no vācu ateljē personiskās kolekcijas.
 
Visi komentāri
 
195557. viesis 20.marts 2006 12:38
0 0 Atbildēt

A kas par zvēru ir "mehāniskā aizdedze", ar kuras palīdzību var pacelt jaudu un griezi +50%?

195564. viesis 20.marts 2006 12:55
0 0 Atbildēt

pogas vietā jāpagriež atslēga:)))) ar šo šoferīša pielikto spēku tiek uzlādēti akumulatori, kas pēc tam uzkrāto energiju lēnām atdod atpakaļ:)))

195565. viesis 20.marts 2006 12:59
0 0 Atbildēt

Mja man ar tieshi taac pat jautaajums kas tas par "dziivnieku" "mehaaniskaa aizdedze" un kur vinji ir izrakushi taadu A8 kuram tad buutu. :)

195573. viesis 20.marts 2006 13:14
0 0 Atbildēt

ir mehāniskā aideze un elektroniskā aizdedze. Mehāniskā-rotors sadalītājs(saukts arī begunok)pielietota visos agrāku izlaidumu autiņos ieskaitot žiguļus ,elektroniskā-bezkontaktu nav mehānisko detaļu -modernāka.

195579. viesis 20.marts 2006 13:27
0 0 Atbildēt

195557. viesis (Gasjs) to 195573. viesis:

šitādu mehānisko aizdedzes sadali atceros. Ar visu superadvancēto iespēju izmantot centrbēdzes spēku aizdedzes momenta regulēšanai.

Bet kā tas viss var palīdzēt no viena komputerizēta motora izspiest +50% jaudas, to gan nesaprotu.

Varbūt tomēr tur lieta grozās ap kādu mehāniska pievada kompresoru, kurš (Piem. no vācu valodas) tulkojot pārtapis mehāniskajā aizdedzē.

195580. viesis 20.marts 2006 13:49
0 0 Atbildēt

da nu mehāniskā aizdedze parastais kurbulis vien ir :)

195581. viesis 20.marts 2006 14:06
0 0 Atbildēt

Esmu sieviete un saprotu, ka šis ir labs auto

195583. viesis 20.marts 2006 14:10
0 0 Atbildēt

acim redzot tulkotaji ir pielavusi adu nopietnu kludu, varu piekrist ieprieks izskanējušai versijai par kompresoru, bet ne jau minētā mehāniskā aizdedzee....:) jasmejās...

meh. aizdedze varētu tikai samazināt jaudu.

Atceros vēl agrīnos atmoda s gados kā senča 6-tajam vhikam likām klāt uberkruto elektronisko aizdedzi ar iespēju to no salona regulēt (mērķis bija jaudas pieaugums...)

195588. viesis 20.marts 2006 15:27
0 0 Atbildēt

Kas te raksta sitos suda rakstus?

195605. viesis 20.marts 2006 18:34
0 0 Atbildēt

super auto :)

195618. viesis 21.marts 2006 2:46
0 0 Atbildēt

Krasota...

195624. viesis 21.marts 2006 9:46
0 0 Atbildēt

Es domā ka "mehāniskā aizdedze" un "noregulētā skaņa" ir pac galvenais dēļ kā šī garlaicīgā mašīna tagad noteikti būtu jāpērk :D

196086. viesis 25.marts 2006 12:10
0 0 Atbildēt

Autors nedaudz "saputrojis"-sajaucis mehaniskās piedziņas kompresoru ar aizdedzi

197276. viesis 5.aprīlis 2006 9:13
0 0 Atbildēt

vajag lielāku spoileri!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

197383. viesis 6.aprīlis 2006 9:39
0 0 Atbildēt

Nu i meesls

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti