Suzuki prezentēs jaunās paaudzes modeli «XL-7» 5

 
30.marts 2006 10:14

Ņujorkas auto salonā kompānija Suzuki pirmo reizi prezentēs sava modeļu klāsta paša lielākā apvidus auto jaunu versiju - XL-7. Šī auto līdzšinējā paaudze tika radīta uz pagarinātas krosovera Suzuki Vitara platformas.



Apvidu auto tiks pie jauna V6 dzinēja ar 3,6 litru tilpumu. Automobiļa garums ir gandrīz pieci metri, platums – 1 metrs un 83,5 centimetri, bet riteņu bāze gandrīz trīs metrus gara.

Ņujorkas auto salons durvis vērs aprīļa sākumā. Jaunā Suzuki XL-7 pārdošana Amerikā sāksies šī gada pēdējā ceturksnī.
 
Visi komentāri
 
196682. viesis 30.marts 2006 10:37
0 0 Atbildēt

XL7 so so, bet jaunaa Grand Vitara - smuka!

196698. viesis 30.marts 2006 13:29
0 0 Atbildēt

izskataas labs..

196703. viesis 30.marts 2006 14:00
0 0 Atbildēt

smuki jauni Suzuki,

diemzel aftermarketa pec 100 tk uz so marku var neskatities.

196704. viesis 30.marts 2006 14:02
0 0 Atbildēt

kriviks [?] 30.03.2006 14:00 -tu esi totāls lohs laikam

196721. viesis 30.marts 2006 15:50
0 0 Atbildēt

Ieprieksheejaa grand vitara maksaaja ap 21keiro.

Papeetot sludinaajumus cm reklaamaa:

5gv 8k eiro, jeb 40%

3gv 12k eiro jeb 55%.

Ljoti normaala un prognozeejama atlikusi vertiibaa. Operatiivajaa liizingaa peec 3 gadiem&100kkm dileris atlikusho veertiibu veertee uz 45%. Sanaak veel 10% navars :D

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti