Fernando Alonso triumfē Austrālijā 6

 
3.aprīlis 2006 11:20

Melburnā "Albertparka" autodromā noslēdzies F-1 pasaules čempionāta šīs sezonas trešais posms. Jau otro uzvaru šogad izcīnīja pašreizējais pasaules čempions spānis Fernando Alonso no Renault. Otro un trešo vietu ieņēma Kimi Raikonens no McLaren un Ralfs Šūmahers no Toyota.

Interesanti notikumi sacensībās risinājās vēl pirms starta. Tas tika atlikts, jo noslāpa Džankarlo Fisikellas bolīda dzinējs. Fisikellam bija jāstartē no otrās vietas, bet nu sacīksti nācās sākt no pēdējās.



Tūlīt pēc starta pirmajā vietā centās iekārtoties Ferando Alonso, taču no pole position startējošais Džensosn Batons (Honda) spēja saglabāt savu pozīciju. Tomēr sacīkstes gaitu itin drīz pārtrauca avārija, kurā iekļuva veseli trīs piloti – Kristians Klīns (Red Bull), Felipe Massa (Ferrari) un Niko Rosbergs (Williams). Rezultātā divi pēdējie cīņu neturpināja, bet Klīns nedaudz vēlāk izlidoja no trases un ietriecās apmalē.

Trasē devās drošības mašīna, bet pēc atkārtota starta, apdzenot Batonu, līderpozīciju izkaroja Alonso. Otro vietu izkaroja Raikonens, bet par atlikušajām astotnieka vietām norisinājās sīva cīņa līdz pat pašam finišam. Sacīksti avārijas pārtrauce vēl trīs reizes.

Alonso līderpozīcija bija neapstrīdama, bet Raikonens savu vietu spēja saglabāt tikai pateicoties kārtējai drošības mašīnai trasē. Soma bolīdam tika bojāts priekšējais antispārns, kā dēļ tas nopietni zaudēja ātrumu, bet komanda savlaicīgi iesauca viņu boksos, kur mehāniķi auto salaboja. Tā kā laikā, kad trasē atrodas drošības mašīna, apdzīšana ir aizliegtas, soms savu pozīciju nezaudēja.

Raikonena pārinieks Huans Pablo Montoija, mērķtiecīgi centies somu apdzīt, arī iebrauca boksos, bet bija spiests gaidīt, kamēr mehāniķi apkalpo Kimi. Dēļ tā kolumbietis pazaudēja vairākas pozīcijas. Rezultātā Montoija tika līdz ceturtajai vietai un cīnījās ar Ralfu Šūmaheru par pjedestālu, tomēr īsi pirms Grand Prix beigām, nenovaldījis auto līkumā pirms starta-finiša taisnes, izstājās no sacensībām.

Tai pat līkumā sacīksti beidza arī septiņkārtējais pasaules čempions vācietis Mihaels Šūmahers, kas pārāk līgani iegāja pirmajā pagriezienā un ietriecās apmalē. Tomēr visdramatiskākā epizode norisinājās pēdējā aplī, kad ceturtajā vietā esošā Džensona Batona bolīdam aizdegās dzinējs. Rezultātā britu sportists nespēja veikt pēdējos desmit metrus līdz finiša līnijai un ceturto vietu zaudēja. Vietas līdz desmitajai sadalītas šādi: Niks Haidfelds (BMW-Sauber), Džankarlo Fisikella (Renault), Žaks Vilnēvs (BMW-Sauber), Rubenss Barikello (Honda) un Skots Spids (Squderia Toro Rosso).

Pilotu ieskaite

1. Fernando Alonso, Renault - 28
2. Džankarlo Fisikella, Renault - 14
3. Kimi Raikonens, McLaren - 14
4. Mihaels Šūmahers, Ferrari - 11
5. Džensons Batons, Honda - 11
6. Huans Pablo Montoija, McLaren - 9
7. Ralfs Šūmahers, Toyota - 7
8. Niks Haidfelds, BMW-Sauber - 5
9. Žaks Vilnēvs, BMW-Sauber - 5
10. Felipe Massa, Ferrari - 4
11. Marks Vēbers, Williams - 3
12. Rubenss Barikello, Honda - 2
13. Niko Rosbergs, Williams - 2
14. Skots Spids, Scuderia Toro Rosso - 1
15. Kristians Klīens, Red Bull - 1

Konstruktoru kauss

1. Renault - 42
2. McLaren - 23
3. Ferrari - 15
4. Honda - 13
5. BMW - 10
6. Toyota - 7
7. Williams - 5
8. Red Bull - 1
9 Scuderia Toro Rosso - 1
10. Midland F1 - 0
11. Super Aguri - 0
 
Visi komentāri
 
196928. viesis 3.aprīlis 2006 11:30
0 0 Atbildēt

Lai tak triumfē!! Man prieks par to. Bēt kāpēc Alonso dēļ raksts par iAuto ralliju pazuda??? Tad nafig tā ziņa par Quattroportes automātu jālasa,lai ir mūsu pašu notikums lasāms!!! :(

196935. viesis 3.aprīlis 2006 12:32
0 0 Atbildēt

Relativi netinteresanta saciikste, lai arii apdziishanas bija. Vistulbaakais tas ka 4 vai 5 reizes droshibas mashina vazaajaas pa trasi. Gandriizvai intersantaakais moments trasee bija kad Suumis vecaakais tai liikumaa uztasiija palecienu un noshkjiila fromulu, un tad kad Montoija tur arii sasliideeja ( tikai ar to atshkjiriibu kad pa gaisu neleca un arii lidz ar to speeja savaakties).

196958. viesis 3.aprīlis 2006 15:23
0 0 Atbildēt

izklausaas, ka actions nepajokam!!

196966. viesis 3.aprīlis 2006 16:21
0 0 Atbildēt

Izskatās, ka mihails ir diezgan nopietni satraucies par savu "lūzni" - spiež grīdā, bet galīgi neiet , salīdzinot ar daudziem citiem.... Ferrari šefiem ir par ko palauzt galvas.

196977. viesis 3.aprīlis 2006 18:00
0 0 Atbildēt

Man izskatiijaas ka tas luuznis Ferrari veel nav tik traki slikts cik kaut kas vinjiem ar pashu managementu iet dibenaa. Izskataas, ka motivaacijas truukums ?!?!?!

197231. viesis 4.aprīlis 2006 17:01
0 0 Atbildēt

Gonka bija laba, & paarmainjas peec arii apskac iauto lasaams, par ko autoram 'lielais tanx'! :-)

Par Montoiju gan shkrobe - dzhex ar talantu & pleesaas nipajokam, bet komanda piechikaaja, & veelaak arii pac mazliet nobraakjeejaas... :-/

Shuumim vecaakajam gan ir par ko padomaat ar visu sarkano skudeiru - kkaus javna neladjitsja. (Manam par to kluss, iisc iista latviesha priecinjsh...;-) )

Incanti, vai Batons savu motoriiti tiishaam nocepinaaja, vai tas pac uzcepaas? Tagad shis varees legaali likt jaunu & nezaudeet starta vietas naakamjaa gonkaa... ;-)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti