Līdz BMW 1-Series 2 gadi 18

 
25.aprīlis 2002 11:01

Līdz jaunākās kompakto automobīļu BMW līnijas, kas jau ieguvusi nosaukumu BMW 1-Series, prezentācijai atlicis mazliet vairāk par 2 gadiem - pēc pēdējām prognozēm, tā varētu norisināties ne ātrāk kā 2004.gada nogalē.

Tomēr, jau tagad ir zināms aptuvenais jaunā auto veidols un pat pieejamo modifikāciju klāsts. Ārēji BMW 1-Series līdzināsies nesenajam konceptauto BMW CS1, kas tika prezentēts Detroitas autošovā šī gada sākumā. Tas attiecas uz virsbūves priekšējās un aizmugures daļas noformējumu un uz auto dizaina stilistiku kopumā. 1-Series modeļu klāstā būs vairākas modifikācijas ar atšķirīgiem virsbūves tipiem. Jau tagad var runāt par to, ka jaunais auto būs pieejams trīs un, iespējams, piecu durvju hečbeka versijā, kā arī ar universāla, kupejas un kabrioleta virsbūvi. Divas pēdējās versijas iegūs nosaukumu BMW 2-Series un tiks apveltītas ar sportiskāku garu un imidžu. Ir vērts pieminēt, ka daži analītiķi prognozē iespēju, ka jaunā kupeja 2-Series pamazām no konveijera varētu nobīdīt modeli BMW 3-Series Compact, jo pēc daudziem parametriem šie automobīļi ir ļoti līdzīgi. Jaunās kompaktauto līnijas bāzes versija, visdrīzāk, tiks aprīkota ar 1,6l dzinēju, kas ražots Anglijā. Hečbeka un kupejas top-versijas iegūs uzreiz divu litru sešu cilindru 240Zs dzinēju. Pie tam, šīs modifikācijas tiks izstrādātas BMW Motorsport nodaļā. BMW 1 un 2-Series ražošana notiks kompānijas rūpnīcā Vācijā; pārdošanā auto varētu nonākt 2005. gada pašā sākumā. BMW 1-Series bāzes cena varētu būt ap 16 000$. iAuto//Lenta.ru
 
Visi komentāri
 
21552. viesis 25.aprīlis 2002 11:12
0 0 Atbildēt

Nu, BMW fabrika pēdējo 10 gadu laikā jau vairākus šis klases modeļus ir piedāvājusi "konceptuālā" līmenī. Līdz konveijeram neviens vēl nav ticis. Kā būs šoreiz ? / ikdienas viesis /

21559. viesis 25.aprīlis 2002 11:49
0 0 Atbildēt

Leenam viss ar to bmw notiek...

21600. viesis 25.aprīlis 2002 16:07
0 0 Atbildēt

kas leeni naak tas labi naak! :)

21604. viesis 25.aprīlis 2002 16:50
0 0 Atbildēt

Un cena arī izklausās demokrātiska, stūres pastiprinātājs taču nebūs papildaprīkojuma sarakstā ;-)

21606. viesis 25.aprīlis 2002 17:06
0 0 Atbildēt

Būs labs, ja tiešām būs.

21608. viesis 25.aprīlis 2002 17:26
0 0 Atbildēt

Dizainu gan no italiem (Alfa Rameo 156 Sportwagon) nospikojusi.

21614. viesis 25.aprīlis 2002 20:25
0 0 Atbildēt

Visobjektiivaak varees spriest tikai peec tam, kad pashi buusim iekaapushi taadaa BMW un pabraukushi kaadu laicinju.

21633. viesis 26.aprīlis 2002 10:15
0 0 Atbildēt

Uh, vai tieshaam buus golfinjtipa mashiinas ar BMW ziimi? Drausmas....

21645. viesis 26.aprīlis 2002 11:14
0 0 Atbildēt

Ne-a dizains drizak ir no SAABa noshpikots

21669. viesis 26.aprīlis 2002 13:43
0 0 Atbildēt

ak, jaa aizmirsu piebilst, ka iauto un bimmeri sucks, mans vaards ir ******* un varaty mani nodirst

21685. viesis 26.aprīlis 2002 15:27
0 0 Atbildēt

TIESHI TAA, DIKTI JAU NU LIIDZIIGS SAAB 9X KONCEPTAM

21744. viesis 28.aprīlis 2002 11:21
0 0 Atbildēt

manupraat shis dizains nav noshpikots, jo jau 1998. gadaa tika izlaists auto ar nosaukumu BMW M Coupe [dazhas bildes ir ieksh bmwinfo.com], kursh peec izskata ir daudzmaz liidziigs shim 'briinumam'!

-----------------

noveerotaajs

21763. viesis 29.aprīlis 2002 9:44
0 0 Atbildēt

Skatos bildē: ALFA kas ALFA!!!!!!

Smuka gan (Alfa, protams).

Ar cieņu,

Quattro

21777. viesis 29.aprīlis 2002 10:59
0 0 Atbildēt

jaasaka, ka shii zinja ieksh iauto neatspoguljo objektiivi par BMW 1 un 2 seeriju, te ir tiesh tulkojums no lenta.ru, labaak aizchaapojiet uz TVnet, tur vismaz Normis ir analiitiski visu uzraxtiijis, kaa arii ir vairaak par dzineejiem utt.

21976. viesis 1.maijs 2002 14:19
0 0 Atbildēt

tohna, nu alfa kas alfa!

22034. viesis 2.maijs 2002 9:52
0 0 Atbildēt

peeciit tu tach esi riktiigs peeciitis. alfa ir peedeejais vaards autobuuvee ( ne tas smukaakais vaards)

22057. viesis 2.maijs 2002 11:04
0 0 Atbildēt

nosaukums kautkā saustās ar Ladies Series

22087. viesis 2.maijs 2002 13:24
0 0 Atbildēt

Peec alfabeeta starpcitu, ne gluzhi peedejais, un runa ir tikai un vieniigi par izskatu, man alfa nav bijusi, taapeec nevaru spriest -

laba, slikta vai kaada tur veel !

P.S. vienam pazinjam gan savaalaikaa bija"SZ", nu par to var pastriideeties,peedeejaa vai nee !

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti