Jaunā Audi A6 paaudze 2003.gadā 30

29.aprīlis 2002 7:02

Kompānija Audi jau veic darbus pie jaunās paaudzes populārā vidējā izmēra modeļa Audi A6 versijas radīšanas. Saskaņā ar prognozēm, jaunā auto prezentācija varētu notikt jau 2003.gadā - vispirms tiks prezentēts jaunais sedans Audi A6, bet mazliet vēlāk tam pievienosies arī universāls.

Bez tam, jau 2005.gadā parādīsies vēl viena A6 modifikācija - sporta kupeja, kas pozicionēsies kā Mercedes CLK un topošā BMW 6-Series konkurents. Līdztekus tehniskajai modernizācijai, kuras detaļas pagaidām izpaustas netiek, jaunās paaudzes Audi A6 iegūs arī jaunu virsbūves dizainu. Jaunā tēla izstrādāšana notiek jaunā galvenā dizainera Valtera de Silvi vadībā, kas Volkswagen koncernā atbild par sporta automobīļiem. A6 daudzējādā ziņā līdzināsies jaunās paaudzes sedanam Audi A8, kurš tiks prezentēts jau šogad, kā arī pārņems dažus stilistiskos elementus no konceptmodeļa Audi Avatissimo. Bez tam, jau ir zināms, ka daži mezgli un virsbūves paneļi būs no alumīnija, kas ļaus samazināt auto svaru. Ne mazāku interesi Audi A6 līnijā izraisa jaunā sporta kupeja -tas būs pirmais šāda veida auto kompānijas modeļu klāstā. Bāzes versijā jaunais auto būs aprīkots ar 2,7l V6 dzinēju, bet papildus varēs izvēlēties starp 3l 240Zs un 4,2l V8 300Zs dzinējiem. Bez tam, būs pieejami arī 136 - 250Zs dīzeļdzinēji. Topošajai Audi A6 paaudzei būs nopietni konkurenti - jaunais Mercedes E-Class, kas tika prezentēts pavisam nesen, un jaunās paaudzwes BMW 5-Series, kas parādīsies līdz šī gada beigām. iAuto//Lenta.ru
 
Visi komentāri
 
21762. viesis 29.aprīlis 2002 9:37
0 0 Atbildēt

Kas tie tādi par konkurentiem ar aizmugures piedziņu!?

Ar cieņu,

Quattro

21820. viesis 29.aprīlis 2002 15:47
0 0 Atbildēt

Kas tie tādi par dīzeļiem ar 250 Zs? : )

21827. viesis 29.aprīlis 2002 16:29
0 0 Atbildēt

kaarteejoreizi tulkots no lenta.ru :E

Kad iAuto iemaaciisies pats raxtiit raxtus? :E

Shitam Audi liidz BMW veel taals celsh ejams...

21962. viesis 1.maijs 2002 0:27
0 0 Atbildēt

Viesi-Bmw arii ir ar cetru ritenju piedzinju-turklaat quattro jau ir noiets etaps....

21964. viesis 1.maijs 2002 9:19
0 0 Atbildēt

jaja - kad iAuto vienreiz beigs slinkot un delegjees zhurnaalistus uz visiem premjershoviem, izstaadeem un krashtestiem...? :F

22039. viesis 2.maijs 2002 10:07
0 0 Atbildēt

Vechi, bet nav pateikts pats galvenais, 3L dzineejam buushot baliensiervaarpstas (beidzot beigsies cilveeku chakareeshana konkuree ar MB un BMW bet dreb un triic kaa Shkoda) un modernizeets durvju bliiveejums (varbuut jaunajam durvis neveersies kaa siena shkkuunim).

FWD lielaas klases autinnam---- Margariins ar lauku sviesta garshu ;)

P.S. aizmirsu piebilst- Lai dziivo quattro- katram laukkim pa quattro ( es arii nevareetu MB vai BMW dziit pa suudiem, kur audii iistaa vieta) ;)

22067. viesis 2.maijs 2002 12:06
0 0 Atbildēt

Jā, jā!

Un ziemā tos smalkos rīdziniekus, kas ar saviem BMW nomaldījušies, velk ārā no grāvjiem.

Lauķis.

22192. viesis 3.maijs 2002 17:05
0 0 Atbildēt

Tehnika jau laba, bet dizains kā jau vienmēr Audi - vienmuļš, neinteresants, pārāk maz atšķiras no priekšgājēja un tagad jau iebraukuši galīgi auzās - tā mašīna izskatās precīzi kā uztjūningots jaunais Passat ar četriem apļiem uz radiatora restes. Nožēlojams skats.

Nožēlojami ari šeit regulārie BMW fani, kas, kā redzams, ne tikai brauc un uzvedas kā lopi, bet arī rakstu ziņā ir visagresīvākie un gatavi pilnīgā bezsakarā jebkurā komentārā iegrūst pa teikumam no tēmas "BMW rullēe, pārējie ir lauku un opīšu vāģi, vai lamatas ar malkas dzinējiem". Žēl tās 2-pirkstu pierītes...

22306. viesis 6.maijs 2002 11:08
0 0 Atbildēt

viesis 2002-05-02 10:07:13- piekriitu 100% Labais!

22308. viesis 6.maijs 2002 11:11
0 0 Atbildēt

dizains kā vienmēr sūkā, dzinēji arī tāda sviestaini

Audi nekad nav stāvējis līdzās BMW

22377. viesis 6.maijs 2002 17:53
0 0 Atbildēt

totaals musors saliidzinot ar jau esosho un toposho BMW 5. seeriju

22396. viesis 6.maijs 2002 19:08
0 0 Atbildēt

neizlasiiji - A6 gandriiz taads pats kaa A8, tas jau velk uz VOLVO, bet bembis (es nezinu 5-to), bet jaunais 7-tais ir khkhkhh... Nee nu iekshas zveeraa, bet dizains - 2, ja A6 dodam - 3. Tie kas tur par BMW, tad laikam nava braukushi ar citaam mashiinaam. Jauna paliek jauna, bet lielaas arii vecas ir labas. Triis dienas sanaaca ar 735 pabraukaat, reaali, bet tomeer pie oooo paliku (audi).

22426. viesis 7.maijs 2002 9:06
0 0 Atbildēt

Blakus sadaljaa raksta, ka VW koncernam peljnja kritusies par 1/4, bet shitie dunduki turpina razhjot autinjus, kas no ieprieksheejaa modelja atshkjiras ar bljenduka izmeeru un izpuuteeja gala resnumu. Ar shitaadu attieksmi mees ne tik taalaa laikaa sagaidiiisim Talbot un Buggatti kraha atkaartojumu VW koncerna izpildiijumaa. Redzot jaunos VW grupas modeljus rodas iespaids, ka shitiem ir pilniigi pofig vai pirceejiem patiik un vai tie juutas eerti.

22428. viesis 7.maijs 2002 9:23
0 0 Atbildēt

skatos ka atsauksmees ir daudz reaalu cilveeku, kas saprot ka audi finansiaali ir uzseedies kaklaa VW un ciitiigi konkuree ar MB un BMW, zheel ka konkuree tikai ar cenu, jo paareejais ir kaa jau te ieprieksh rakstiija- margariins par sviesta cenu ;)

22464. viesis 7.maijs 2002 11:23
0 0 Atbildēt

Un atkal dazaadi Laames kjeerushies pie shiii raxta komenteeshanas, da kaa var AUDI ar BMW saliidzinaat, vemt gribaas. Normaali idioti.

22466. viesis 7.maijs 2002 11:28
0 0 Atbildēt

eidi, tu vispaar saproti ko uzraxtiji? pilniigs aamurs, izskataas ka tu esi tipisks dirseejs, un no taa visa neko nesaproti. Kaa tu vari zinaat, kaapeec VW koncernam kritusies pelnja? Nu ne jau taapeec ka klientus neapmierina AUDI diezains vai veel kaas cits. Secinaajums Eidis ir aamurs - totaals.

22615. viesis 8.maijs 2002 15:05
0 0 Atbildēt

To viesis 2002-05-07 11:28:44

Pac tu esi aamurs. Kaa zinaams peljnja kriitas taapeec, ka samazinaas noiets (ja nemaldos, tad tajaa rakstaa bija arii par to). Savukaart noiets kriitas taapeec, ka klienti paariet uz citu brendu. (No citiem raxtiem ir redzams, ka citiem (piem. Mini, Peugeot, Opel, Chrisler) noiets strauji pieaug). Savukaart klientu paarieshana notiek taapeec, ka cenas/kvalitaates/eertiibu attieciiba ctiem ir stipri paaraaka (lai cilveeks nomainiitu izmantojamo autobrendu argumentiem jaabuut ljoti noietniem). Ar visu augstaakmineeto tika pieraadiits, ka aamurs esi tu. Un taa ieshana uz grunti notiek starp Audi un VW, jo Seat un Skoda noiets pieaug. Taadejaadi Audi un VW peljnja (noiets) ir krities vairaak kaa par 1/4.

22650. viesis 8.maijs 2002 18:20
0 0 Atbildēt

bmw eta b.u mashinen werken

audi sila , bmw magila

22717. viesis 9.maijs 2002 13:05
0 0 Atbildēt

Shitais audi ir totaals suuds

BMW- kruts

22858. viesis 10.maijs 2002 17:02
0 0 Atbildēt

tas ir vairaak kaa likumsakariigi, ka audi cenas/kvalitaates/komforta attieciiba nevienu prasiigu klientu neapmierina. es domaaju ka striideeties pat nav par ko.

P.S. tirgus triks ar Quattro arii nepaliidzeeja ( A4 Quatro maksaa tik pat cik parketa dzzips pilniigs nepraats)

22867. viesis 10.maijs 2002 17:32
0 0 Atbildēt

to viesis 2002-05-10 17:02:49:

Par kādām klientu prasībām Tu runā - 12 glāžu turētājiem, otģelka pod ģerevo, līganu/šūpīgu gaitu? Tad tiešām Audi nekam neder! Bet ja runa iet par labu vadāmību, drošību (gan pasīvo, gan aktīvo) tad tur daudz konkurentu Audi neatradīsies.

Dārgs gan, tur Tev taisnība.

PS. Vācu autoklubs (ADAC) Audi A6 ir atzinis par drošāko 2002 auto!

23141. viesis 14.maijs 2002 16:23
0 0 Atbildēt

Eidim - Kā Tu domā kurš gūst peļņu no pārdotajiem Seat un Škoda? :-) Ja mazliet padomāsi, tad sapratīsi, ka augstākminētie brandi ir VW zemais gals...

Racer

23157. viesis 14.maijs 2002 17:01
0 0 Atbildēt

To:viesis 2002-05-14 16:23:05

Es jau ieprieksh padomaaju - ja Seat un Skoda ir plusaa, tad meegjini staadiities priekshaa ci zveeriigs kritums ir Audi un vW, ja tas pilniibaa atsver tos plusus, jo dati par peljnjas kritumu bija par visu VW koncernu. Te gan jaareekjinaas, ka Seat un Skoda tirgus dalja ir stipri mazaaka.

23161. viesis 14.maijs 2002 17:09
0 0 Atbildēt

Peļņas kritums nenozīmē, ka ir zaudējumi!

Piem:

Pāgājušajā gadā peļņa 20%.

Šogad peļņa - 10%.

Ir peļņas kritums, taču ir peļņa!

PS1. pāgājušais gads vairumam autoražotāju beidzās ar zaudējumiem.

PS2.

www.lu.lv

www.rsebaa.lv

www.rtu.lv

www.turiba.lv

23192. viesis 15.maijs 2002 8:11
0 0 Atbildēt

Sis Audis ir smuks un viss parejais ari OK. BMW ar nav ne vaina, vienkarsi problema ir braucejos "amuros", kas par krutu bembi uzskata kadu stukmasinu no 80-to sakuma!

23195. viesis 15.maijs 2002 8:39
0 0 Atbildēt

To: Specialists 2002-05-14 17:09:47

Pelnas kritums noziimee to, ka samazinaajushies paardoshanas apjomi. Patiesiibaa visi mani texti ir par paardoshanas apjoma kritumu nevis par zaudeejumiem (par tiem info nav). Shai grupai tas nav bijis plaanots, kas noziimee, ka tas nav saistiits ar izstraades, projekteeshanas, buuveeshanas izmaksaam. Taatad atliek tikai paardoshanas kritums.

PS1. Cik zinu,tad PSA bija labaa plusaa, FIAT grupa arii. Zaudeejumi bija Japaanas autobuuveetaajiem, bet tas bija saistiits ar shvaku USD. Eiropieshiem taadu probleemu nebija. Bez tam dati ir par VW pelnas kritumu ir par shii gada 1. cet.

23310. viesis 15.maijs 2002 22:10
0 0 Atbildēt

gribās man šitādu . . .

23820. viesis 21.maijs 2002 10:41
0 0 Atbildēt

Šī ir baigi labā mašīna

24162. viesis 23.maijs 2002 13:41
0 0 Atbildēt

Graudu kombains quattro....

26247. viesis 5.jūnijs 2002 16:57
0 0 Atbildēt

Nu baigais sviests par nesapraatiigu cenu.

Sorry vechi es ar taadu nebraukshu ne par ko.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Milzu sadursme FIA GT Pasaules Kausa kvalifikācijas sacensībās (+ foto)

Aizvadītajā sestdienā FIA GT pasaules kausa kvalifikācijas sacensībās Makao, Ķīnā notika iespaidīga sadursme, kurā iesaistīti gandrīz visi sacīkšu dalībnieki. Negadījuma dēļ kvalifikācijas sacensības tika atliktas vairāk par stundu. Lasīt vairāk

 

iAuto testē: Renault krosoveru izaicinājums 17

Ko krosoveri prot bezceļos? iAuto.lv testē trīs Renault apvidus automobiļus - priekšpiedziņas Captur, kā arī Kadjar un jauno Koleos ar pilnpiedziņu. Lasīt vairāk

 

Mihaela Šūmahera "Ferrari" pārdots izsolē par rekordcenu 7

Pirmās formulas (F-1) pasaules čempiona Mihaela Šūmahera sacīkšu automobilis "Ferrari", ar kuru viņš bija ieguvis "Grand Prix", ceturtdien tika pārdots izsolē Ņujorkā par 7,5 miljoniem ASV dolāru, kas ir cenas rekords mūsdienu F-1 automobilim izsolē, paziņoja izsoļu nams "Sotheby's". Lasīt vairāk

 

No iX1 līdz iX9 – BMW rezervē elektrisko krosoveru nosaukumus 4

Vācijas autobūves kompānija BMW rezervējusi jaunus modeļu nosaukumus iX1, iX2, iX3, iX4, iX5, iX6, iX7, iX8 un iX9, kas paredzēti bavāriešu elektriskās piedziņas krosoveru saimei. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti