F-1 bolīdus vadīs Microsoft elektronika 22

 
7.jūlijs 2006 9:15

Kompānija Microsoft uzvarējusi konkursā par iespēju piegādāt unificētus dzinēju vadības blokus F-1 bolīdiem triju gadu laikā. Sākot ar 2008.gadu, visu komandu bolīdu dzinēji tiks aprīkoti ar vienādiem vadības blokiem.



Lēmums unificēt elektroniku, kas uzmana F-1 dzinējus, tika pieņemts Starptautiskajā autosporta federācijā (FIA) šī gada sākumā. Tas ļaus palielināt konkurenci starp komandām un padarīt F-1 „skatāmāku”, uzskata čempionāta vadība.
 
Visi komentāri
 
205955. viesis 7.jūlijs 2006 9:22
0 0 Atbildēt

Nu forshi, brauks un uzkaarsies :D :D :D

205956. viesis 7.jūlijs 2006 9:25
0 0 Atbildēt

Nu ko lai saka ja visi bloki buus taadi kaa vindovs, kurss ik pa laikam jaarestartee tad var buut ar ka kaada saciikste nenotiks jebb visas F1 nobirs vienlaiciigi!:):)

205957. viesis 7.jūlijs 2006 9:26
0 0 Atbildēt

pie 300 Km/h pilots ievadīs maģisko kombināciju CTRL/ALT/DEL

205958. viesis 7.jūlijs 2006 9:31
0 0 Atbildēt

protams... :)

komentaari par microsoftu tikpat skaidri kaa par ceesu ralli

:PPPP

205961. viesis 7.jūlijs 2006 9:35
0 0 Atbildēt

Tagad ari f1 saaks bremzeet

127.0.0.1 212.93.97.206

SonyEricssonK700i/R2AY SEMC-Browser/4.0.3 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1

205965. viesis 7.jūlijs 2006 9:44
0 0 Atbildēt

Tadag komandas vairāk pievērsīsie vīrusu radīšanai, lai palaistu to uz Ferrari vai Renault, lai var uzvarēt arī apakšgala komandas :)

Arco2 komentārs īss un izcils... :)

205973. viesis 7.jūlijs 2006 10:21
0 0 Atbildēt

Kasperskim būs jauns lauciņš vīrusu medībām.

Šumis varēs pa lēto "Latgalītē" iepirkties1 Tas nekas, ka ar krievu "kreku" - razberjotsja:)

Lieciet MacOS, tam vismaz stabilāka gaita un mazāk vīrusu.

205976. viesis 7.jūlijs 2006 10:33
0 0 Atbildēt

aha.. :D i peec kaytiem 20 apljiem brauks boksos peec update un restarteeties :D :D

kindzulis (visnotalj riebinoties par microsux)

205978. viesis 7.jūlijs 2006 10:36
0 0 Atbildēt

Žēl, ka naf vecie laiki, kad kompis aizņēma 2 istabas. Forši būtu, ja aiz katra vēl "fūre" ar "dzelzhiem"

205979. viesis 7.jūlijs 2006 10:36
0 0 Atbildēt

Gan jau viss strādās un arī nekārsies, bet man šis lēmums riebjas. Galu galā F1 ir sacensība ne tikai starp pilotiem, bet arī starp labākajiem auto konstruktoriem un tehnoloģijām. Bet kas būs tagad? Vēl viens lēmums, kas ved uz stagnāciju F1 tehniskajā attīstībā. Varbūt tad uzreiz pāriet uz sērijveida mašīnu sacensībām?

205983. viesis 7.jūlijs 2006 10:57
0 0 Atbildēt

poga Start tagad tiks savienota ar bremžu vadību (Shut Down..)?

205984. viesis 7.jūlijs 2006 11:04
0 0 Atbildēt

pec avarijas noteikti tagad buus "press any key to continue" :)

205986. viesis 7.jūlijs 2006 11:06
0 0 Atbildēt

Lai pārstartētos vajadzēs aiztaisīt logus, bet F1 tak tādu nav. Vot būs apjukums :).

205998. viesis 7.jūlijs 2006 13:23
0 0 Atbildēt

khe khe, kurš asprātīgāk uzrakstīs komentu, windows ir kā medusmaize visādiem komentiem :)

pēc tam dienas beigās nobalsosim par asprātīgāko komentu :)

bet ja nopietni, ja vienādi dzinēju vadības bloki, tātad bernijonkulis varēs no kabīnes noregulēt, kurš būs pirmais, kurš otrais utt, atkarībā no tā, kādas un cik lielas likmes ir saliktas totalizatoros :)

205999. viesis 7.jūlijs 2006 13:29
0 0 Atbildēt

Nēē - tur par pamatu būs DOS 6.2

206003. viesis 7.jūlijs 2006 13:39
0 0 Atbildēt

pieljauju, ka 75% no komenteetaajiem citaa videe vienkaarshi apd|rstos. Bet nee! :) galvenais ir apd|rst lielos un varenos. :D

206004. viesis 7.jūlijs 2006 13:45
0 0 Atbildēt

Horošuju mašinu "pisjukom" ne nazovut, jebšu kā bij rakstīts vienā krievu valodā rakstītām Windova jūzergrāmatām:

"Punkt 1 - sperva kupiķe Makintosh!"

Sorrī - nezkapēc tas "tūkstoškārtmazmīkstais" velk uz stulbībām.

206007. viesis 7.jūlijs 2006 14:45
0 0 Atbildēt

he hē... vot būs skats, kad mērcot uz 300km/h parādīsies slavenais "zilais ekrāns" :D:D:D

206009. viesis 7.jūlijs 2006 14:59
0 0 Atbildēt

Neee tanii briidii kad spiediis gaazi vinss izmetiis pazinnojumu, Vai Juus tiessaam to veelaties???:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

206021. viesis 7.jūlijs 2006 17:54
0 0 Atbildēt

:)))) Microsoft.... Nu gan būs interesanti skatīties F1... :)))))

206027. viesis 7.jūlijs 2006 21:29
0 0 Atbildēt

Starp citu - visiem tiem gudriniekiem, kas ap******* MS - lielākā daļa baumu par ms sistēmu uzkāršanos ir radījis tas, ka to ekspuatē neprofesionāļi, jeb pareizāk sakot - "ībļi". Salīdzinājums: ... mana kolēģa krievu sport-iž moci 10 gadus atpakaļ arī viens "īblis" nokāva - ziniet kā? - nu ar pirmo ātrumu deva ručkā līdz galam, līdz kloķene izjuka! Nu un "pri čom tut mocis?" Tieši tā pat ar MS windows, -dod ručkā līdz galam un gaidi, kad uzkārsies.

210835. viesis 9.septembris 2006 17:48
0 0 Atbildēt

Tā gan būs hohma kad formulas sāks kārties augšā!!!

5metri prms finiša auto uzkaras un pilotam vienlaicīgi jāgriež stūre, jāpumpē riepa un jāregulē antispārns lai pārstartētu auto. :)))))))))

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti