Rallijs «Kurzeme 2006» skumjāks nekā ierasts

 
10.jūlijs 2006 12:42

“LMT un Siemens 2006. gada Latvijas atklātā čempionāta un kausa izcīņa autorallijā” piektais posms - rallijs “Kurzeme 2006” Liepājā noslēdzās uz daudz skumjākas nots kā ierasts, jo sporta automašīnas finišēja ar sēru lentām, pieminot rallija bojā gājušo kolēģi Gati Vilciņu.

Savukārt visu gaidītajā cīņā par pirmo vietu meistarīgāks izrādījās Ivars Vasaraudzis ar stūrmani Valdi Spredzi.

Rallijs tika uzsākts ar diviem īsiem ātrumposmiem Liepājā, kur pirmo reizi plašāka publika ieraudzīja Ivara Vasaraudža jauno sporta auto, kuru tas tikko bija saņēmis, kas vairoja skatītāju bažas par principiālo cīņu starp Jāni Vorobjovu un Ivaru Vasaraudzi, jo jaunas un neizmēģinātas automašīnas bieži mēdz niķoties un traucēt augstu rezultātu sasniegšanai. Pēc pilsētas ātrumposmiem līderu pozīcijās bija iekārtojušās N4 klases ekipāžas – Jānis Vorobjovs / Guntis Ervalds „Falck Rally Team”, kam sekoja igauņi Prīts Saluri / Indreks Leps „Ekstrom RT”, liepājnieki Viktors Ļebedevs / Jānis Jēkabsons „Liepājas rallija komanda” un čempionāta līderi Ivars Vasaraudzis / Valdis Spredzis „Skandi Auto Rallija komanda”, kuri no līdera atpalika tikai 3,82 sekundes.



Nākamās rallija dienas pirmajā ātrumposmā Ivars Vasaraudzis uzrādīja labāko rezultātu un izvirzījās rallija līdera pozīcijā par 22,71 sekundi apsteidzot savu sīvāko konkurentu Jāni Vorobjovu. Nākamajā ātrumposmā Vasaraudzis šo pārsvaru palielināja līdz 30,53 sekundēm. 29,68 kilometrus garais sestais ātrumposmos „Gudenieki” jau pirms rallija solīja izmaiņas rezultātos, kas arī piepildījās – Jānis Vorobjovs kļūdījās un avarēja, radot būtiskus tehniskos defektus savai automašīnai, kas liedza turpināt ralliju.

Šo ātrumposmu savā labā izmantoja Māra Neikšāna / Māra Jēkabsona ekipāža „LMT rallija komanda”, kura no piektās pozīcijas pacēlās uz otro, atpaliekot no Vasaraudža 45,13 sekundes, bet viņiem uz papēžiem mina gan Viktors Ļebedevs, gan lietuvietis Vitautas Švedas. Cīņa starp šīm trīs ekipāžām turpinājās līdz pat finišam. Finišu pirmā sasniedza Ivara Vasaraudža / Valda Spredža ekipāža, kas ar šo uzvaru rallijā “Kurzeme 2006” sev priekšlaicīgi ļāva izcīnīt “LMT un Siemens 2006. gada Latvijas atklātā čempionāta un kausa izcīņa autorallijā” čempiona titulu N4 klasē. Otrais finišēja Māris Neikšāns, kurš sevi nedaudz vairāk pietuvināja iespējai cīnīties par godalgotām vietām čempionātā. Trešā finišēja lietuviešu ekipāža Vitautas Švedas / Žilvinas Sakalauskas, laupot iespēju Viktoram Ļebedevam šosezon pirmo reizi stāties uz goda pjedestāla.

N3 klasē cīņa par čempiona titulu turpinājās starp trīs ekipāžām - Andi Neikšānu / Edgaru Utānu „LMT rallija komanda”, Danu Lešču / Jāni Vīksnu „Liepājas rallija komanda” un Arti Štrausu / Raimondu Tihonovu „Apvienotā rallija komanda”. Rallija sākumā šajā trīs ekipāžu cīņā iesaistījās arī Jānis Kārkliņš / Uldis Gauja „Bensons Honda Racing”, bet arī viņa rezultātu sabojāja Gudenieku ātrumposmos, kurā ekipāžas sporta automašīnai radās tehnisks defekts, kura dēļ tika zaudēts daudz laika. Savukārt Artis Štrauss brīnumainā kārtā spēja nofinišēt trešajā vietā, jo viņa automašīnai radās problēmas ar dzinēju, un viņš nespēja attīstīt konkurētspējīgu rezultātu. Tajā pat laikā Dans Leščs centās noķert līdera pozīcijās esošo Andi Neikšānu, bet tas tomēr bija pietiekami ātrs. Toties Andis Neikšāns izcīnīja kārtējo uzvaru, nostiprinot savas pozīcijas “LMT un Siemens 2006. gada Latvijas atklātā čempionāta un kausa izcīņa autorallijā” N3 klases kopvērtējumā.

“LMT un Siemens 2006. gada Latvijas atklātā čempionāta un kausa izcīņa autorallijā” A plus ieskaitē sākotnēji tika gaidīta cīņa starp Raimonda Kisiela / Gata Panava „Skandi Auto Rallija komanda” ekipāžu un Slavas Popova / Talis Perosti „Ekstrom Rally Team” ekipāžām, bet šo cīņu pārtrauca pirmajā dienā labi startējušā Slavas Popova sporta automašīnas tehniskais defekts otrās dienas rītā. Faktiski neviena cita A plus ieskaites ekipāža nespēja konkurēt ar Raimondu Kisielu, kas tam arī ļāva finišēt pirmajā vietā.

Tomēr cīņa turpinājās, jo par otro vietu ļoti aktīvi cīnījās Roberts Kondrats / Vladimirs Barinovs „Falck Rally Team” un Matīss Mežaks / Miķelis Mežaks „RAMI R-evolution Racing”, kuriem uz īsu mirkli pietuvojās Staņislavs Travņikovs / Oļegs Kirilovs „Kronus”, kuri, cenšoties panākt savus konkurentus, pēdējā ātrumposmā avarēja. Ļaujot goda pjedestālu sadalīt latviešiem – Raimondam Kisielam, Robertam Kondratam un Matīsam Mežakam. Arī Raimonds Kisiels ar Gati Panavu ir sev nodrošinājuši rallija kausu A plus ieskaitē.

AR2000 ieskaitē cīņa nebija tik sīva kā ierasts, jo tehniskas problēmas vajāja gan Egila un Māra Īļu „SEB Unilizings Rallija komanda”, gan Artūra Priednieka / Jāņa Kirkovalda „LMT rallija komanda” sporta automašīnas. Savukārt lielu pārsteigumu sagādāja Normunda Verbeļa / Igora Bartaščenoka ekipāža, kas izvirzījās līderu pozīcijās un spēja tas noturēt līdz pat finišam. Otro vietu izcīnīja Arvis Vecvagars / Ainārs Kalniņš „RAMI R-evolution Racing”, kuri arī pāragri ir kļuvuši par rallija kausa ieguvējiem. Trešajā vietā finišēja Mareks Okmanis / Jānis Drāznieks, kuriem šis bija pirmais šīs sezonas rallijs.

Komandu ieskaitē jau trešo ralliju pēc kārtas uzvaru izcīnīja „LMT rallija komanda”, kura čempionātā ir izvirzījusies līdera pozīcijās.

Plašāki rezultāti – www.autorally.lv


 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

No 84 100 eiro: Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 11

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO) 1

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 

Līdz 1400 eiro - deputāti spriedīs par sodu pastiprināšanu ceļu satiksmē 24

Saeimas Juridiskajā komisijā šodien plānots spriest par sodu pastiprināšanu par pārkāpumiem ceļu satiksmes jomā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti