Plāno pievienoties OCTA cenas diferencēšanai 18

12.septembris 2006 0:02

Obligātās autovadītāju civiltiesiskās apdrošināšanas jeb OCTA cenu diferencēšana pēc dažādiem kritērijiem ir svarīga – tā uzskata 83% BTA apdrošināšanas akciju sabiedrības aptaujāto autoīpašnieku.

Arī citi apdrošināšanas nozares spēlētāji plāno ieviest līdzīgus cenu sadalījuma principus, sekojot BTA piemēram, kura jau 2 gadus klientiem piedāvā OCTA cenu diferencēšanas sistēmu.

Patlaban BTA ir vienīgā apdrošināšanas kompānija, kas saviem klientiem jau vairāk kā divus gadus piedāvā pašu izstrādāto OCTA cenu diferencēšanas sistēmu pēc dažādiem kritērijiem – lai nodrošinātu saviem klientiem taisnīgākus un reāliem faktoriem atbilstošus OCTA tarifus. Individuāla cena tiek noteikta pēc dažādiem kritērijiem – mašīnas lietošanas un reģistrācijas teritorijas, auto un īpašnieka vecuma. Savā atlaižu sistēmā BTA integrēja arī vienotās Bonus–Malus sistēmas principus: īpašas atlaides autovadītājiem, kuriem ir pozitīva braukšanas vēsture.

„BTA patlaban ir vienīgā apdrošināšanas kompānija, kam ir tik daudz precīzu parametru OCTA polises prēmijas noteikšanai – tas ļauj katram klientam noteikt unikālu cenu,” saka BTA viceprezidente Jeļena Alfejeva. „Gan aptaujas rezultāti, gan citu tirgus dalībnieku gatavošanās jau drīzumā ieviest līdzīgu OCTA cenu diferencēšanas sistēmu apliecina, ka šāda sistēma ir vajadzīga”.

Kā uzrāda aptauja, par svarīgāko cenu noteikšanas kritēriju autoīpašnieki uzskata teritoriālo (Eiropa vai Latvija) – kopā 51%, savukārt 23% autovadītāju būtiskākais kritērijs ir auto vecums. 12% par svarīgu kritēriju atzīst sadalījumu pēc īpašnieka vecuma, bet pa 2% par svarīgākajiem atzina kritērijus „Rīga vai reģions” un auto svars/auto tips.



Patlaban 34% Latvijas automašīnu ir BTA AAS OCTA apdrošināšana. Turklāt statistika liecina, ka reģionos BTA OCTA produkts ir vēl ievērojami populārāks: atsevišķās vietās kā Limbaži, Saldus, Madona, Tukums un Bauska BTA OCTA polišu īpatsvars ir virs 40%. Šāda popularitāte izskaidrojama ar to, ka BTA cenu diferencēšanas sistēmā ir arī kritērijs – auto īpašnieka vai turētāja pieraksta vieta, savukārt rajonos automašīnas netiek izmantotas tik intensīvi kā lielajās pilsētās, turklāt avāriju statistika rajonos ir krietni labāka nekā lielajās pilsētās.
 
Visi komentāri
 
210943. viesis 12.septembris 2006 8:11
0 0 Atbildēt

nesapratu... kas par meliem ???? bta sho pasniedz kaa BAIGO SENSAACIJU ????????

cik man zinaams, If un Balta jau sen piedaavaa bonus-mauls (lasi - peec dahzaadiem kriteerijiem diferenceetus tarifus)

210945. viesis 12.septembris 2006 8:14
0 0 Atbildēt

tak visi piedāvā, if, balta, sesams, pat baltikums skatās kur pieraksts.

un vispār, es ar pierakstīts laukos un braukāju pa rīgu :)

210952. viesis 12.septembris 2006 8:44
0 0 Atbildēt

"BTA patlaban ir vienīgā apdrošināšanas kompānija, kam ir tik daudz precīzu parametru OCTA polises prēmijas noteikšanai". Kārtējais apmaksātais rakstiņš. I-auto redakcijai laikam ir īpašas attiecības ar BTA, jo līdz šim neesmu manījis rakstus par citām apdrošināšanas sabiedrībām. Iepriekšējais ko atceros bija Mini Kasko...

Var jau būt, ka kāds pēc šāda raksta izlasīšanas uzreiz sāk domāt, ka BTA ir baigi foršs, bet nu tā nav... Skopais maksā 2 reizes. Tas attiecas arī uz apdrošināšanu.

210953. viesis 12.septembris 2006 8:46
0 0 Atbildēt

Kaut kaads sviests ar visu to ka esam kaadu laiku bijushi BTA klienti mums OCTA pie If sanaaca krietni letaaka. Taa kaa ar visus savu sisteemu BTA var staigaat...

210955. viesis 12.septembris 2006 9:10
0 0 Atbildēt

Kas par murgiem par "teritoriālo sadalījumu" - jau sen ir zināms ka polisei jābūt derīgai visā ES, un visādi pielikumi līgumam ar tiesas palīdzību ir vienkārši uzkarami uz nagliņas..

210961. viesis 12.septembris 2006 9:45
0 0 Atbildēt

Kāds vēl nak_uj, teritoriālais dalījums??? Jebkura OCTA polise, kas izdota pēc 01.05.04 Latvijā reģistrētam transportlīdzeklim ir derīga visā ES ekonomikas zonā un Šveicē, lai arī ko nemēģinātu iestāstīt bta-veidīgas kompānijas!

Redaktors 12.septembris 2006 10:07
0 0 Atbildēt

to 210952. viesis 12.09.2006 08:44

Tā ir preses relīze. Kāpēc nav citu kompāniju preses relīžu? Tāpēc, ka viņi tādas nesūta.

210973. viesis 12.septembris 2006 10:23
0 0 Atbildēt

Bonus–Malus sistēma rullē! 2% atlaide labajiem klientiem, bet 50% piemaksa sliktajiem :)

210975. viesis 12.septembris 2006 10:31
0 0 Atbildēt

210952 to Redaktors

"Tā ir preses relīze. Kāpēc nav citu kompāniju preses relīžu? Tāpēc, ka viņi tādas nesūta"

Tad jau varbūt es varu atsūtīt savu preses relīzi ar sviestainu info un Jūs to publicēsiet ? Es būtu pateicīgs! Uz kurieni man sūtīt?

Redaktors 12.septembris 2006 10:34
0 0 Atbildēt

Tu jau pat parakstīties nespēj, par kādu preses relīžu rakstīšanu Tu runā...

210981. viesis 12.septembris 2006 10:43
0 0 Atbildēt

BTA izceljas tikai ar to, ka LV leetaak kaa ES, bet neapjeedz, ka LV = ES.

savukaart Parex 3 meen laikaa pacelj cenu no 11 LS uz 13 Ls. 18% inflaacija. gadaa 73%. patikami

210985. viesis 12.septembris 2006 10:49
0 0 Atbildēt

"tas ļauj katram klientam noteikt unikālu cenu"

Cenas tiem BTA tieshaam ir unikaalas, man pat no darba ar pieskjirto 40% atlaidi sanaak daargaak kaa panjemt citaa kompaanijaa :)

210990. viesis 12.septembris 2006 10:59
0 0 Atbildēt

Peerkot BTA OCTA tu ieguusti ne tikai OCTA polisi. Tev ir iespeeja, piemeeram, pasuutiit OCTA polisi pa telefonu (taspatc, kas BTA informatiivais taalrunis - 2 6121212) vai pirkt internetaa un polisi tev pievediis klaat (Riigaa un Riigas raj., varbuut arii provincee). Peec negadiijuma vari izsaukt BTA autoDienestu, lai nav jaagaida menti n-taas stundas. Vari arii, piemeeram, iegaadaaties miniKASKO, ja zaadziibas vai neveikliibas vienatnee riski tev nav aktuaali. :)

211023. viesis 12.septembris 2006 16:09
0 0 Atbildēt

gribeju nostrahot auto uz OCTA ... BTA paskatijas manu biografiju un izmeta,oi vecit,dargi sanaks ... nekas cits neatlika,ka iet uz Baltikumu un 2x letak drosinat ... eh

211044. viesis 12.septembris 2006 21:40
0 0 Atbildēt

Nezinu, kas jums par probleemaam ar BTA, tachu man sanaak gan leetaak videeji ap 17, gan vienkaarshaak nekaa citur

127.0.0.1 212.93.97.206

SonyEricssonT630/R601 Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

211097. viesis 13.septembris 2006 9:54
0 0 Atbildēt

to White Trash. Tie jau arī ir tie galvenie argumenti, kāpēc jau 3 gadus apdrošinos BTA. Var jau saprast dažu komentētāju vēlmi ietaupīt to vienu vai divus latiņus, pērkot Baltikumu, bet diez vai atmaksāsies ilgtermiņā..

211113. viesis 13.septembris 2006 11:11
0 0 Atbildēt

Buutu jau labi, ja buutu starpiiba 1 vai 2Ls, bet man starpiiba sanaaca ap 30Ls. Var jau buut tas taapeec, ka man skaitaas kaa jaunsleegums un apdroshinaataaji uzskata, ka gadu par maz, lai dotu normaalaa cenaa

211208. viesis 14.septembris 2006 10:04
0 0 Atbildēt

to Gugulis. Nevar būt, ka tik daudz. Man sanāk tas pats. Nezinu, varbūt tāpēc, ka jau kuro gadu apdrošinos bta un man viņi iedevuši atlaižu karti...

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

iAuto testē: Renault krosoveru izaicinājums 4

Ko krosoveri prot bezceļos? iAuto.lv testē trīs Renault apvidus automobiļus - priekšpiedziņas Captur, kā arī Kadjar un jauno Koleos ar pilnpiedziņu. Lasīt vairāk

 

"Volkswagen" līdz 2022.gadam investēs 34 miljardus eiro nākotnes automobiļu attīstīšanai 1

Vācijas autobūves koncerns "Volkswagen" piektdien paziņoja, ka nākamajos piecos gados plāno investēt vairāk nekā 34 miljardus eiro jaunās tehnoloģijās, lai kļūtu par globālu līderi elektrisko automašīnu jomā. Lasīt vairāk

 

Kā pārmācīt tos, kas braucot raksta īsziņas (+ video) 21

Puiši ir neiecietīgi un bez žēlastības "izjoko" tos, kas braucot pie stūres, raksta īsziņas. Lasīt vairāk

 

Jau nākamgad - "Fendt" piesaka elektrisku traktoru (+ foto) 9

Vācijas kompānija "Fendt", kas specializējas lauksaimniecības tehnikas ražošanā, nākamgad laidīs klajā kompaktu elektriskās piedziņas traktoru ar 68 Zs jaudu. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti