«Bugatti Veyron» gatavojas jaunam rekordam 9

 
14.septembris 2006 0:00

Bugatti Veyron kļūs par pašu ātrāko automobili, ja spēs ieskrieties līdz 400 km/h. Koncerns Volkswagen, kam pieder firma Bugatti, oktobrī gatavojas sasniegt jaunu oficiālu pasaules rekordu, fiksējot to Ginesa rekordu grāmatā.



Firma Volkswagen dēvē Veyron par pašu ātrāko sērijveida auto, tomēr oficiālais rekords pieder superauto Koenigsegg CCR, kas spējis sasniegt ātrumu 388 km/h. Turklāt rekords ticis uzstādīts nevis taisnā trasē, bet kustībā pa ovālu, kur uz auto iedarbojusies arī sānu pārslodze. Koenigsegg ražotāji apgalvo, ka taisnā trasē viņu auto spētu sasniegt ātrumu 415 km/h.



Mēģinājumu sasniegt jaunu pasaules rekordu Bugatti Veyron veiks Vācijas trasē Ehra Lessien, kas atrodas netālu no Volkswagen mītnes Volfsburgā. Trasei ir taisns posms vairāk nekā deviņu kilometru garumā, un ar to vajadzētu pietikt, lai Veyron spētu uzņemt nepieciešamo ātrumu.
 
Visi komentāri
 
211182. viesis 14.septembris 2006 8:16
0 0 Atbildēt

Mans COUPE iet ātrāk...

211185. viesis 14.septembris 2006 8:31
0 0 Atbildēt

Kas i konisegs izgriezz pogas!!! Pareizi jau ir autinnam par taaadu cenu ir jaaparaada uz ko speejiigs!!

Es savukaart dzirdeeju ka latvijas BMW juzeri un citi lidotaaji ir noleemussi uz ssitaadiem auto paarseesties, protams arii valdiiba supsidees personas kuras spers sso soli, bet supsiidiijas tiks piesskkirtas tikai tiem kas pieraadiis ka taas ir nepieciessamas!

Paldies miillie trautas kalpi!

211195. viesis 14.septembris 2006 9:24
0 0 Atbildēt

150zs, ko tur tur gvelz :?

211228. viesis 14.septembris 2006 12:39
0 0 Atbildēt

Viņam drīzāk degviela beigsies pirms paspēs tik ātri ieskrieties.

211247. viesis 14.septembris 2006 15:50
0 0 Atbildēt

vo būs jautri ja šis supādupā mega dārgais projects pakāsīs daudz lētākajam CCR... :D

211258. viesis 14.septembris 2006 20:27
0 0 Atbildēt

Tas viss ir sūds... Vot Vaiperam ir viens ātruma rekords - 300 km/h... ar dzīvojamo vagoniņu aizmugurē :) lai pameiģina pārsist šo!

211267. viesis 14.septembris 2006 23:08
0 0 Atbildēt

Do linku rekordeam ar dzīvojamo vagoniņu!

211388. viesis 15.septembris 2006 14:29
0 0 Atbildēt

Nu tas Koenigsegg neko dikti leetaaks jau nav! Un es kautkaa vairaak par vinju fanoju:) Un veel, ir jau naacis vinjiem jaunais modelis klajaa- CCX, kuram vajadzeetu buut veel jaudiigaakam par CCR. Teh info vinja rakstiiti shaadi:

Acceleration: 0-100 km/h (0-62 mph) 3.2 seconds

Top speed: 395+ km/h (245+ mph)

Standing Quartermile: 9.9 seconds, end speed 235 km/h (146 mph)

Braking distance: 31m (100-0 km/h)

Lateral G-force: 1.3 G

Fuel Consumption: Highway travel: 13 l / 100 km

Combined: 17 l / 100 km

Tik nekur neesu dzirdeejis, vai ir ar shito jauno CCX tas rekords meegjinaats taisiit vai nee!?

211443. viesis 17.septembris 2006 16:26
0 0 Atbildēt

Nu Veyronam tomeer ir biku cits luxus un apdare salonaa un arii biku cits brends un domaashana..

Koeniggssegg ir kaa kartings ar 800ZS, Veyron vairaak kaa kosmosa kugjis.. bet nu... gribeetu redzeet cik aatri var nobraukt tos 9km ar to Veyron.. :) 2-3 min

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti