Aicina pievērst pastiprinātu uzmanību sniega tīrīšanai 7

 
8.novembris 2006 0:00

Sakarā ar ziemas apstākļu iestāšanos un gaidāmajām gaisa temperatūras svārstībām, kas rada apledojumu uz ietvēm un lāstekas pie namu jumtiem, Rīgas pilsētas izpilddirektors Ēriks Škapars (JL) aicina namu apsaimniekošanas uzņēmumus rūpīgāk pildīt domes saistošajos noteikumos noteiktās prasības.

 
Visi komentāri
 
217005. viesis 8.novembris 2006 0:25
0 0 Atbildēt

Dome varētu mēģināt tikt galā ar pati ar saviem pienākumiem.

217013. viesis 8.novembris 2006 7:49
0 0 Atbildēt

škapariņš varētu uzrīkot sestdienas talku ar tv un avīžu korespondentu piedalīšanos un smuki paņemt lāpstu rokā un pats ar savu personīgo piemēru parādīt, kā jātīra ietve - tas būtu pamācoši un iedarbīgi

217017. viesis 8.novembris 2006 8:40
0 0 Atbildēt

Dome varētu pievērst savu atbildīgo dienestu uzmanību tam, ka strauji tuvojas pavasaris. Un pavasarī loģiski notiek kas? Sniegs pats nokūst... Tātad vajag mazliet paciesties nevis saspringt un nelietderīgi notriekt savus prēmiju fondus :)

217040. viesis 8.novembris 2006 11:23
0 0 Atbildēt

Tukša džinkstēšana. Tikmēr kamēr nebūs metodiski reidi un netiks sakrāmēti sodi n-simtu latu kopsummā uz katru nenotīrīto ietvi, tikmēr ņi...figa nemainīsies. Namu īpašniekiem ir slaidi nospļauties uz Rīgas domi un tās noteikumiem tikmēr kamēr tas no viņu pašu kabatas neprasīs tik lielu naudas žūksni lai izdevīgāk kļūtu algot labu sētnieku vai pat divus.

Ja reizi gadā uzliek sodu 50Ls tad izdevīgāk ir maksāt sodu nekā algot sētnieku.

217041. viesis 8.novembris 2006 11:25
0 0 Atbildēt

Vēl viens ierosinājums Rīgas domei - ja pēc soda uzlikšanas nekas nemainās tad tīrīt šo teritoriju ar saviem līdzekļiem (sirsnīgi izmantojot dārgu tehniku un labi apmaksātu sētnieku brigādi) par ko pēc tam piestādīt rēķinu namīpašniekam. Ja namīpašnieks to atsakās apmaksāt tad uz tiesu un nekustamo īpašumu apķīlāt.

217043. viesis 8.novembris 2006 11:45
0 0 Atbildēt

storm, nav slikti priekšlikumi

a ko darīs tad, ja izrādīsies, ka škapars arī ir viens no namīpašniekiem, kas nenodrošina ietves tīrīšanu savā teritorijā? :D

217046. viesis 8.novembris 2006 11:54
0 0 Atbildēt

Nez kāpēc par vieniem pārkāpumiem šai valstī soda, bet par citiem - izsaka aicinājumus?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti