«Ford S-max» kronē par «Latvijas gada auto» 26

19.janvāris 2007 9:17

Melngalvju namā šīs nedēļas ceturtdienā norisinājās minētā konkursa apbalvošanas ceremonija, atbalstīta no apdrošināšanas kompānijas „IF Latvia” un līzinga kompānijas „SEB Unilīzings” puses.

Visaugstāk vērtējamo titulu ieguva auto „Ford S-max”, neapšaubāmi viens no spožākajiem jaunpienācējiem jaunu automobiļu tirgū.


"Latvijas gada auto" konkursa fināls norisinājās Melngalvju namā, kuram iepretim jau dienas laikā izstādīja visus pasākumā dalību ņēmušos auto.

Konkursā pieteikto mašīnu skaits ar katru gadu palielinās, tā nupat noslēgtajā konkursā dalību ņēma trīsdesmit četri automobiļi. Tas ir pietiekami, lai uzvarētājam piešķirtā pirmā vieta būtu nozīmīga jaunu auto tirdzniecības nozarē. Žūrijas skaits gan ik gadu nemainās, šogad vērtētāji bija precīzi piecdesmit.

Tā ikviens no šiem cilvēkiem nedēļu pirms konkursa fināla savā elektroniskajā pastkastītē saņēma organizatora veidotu anketu. Citu neietekmēts, žūrijas loceklis varēja arī to aizpildīt. Anketā starp desmit pusfinālu izturējušajiem auto bija jāizvēlas sev simpātiskākie.


"Ford S-max" pārdevēji šīs improvizētās autoizstādes laikā nemaz nenojauta, kāds apbalvojums viņus sagaidīs vakarpusē.

Balsošanas kārtība bija jau ierasta, pazīstama jau trešo gadu. Katra žūrijas locekļa rīcībā ir divdesmit seši punkti, kurus jāizdala starp sešiem auto. Pirmajai vietai jāatdod desmit punktus, nākošajām attiecīgi sešus, četrus, trīs, divus un vienu punktu. Divas dienas pirms konkursa fināla balsojumus apkopoja, lai noskaidrotu galveno laureātu.

Finālisti galvenajā nominācijā:
1.    „Ford S-max”:        141 punkts
2.    „Seat Leon”:        135 punkti
3.    „Honda Civic”:        130 punkti
4.    „Peugeot 207”:        111 punkti
5.    „Škoda Roomster”:    107 punkti
6.    „Audi A6 Allroad”:    102 punkti
7.    „Citroen C4 Picasso”:    81 punkts
8.    „Hyundai Santa Fe”:    50 punkti
9.    „Nissan Note”:        46 punkti
10.    „Volkswagen Eos”:    34 punkti

Tātad šoreiz konkursa godpilno titulu izcīnījis minivens „Ford S-max”, kuru konkursā pieteica šīs automarkas importētājs mūsu valstī „Baltic Motors Imports”. Tā valdes priekšsēdētājs Ansis Auziņš skaidro panākuma iemeslus: „Tas bija liels izaicinājums šajā konkursā pieteikt nebūt ne klasiskāko sava segmenta pārstāvi, tomēr uzdrošinājāmies riskēt. Tāpēc priecē, ka žūrija visaugstāk novērtējusi šo unikālo mašīnu, kurā miniveniem raksturīgā ietilpība apvienota ar atzīstamu dinamiku. Šis auto ir arī pagrieziena punkts pašam ražotājam, tieši pēc šī modeļa līdzības tiks veidoti arī turpmākie rūpnīcas modeļi. Tāpēc jūsmoju, ka mašīnas izteiksmīgais izskats ir pamanīts un novērtēts. Tātad arī turpmāk radītie modeļi mūsu publikai šķitīs pievilcīgi. Mašīnas aprīkojumā iekļauti visi autoražotāja jaunākie tehniskie risinājumi, neapšaubāmi šo auto padarot par personību „Ford” saimē.”


Beidzot balva nonākusi pie tās īstā īpašnieka, "Ford" importētāja "Baltic Motors Imports" valdes priekšsēdētāja Anša Auziņa rokās.

„Latvijas gada auto” organizatoram Atim Jansonam arī savs spriedums: „Galveno titulu ieguva nebūt ne žūrijas vidū visvairāk prognozētais favorīts. „Ford S-max” modeli gan viņi pieminēja bieži, jo tieši te ražotājam izdevies minivenā izcili apvienot allaž tam raksturīgo praktisko ietilpību ar šādam auto neierastu pazīmi kā fascinējošu dizainu un sportisku dvēseli. „Eiropas gada auto” konkursā šis atšķirīgais auto tādēļ arī triumfēja, liekot arī mūsu žūrijai uzmanīgāk izvērtēt šo auto kā piemērotāko Latvijas konkursa laureātam. Pēc šādas filozofijas būvēts auto tiešām būs noderīgs ikvienam, kuriem dzīve piespiedusi izvēlēties izmēros lielu auto, tomēr sirds alkst pēc temperamentīgas braukšanas. Un tādu no mums nav mazums. Atzīmēšu, ka iepriekšējos konkursos trīs gadus pēc kārtas allaž uzvarēja vidējās klases auto. Nu laureāta statusā ir citas klases pārstāvis, krietni daudzpusīgāks par iepriekšējiem.”

„Ford” koncernam mūsu valsts konkursa vēsturē šī nav pirmā uzvara, pirms septiņiem gadiem par laureātu godāja arī tikpat radikāli atšķirīgu auto starp tā brīža kompaktklases modeļiem. Toreiz triumfēja pirmās paaudzes „Ford Focus”. Noslēguma ballē garlaikoti nebija arī pārējo autocentru pārstāvji, bez pirmās vietas ieguvēja izšķirošajā balsojumā allaž ievērību pelna arī laureāti papildus nominācijās. Tās šogad bija deviņas, no kurām sešās savus favorītus izvirzīja žūrija, bet trijās galavārdu teica konkursa sponsori. Lai gan lielākā daļa no papildus nomināciju uzvarētājiem bija zināmi mēnesi iepriekš pēc pusfināla anketu apkopošanas, šo nomināciju ieguvējus pasludināja pasākuma beidzamajā dienā. Publicējam arī tabulu ar laureātiem papildus nominācijās.

Uzvarētāji papildus nominācijās:
Darba rūķis:                    „Peugeot Boxer”, ievēlēja konkursa žūrija
Komfortablākais auto:                „Honda Legend”, ievēlēja konkursa žūrija
Skaistākais auto:                „Jaguar XK”, ievēlēja konkursa žūrija
Smilšu kalnu karalis:                „Ssangyoung Kyron”, ievēlēja konkursa žūrija
Sportiskākais auto:                „BMW” trešā sērija, ievēlēja konkursa žūrija
Taupīgākais auto:                „Nissan Note”, ievēlēja konkursa žūrija
„IF Latvia” draudzīgākais auto:            „Honda Civic”, ievēlēja „IF Latvia” pārstāvji
„SEB Unilīzings” klientu auto:            „Hyundai Santa Fe”, ievēlēja „SEB Unilīzings” pārstāvji
„Latvijas Avīze” ģimeniskākais auto uzņēmējs:    Raivo Saļms, ievēlēja „Latvijas Avīze” pārstāvji
 
Visi komentāri
 
223335. viesis 19.janvāris 2007 9:37
0 0 Atbildēt

Lidonis

Nēsmu braucis, grūti komentēt!

Parasti fordiem lielais mīnus ir troksnis salonā un patēriņš! ( Fokusam tiešām tā ir, jo nopirku mātei un tagad domāju, kā tikt no tā vaļā!)

Jācer, ka šim viss ar tām lietām ir kārtībā!

223337. viesis 19.janvāris 2007 9:47
0 0 Atbildēt

Kas tās par debīlām nominācijām? Kaut kāds pagrīdes pasākums bez publicitātes, bez publiskota konkursa reglamenta. Pietrūks vēl tikai nominācijas "Gada sarkanākais auto", "gada zilākais auto" un gada melnākais auto". Bērnu dārzs "bitīte" ne gada auto. Esmu šokēts par Latvijas autotirgotāju pašcieņas trūkumu, ka var atļauties blamēt sevis pārstāvēto marku un piedalīties tāda veida "zaķīšu pirtiņā"! Milzīgs fui!

223339. viesis 19.janvāris 2007 10:04
0 0 Atbildēt

īstenbā konkurss tiešām bija. rezultāti protams ir subjektīvi, bet es kā autotirgotājs varu teikt ka vairāk vai mazāk bija ok.

223340. viesis 19.janvāris 2007 10:13
0 0 Atbildēt

to 09:47,

ko nu lej - topiki portālos karājās un L_Auķenes mājas lapā visu laiku varēja lasīt, ka tāds lokāls sabontujz notiek ... B/d ir kā pasniedz rezultātus, varbūt, bet uztaisi Tu savu konkursu un pasniedz labāk, tad ar varēsim salīdzināt ;p

223341. viesis 19.janvāris 2007 10:17
0 0 Atbildēt

Nu man nav ko teikt... par gada komercauto kronē kautkādu feisliftotu tranzītu nevis reālus jaunumus (vairumam ražotāju komerc segmentā bija jauni modeļi uz 2007. gadu), tagad atkal kaut kāds neizteiksmīgs fords... interesanti kaut kā... visu laiku fords... tas pats fords, kas pēc 4 gadiem neizies skati sapuvušu sliekšņu dēļ.

223342. viesis 19.janvāris 2007 10:25
0 0 Atbildēt

Njaa,gala rezultāts nedaudz izbrīna gan... :(

223343. viesis 19.janvāris 2007 10:29
0 0 Atbildēt

p.s.

1. „Ford S-max”: 141 punkts

2. „Seat Leon”: 135 punkti

3. „Honda Civic”: 130 punkti

4. „Peugeot 207”: 111 punkti

5. „Škoda Roomster”: 107 punkti

6. „Audi A6 Allroad”: 102 punkti

7. „Citroen C4 Picasso”: 81 punkts

8. „Hyundai Santa Fe”: 50 punkti

9. „Nissan Note”: 46 punkti

10. „Volkswagen Eos”: 34 punkti

Manuprāt,šajā finālistu sarakstā bija,TIKAI 3 mašīnas: Seat,Audi un Honda...bet viss pārējais-sviesc :(

223344. viesis 19.janvāris 2007 10:29
0 0 Atbildēt

aizdomīgi ir tas, ka fords nav nevienā autokatalogā, ne hansalīzinga ne dienas biznesa, bet kā kaut kāda kaktu nominācija tā fordam...

223345. viesis 19.janvāris 2007 10:30
0 0 Atbildēt

1. „Ford S-max”: 141 punkts

2. „Seat Leon”: 135 punkti

3. „Honda Civic”: 130 punkti

4. „Peugeot 207”: 111 punkti

5. „Škoda Roomster”: 107 punkti

6. ...

7. „Citroen C4 Picasso”: 81 punkts

_________

sviesc, vienreizeejie meesli - 4-ritenju mopeedi ar jumtu jefinjiem

223349. viesis 19.janvāris 2007 11:07
0 0 Atbildēt

Man prieks, ka beidzot Latvijā sāk domāt reāli - nav vairs tikai OOO, MB vai BMW!

Es ar neesmu ar šo braucis, bet jādomā, ka žūrija zin, ko dara! Visādā gadījumā, tā kā Forda pārdošanas apjomi esot kritušies, tad, iespējams, šeit ir piestrādāts lai novērstu trūkumus. Bet kas attiecas uz jaunajiem Fordiem, tādiem kā Mandeo un Fokus, dažus gadus atpakaļ to ritošā, kaut kādās tur nominācijās, tika atzīta kā labākā. Ne pa velti to tagad izmanto Jaguārs.

Pie tam ("A6") Fordi jau sen vairs nerūsē!

"lidonim"- nez vai tik slikti ir ar to Fokusu! Liekas ka pēdējā laikā visi lētie auto ir diezgan skaļi, jo Eiropā ceļi paliek arvien gludāki (atšķirībā no mums) un uz kaut kā rēķina taču ir jāietaupa, vismaz uz svaru! Man šķiet, ka visiem jaunajiem autiņiem ir pieaudzis patēriņš, pat dīzeļiem, salīdzinot ar 85 - 90. gadu modeļiem, jo manāmi ir pieauguši to gabarīti, drošības uzpariktes, EKO, līdz ar to visu - arī svars. Diemžēl! Ja jau pat Golfiņš TDI vidēji uz šosejas reāli noēd 5-6 l bet pilsētā 7- 8 l, ko tad vēl var gribēt?!~ Tad jau manējais Ševijs 2007g. sedans ar 1,4 16v motoriņu atpaliek tikai par 0,5-1 l, bet jaunu auto cenu starpību starp 1,6 TDI un 1,4 benz. nevar nosekt pat piecu gadu laikā, kur nu vēr apkopju izmaksas!

223351. viesis 19.janvāris 2007 11:13
0 0 Atbildēt

un ko jūs visi gribējāt, lai nominē? jūsu 7gadīgos auģikus? runa ir par masveidīgākajiem autiņiem. plašpatēriņa preces, tā teikt. vai jums kādu kravas auto gribējās, lai nominē, tad nebūtu jāsaka "mopēds ar jumtu"?

223352. viesis 19.janvāris 2007 11:15
0 0 Atbildēt

Nesaprotu, ko tajā sarākstā dara A6? Tas taču nav konkura IL-iem un Boingiem! Nez vai to Fāterlandē kāds vispār ir redzējis?

223353. viesis 19.janvāris 2007 11:19
0 0 Atbildēt

Veselas 3 nominācijas WW- 2, 5 un 10!

223355. viesis 19.janvāris 2007 11:44
0 0 Atbildēt

Lidonis to E nazim!

Braucu ar jaunu VW Touran trokšņa nekāda ,patēriņs vidēji 5,7 litri, kad būs iebraukts varētu kristies līdz 5,5 litri! Man gan ir dārgā versija, kura pieļauju ir nopakota pret troksni labāk, kā lētā, bet tomēr! Jā, braucu ar 1,9 td!

Kad nopirku Fokusu vedu uz servi, jo domāju, ka gultņi beigti, bet servis visu pārbaudīja un teica, ka autiņš ir vienkārši skaļš +ziemas riepas! Fokus ir 2003 gada! Jā un problēma necinkota virsbūve, korozija jau sāk parādīties! Var jau būt ka ar jaunajiem modeļiem viss ir O.k.!

223356. viesis 19.janvāris 2007 11:48
0 0 Atbildēt

Lidonis Nazim!

VW Touran šosis ar ātrumu 100kmH aptuveni 4,7-5,5 braucot ar kruīzu! Atkarīgs no asvalta un ceļa seguma, tobiš lietu vai pa sausu!

Pilsēta plaš'jēdziens ja nav korķa tad 6,5-7 litri, ja korķis tad nu kaut 30Litri!:):):):):)

223357. viesis 19.janvāris 2007 11:58
0 0 Atbildēt

fuu, Domeniksam nekaa... :)

223358. viesis 19.janvāris 2007 12:00
0 0 Atbildēt

Nezinu, bet Ford ir nekāds. Sākumā uzpērk kosmiskais salona dizaine, bet pēc brīža sāc sajuties kā Mazdas un Focus sakrustotā braucamrīkā. Personīgi man Seat Leon lieks daudz simpātikāks. www.autonews.lv/gallery/223_f...bad3f096d1.jpg

223359. viesis 19.janvāris 2007 12:06
0 0 Atbildēt

Atvar, eij luudzu rataa ar savaam autonews !

Tieshaam saak jau kaitinaat ka baazies visos portaalos ar to suudu, kur visi raksti ir ar ramatiskaam kljuudaam:)

223360. viesis 19.janvāris 2007 12:09
0 0 Atbildēt

Liidz minivenam tur vel taalu :) Ford maajas lapa ar nekaada, viena bilde rik ir tam s-max!

223361. viesis 19.janvāris 2007 12:40
0 0 Atbildēt

Kaut kā neuzticos tml. veida konkursiem - gan jau to visu regulē kāda "komerciala ķepa" . Pagājušogad jau jaunā passata uzvara bija samērā apšaubāma - redzējām, ka gada beigās nekādi dižie pārdošanas rezultāti "laureātam" netika sasniegti. Publikai un "praktiskajiem latviešiem" ne pārāk patika - dārgs, vāji komplektēts, nav arī nekāda īpaša prestiža .

Ar ši gada nominēti fordiņu,šķiet, situacija līdzīga. Reti kurš šo auto vispār zin - kaut kas paķerts no "kosmiskā" dizaina formām + ierastās fokusa līnijas....Manā skatījumā - nekas īpašs. Daudzi citi auto, kuri pat netika desmitniekā , bija daudz labāki un interesentāki braucamie. Uzskatu, ka turpākajos gados līdzīgos konkursos jāmaina visi vērtēšanas kritēriji un nosacījumi.

223362. viesis 19.janvāris 2007 12:47
0 0 Atbildēt

to IkdienasViesis.... VW Passat nenoliedzami ir labs auto un to nu nekaadi nevar saliidzinaat ar S Max. Kas ir VW klupshanas akmens- cena. Diemzheel, ja tu gribi apriikotu a/m tad vw cena uzaug par 50% un tas nav maz! Taads absurds- rezerves ritenis skaitaas papildapriikojums.

223363. viesis 19.janvāris 2007 12:55
0 0 Atbildēt

e-nazi:

Zināšanai, pats esmu redzējis 2001. gada fokusu ar rūsējošiem sliekšņiem, 2002. gada mondeo pēc divu gadu eksplatācijas lobījās nost krāsa... kvalitāte? smieklīgi. un tie auto pirms tam nebija sisti.

Parādi man kaut vienu Audi vai VW ar šādu problēmu.

223365. viesis 19.janvāris 2007 12:56
0 0 Atbildēt

Labi, atmetīsim malā aizspriedumus, nav vērts te kulstīt mēli, kurš auto kūūlāks, bet kāds man nevar paskaidrot, ar ko tieši šis braucamrīks atšķiras no pārējiem ģimenes pusbusiņiem? Kāpēc tad uzreiz tik labs a citi nē? :)

223386. viesis 19.janvāris 2007 15:04
0 0 Atbildēt

Prieks par SEAT LEONu. Šodien AUTO HALLĒ redzēju jauno ALTEA XL - labs

223407. viesis 19.janvāris 2007 17:31
0 0 Atbildēt

Normāla izvēle - kaut arī mans favorīts bija Civic. Žūrija Gada auto ir skarbi kompetenta - par viņiem gaudot vis nevajadzētu.

237195. viesis 27.jūnijs 2007 19:22
0 0 Atbildēt

hetaaaaaaaaaaaaaaaaa

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Sieviete sadauza 570 000 eiro vērtu Ferrari pirmajā braucienā (+ VIDEO)

Tikai dažas minūtes pēc tam, kad iznomātais Ferrari 458 Italia izbrauc no dīleru centra, sievietes vadītais spēkrats piedzīvo smagu avāriju, ietriecoties barjerā un saduroties ar pretimbraucošo transportu. Lasīt vairāk

 

Volkswagen pārspēj Andra Dambja Pikes Peak rekordu pasaules augstākajās sacīkstēs (+ VIDEO) 1

Ar pirmo pilnībā elektrisko Volkswagen sacīkšu automašīnu I.D. R Pikes Peak starptautiskajās Paikspīkas kalnā braukšanas sacensībās (Pikes Peak International Hill Climb) sasniegts vēsturisks rekords Lasīt vairāk

 

Līgo dienā un Jāņu naktī pieķerti 10 dzērājšoferi un četri autovadītāji narkotiku iespaidā 1

Līgo dienā un Jāņu naktī policija aizturējusi desmit autovadītājus, kuri pie stūres bija sēdušies alkohola reibumā, kā arī četrus šoferus narkotiku iespaidā, aģentūru LETA informēja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 

Latvijā iecienītākie auto ir Volkswagen, Toyota un Audi 11

Saskaņā ar nesen Kantar Emor un Kantar TNS veikto aptauju "Auto zīmolu veselības indekss", cilvēki Latvijā, Igaunijā un Lietuvā automašīnu markas vērtē diezgan līdzīgi un zīmolu topā dominē tādas markas kā Volkswagen, Toyota un Audi. Izvēloties nākamo auto, iedzīvotāji visbiežāk svārstās starp divu zīmolu automašīnām. Pēdējos gados ievērojami pieaugusi pircēju uzticība konkrētam auto zīmolam – divas trešdaļas respondentu kā nākamo apsver izvēlēties tādas pašas markas auto, kāds viņiem ir patlaban. 44% Latvijas iedzīvotāju un 31% lietuviešu dod priekšroku dīzeļdzinējam. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti