Minirallijā «Sarma 2007» startēs ekipāža no Lielbritānijas 20

 
1.marts 2007 8:18

Svētdien Gulbenes apkārtnē risināsies Latvijas minirallija čempionāta otrais posms – rallijs „Sarma 2007”. Sacensībām pieteikušās vairāk nekā 90 ekipāžas. Starptautisku skanējumu minirallijam „Sarma 2007” piešķirs Igaunijas un Lielbritānijas ekipāžu starts.

Nedēļas nogale rallija faniem sola īstu saldo ēdienu – sestdien Siguldas apkārtnē risināsies rallijs „Sigulda 2007”, kurā startēs arī divas WRC automašīnas, bet svētdien Gulbenes pusē notiks minirallijs „Sarma 2007”. Vēlēšanos startēt Latvijas minirallija čempionāta otrajā posmā izteikušas vairāk nekā 90 ekipāžas. Dalībnieku sarakstā varam redzēt arī pa vienai ekipāžai no Lielbritānijas un Igaunijas.

Pastiprinātu interesi izraisa angļu ekipāžas starts – pilotam Tomam Keivam ir tikai 16 gadi, bet viņa stūrmane būs Gemma Praisa, kura ir guvusi pieredzi WRC rallijos, startējot kopā ar Entoniju Varmboldu („Ford Focus WRC”). Pēc Lielbritānijas likumiem Keivs, kurš izgājis apmācību dažādās rallija skolās, sava vecuma dēļ vēl nedrīkst startēt rallijā, tāpēc pilots kopā ar komandu pērn uzsāka meklēt iespējas piedalīties citu valstu sacensībās. Pēc rallija „Latvija 2006” apmeklējuma un pārliecināšanās par augsto līmeni, tika pieņemts lēmums startēt Latvijas čempionātā.

Tā ka Keivs līdz šim nav startējis uz sniega seguma un arī lai pierādītu savu varēšanu braukt lielajā rallijā, savas gaitas Latvijas ceļos jaunais anglis uzsāks ar piedalīšanos minirallijā „Sarma 2007”. Šīs Keivam būs kā testa sacensības, pēc kurām Rallija komisija pieņems lēmumu, vai izsniegt viņam licenci startam Latvijas čempionātā. Ja lēmums būs pozitīvs, tad vasaras rallijos N3 klasē būs par vienu ekipāžu vairāk. Gulbenes ceļos Keivs/Praisa startēs ar Latvijas jaunā talanta Jāņa Kārkliņa bijušo automašīnu „Honda Civic TypeR” sporta klasē (ar sporta radzēm).

Igauniju pārstāvēs ekipāža Mario Karūse/Alains Karūse, kuri ar „Opel Astra” arī startēs sporta klasē.

Minirallijā „Sarma 2007” sportistiem būs jāveic trīs ātrumposmi pa divām reizēm, kopējais „dopu” garums gandrīz 50 kilometru. Ātrumposmu kartes tiks publicētas piektdien internetā (www.autosport.lv, www.4rati.lv) un būs pieejamas arī sestdien un svētdien sacensību centrā SIA „Gulbenes AUTO-MOTO” telpās Kļavu ielā 30 Gulbenē. Pirmā ātrumposma starts paredzēts svētdien pl. 12:22.

Miniralliju „Sarma 2007” atbalsta „Audzes”, „AMK” un „Sendija”.

Protams, arī Gulbenē būs ROAD klase, kas lēnām iegūst popularitāti starp braucējiem, kuriem nav auto ar drošības karkasu. Spriežot pēc dalībnieku saraksta, to kļūst arvien vairāk - jau tagad ir pieteikušies 17. Lai ROAD klases sportistiem braukšana būtu interesantāka, organizators sola mainīgus vidējos ātrumus, kā arī sinhrono regularitāti. Arī laiks ROAD klases braucējiem tiks ņemts ne tikai finišā, bet būšot arī starpfiniši, kuru atrašanās vieta iepriekš braucējiem nebūs zināma.

Minirallija "Sarma 2007" starts pie Gulbenes kultūras nama 4.martā plkst. 12. Sportistiem gan rallijs sāksies jau sestdien, jo jāiziet tehniskā komisija, jāsaņem maršruta dokumenti, jāatpūšas un jau no svētdienas plkst. 7:30 jābrauc iepazīties ar trasi. Rallijs ir veidots ļoti kompakti un jau plkst. 16:22 pirmā sporta mašīna būs finišējusi.

Ar "Sarma" nolikumu var iepazīties šeit.
Vairāk informāciju meklējiet www.4rati.lv


LAF Standartauto komisijas
preses dienests

 
Visi komentāri
 
227629. viesis 1.marts 2007 10:14
0 0 Atbildēt

Tiešām iepriecinoša ziņa par ekipāžu no UK. Tas tikai lieku reizi apliecina, ka autosports un it sevišķi rallijs Latvijā ir līmenī!

Un tieši tāpēc es cepos par to VIPu vizināšanu nulītē, jo ja notiks sūdi, tad par to atbildēs ne tikai organizators, bet tas metīs ēnu uz visu Latvijas autosportu!

227641. viesis 1.marts 2007 11:13
0 0 Atbildēt

Varbūt es daudz ko nezinu, bet vai Tu nevarētu paskaidrot, kas irdomāts ar "VIPu vizināšanos nullītē"? Cik zināms, tad 0 ekipāžas drīkst būt tikai braucēji ar pieredzi. Vai ne tā? Un kurus VIPus, kuros rallijos Tu neakceptētu? Ja izvirzi pretenzijas, tad esi konkrēts līdz galam.

227643. viesis 1.marts 2007 11:19
0 0 Atbildēt

Izlasi rakstu "Siguldas sacīkstēs brauks arī rallija «VW Touareg»". Tur ir skaidri pateikts, ka nullīte, kura startēs pirms pirmās sporta auto, vizinās VIPus, kas pēc esošiem rallija noteikumiem ir pilnīgs absurds!

227693. viesis 1.marts 2007 15:51
0 0 Atbildēt

Izlasīju! Un? Ja pareizi sapratu, tad VW Touareg ir aprīkots ar drošības karkasu un sporta beņķiem. Un neatradu nevienu teikumu, kur būtu rakstīts, ka tiks vizināti VIPi...!

227695. viesis 1.marts 2007 16:15
0 0 Atbildēt

Akls esi vai? :D

VW Rally Touareg trasē dosies kā pēdējā nulles ekipāža, tātad tieši pirms sportistiem. To pilotēs zviedrs Tomass Engelbrekts, kurš savulaik bijis Zviedrijas junioru un pieaugušo čempions autorallijā, kā arī Eiropas junioru čempions autorallijā. Tā kā Rally Touareg ir aprīkots ar četrām sēdvietām, aizmugurē tiks vizinātas VIP personas, ļaujot tām pilnībā izbaudīt rallija burvību arī no iekšpuses

227698. viesis 1.marts 2007 16:39
0 0 Atbildēt

Peedeejaa nulle ir taa kura brauc pirmaa no nuleem... t.i starp vinu un sporta auto ir veel ~ 3 nulles. Un nulleem neattiecas vispaareejie noteikumi. Nullju darbiiba un noteikumi ir reglamenteeti atsevishkjos noteikumos kur ir atrunaatas vinju funkcijas un nepiecieshamais droshiibas apriikojums, takaa nav ko te muldeet par nelikumiibaam.

227707. viesis 1.marts 2007 17:44
0 0 Atbildēt

227698. viesi, izlasi rūpīgi:

VW Rally Touareg trasē dosies kā pēdējā nulles ekipāža, tātad tieši pirms sportistiem.

Un nav nekādi atsevišķi noteikumi? Nezini, nerunā!

227711. viesis 1.marts 2007 18:19
0 0 Atbildēt

Ko juus te cepaties par to WV, sheit tiek apspriests pavisam cits rallijs. :P

Savaacies viesu bars un nejeedz pat rallija nosaukumus atskirt.

227713. viesis 1.marts 2007 19:16
0 0 Atbildēt

Nulles neiet sporta ieskaitee un nekad nav skaitiijushies sportisti. Nulleem ir atsevishkjas prasiibas un galveno kaart taas ir pilota pieredze un automashiinas droshiiba, nullju uzdevums nav gaazt, bet gan peedeejo reiz paarbaudiit trases droshiibu un briidinaat skatiitaajus par to ka tuuliit sekos sporta mashiinas. Uz nulleem neattiecas un nekad nav attiekushies vispaareejie sporta noteikumi, kas nosaka kas driikst vai nedriikst piedaliities sacensiibaas, un es tev atkaartoju veelreiz NULLES NEPIEDALAAS SACENSIIBAAS TAAS PEEC BUUTIIBAS IR DROSHIIBAS MASHIINAS. Un es pilniigi noteikti zinu ko es runaaju.

Redaktors 1.marts 2007 19:30
0 0 Atbildēt

Nu vispārējie drošības noteikumi uz nullēm attiecas gan. Es arī to droši zinu - pats ne reizi vien nullē esmu sēdējis. Tam, ka tās pēc idejas ir drošības mašīnas, piekrītu gan.

227715. viesis 1.marts 2007 19:32
0 0 Atbildēt

Nu tieshi tā, tikai un vienīgi drošības noteikumi, to jau es arī mēģināju pateikt :)

227717. viesis 1.marts 2007 20:27
0 0 Atbildēt

Nu bet vai tad trešo personu atrašanās nullītē neattiecas uz drošību?

227718. viesis 1.marts 2007 20:44
0 0 Atbildēt

Neattiecas, ja treshajai ceturtajai un piektajai personai ir visaam prasiibaam atbilstosh krēsls, droshiibas jostas, kjiveres un viss paareejais ekipeejums... Nullees var atrasties tieshi tik cilveeku cik automashiinaa ir droshiibas prasiibaam atbilstoshu seedvietu.

227722. viesis 1.marts 2007 22:34
0 0 Atbildēt

Interesanti, no kurienes esi izrāvis tādu informāciju:) Kā var būt trešajai, ceturtajai u.t.t. personām atbilstoši krēsli, ja rallija noteikumos nav nav paredzētas vietas trešajām personām un atbilstoši nav arī nekādu noteikumu šinī sakarā!

227735. viesis 2.marts 2007 9:55
0 0 Atbildēt

Uz Nulleem neattiecaas tie rallija noteikumi par kuriem tu runā, ne FIA General prescriptions, ne čempionāta nolikums. FIA noteikumos ir atrunātas tikai nullju funkcijas.

227746. viesis 2.marts 2007 12:34
0 0 Atbildēt

Beidziet cepties. Izlasiet www.laf.lv noteikumus par drošības automašīnām. Tur nav teikts nekas par automobili atrodošos cilvēku skaitu...

227748. viesis 2.marts 2007 12:58
0 0 Atbildēt

Sorry, bet man nav miera:)

LAF noteikumos drošības automašīnām visur figurē termins "ekipāža". Tajā dokumentā nav precizēts, kas ir ekipāža, tātad ekipāžas definīcija ir jāskatās dokumentā "RALLIJA VISPĀRĪGIE NOTEIKUMI VISIEM FIA ČEMPIONĀTIEM, KAUSU UN BALVU IZCĪŅĀM", kurā ir teikts:

punkts 1.13

Ekipāža

Ekipāža sastāv no diviem sportistiem katrā automašīnā. Ekipāžas braucējus sauc par pilotu un stūrmani. Abi ekipāžas braucēji var vadīt automašīnu rallija laikā un katram no viņiem jābūt attiecīgajā gadā un konkrētajās sacensībās derīgai FIA braucēja licencei

227751. viesis 2.marts 2007 13:20
0 0 Atbildēt

Sorry, bet man nav miera

LAF noteikumos drošības automašīnām visur figurē termins "ekipāža". Tajā dokumentā nav precizēts, kas ir ekipāža, tātad ekipāžas definīcija ir jāskatās dokumentā "RALLIJA VISPĀRĪGIE NOTEIKUMI VISIEM FIA ČEMPIONĀTIEM, KAUSU UN BALVU IZCĪŅĀM", kurā ir teikts:

____________________________________________________

Tas tā nav, jo Laf noteikumi drošības automašīnām ir atsevišķi noteikumi, kas nav kā pildinājums vispārējiem noteikumiem.

227759. viesis 2.marts 2007 15:26
0 0 Atbildēt

Tu maldies. Ja ir minēti termini, kuri dotajā dokumentā nav definēti, tad termina definīcija ir jāskatās augstākstāvošā dokumentā u.t.t. Līdz ar to ekipāža (nullītes vai sporta a/m) sastāv no diviem cilvēkiem un trešās personas atrašanās mašīnā ir pretrunā ar spēkā esošiem noteikumiem.

227805. viesis 4.marts 2007 17:12
0 0 Atbildēt

ļoti labs, ērts forums, kurā ir iespējas brīvi runāt par daudzām un dažādām tēmām! Sākot no filmām līdz spēlēm...pilnība par jebko. Arī topošajiem programmistiem ir atvēlēta sadaļa!

foruma adrese ir prosector.proboards46.com

Tēmas par ko rakstīt: Games, Tehnika, Mūzika, filmas, C++ un veel daudzkas! Apmekleejiet---nenožēlosiet! prosector.proboards46.com

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti