Naktī no 10. uz 11. martu pārslēgs transporta kustība Krasta ielā 10

 
9.marts 2007 13:13

Sakarā ar būvniecības darbiem Dienvidu tilta trasē satiksme pa Krasta ielas posmu pie izbūvējamās estakādes tiks novirzīta pa apbraucamā ceļa 3. posmu naktī no 10. uz 11. martu.

Apbraucamā ceļa trešais posms, līdzīgi kā pirmie divi, nemainīs transporta līdzekļu caurlaides spējas. Tiks saglabāta esošā trīs joslu satiksme.

Dienvidu tilta labā krasta pagaidu apbraucamā ceļa trešā posma organizēšana ir nepieciešama, lai nodrošinātu  Dienvidu tilta estakāžu būvniecības 3. etapu.

Kā jau tika ziņots agrāk, Dienvidu tilta trases realizācija sadalīta trīs kārtās:

Pirmā kārta ir no Bauskas ielas Daugavas kreisajā krastā līdz Slāvu dzelzceļa pārvadam labajā krastā. Trases garums- 2,5 km. Trase ietver ceļu daļu no Bauskas ielas līdz Daugavai un no estakādes pāri Krasta un Maskavas ielām līdz Slāvu dzelzceļa pārvadam. Nozīmīgākās pirmās kārtas inženieru būves ir Dienvidu tilts pār Daugavu un trīs līmeņu estakāde pāri Krasta un Maskavas ielām. Jāatzīmē, ka šī estakāde ir pirmā trīs līmeņu transporta būve Latvijas valstī.

Otrajā kārtā paredzēts veikt Slāvu dzelzceļa pārvada rekonstrukciju. Lai, realizējot rekonstrukciju, nevajadzētu pārtraukt šīs transporta būves funkciju, vispirms tiks uzbūvēts jauns  četru braukšanas joslu pārvads. To pabeidzot un sākot ekspluatāciju, tiks veikta pašreiz esošā pārvada rekonstrukcija, vienlaicīgi ar norādīto tiks veikta arī Slāvu rotācijas apļa 3- līmeņu estakādes būvniecība.

Trešajā kārtā plānots izbūvēt autoceļu no Vienības gatves līdz Bauskas ielai, kurā tiks veidoti divu līmeņu krustojumi ar Ziepniekkalna un Bauskas ielām. Ziepniekkalna iela tiks veidota kā galvenā iebraukšanas maģistrāle Rīgā no dienvidu virziena.


RD Pilsētas attīstības departamenta
Sabiedrisko attiecību nodaļa
 
Visi komentāri
 
228577. viesis 9.marts 2007 13:39
0 0 Atbildēt

Neliela shēmiņa jau nu arī derēja, bet tā vai tā, kad brauks, tad redzēs.

228594. viesis 9.marts 2007 14:51
0 0 Atbildēt

Virsraksts - gandrīz kā no Delfiem...... Tik pat saprotams un gramatiski korekts. :-)) Visu cieņu.

228605. viesis 9.marts 2007 15:05
0 0 Atbildēt

Varēja jau kaut pagaidu, bet 4 joslas uztaisīt -- 2 uz Rumbulu un 2, kas nogriežas. Šobrīd tā mīcīšanās , kamēr tiek caur šauro vietu...

228617. viesis 9.marts 2007 15:49
0 0 Atbildēt

karti vajazdētu pielikt

228661. viesis 9.marts 2007 18:56
0 0 Atbildēt

Gribetos redzet kadu shemu,vai RD bez maksas tadu nedod.

228682. viesis 10.marts 2007 1:40
0 0 Atbildēt

Nu tas vēl nekas, kungi, bet, kad aiztaisīs vienu pusi tilta apakšā, nezinu gan īsti kuru, no Zilupes ielas līdz Salaspils ielai, uz veselu gadu, tad gan mēs dabūsim pasvīst!

228692. viesis 10.marts 2007 21:11
0 0 Atbildēt

verteju rakstu uz 1, jo jeegas no taadas info - nulle.

228882. viesis 13.marts 2007 7:56
0 0 Atbildēt

ŪŪ jā, tā vietējās satiksmes iela pie slāvu apļa tomēr ir diezgan lielas satiksmes iela - visu cieņu, korķis uz krastenes bij diezgan normāls :D

228910. viesis 13.marts 2007 11:16
0 0 Atbildēt

cik saprotu, tagad Krastene buus VIENMEER Pilna. :(

228913. viesis 13.marts 2007 11:28
0 0 Atbildēt

Sastrēgumi pastiprināsies,jo:

1. Kādreiz pa Maskavas ielu virzienā uz centru labā josla griezās uz Slāvu tiltu, vidējā - gan uz tiltu, gan Krasta ielu, kreisā - uz Krasta ielu. Tagad uz Krasta ielu iet tikai kreisā josla.

2.Lai no Slāvu tilta pagieztos uz Rumbulu, tagad pārkārtošanās pa joslām notiek divas reizes - pirmkārt, lai krustotu plūsmu, kas iet no Rumbulas uz centru (1 josla), otrkārt - plūsmu, kas iet no centra un griežas uz Slāvu tiltu (2 joslas).

Nebūs nekāda medus maize.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti