«Latvian Baja 2007» paredzētas arī dažādas citas ieskaites

 
20.marts 2007 8:09

No 29. jūnija līdz 1. jūlijam Madonā un tās apkārtnē paredzētajā 4. Starptautiskajā apvidus rallijreidā „Latvian Baja 2007” bez absolūtā vērtējuma atsevišķi tiks noskaidroti uzvarētāji vairākās vieglo automobiļu grupās, kā arī motociklu un kvadrociklu konkurencē.

“Latvian Baja” Nolikums ir saskaņots arī ar Latvijas motosporta federāciju, un nozīmīgi, ka šogad starptautiskā rallijreida rīkošanas laiks tieši nepārklājas ar enduro un endurokrosa braucējiem tik nozīmīgām sacensībām kā Latvijas un Baltijas čempionāta posmi, kas šo veidu sportistiem pieļauj brīvāku izvēli izmēģināt spēkus radniecīgajā apvidus rallijā.

“Latvian Baja 2007” rīkošanas laiks nesakrīt ne ar vienu no Pasaules kausa un Eiropas bahu kausa rallijreidiem, ne arī ar citām pazīstamākajām reģionālajām sacensībām un Latvijas kaimiņvalstu lielāko nacionālo čempionātu posmiem. Tas ļauj cerēt jūnija beigās Latvijā sapulcēt skaitliski ievērojamu un spēcīgu apvidus rallija braucēju sastāvu.



Vieglo automobiļu grupā rallijreidā “Latvian Baja” noteiktas šādas ieskaites grupas: T1 – FIA tehniskajiem noteikumiem atbilstošas uzlabotas apvidus automašīnas; T2 – FIA tehniskajiem noteikumiem atbilstošas sērijveida apvidus automašīnas; N1 – Latvijas rallijreidu čempionāta tehniskajiem noteikumiem atbilstošas nacionālās grupas automašīnas. FIA prasībām atbilstošās T1 un T2 grupas vēl ir sadalītas atsevišķās ieskaites klasēs atkarībā no auto dzinēja darba tilpuma. “Latvian Baja” Nolikums paredz, ka atsevišķi tiks apbalvoti dalībnieki ikvienā no ieskaites klasēm, ja vien tajā startējušo dalībnieku skaits būs vismaz 5 (pieci). Sīkāk pa klasēm netiek iedalīta vienīgi N1 automobiļu grupa.

Jaunums šā gada “Latvian Baja” vērtējumā ir, iespēja cīnīties par balvām atsevišķā konkurencē starp ar dīzeļdzinējiem apgādātiem automobiļiem, kā arī tā sauktajā solo braucēju klasē, kur automobilī ir tikai viens sportists, kas vienlaicīgi pilda gan pilota, gan stūrmaņa funkcjas. Tiesa, kā jau teikts iepriekš, arī šīs nominācijas tiks apbalvotas, ja klasē būs vairāk nekā pieci dalībnieki. Motociklu un kvadrociklu grupas sīkāk klasēs iedalītas netiek, un uzvarētāji tiks noskaidroti katras grupas ietvaros.

Kā pirmais oficiālu pieteikumu jau ir iesniedzis pēdējo divu gadu “Latvian Baja” absolūtais uzvarētājs Jānis Naglis ar stūrmani Agri Pētersonu (RE Autoklubs). Pagaidām mutiski savu piedalīšanos ir apstiprinājuši vairāki vācu kvadrociklisti, tostarp 2006. gada otrās vietas ieguvējs Klauss Hofmans. Jau divus gadus Latvijā startējušais vācu pilots Tomijs Fišers ir ziņojis, ka viņa ekipāžai tiekot būvēts jauns sporta auto, un ka tā debija sacensībās varētu notikt tieši “Latvian Baja 2007”.

Starptautisko rallijreidu “Latvian Baja 2007” atbalsta “Luna Latvija”, “Hansa Flex Hidraulika”, “Auto Stils”, “Marathon”, “Studija Grafs”,  Madonas pilsēta un Madonas rajona padome. Informāciju par rallijreidu sākotnēji nodrošina “AZ Komunikācijas”.


4. Starptautiskā rallijreida “Latvian Baja 2007”
preses dienesta vadītājs Ainārs Zariņš
 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti