Automobilis saduras ar desmito tramvaju (+ foto) 64

20.marts 2007 10:24

Vakar pēcpusdienā notika kārtējais negadījums Bauskas un Skaistkalnes ielas krustojumā. Šis konkrētais auto vadītājs brauca pa Skaistkalnes ielu virzienā uz Ziepniekkalna pusi.

Apstājoties pie Bauskas ielas un pārliecinoties, ka neviens transport līdzeklis no kreisās puses nenāk, auto vadītājs šķērsoja bauskas ielu, bet tad pēkšņi no labās puses:

Desmitais tramvajs
Divsliežu mirdzumā,
Ved mani talumā, divu nedēļu garumā.......



Avārijas šeit notiek ļoti bieži, jo vadītāji nepārliecinās, ka, ielu kuru viņu šķērsos, ir brīva no ABĀM pusēm. Viens no iemeliem ir tāds, ka piebraucot pie bauskas ielas vadītājs redz zīmi taisni un pa labi.
 



Pa kreisi nevar, jo tur ir ķieģelis. Vadītājs paskatās pa kreisi un, kad mašīnu nav brauc pāri, bet no labās puses nāk gan 10. tramvajs, gan trīs maršrutu autobusi.

Tā kā esam uzmanīgi un gaidam Pavasari!
Galant, iAuto lasītājs
 
Visi komentāri
 
229505. viesis 20.marts 2007 10:33
0 0 Atbildēt

Normals trambulja vaditajs te sabremzetos un turetu roku uz zwana pogas, nevis aditu zekjes vai minetu krustenes..

127.0.0.1 212.93.97.206

SEC-SGHC100G/1.0 UP.Browser/5.0.5.1 (GUI)

229508. viesis 20.marts 2007 10:34
0 0 Atbildēt

Dabūt to džimbuļa impi sānos nav tie lielākie prieki....

Kaneelis

229509. viesis 20.marts 2007 10:36
0 0 Atbildēt

Ropažu uz Džutes ielas krustojumā ari ir tas pats. Zīme norāda ka Ropažu ir vienvirziena iela, bet tramvaji brauc abos virzienos

229510. viesis 20.marts 2007 10:44
0 0 Atbildēt

Esmu vēl redzējis, kad tramvajs vieglo aizstum līdz stabam.. :)))

Skatīt otrajā bildē!

229511. viesis 20.marts 2007 10:46
0 0 Atbildēt

10. maršrutā ir vēl viena forša vieta - kad brauc paralēli Ulmaņa gatvei pirms pieturas "Viesītes iela" ir ķimiskā tīrītava un tur jau nu arī regulāri kāds meistars aizsapņojas un no mājas aizsega izsper tieši priekšā lielajam masīvajam dzelzim. tikai šajā vietā sekas ir vēl sāpīgākas, jo, ja tas sakabes stienis trāpa vadītāja vietā, tad var uzskatīt, ka ļoti paveicies, ja vienīgās sekas ir dažas lauztas ribas...

229512. viesis 20.marts 2007 10:48
0 0 Atbildēt

tramvajs 100% varēja nobremzēt - tie tramvaju vadītāji vienkārši ir nenormālākie idioti un domā - vot kā es viņam ieriebšu!! stulbie lohi

229513. viesis 20.marts 2007 10:51
0 0 Atbildēt

No vienas puses user tev ir taisnība, bet no otras to dzelzs kasti nevar tā uzreiz apturēt. No Skaistkalnes ielas pieturas viņi var atvilkt tīri labi un ja vēl steidzās, nu tad pa visam labs ātrumiņš viņiem ir.. :)

229515. viesis 20.marts 2007 11:01
0 0 Atbildēt

šito redzēju dzīvajā... žēl audzika...

229517. viesis 20.marts 2007 11:03
0 0 Atbildēt

Tas tramvajs nav riktiga shuse gajis? Vinus jau uz radaru neviens nenem

229518. viesis 20.marts 2007 11:05
0 0 Atbildēt

Neviena nav ....un pēkšņi ienāk dīstāle pa durvīm

229520. viesis 20.marts 2007 11:08
0 0 Atbildēt

Līdzīga situācija veidojas arī uz Vienības gatves, 100 % vainīgi, protams, ir autovadītāji, bet, ja tā ņem kopumā, tad piekrītu user viedoklim, tramvaja vaģilas zin šīs vietas un varētu arī uzmanīties, bet tāda sajūt, ka "speciāli" min virsū.

229521. viesis 20.marts 2007 11:13
0 0 Atbildēt

Paņēma uz ilkņa.

229522. viesis 20.marts 2007 11:13
0 0 Atbildēt

Piekrītu Lauvenam, jo cik esmu braukājis ar desmitajiem tramvajiem (gadus 5 točna) tad ir redzēts, ka tiešām daudzi vadītāji min krustvārdu mīklas, raksta sms, lasa grāmatas, žurnālus un vienreiz viens vecis pat bija noliecies un kaut ko laboja savam dzelzs rumakam.....

229525. viesis 20.marts 2007 11:17
0 0 Atbildēt

Labi ka nebrauca bariņš motociklistu, ja tramvaju nemana,tos ne tik nebūtu pamanījis.

229526. viesis 20.marts 2007 11:20
0 0 Atbildēt

Kāpēc tramvajiem ikdienā jābraukā ar sakabes stieni priekšā?

229530. viesis 20.marts 2007 11:34
0 0 Atbildēt

Ļoti labi! Tā tikai viņus visus iemācīs ievērot sat.noteikumus un baidīties no tramvajiem! Varētu tur tā katru dienu pa vienam autolūznim noklapēt! :D

Trambuļi rulzz!

229532. viesis 20.marts 2007 11:38
0 0 Atbildēt

229530. viesis 20.03.2007 11:34

Tev bērnības trauma - bailes no tramvajiem? :D

Kāpēc no tramvajiem jabaidās?

229538. viesis 20.marts 2007 11:45
0 0 Atbildēt

Žēl A8 tam bundža no alumīnija ne tur ko metināt ne sildot izbaulēt!

229539. viesis 20.marts 2007 11:48
0 0 Atbildēt

Cerams, kacietušo nav un KASKO ir, tad nav ko satraukties.

229540. viesis 20.marts 2007 11:50
0 0 Atbildēt

to user [?] 20.03.2007 10:48

To kasti varēja droši vien nobremzēt, bet vai vajadzēja??Tramvajam strauji bremzējot, traumas var gūt pasažieri, tajā krītot. Var tikt salauzti kauli utt. Kas ir svarīgak-traumēti cilvēki vai locīti dzelži??

229543. viesis 20.marts 2007 12:08
0 0 Atbildēt

Šitā viea ir ļoti debīla!!! Pats tur pāris reizes esmu uzrāvies uz bīstamām situācijām!!!

229545. viesis 20.marts 2007 12:21
0 0 Atbildēt

Satiksmes noteikumi un vadītāju uzmanība ir viena lieta. Bet tas, ka trambulim vajadzētu noņemt to daiktu no priekšas gan būtu drošības un veselības vērts pasākums.

Ja nu vajadzēs vilkt uz depo, tad var to "ieroci" piemontēt pirms vilkšanas.

229546. viesis 20.marts 2007 12:23
0 0 Atbildēt

>229540

Tur jau ta lieta, ka tie nodzerusies degenerati ar tris klasu izglitibu, kas parsvara strada TTP, pasazierus vada ka kartupelus bez iemesla strauji bremzejot un uznemot atrumu, bet avarijas situacija tie ar dzivi neapmierinatie sabiedribas pamesli speciali min virsu, jo iedomajas, ka es viniem ieriebshu, tas attiecas ari uz bezjedzigo zvanishanu...

229547. viesis 20.marts 2007 12:28
0 0 Atbildēt

Tas tak, kā 2x2, ka tramvajam gandrīz vienmēr priekšroka attiecībā pret auto...

Pieradis zēns ar A8 vienmēr visur līst un blatot, beidzot dasteidzās!

Vispār bieži jāapbrīno tramvaju vadītaji, par dzelss nerviem centrā, kur ne viens vien līdzvērīgs auto 'bieži liek mīksto tramvajam, atrodoties uz sliedēm....

Tramvajistiem vajadzētu prēmijas, par pārmācītiem vadītājiem, galu galā zināšanas tak mūsdienās dārgi maksā :D

229551. viesis 20.marts 2007 12:58
0 0 Atbildēt

Kā jau teica 229540. viesis, neviens tramvaja,autobusa vadītājs,kas pārvadā stāvošus pasažierus, netaisīs pats sev nepatikšanas strauji bremzējot, jo par lauztām rokām ,izmežģītām kājām, sadauzītām galvām viņa vadītajā transporta līdzeklī atbildēs VIŅŠ,a jefiņš,kas neievēro noteikumus,neredz TRAMVAJU ("tāds maziņš,grūti saskatāms") ,mierīgi aizbrauks un turpinās braukt tādā pašā stilā.

Tumul:Piever žaunu,izglītotais,tādu audistu,Trumulu dēļ,( kas vazājas pa sliedēm, nezin kad drīkst nogriezties no sliedēm,kad nē),tramvajnieki bremzē lamājas un zvana....

Rezumē Atcerieties teicienu:Nav tramvajs,apbrauks...., šajā gadījumā,tas tomēr bija TRAMVAJS!!!

ZOGA

229554. viesis 20.marts 2007 13:07
0 0 Atbildēt

Labi ka bez upuriem...

Vainīgā (gan juridiski, gan morāli) noteikšana man nekādas grūtības nesagādā. Tie txt - varēja taču piebremzēt; fimfis tramvajs, kur steidzās, agresīvi priekša pielīda..., man tikai izsauc smaidu.

Pat ja jūms ir tačka kas maksā 100.000, krāns - līdz celim, un ir vismaz 3 sēklinieki - tramvajam IR taisnība :)

Veixmi

Niks

229556. viesis 20.marts 2007 13:16
0 0 Atbildēt

mhm, tramvaji tauree arii tajos krustojumos, kur nogriezties pa kreisi var TIKAI no tramvaja sliedeem - seezh aizmuguree savaa mestaala kastee un zvana kaa nenormaals - vienreiz neiztureeju - izkaapu no auto un pateicu tam murmulim visu ko par vinju domaaju un lai apskataas pirms krustojuma ziimes+iemaacaas taas saprast:))

229559. viesis 20.marts 2007 13:34
0 0 Atbildēt

229556. viesis Ja tramvajnieki zvana Aspāzijas bulvārī, virzienā uz 13.Janvāra ielu,tad viņi zvana pamatoti JO, ( ja nav zīme),jānogriežas pa kreisi no sliedēm,tad,ja tramvaja sliedes atrodas brauktuves VIDŪ!!! Šajā gadījumā ir divas brauktuves un tramvaja sliedes,atrodas brauktuves malā....

ZOGA

229560. viesis 20.marts 2007 13:38
0 0 Atbildēt

Nu,vispār maucot no tās puses tramvaju var pamanīt tīri labi,ja tik neieciklējās uz ātrāku pārskriešanu pāri ielai kāda autiņa priekšā.Sūdīgāk ir pamanīt tramu no otras puses maucot,jo traucē koki un reklāmas stends,bet vispār šī un divas pieturas tālāk esošā pārbrauktuve ir foršas vietas kur uzrauties.

229563. viesis 20.marts 2007 13:51
0 0 Atbildēt

Un vēl viena nianse,tur nav zīme,ka ir vienvirziena ceļš,t.i. no labās var nākt buss vai kāds no sētas izmucis autiņš.Tāpēc vien ir galva japagriež uz labo pusi. viesis 229560.

229567. viesis 20.marts 2007 14:11
0 0 Atbildēt

Pēc 2 mēnešiem audis stāvēs Rumbulā kā tikko no vācijas un šo nopirks nākošais īsā krāna īpašnieks

229570. viesis 20.marts 2007 14:14
0 0 Atbildēt

Yonas [?] 20.03.2007 11:06

Autovadītājs ir bijis ļoti pacietīgs.

Pirmos deviņus tramvajus palaidis, bet desmitajam aizgrieza priekšā.

8)

229590. viesis 20.marts 2007 14:46
0 0 Atbildēt

A to 3.14mpi tā trambuļa priekša gan vajg noskrūvēt - po_loceklis, ka trambulim priekšroka un jams var miiciit autinjus, bet anyway tas ir pret satiksmes drošību - iebraukt ar tādu iesmu cita autiņa durvīs un uzgrillēt gaļu ...

229596. viesis 20.marts 2007 14:58
0 0 Atbildēt

Cik zinu, tramvajam ir magnetiskās avārijas sliežu bremzes, kuras iedarbinot vagons faktiski apstājas kā zemē "iemiets"... Bet, KAS tādā gadījumā notiek ar pasazīeriem - to jau nosaka fizikas likumi. Sekas var būt ļoti smagas. Konkrētajā gadījumā, domāju, tramvaja apstāšanās nevarēja būt "pārāk cieta" . Starp citu, spriežot pēc vagonu riteņu svaigā krāsojuma, izskatās ka tramvajam tas ir pirmais reiss pēc krāsošanas remontdarbiem.

229601. viesis 20.marts 2007 15:03
0 0 Atbildēt

...tramvajs pēksšņi mainīja braukšanas virzienu :D

229604. viesis 20.marts 2007 15:21
0 0 Atbildēt

tramvajam tas rags arī aizsargā, jo nekāda kapota nav un vadītājs arī ir cilvēks. Te paceļas tēma - kāpēc lai tramiem ņemtu nost bomi, ja tikpat bīstami ir SUVu ķengurnieki un arī piekabes āķi palielina pakaļā ieskriešanas efektu. Bet re, pasaule nav ideāla, un transportlīdzekļi nav no gumijas izvirpotas olas. Mazliet arī jāskatās, ko lai saka.

229605. viesis 20.marts 2007 15:22
0 0 Atbildēt

Godīgi sakot, lielākā daļa tramvaju vaģilu tiešām ir lohi. Taisnajos posmos velk acis pārgriezuši, lai gan bīstamos krustojumus zin no galvas. Nu kā gan to savādāk lai nosauc, ja ne par tiešu ieriebšanu un ļaunu prieciņu aprobežotā tramvajnieka sejā?

p.s. lūdzu neattiecināt manu rakstīto uz visiem tramvaju šoferiem, bet diemžēl situācijas, kuras ir nācies redzēt.. Var izdarīt secinājumus par tendencēm.

229637. viesis 20.marts 2007 19:02
0 0 Atbildēt

Ha ha ha!

Vadītājs tā pārliecinājās par visu, ka neieraudzīja tramvaju, kas noslēpies aiz koka gaidīja izdevību uzbrukt Audi. Ha ha haaaa

229639. viesis 20.marts 2007 19:13
0 0 Atbildēt

Zlobnijs trambaijs uzbrūk mazākiem

229646. viesis 20.marts 2007 20:12
0 0 Atbildēt

Laikaa, kad maacijos nedaudz taalaak esoshajaa 47. vsk., shajaa krustojumaa itin biezhi tika izniicinaati gan zigulji, gan moskvishi, gan arii blakusesoshaa Furniera transports.

Bet sprieshot peec tramvaja atrashanaas vietas krustojumaa, shajaa gadiijumaa tramvaja vadiitaajs ir savlaiciigi pamaniijis to audi un licis kaartiigi pa bremzeem, jo preteejaa gadiijumaa apstaashanaas celjsh buutu meeraams vairaakos desmitos metru.

Interesanti buutu paveerot shaadu avaariju, ja tramvajam nebuutu tas rags un mashiinu pa saaniem uzsistu ar tupo tramvaja priekshu... kaa juus domaajat, kur taa buutu mekleejama peec avaarijas?

ezs

229648. viesis 20.marts 2007 20:31
0 0 Atbildēt

bet tramvaja vadiitaajs ariii lol ja neredz ka mashiina pretiii tramvajs jau nebrauc uz 120 vinjus buutu es pie varas taadc tramvajs nebuutu wot taa

229654. viesis 20.marts 2007 21:24
0 0 Atbildēt

>229551 zoga

Klausies, pajolinj!

Butu labi ja TTP hroniskie alkoholiki kadreiz ari noteikumus macitos, ne tikai zvana pogu un pedali spiest! Reali, tie degenerati bez vajadzibas mauc no VEF, Gaisa tilta leja uz Juglas pusi ka apjukushi ar merki apdzit iespejami daudz a/m, lai pietura mestu pa memajiem, visi pasazieri kaudze, bet trambulis lepni atver durvis autiniem pa prieksu - stulbums! Pernavas un Barona sturi nogriezties pa kreisi no Barona ielas uz Pernavas ielu drikst tikai no sliedem, ko JUS pamulki darat? Zvanat ka pilnigi idioti.... Raina bulvara izbrauktuve uz Stacijas laukumu, auto brauc pa savu joslu uz Gogolielas pusi, viniem no kreisas puses tauredami nesas virsu troleibusi, kuriem pec elementariem CSN, butu jaievero labas rokas likums...

Nav jega turpinat TTP ir dienests, kura strada vieni vienigi kompleksaini, garigi slimi alkoholiki...

229658. viesis 20.marts 2007 22:17
0 0 Atbildēt

l0hu mashinai l0hs pie stures...

229665. viesis 21.marts 2007 6:51
0 0 Atbildēt

A kāds man pateiks kas šeit rakstošajiem(daudziem)netraucē,ta bmw,ta moči,ta blondīnes,ta hvz? ;)))

229666. viesis 21.marts 2007 7:18
0 0 Atbildēt

ee pareizi - viens no sadursmee iesaistiitajiem tr. liidzekljiem ir BMW ... laikam trambulis īstenībā ir mask;ejies BMW !!!

229668. viesis 21.marts 2007 8:39
0 0 Atbildēt

Trumuls,apmeklē psihiatru! Tevis rakstītais liecina pa par stresa stāvokli Tavā organismā....

"Nav jega turpinat TTP ir dienests, kura strada vieni vienigi kompleksaini, garigi slimi alkoholiki..."

Kurš,Tev ABORTA KĻŪDA, ir devis tiesības morāli pazemot visus uzņēmuma darbiniekus,ko? Par šito bazaru, vari atrauties,gan tiesiski, gan fiziski (pa feisu)!

Reali, tie degenerati bez vajadzibas mauc no VEF, Gaisa tilta leja uz Juglas pusi ka apjukushi ar merki apdzit iespejami daudz a/m, lai pietura mestu pa memajiem....

Jāāa,lai līdz šitam aizdomātos,kaut kas jālieto....,daudz kaitīgāks par alkaholu....Dzērumu,var IZGULĒT,šizofrēniju, tikai APĀRSTĒT!!!

229697. viesis 21.marts 2007 15:07
0 0 Atbildēt

Atkal tie AUDI!!! :))

229704. viesis 21.marts 2007 16:04
0 0 Atbildēt

drausmas! ar kādu miskastes spaini fočēts?

229705. viesis 21.marts 2007 16:13
0 0 Atbildēt

Kaut-arī pats braucu ar auto un citreiz atklāju tizlas vietas ar tiem tramvajiem, tomer nepiekrītu "jocīgo" izteicieniem tipa tramvajam vajadzēja sabremzēties utml. Tramvajā brauc moš 40cilvēki, kas nesēž ērtos mīkstos beņķos un nav piesprādzējušies kā autovadītāji. Tāpēc tieši autovadītājiem būtu jāpārstāj adīt un sākt skatīties kur brauc. Un vēl sabiedriskajā transportā vispār varētu ieviest tādas bremzes, kas neļauj bremzēt straujāk par noteiktu spēku, lai cilvēki nevarētu gūt traumas krītot dēļ straujās bremzēšanas. Protams, neiedziļināsimies niansēs kas tad būtu...

229706. viesis 21.marts 2007 16:15
0 0 Atbildēt

par to daiktu tramvaja priekšā. Tikpat labi tad jau vajadzētu ar CNS aizliegt izmantot nenoņemamos āķus vieglajiem, kas nevelk piekabi. Paskataties ameriķāņiem, viņiem cik saprotu ir savādāka konstrukcija un to āķi smuki var izņemt. Savādāk kau-kāds ******* man bamperi un numurzīmi pačakarēja, kamēr biju veikalā.

229707. viesis 21.marts 2007 16:20
0 0 Atbildēt

par to sakabi tramvaja priekšā. Tikpat labi tad jau vajadzētu ar CNS aizliegt izmantot nenoņemamos āķus vieglajiem, kas nevelk piekabi. Paskataties ameriķāņiem, viņiem cik saprotu ir savādāka konstrukcija un to āķi smuki var izņemt un paliek tikai tāds kvadrāts, kas nerēgojas uz aizmuguri. Savādāk kau-kāds pimpausis man bamperi un numurzīmi pačakarēja, kamēr biju veikalā.

229708. viesis 21.marts 2007 16:28
0 0 Atbildēt

Tramvajaa nav neviena pasazhiera !!!

229710. viesis 21.marts 2007 16:57
0 0 Atbildēt

izskatās, ka lielai daļai komentētāju autoskolā nav pastāstījuši, kad tramvajam masa ir kā vilviena vagonam vai tml. desmitos tonnu mērāma, un tādu aptuvērt ir savadāk nekā 2-tonnīgu gredzenu pavēlnieku...

229715. viesis 21.marts 2007 18:32
0 0 Atbildēt

MN12, vispar jau ir aakji, kuri ir iznemami.

229717. viesis 21.marts 2007 19:04
0 0 Atbildēt

ir ir tie tramvaju vadītāji idini:() braucot pa slokas ielu jebkurā virzienā nogriežoties pa kreisi uz kuldīgas ielu manevrs ir jāveic no sliedēm,bet tie dolbajobi tik zvana

229721. viesis 21.marts 2007 20:06
0 0 Atbildēt

229715. viesis 21.03.2007 18:32

par to es arī runāju, ka vajadzētu štrāfēt par āķi, kas nav noņemts

229722. viesis 21.marts 2007 20:07
0 0 Atbildēt

Atceros vēl no padomju laikiem, kad bulku vāģi turpat nonesa - būkšķis pamatīgs, galiņā vagonam pāris švīkas, bet bulku vāģis pat neapstājās;)

229747. viesis 22.marts 2007 1:02
0 0 Atbildēt

Tieši tajā krustojumā, kad mācījos autoskolā gandrīz dabūju tramvaju sānos.. Manis iegūtā atziņa - Uzmanies no sliežu transporta līdzekļiem!

Konstantīns

229757. viesis 22.marts 2007 9:41
0 0 Atbildēt

Pirms shdiem krustojumiem vajag gulosho mentu, trambulim protams. Bet ja nopietni, tad vajag luksaforu, vajag tak avarijam pielikt punktu. Un zime 30 trambulim nez vai palidzes, jo tiks ignoreta. Skaic ka trambulim parasti taisniba, bet gribetos, sab. trans. Vaditajs prastu braukt DROSHI.

127.0.0.1 212.93.97.206

SEC-SGHC100G/1.0 UP.Browser/5.0.5.1 (GUI)

229847. viesis 22.marts 2007 17:45
0 0 Atbildēt

>229668

Tu, kropli, busi tas no ka es atrausos :D

229955. viesis 23.marts 2007 15:04
0 0 Atbildēt

Ka tik Trumuls arī nav tas pats auns, kas dabūja sānā ko? Bildes albūmā ir tādas jokainas ar dziļu idiotismu izstarojošu smaidu :)

230649. viesis 1.aprīlis 2007 0:30
0 0 Atbildēt

Nu, nu... Reizēm tramvajus tiešām vada tam nepiemēroti cilvēki. No savas rūgtās pieredzes - man reiz gadījās džipam dabūt tramvaju sānos pie kapiem (aplis pirms Brasas tilta). Situācija tāda: ziema, slidens - braucu ar džipu pa Gaujas ielu uz Brasas tilta pusi. Pie uzbraukšanas uz apļa (tramvaja sliežu šķērsošanas) redzau, ka pieturā no tilta puses stāv tramvajs. Durvis tam vaļā, tādēļ doma, ka turpinam kustību pāri sliedēm. Tācu man priekšā braucošais vieglais sabīstas un noliek ar visu vari pa mēmajiem. Tā kā man džipam daudz lielāka masa un ABS uz citu gudru palīgsistēmu arī nav, tad, slīdu tam vieglajam virsū uz neizbēgamu sadursmi. Lai nesadauzītu mašīnu stūrēju pa labi uz borta, kur uzbērta sniega čupa, tajā čupā nobremzējos un apstājos uz sliedēm. Pa to laiku tramvajs sācis kustību no turpat esošās pieturas un mierīgi iebrauc man sānos (labi ka to savu sakabes pīķi neiedūra durvīs, bet trāpīja pa sliekšņa "dugu", kas pieskrūvēta pie rāmja...) un iestumj ar otriem sāniem mani betona apgaismes stabā. :( Izveļas no tramvaja vadītāja vietas riktīga Bokas jaunkundze un sāk lasīt lekciju, ka žēl, ka man neesot vieglais auto - tad trambuļa pīķis būtu iedūries durvīs un vairāk auto saskādējis... PIEDODIET MAN, BET PAT ATBRAUKUSĪ CP EKIPĀŽA LIKA NOJAUST, KA ARĪ VIŅIEM LIEKAS, KA KONKRĒTAJAI TRAMVAJA VADĪTĀJAI ĪSTĀ VIETA BŪTU PSIHENĒ VIENĀ PALĀTĀ AR MANIAKIEM. Ja tā tante būtu jutusi kaut mazāko atbildību par vedamajiem pasažieriem un satiksmes drošību kā tādu, tad šī avārija nekad nebūtu notikusi, taču viņa pilnīgi pretēji - "iziet automāšīnu medībās" un nekautrējas to atklāti popularizēt. Ir jābūt dragreisistei nevis tramvaja vadītājai, lai 20 metros no pieturas uzrautu tādu ātrumu, ka pēc tam bremzējot vēl iesviestu stabā uz sliedēm šķērsām stāvošu 2.5 tonnas smagu džipu... Secinājums tikai viens: tante tīšām nebremzēja, bet gluži pretēji - spieda tik akseleratoru. Un viņai pie d**sas, ka priekšā ir šķērslis, ka tiks sadauzīts auto, salauzts tramvajs un pasažieri no trieciena var krist un gūt traumas...

231577. viesis 10.aprīlis 2007 12:36
0 0 Atbildēt

TRUMUL,TAADU DUNDUKU KAA TU REDZU PIRMO REIZI!LAIKAM TU BIJI SHII AUDIKA IIPASHNIEX,JA SHITAA D*** TRAMBULISTIEM VIRSUU!!!

232162. viesis 14.aprīlis 2007 23:00
0 0 Atbildēt

urlas tagad staigas kajam

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

iAuto izmēģina atjaunoto otrās paaudzes Toyota Aygo (+ foto) 1

Toyota Aygo ieguvis pusmūža feisliftu. Tas ieguvis mazliet jaudīgāku dzinēju, aizraujošāku stūres un balstiekārtas darbību, jaunus apdares materiālus un modernāku izskatu. Lasīt vairāk

 

Divu varenauto "saķeršanās" uz autobāņa Vācijā - Koenigsegg Agera R ierāda vietu Porsche 918 Spyder (+ VIDEO) 18

Skriešanās ar ātrumu līdz pat 350 km/h - Porsche 918 Spyder hibrīds mēģina spēkoties ar zviedru varenauto Koenigsegg Agera R. Lasīt vairāk

 

Pirmais Volvo bez dīzeļdzinēja – prezentēts jaunais S60 sedans (+ foto) 7

Zviedrijas autobūves kompānija Volvo prezentējusi jaunās paaudzes S60 sedanu, kas kļūs par markas pirmo jauno modeli bez dīzeļdzinējiem. Lasīt vairāk

 

Jauns motors un automātiskā kārba – UAZ gatavojas apvidnieka Patriot modernizācijai 5

Krievijas apvidus automobiļu ražotājs plāno UAZ Patriot modernizāciju, kā galvenos ieguvumus solot tam jaunu motoru un automātisko pārnesumkārbu. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti