Autokross: Aldis Zēbergs trešais Bauskā!

 
28.maijs 2007 14:41

„Mūsas” trasē Bauskā aizvakar un vakar risinājās Eiropas autokrosa čempionāta trešais posms. Tajā lielisku rezultātu „Divīzija 1” klasē uzrādīja Latvijas sportists Aldis Zēbergs, finišējot trešajā vietā.

Sacīkstēs, kuras gan no sportistu, gan no skatītāju puses bija neredzēti kupli apmeklētas, netrūka ne sīvu cīņu, ne avāriju un lielisku rezultātu gan no Latvijas, gan Lietuvas sportistu puses. Ne velti jāpiemin Lietuva, jo no šīs valsts uz Bausku bija ieradušies vairāki tūkstoši autosporta fanu.


Aldis Zēbergs Bauskā izcīnīja trešo vietu. Attēlā - cīnoties ar citu Latvijas pārstāvi Jāni Bogdanoviču Bauskas sacīkstes A finālā. Foto autors - Jānis Barbars (www.rallyemotions.net)

Divīzija 1 klasē mūsu cerības tika liktas uz Jāni Bogdanoviču, kurš finālam kvalificējās pirmajā rindā, un Aldi Zēbergu, kurš uz fināla startu stājās otrajā rindā. Sekmīgāka sacensība padevās Aldim Zēbergam, kurš savu Toyota Corolla aizstūrēja līdz trešajai vietai aiz lietuvieša Nerijusa Naujokaiša un itāļa Kristiana Džarolo. Piedzīvojis sadursmi pirmajā līkumā un apskādējis mašīnu, Jānis Bogdanovičs finišēja septītais.


Aldis Zēbergs

Divīzijā 3A notikumiem pilnu sacīksti aizvadīja Jānis Boks. Sacīkstes laikā piedzīvojis vairākas avārijas, reizi pat mainījis motoru un trīsreiz ļoti atbildīgos brīžos sagriezies trasē, Jānis tomēr spēja izcīnīt septīto vietu, kas, ņemot vērā visus minētos apstākļus, ir lielisks rezultāts. 11. vietā palika Anatolijs Abramovs, 12. Oskars Justaments, 15. Armands Hohfelds, 17. Guntis Kļaviņš, 18. Arūns Matulēns. Dubultuzvaru šīs sacīkstes ātrākajā klasē izcīnīja Čehija – Ladislavs Hanāks pirmais, Petrs Švestka otrais. Trešais – vācietis Kristians Freišlads.

Divīzijā 3 diemžēl uzreiz aiz finālistu svītras – 11. vietā – palika Aleksejs Jalūņins. Bet uzvaru izcīnīja vācietis Deniss Engels, aiz sevis atstājot tautieti Mihaelu Budelmeijeru un holandieti Vīliju Albersu.

Nacionālajā klasē, kur sportisti cīnās par Rīgas Brīvostas kausu, visi gaidīja cīņu starp brāļiem Dambjiem un Ulvi Bujānu. Finālā diemžēl šis cīniņš tā arī īsti neiesākās – Kaspars Dambis izstājās ar motora defektu, bet Kristaps Dambis vienkārši netika līdzi Ulvim Bujānam. Sacīkstes finišu Bujāns sasniedza cēlā vientulībā, lieliski atzīmējot savu 18. dzimšanas dienu. Šī Ulvim bija pirmā uzvara viņa autokrosista karjerā. Otrais palika Rolands Jaunzems, trešais – Agris Zirnis. Kasaprs Dambis, kļūdījies vienā no līkumiem, sacensības pabeidza piektais. Pēc finiša Ulvis īpaši uzslavēja mehāniķus, kuri sagatavojuši lielisku automašīnu, pirms Bauskas sacensības veicot tajā diezgan ievērojamas pārbūves.

Eiropas autokrosa čempionāta posma „Mūsas” trasē Bauskā ģenerālsponsori ir Latvijas Mobilais Telefons un SEB Unilīzings, bet galvenie sponsori – Neste, Aldaris, Mazda, Alexela, Ipalco Rīga un Mažeiķu Nafta.

Eiropas autokrosa čempionāta posma Bauskā
preses sekretārs Mārtiņš Dzenītis.
 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti