Tonētie stikli pret beigtiem amortizatoriem - dīvainā izvēle 55

29.maijs 2007 0:00

Izgājušajās brīvdienās pabraukāju pa Latvijas ārēm. Nākas secināt vairākas lietas, kā arī galvā dzimst jautājumi par dažādiem absurdiem, kas notiek šeit – Latvijā...

Ceļu kvalitāte. Ārprāts, ne kvalitāte. Ja kāds domā, ka ceļu kvalitāte jebkur Latvijā ir slikta un visur caurmērā vienāda, nākas secināt – tas nav tā. Ko es ar to domāju? Ir vidēji statistiskais Latvijas „lāpāmasfalts”, un ir tikai un vienīgi Jelgavā un Jelgavas rajonā sastopamais, uzartai Kr. Barona ielai līdzīgais, pieczvaigžņu asfaltētais bezceļš... Skumji. Jelgava – industriāli attīstītākā pilsēta ar asfaltētajiem bezceļiem. Interesanti – it kā visiem reģioniem bija aptuveni vienādas iespējas uzturēt ceļu labā kvalitātē, bet nez kāpēc tur viss ir citādāk. Nevajag nemaz redzēt Jelgavas vai Jelgavas rajona zīmi. Braucot kā pasažierim mašīnā pat ar aizsietām acīm kļūst skaidrs, kur esi ievests.

No tā izriet pats galvenais jautājums – kādas prioritātes ir mūsu Tehniskās apskates centros. Pie mums vairāk uztraucās par tonētiem stikliem, nekā par amortizatoru stāvokli. Mans viedoklis – cīņa ar nenormāli tonētiem stikliem ir nepieciešama, bet vai tā ir tik pat saistīta ar drošību uz ceļa kā beigti amortizatori?

Tonēti vieglā auto stikli traucē pašam, traucē citiem gluži tāpat kā augstāks „bobiks” blakus vai priekšā, vai kravas auto, kuram cauri neredzam un līdz ar to zaudējam pārskatāmību un esam spiesti braukt uzmanīgāk....

Kā ir ar amortizatoriem? Nekā! Tos vienkārši nepārbauda! Var iziet TA skati pilnīgi BEZ amortizatoriem... Smieklīgi – skatē mums piesienas par nevienmērīgu bremžu darbību (lielākajai daļai automašīnu bremžu vienmērība beidzas agrīno paaudžu ABS darbībā un/vai bremzējot ar viena sāna riteņiem uz asfalta ar otra sāna riteņiem uz ceļa grantētās nomales), mūs strostē  par sulojošu karteri, par rūsu uz durvīm, par ne pārāk apmierinoši strādājošu logu tīrītāju. Programmas nagla – cīnoties ar logu tonējumu pie mums vairs nevar „iziet skati” auto, kam ir kāds loga pacelšanas mehānisma defekts, kaut ir redzams, ka logs NAV tonēts... Toties beigti amortizatori nav šķērslis...

Vai kāds ir mēģinājis uz līdzena ceļa strauji nobremzēt pirms vai ātri apbraukt negaidīti ceļā parādījušos šķērsli, ja mašīnai ir beigti amortizatori? Un kā izdodas? Salīdzinot ar labiem amortizatoriem - bēdīgi ne...

Un ja tas pats manevrs ir jāizdara uz Jelgavas rajona pieczvaigžņu asfaltētā bezceļa ar tiem pašiem beigtajiem amortizatoriem? Vai kāds ir veicis statistiku par to, cik avārijās, it īpaši smagajās avārijās, iesaistītajiem auto ir bijuši beigti amortizatori?

Pabraukājot brīvdienās un pavērojot priekšā braucošo automašīnu riteņu reakciju uz ceļa segumu, nākas secināt LIELĀKAJAM VAIRUMAM amortizatori nav tuvu ideālam. Tā tas ir pat tādiem auto, kas ir gana padārgi, un pie kuru stūres manāmi gana turīgi ļaudis, kas šo defektu varētu novērst īpaši nepaliekot nabagāki. Bēdīgāka situācija ir ar jauniešu auto. Auto, kas iegādāti pēdējo naudiņu, uzreiz pēc autovadītāja apliecības saņemšanas. Parasti tie ir 15 gadu veci auto ar prāvāku dzinēju. To vāģu īpašniekiem parasti knapi pietiek degvielai, kur nu vēl auto savešanai kārtībā, bet pārgalvīgi braukt gribas.

Secinājumi – tonēti stikli un CP inspektoru drošība ir augstāk vērtēta, nekā drošība uz ceļiem, jo nedz ceļi tiek uzturēti atbilstošā kārtībā, nedz automašīnām tiek pārbaudīts galvenais ceļa saķeres un vadāmības mezgls – amortizatori...

Gribētos uzzināt CSDD oficiālo viedokli par šo jautājumu – kāpēc cīņa ar logu tonējumu ir prioritārāks uzdevums par amortizatoru pārbaudēm?

Palaidnieks, iAuto lasītājs
 
Visi komentāri
 
234618. viesis 29.maijs 2007 0:57
0 0 Atbildēt

Autor, beidz nirgaaties par garaa vajaakiem... Nav smuki. :)

Bet ja nopietni, TA ir totalas halturas... Es pat Rigaa nejaushi izgaju skati ir nopietni bojatam bremzeem. Man tas bija reals izbriins, jaatziist.

Pagajusha gadaa ievilka, piemeram, keksiiti ka stures mehanismam esot brivgajiens... Sogad ta vieniniecinja nebija, za to bija vieniniecinsh pie korozijas... Tas nekas, ka to koroziju auto apaksha ir japameklee un ta ir tikai tur, kur akmenji kaut ko no piekares detaljam nositushi...

Tad veel ievilka divnieku par vienu stures pirkstu, kursh absoluti nekust... Vienkarshi nevar saprast smieties par viniem vai raudaat? Ak jaa, smieties nevar...

234619. viesis 29.maijs 2007 1:00
0 0 Atbildēt

Nu jaa, un amortizatorus totali ignoree... Ka arii uz atsperu stavokli arii neviens neskataas...

Par bremzeem veel- disku bremzhu biezumu TA speci nosaka uz aci... Kad teicu- a kas bus, ja es malas atvirposhu- tad bus OK, skaneeja atbilde... Kam mums tada TA? Uzlieciet vienkarshi papildus nodokli 10 Ls un miers...

234620. viesis 29.maijs 2007 1:04
0 0 Atbildēt

kuras firmas amortizatorus tu tirgo ? :)

Man vispaar TA ir likusi amortizatorus mainiit, pie tam taadus kas veel nebija gluzhi kaput. Par piekari arii , vienmeer ir pieklaajiigi paraadiijushi kas un kaa vinjiem nepatiik - vienmeer bez veltiigas piekasiishnaas,bet arii bez atlaideem. Taa ka navajag dramatizeet situaaciju.

234623. viesis 29.maijs 2007 7:36
0 0 Atbildēt

autoram taisnība, piekari šie nejēdz nodiagnosticēt.

man ir bijis tā, ka riktīgi grab piekare. es šim tehniskajā to pat pasaku. tas tur kaut ko lūr, lūr un ieliek 0. pēc tam servisā rāda, ka šarnīrs ir gandrīz izmaucies.

234629. viesis 29.maijs 2007 8:56
0 0 Atbildēt

nu man teh skatee decembrii taa arii teica - "Tev bremžu diski jāmaina!" Bet nekādus ciparus nekur neielika :)

Es atbildēju, - "Jā zinu. Pie nākamās kolodku maiņas mainīšu arī diskus." (Un tā arī izdarīju) :)

234630. viesis 29.maijs 2007 9:08
0 0 Atbildēt

Lai pateiktu, ka mais ir beigts vajag kādas mērierīces testa rezultātu. Ja TA veicējs saka - tev uz amja eļļas traips un tas ir jāmaina, tad var atbildēt, ka viņam auss netīra, tāpēc kreisai kurpei šņores siesies vaļā..

234633. viesis 29.maijs 2007 9:11
0 0 Atbildēt

Autoru par maz ir kratījuši skatē un nav piesējušies par neesošiem defektiem. Amortizatoru stendu vēl sagribējis.

Un pēc tam čīkstēs ka skate dārgāka....

234637. viesis 29.maijs 2007 9:30
0 0 Atbildēt

Bet par Jelgavas ceļiem ir taisnība. Cilvēki pat guļot pamana, ka esam iebraukuši Jelgavas rajonā. Un to, ka iepriekš esot būvēts uz būvgružiem, var nepieminēt kā atrunu gudrā dome. Citām pilsētām kaut kā sanāk, bet Jelgavas domei nabadziņiem nekas nesanāk (sanākt jau sanāk, bet drīzāk priekš sevis nevis priekš pilsētas) ... Bēdīgi ...

234638. viesis 29.maijs 2007 9:31
0 0 Atbildēt

2 gadus izgāju skati ar atsperei nolauztu 1/2 apgriezienu :)

234643. viesis 29.maijs 2007 9:47
0 0 Atbildēt

Ņemot vārā cik auo tiek pārbaudīti ik dienas, tas amortizatoru stends sadārdzinās katru skati maksimums par dažiem latiem. Kas ir daži lati salīdzinoši ar nevajadzīgām avārijām?

Ja reiz vāģis ir - proties to uzturēt labā stāvoklī.

Vidējais iAuto lasītājs pats seko sava auto teh. stāvoklim, bet 75% braucēju brauc līdz kamēr kaut kas nokrī, saplīst, nevar piešķilt. Tādi ne dzird ne jūt, ka auto ļogās, kaut kas grab utt. Tad lai skatē uzzina, kas nav labi un to saved kārtībā...

234644. viesis 29.maijs 2007 9:51
0 0 Atbildēt

Jā, arī es 2 gadus esmu izgājis skati ar nolauztu atsperi, toties šogad biju spiests noskrūvēt migliniekus tāpēc, ka vienam stikls nedaudz ieplaisājis. Bet ne par to ir runa.

Būtu baigi interesanti izlasīt tieši kā un ko kurš amortizators ietekmē. Bez nodrāztām frāzēm par to, ka tas ir pats par sevi saprotams un tā nevar utt. ujp.

Jo arī man grab priekšējā piekare, bet divos dažādos servisos neviens nevarēja pateikt kas tieši vainas. Tā arī pateica: "amortizatori izskatās labi, bet varbūt ar stiprinājumiem ir problēmas. Apmainīsim visu, tad jau redzēsim". Bet "visu" ir virs 100 Ls, un ja tas jādara tikai lai redzētu - tā padārgi sanāk.

A servisi nebija nekādi kaktu - lieli kantori ar filiālēm pa visu Rīgu.

234645. viesis 29.maijs 2007 9:53
0 0 Atbildēt

Piekritu autoram!

234647. viesis 29.maijs 2007 9:59
0 0 Atbildēt

Nez, kur tu tajās brīvdienās braukāji ka "nākas secināt LIELĀKAJAM VAIRUMAM amortizatori nav tuvu ideālam"? Un kādā kompānijā Tu apgrozies, ka Tev apkārt "75% braucēju brauc līdz kamēr kaut kas nokrī"? Jocīgs Tu esi- ārstēties vajag! Vēl varbūt gribi, lai pilno dzinēju diagnostiku Tev na haļavu apskatē uztaisa! :)

234653. viesis 29.maijs 2007 10:07
0 0 Atbildēt

anonīmais viesi Nr. 234647

Man nav nekāda sakara ar auto biznesu, nedz ar rezerves daļu tirdzniecību.

Lielākajam vairumam cilvēku auto ir tikai pārvietošanās līdzeklis. Viņi savu auto remontē tikai galējas nepieciešamības gadījumā, proti, kad nevar iziet skati!

Moš tev arī pašam ir tikai pāris nedēļas veca autovadīāja apliecība un kāds trīslitrīgs divdesmitgadīgs dranduļec? Vai arī no auto uzbūves un piekares darbības principiem tev nav nekādas nojēgas.

Nav jābūt milzīgam speciālistam, lai noteiktu kādā stāvoklī ir amortizatori, pavērojot, kā uz ceļa nelīdzenumiem reaģē priekšā braucošā auto riteņi...

234654. viesis 29.maijs 2007 10:08
0 0 Atbildēt

Viss ir taisnība, bet nav ko piesieties tām plēvēm. Normāla prasība, kas ir visās attīstītās valstīs.

234658. viesis 29.maijs 2007 10:17
0 0 Atbildēt

a 4x4 mashinam neparbauda ari bremzes.

234659. viesis 29.maijs 2007 10:17
0 0 Atbildēt

Jelgava... taisnība. Jūrmala ar nebūt neizceļas ar kvalitatīvuu ceļu segumu. Burvīgs ceļš no Jelgavas (caur Kalnciemu) uz Jūrmalu. Izpurina plombes, ka prieks. Plēve, kam tās traucēja, ja manam auto bija notonēti uz 40%, tagad čuš.

234661. viesis 29.maijs 2007 10:20
0 0 Atbildēt

Citāts:

«Palaidniex [?] 29.05.2007 09:47

Ņemot vārā cik auo tiek pārbaudīti ik dienas, tas amortizatoru stends sadārdzinās katru skati maksimums par dažiem latiem.»

Tas tu tā domā ka tikai daži lati. Stenda cena no cipara ar trijām nullēm izaugs par ciparu ar piecām nullēm (CSDD iepirkums). Un tad visiem būs jāatdod tā naudiņa.

Tagad jau tev iekasē nodokli par to ka uzprasīji atļauju piedalīties ceļu satiksmē (Ls 2).

Ja jau atļauja maksā divi lati tad cik maksās amortizatoru tests?

Bremžu stendi jau tagad strādā kā sanāk a tu vēl gribi amīšu testus. Laikam ne reizi neesi saucis priekšnieku lejā uz apskates vietu un pārmērījis jakobi nestrādājošas bremzes uz otra stenda, kur viss strādā.

234662. viesis 29.maijs 2007 10:23
0 0 Atbildēt

Un atkal "savu auto remontē tikai galējas nepieciešamības gadījumā"! :) Tu laikam par garantiju un apkopēm jaunam auto neko neesi dzirdējis! Tava lielākā kļūda- vērtēt citus pēc savas mērauklas. Tāpēc arī prasu- kur tu brauc un kas ir tā Tava jocīgā kompānija?

647tais.

234665. viesis 29.maijs 2007 10:33
0 0 Atbildēt

Jāpiekrīt Ideotam.

Jauns auto mēdz bū nojātāks un lielāks sū, nekā dažs labs piecdesmit gadus vecs lolots un pucēc retrovāgens!

Kāda velna pēc kādam par garantiju ir kaut kas jāmaina, ja var pietamborēt, tev losim, ausis, ka ar amjiem viss ir kārtībā.

234668. viesis 29.maijs 2007 10:47
0 0 Atbildēt

Izlasot rakstu rodas pamatotas aizdomas, ka tā autors nemaz nezin amortizatoru darbības principus!

234670. viesis 29.maijs 2007 10:50
0 0 Atbildēt

To ideots; ar tiem lodveida balstiem un servisiem ir kā ir,katram savi uzskati un gadu skaits auto nav rādītājs.Pie mūsu tirgus tendencēm var ari iesmērēt ,kā labu mantu,sūdu.Bet par visu te iepriekš rakstīto jau sen nebrīnos,ne tas vien redzēts un piedzīvots.:)))

234671. viesis 29.maijs 2007 10:54
0 0 Atbildēt

Ideots [?] 29.05.2007 10:42

starp citu, normālās valstīs TUV jeb TA piešķir arī lieli, labi, autorizēti servisi, kāpēc mums te ir tāds monopols un visatļautība ? mm?

--------------------------------------------------------------------------------

piemēram ASV. Tev nav jāiet ikgadējā TA, bet tev ir jābūt līgumam ar autoservisu, un viņš nes pilnu atbildību par tava auto teh. stāvokli. Ja nelaimes gadījums izraisīts dēļ tā ka auto nav bijis tehniskā kārtībā, servisam tiesu darbi, un restota saule.

P.S. nezinu vai visos štatos

234673. viesis 29.maijs 2007 10:55
0 0 Atbildēt

eu, kretīn ar 234668. viesa numuru, tev liekas, ka amortizatori ir paredzēti, lai automašīna labāk žvangātos, nodrošinātu vienmērīgu audi cigāra pakaļas šūpošanos vēl 100 metrus pēc bedres, riteņa verikālo vibrāciju, kuras amplitūda samazinās ne agrāk kā dažu sekunžu laikā un strauju bremzēšanu ar vardei līdzīgiem palēcienu/šūpošanās elementiem?

pasaki, ka vismaz esi entomologs vai mikrobiologs, vai vislabāk - vizāšists, lai būu piedodamāk... :D

234676. viesis 29.maijs 2007 11:14
0 0 Atbildēt

labi rūkts......... :)

234679. viesis 29.maijs 2007 11:30
0 0 Atbildēt

Par amortizatoriem taisnība. Pats esmu izgājis apskati ar tādiem, kur eļļa iekšā nav ne grama. uzbraucot uz bremžu parbaudi auto priekša šūpāajas ilgu laiku. Protams pirms apskates noslaucīju lai nebūtu eļļaini. Tas kas pārbaudīja pat nebrīdināja ka varētu but beigti amortizātori. Par apskates pareizību iztaisijām ar draugu ekspermentu. Aizbraucām uz apskati. 4 gadus vecs AUDI. Kurā pilsētā tas bija nesaukšu. Ieliek 2. Beigti šarnīri. Braucam UZREIZ uz citu pilsētu iet apskati. Ejam kā pirmreizējo. un ko tu domā izejam ar novērtējumu 0. Braucam atpakal kur ielika 2 un pie priekšnieka prasit kas notiek. Pec ilgām vārdu parmaiņām priekšnieks pats stāvēja klāt kad pārbaudīja 3 reizi. Viss bija OK. Varbūt pārbaudītājs gribeja kādu pateicības aploksni?

234682. viesis 29.maijs 2007 13:06
0 0 Atbildēt

ļoooooooooooooooooti labs raksts.

Kaut kad sen atpakaļ rakstīju līdzīgas tematikas apkārtvēstuli medijiem un SM - un Šlesera sekretāre pēc 2 nedēļām atbildēja... ja interesē, varu autoram pārsūtīt kaut kādu info par to.

[email protected]

234686. viesis 29.maijs 2007 14:25
0 0 Atbildēt

ideots, tas TA viirinsh Aldis Adinsh teicas, ka nevarot latvijaa ieviest vairaakus TA izdeveejus, jo tad pieaugshot cenas... Ko lai saka, kads kantoris, tads vadiitajs... Ekonomikas stundas noteikti guleejis...

234690. viesis 29.maijs 2007 15:07
0 0 Atbildēt

Nupat neizgāju tehnisko starp visu citu arī dēļ tā, ka aizmugurē ir uzstādīts tipa glāžu savilcējs. Tas neesot standarta komplektācijā un esot uz apskati jāņem nost citādi redz krateklī autiņš nekratās kā vajagot. Par tādu normu vispār pirmā dzirdēšana un tam nu nav nekāda sakara ar satiksmes drošību tieši otrādi tas to tikai palielina, jo stabilāk turas uz ceļa. Nost protams neņemšu sataisīšu pārējo un iešu atkārtoti. :@

234693. viesis 29.maijs 2007 15:12
0 0 Atbildēt

daudziem te savā ziņā ir taisnība.

Par tiem "pieczvaigžņu" ceļiem pie mums, protams, piekrītu.

Pats esmu ar savu veco audi 80 (1986) TA redzējis visādus brīnumus, gan pamatoti, gan nepamatoti.

Bet vislabākais gadījums, ko atceros, bij draugam ar mātes mīļoto Opelīti. Opelītis kopts un lolots, kaktu servisos nav labots. Pēc kārtējā servisa, aizdzīts uz TA. Skaisti, bet TA neizgāja.

Iemesls - amortizatori parāk mīkstī. Tikai amortizatori bija servisā mainīti un uzlikti oriģinālie. Vislabākais bija kā šos amortizatorus pārbaudīja - drauga māte gandrīz apraudājās, žēlojot savu autiņu. Pārbaude vienkārša - četri veči katrs pie sava stūra un davai kačāt mašīnu cik nu iekšās...

Loģiski ka lielākā daļa amortizatori varētu šķist par mīkstu :)

234696. viesis 29.maijs 2007 15:28
0 0 Atbildēt

234693. viesi, man arii doma aizdziit nakoshgad auto pirms TA uz oficialo markas diilera diagnostiku un pec tam braukt uz TA... Ja kas nesakritiis vai bus nepareizi, rakstiishu ka vien PTACam, lai chakaree vinus...

Un butu forshi, ja pec iespejas vairak tautas taa saktu dariit- jo skarbak un masveidiigak saksim vinus chakaret, jo piesardzigak vini telos visgudros.

Principaa auto skruveju pats, tapec TA virinj spriedumi mani smiidina, jo vini jau to nezina un klaj tadus batonus... Nakoshreiz uz TA panemshu arii diktafonu lidzi. :D

234697. viesis 29.maijs 2007 15:33
0 0 Atbildēt

ideots, paskaties te:

motozurnals.lv/?a=4&z=192

Kaa shie chakaree motociklistus... sanak, ka latvijaa mocim bremzes lietot lietus laikaa nevarot...

Un re kur citaats:

"

Redzot, ka viss atduras pret naudu, rodas jautājums, kāpēc CSDD tehniskās apskates veikšanu nenodod brīvā tirgus uzņēmēju rokās, pašiem veicot vien tehnsikās apskates kontroli, kā tas ir daudzās citās valstīs? Aldis Adiņš un Viesturs Šneiders uzskata, ka tas stipri palielinātu tehniskās apskates izmaksas un šādā veidā valsts pasargā motobraucējus no nesamērīgi lielām tehniskās apskates izmaksām."

234698. viesis 29.maijs 2007 15:35
0 0 Atbildēt

Kanibaals, medz vini visadas mulkibas izdomaat. Prasi lai uzrada dokumentu, kur tas rakstiits/atrunaats. parasti pec tada jautajuma TA virinsh nonjurd un dara talak kas daraams.. Ker vini uz mulki cilvekus, tas arii viss.

234701. viesis 29.maijs 2007 15:36
0 0 Atbildēt

Vai te kāds nav aizrāvies ar skatēm?

Latvija jau tā ir visos skates punktos līderos. Pat Vācijā ir izvēle, kur iziet TO - ja gribi kārtīgi izpurināt- dodies uz apskates staciju,

ja gribi " tikai tā" - dodies uz benzīntanku. Tur "spec" iesper pa riteni un pasaka - lai brauc!

Labi jau ir ka pārbauda! Kas grib izšmaukt, tā pat tiks pie uzlīmes. Bet man ir aizdomas, vai tik te atkal kādam nav legāls MONAPOLS, kur iekasēt naudiņu!?

234703. viesis 29.maijs 2007 15:43
0 0 Atbildēt

e-nazis, ir jau monopols, totaals... Ne, nu es saprotu, ka vajag samest naudinju lai dazhi latvieshi var dakaraa paneesaaties, bet nu... Cerams vienigi ka ES izdos mums direktivu ieviest konkurenci arii shajaa jomaa... Un tad jau redzeesim ka musu centiba direktivu apguushanaa stradaas. :D

Bet vispar- man nav pretenziju pret paarbaudeem, man ir pretenzijas ja parbaudes ir nepareizas, diagnozes no pirksta izziistas...

234708. viesis 29.maijs 2007 15:52
0 0 Atbildēt

Mani interesē fakts ar kādu mērierīču vai kādu tehnisko diagnostikas līdzekļu palīdzību līdz šim tika testēti amortizatori?

ja nelaiž cauri skatei ar tekstu - jums beigti amortiatori - ir jābūt kautkādiem rādījumiem, izdrukām, nevis tekstam Man liekas, ka par daudz šūpojas, vai tev tur eļļa sulo. Moš ta uzspricēta bremzene , kad atgaisoja bremzes...

234709. viesis 29.maijs 2007 15:59
0 0 Atbildēt

234708. viesi, nav viniem nekaa. Ker tikai uz mulki. Ja aizbrauksi uz dilera servisu un dabuusi papiiru, ka viss ok, vienaa setaa vinus var izchakareet. Tik cilveki to nedara, jo otreiz ejot neviens nepiesienas, savu papildus nodokli jau esi samaksaajis...

Taapec jau butu jedziigi, ja TA izdotu oficiaalie diileru kantori, kuriem, atshkiribaa no TA stacijaam, tomer ir kartiigs konkreto auto testeeshanas apriikojums.

234710. viesis 29.maijs 2007 16:06
0 0 Atbildēt

Esmu pats Bauskas iela ejot skati trapijies uz amortizatoru stenda. Ta ka amortinus parbauda, tiesa laikam tikai viena no parbaudes linijam.

234711. viesis 29.maijs 2007 16:09
0 0 Atbildēt

Cik sen tas bija?

Un vai tur vēljoprojām ir tas amortizatoru stends?

Cik biju savulaik informēts - CSDD oficiāli neesot neviena amortizatoru stenda!

234714. viesis 29.maijs 2007 16:15
0 0 Atbildēt

Autors jāsūta uz TA par amortizatoru testēšanas speciālistu. Rentgens atradies. Skaties uz ceļu nevis uz pretimbraucošā auto riteņiem.

234715. viesis 29.maijs 2007 16:20
0 0 Atbildēt

vai viesis nr 234714. lobē csdd interses vai arī uzskata logu tonējuma pārbaudes iekārtas nodrošina lielāku drošību uz ceļa?

mani piemēram interesē vai es tūliņ neiebraukšu kādā bedrē uz šīs valsts lielceļa un skatos uz asfaltu, nevis uz putniem vai reizēm bezjēdzīgi izvietotajām ceļa zīmēm...

234716. viesis 29.maijs 2007 16:22
0 0 Atbildēt

eu viesi, lasīt māki? priekšā braucošās ne vienmēr ir pretīm braucošās mašīnas...

234721. viesis 29.maijs 2007 17:35
0 0 Atbildēt

viss jau būtu labi, tikai teksts tāds dīvains - stāsts par Jelgavas bēdīgajiem ceļiem un tad pēkšņi uzbraucieni TA. kur ir sakarība?

234724. viesis 29.maijs 2007 18:01
0 0 Atbildēt

Vienmeer diizelim izmazgaaju izpuuteeju pirms atgaazeem. Shogad TUV vechi maniija un pieseejaas. Redzeeja ka pil uudens. :)) PArasti atgaazes samazinaa no 4 uz 1,5. Kas tad tur ir NELIKUMIIGS ??

234734. viesis 29.maijs 2007 21:49
0 0 Atbildēt

domajams ka musu berni sagaidis objektivus inspektorus(vacijas tipa),ari ar vacijas algam protams jo pagaidam tur ir vairak to kas macas un meginas tevi pa jebkadu sikumu izmest jo normali jau nemaksa par prasito atbildibu cilvecinjiem.tur jau laikam pieredzejusus cilvekus neuzskata par vertibu!tada nu situacija ir nonacis csdd.un ko nu tur par studentiem nirgaties?

234737. viesis 29.maijs 2007 22:47
0 0 Atbildēt

Interesants raksts :D Jā, man trūkst naudas gāzei [autiņa remontu dēļ pagaidām pastāvīgi parādi, tikai nesen sākās sezona, tāpēc ar algu vēl pašvakāk[bet jāsagrabina ir, uz darbu ar autobusu braukt negribas ;)]] , jā, es braucu agresīvi [gāzes pedālis darbojas, tāpēc es nekasos kā viens otrs opelis, ko nodzenu uz šosejas uz 75, bet pēc tam jāspiež uz 105, lai neapdzen :D ], skaidas gan nerauju, bet tas tak nav rādītājs :D Toties autors varētu pastāstīt, par kādiem piecpadsmit gadus veciem autiņiem ar trīslitrīgiem bīdeļiem viņš te sapņo ;) Normāls jaunietis, kuram nav bagāti vecāki, pats parasti virs 1k pacelt nevar[ja vien neaizraujas ar kredītiem], bet piecpadsmitgadīga mašīna ar trīslitrīgu bīdeli vismaz savus 2-3k maksā :) Pats braucu ar 20 gadus vecu mucu ar 1,8 bīdeli, vēl pagaidām LT regotu, ļoti optimāla mašīna un motors :) Skaidas raut negribas, jo kārbai reduktoram kaut kāds gultnis čupā, tāpēc pusass klaudz, kā arī motoram paduškas čupā, bet es vismaz zinu, ka amortiņi MAN IR IDEĀLĀ STĀVOKLĪ :D

234748. viesis 30.maijs 2007 0:55
0 0 Atbildēt

234734. viesi, ja mes lausim esoshiem kapt sev uz galvas, teelaini runaajot, tad taa buus. Bet ja tekoshi inspektori labi zinas, ka jebkursh par jebkuru nepareizu veertejumu taisiis jezgu tadu ka maz neliekas, vini vienkarshi neriskes verteet aplami. Vismaz ja nebus parliecinaati par kadu defektu, neliks neko. Un manuprat ta butu pareizi- neesi parliecinats, nechakaree cilvekus... ..tie var arii tevi pashu izchakareet.

234770. viesis 30.maijs 2007 10:05
0 0 Atbildēt

Vispar Kr.Barona iela Jelgava ir normala salidzinot citur viet,pat Riiga ir ta saucamie pieczvaigžņu asfaltetie bezceļi.

Ja trauce tonetie stikli nebrauc tuvu aizmugurei un vis. A ko var panakt ar amortizatoru pārbaudēm?

Labi amortizatoru kartiba ir prieks celu drosibai bet toneti stikli?

Tonetie stikli ir priek6 komfortam neviss ta lai buutu.

234825. viesis 30.maijs 2007 21:03
0 0 Atbildēt

Man domāt autors nedaudz pārspīlē.

Ja ievēro CSN prasības un uz ceļa izvietotās zīmes, tad problēmu nebūs arī ar beigtiem amortiņiem.

Nesaprotu ko autors domāja sakot, ka Audi100 pēc bedres 100m vēl šūpusies-ar cik tad ir jābrauc lai pēc bedres auto aizmugure vēl šūpotos 100m ?????

Piem. uz daudziem pussabrukušiem,salāpītiem ceļ;iem ir uzliktas zīmes"ieteicamais ātrums 70"- ja to ievēro tad bez problēmām to izbrauks arī ar sūgiem amīšiem.

Ja ir bedrains ceļš-brauc uz 50-problēmu nebūs.

Un vispār Latvijas teritorijā pieļaujamais ātrums ir 90km/h (ceļi projektējot izejot ka auto brauks ar'šo ātrumu)un ja uzskata ka tas ir uz gluda laba asfalta ceļa, kas izbūvēts atbilstoši normām-tad pa to var braukt arī ar beigtiem amortiņiem.

Problēma ir nevis amortiņos, bet tajā ka:

1.tiek pārsniegts atrums,pie tam ievērojami.

2.neievēro seguma stāvokli

3.neievēro satiskmes intensitāti un drošu distanci.

4.brauc agreīvi

Lūk sie ir iemesli kāpēc rodas avārijas, nevis beigti amortiņi.

Pārējais tajā rakstā ir tukša muldēšana.

234829. viesis 30.maijs 2007 21:33
0 0 Atbildēt

Reku pēdējais viesis ir gudrs :) Pats četrus mēnešus nobraucu ar beigtiem priekšējajiem amortiņiem :D

234934. viesis 1.jūnijs 2007 1:02
0 0 Atbildēt

Super! Uztaisam ceļus absolūti nepareizus (piemēram, kā daudzviet ar pretēju "kurvi"), tad vēl tos kādu laiku nelabojam un tad... Nē - ne jau pārtaisām vai aizlāpām, bet gan uzliekam zīmi ar ieteicamo ātrumu :P Tik pat labi - TA iekasējam naudu par "pārbaudi", taču reāli atļaujam pa ceļu kursēt bīstamām mašīnām ar aizbildinājumu, ka, ievērojot visas saliktās zīmes (kuras esam salikuši, lai varētu jebkuru prasību tiesā atsist ar to, ka ir taču zīme un cietušais pats vainīgs, ka to nav ievērojis) nekas slikts nenotiks pat bez bremzēm... Kaut kas te neliekas gluži pareizi, ne tā? Citādi liekas jocīgi, ka citās valstīs cenšas un taisa nez kādēļ tik filigrāni ātrgaitas šosejas, rūpīgi un bargi pārbauda auto stāvokli, atļauj braukt milzu ātrumos... Pēc Latvijas tradīcijām visu atrisinātu pāris zīmes un visām šitām ceļu uzturēšanām un TA paredzētais budžets varētu mierīgi pārvērsties attiecīgu ierēdņu villās, auto un citos "izgārdienos".

234939. viesis 1.jūnijs 2007 7:35
0 0 Atbildēt

Pareizi RX-7 :D Pats 1x nedēļā braucu pa posmu, kuram [vismaz atpakaļbraucot] ir zīme "ieteicamais ātrums 50 kkādus padsmit kilometrus" :D Mutere kaut kad bija dzirdējusi baumas, ka tas posms uz papīra ir noasfaltēts - runa ir par Liepājas - Klaipēdas šosejas posmu no Nīcas līdz Rucavai, kurš, ja neskaita dažus kilometrus garu posmu, ir vienkārši krimināls :D

234940. viesis 1.jūnijs 2007 7:36
0 0 Atbildēt

Aizmirsu piebilst - tiem tūristiem, kas iebrauc Latvijā no Klaipēdas puses, tas ir "welcome to my country" :D

234985. viesis 3.jūnijs 2007 17:40
0 0 Atbildēt

nu jā, ir jau pa dramatisku, ta kā autors saka bija mosh veel tad, kad skates talons bija no papīra vai maksāt par TA jākāpj augšā pa trepītēm, bet ne tagad.. pirms 2 gadiem manā acu priekšā izbrāķēja draugam auto par amīšiem, un, cik esmu redžejis, lai arī ne uz stenda, bet auto tiek kārtīgi sašūpots, ja rodas aizdomas, pirms tam to var just jau kaut vai uz bermžu stenda uzbraucot, ja ir par mīkstu, tā ka nevajag te raudāt, katra paša ziņa ir uzmanīt sava auto stāvokli, ja arī tehniskajā kaut ko nepasaka, tur arī strādā tikai cilvēki, kam jāpārbauda n-tie autiņi. tad jebkas, kas uz to brīdi funkcionē, aiz vārtiem var atteikt un, kas tad vainīgs būs, atkal skate vai varbūt tomēr īpašnieks, kas pavirši uzmana savu auto, kamōn!?

235002. viesis 4.jūnijs 2007 9:13
0 0 Atbildēt

Tikkko dabuuju mainiit amartinjus, kurus man TA izbraakjeeja. Domaaju gan ka tos vinsh pamaniija tamdeelj, ka arii prieksheejaa sharniire bij izljurkaajusies-jaamaina un radiija ljurkaashanos priekshaa, tad arii taa vairaak dzeks apskatiija un ielika 2 amartizatoriem.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Par ko viņš apvainojās? (+ VIDEO) 1

Satiksmes autobusa šoferis ar savu spēkratu apsteidz pie krustojuma stāvošo minivenu, taču vieglā transporta vadītājam liekas, ka viņam nodarīts pāri un metas atriebties, nogriežot busiņam ceļu. Lasīt vairāk

 

"Uber" zaudējumi trešajā ceturksnī pieauguši līdz 1,1 miljardam dolāru

ASV kopbraukšanas pakalpojumu kompānijas "Uber" tīrie zaudējumi šā gada trešajā ceturksnī pieauguši līdz 1,1 miljardam dolāru (973,7 miljoniem eiro), salīdzinot ar 891 miljonu dolāru (788,7 miljoniem eiro) iepriekšējā ceturksnī, teikts trešdien publiskotajā uzņēmuma paziņojumā. Lasīt vairāk

 

499 vienībās - briti apvieno retro Mustang ar elektromotoru (+ VIDEO) 4

Britu kompānija Charge Automotive izlaidīs 499 elektriskos Mustang, apvienojot klasisko retro virsbūvi ar 408 Zs jaudīgu elektromotoru. Lasīt vairāk

 

Jaunu auto no salona motivē iegādāties drošība par tehnisko stāvokli; visbiežāk pērk Nissan 9

Drošība par auto tehnisko stāvokli, tostarp garantija (75%), vēlme mainīt veco pret jauno (43%) un iespēja izvēlēties sev vēlamo auto komplektāciju ir trīs galvenie apsvērumi, kāpēc autovadītāji pēdējo trīs gadu laikā ir izvēlējušies iegādāties jaunu auto no salona, liecina Swedbank aptaujas dati*. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti