Ralliju «Cēsis 2007» raksturos maratonposmi 1

 
5.jūnijs 2007 10:19

Cēsu apkārtnes ceļus jau nākamnedēļ pieskandinās rallija spēkratu motoru dārdoņa, 16. un 17. jūnijā tur norisināsies LMT Latvijas rallija čempionāta ceturtais posms „Cēsis 2007”.

Šīs sacensības, salīdzinot ar citiem šī čempionāta posmiem, ir jaunas. Rallija posms šajā senatnīgajā pilsētā šogad norisināsies tikai piekto reizi. Neskatoties uz pastarīša statusu, rallijs allaž norūdījis tā dalībniekus ar jauniem pārbaudījumiem katru gadu. Jā, sacensību organizatoru mērķis ir katru jaunu sezonu šajās sacensībās dažādot ātrumposmus, lai uz līdera statusu nepretendētu tikai pieredzējušākie sportisti. Šoreiz nemainīgs pēc maršruta garuma un distances virziena starp septiņiem ātrumposmiem ir tikai rallija pirmais ievadošais ātrumposms „Kārkļi” 16. jūnija pēcpusdienā. Sagatavošanās laikā šim klasiskajam ātrumposmam jau agrāk braukušie sportisti var droši izmantot iepriekšējos gados izmantotās stenogrammas, pārējiem ātrumposmiem gan ekipāžu stūrmaņiem jāveido jaunus trases pierakstus.


Foto: Raimonds Volonts, www.v4motors.lv

17. jūnijā nospraustie ātrumposmi gan liks saspringt braucējiem. Todien iecerēti trīs rallistu vidē par maratonposmiem dēvēti ātrumposmi, katrs no tiem 27 kilometrus garš. Īpatnēji, ka visi trīs garie ātrumposmi sacensību režīmā būs jāveic vienu aiz otra. Šāds pārbaudījums mašīnas izturībai un sportistu nerviem pēdējos gados nav vērots nevienā LMT Latvijas rallija čempionāta posmā, tas ir kas nebijis. Turklāt braucējiem jārēķinās arī ar otru svarīgu aspektu. Vidzemes gleznainajā apkārtnē rallijs vienmēr noticis nedēļu pirms saulgriežiem ar tiem allaž raksturīgo lietu. Starp četriem te jau notikušajiem rallijiem tikai pērn sportistiem nevajadzēja piesargāties no peļķēs mirkstošiem ceļiem, bet līdzjutējiem sacensības vērot zem lietussargiem. Kādi laika apstākļi būs šoreiz, uz šo jautājumu ticamas ziņas sinoptiķi vēl nesniedz.

Šādi prognožu izteicējiem sacensību līderi te vienmēr bijis grūti uzminēt. Vienmēr nebijuši ātrumposmi, lietus varbūtējā iespēja, tas viņiem sajauc kārtis. No rallija rīkotāju skatu punkta te trāpīts mērķī. Rallija līdzjutēju pulks tādēļ vairojas, jo gandrīz katram viņu izraudzītajam favorītam te ir iespēja uzvarēt. Tieši viņiem sacensību organizatori velta dāvanu. Cēsu pilsētā izveidotajā ātrumposmā ar rallija galveno sponsoru atbalstu, proti, uzņēmumu „SEB Unilīzings” un Cēsu pilsētas domi, atšķirībā no iepriekšējiem gadiem nebūs redzami kasieri. Pilsētas ātrumposms apmeklētājiem būs bez maksas, ļaujot vai katram šajā pilsētā ielās izgājušajam vērot spožākās rallija zvaigznes viņu tiešajā darbībā. Šis, apmeklētāju gūzmu pulcējošais ātrumposms notiks 16. jūnija pievakarē.

Naktī starp sacensību pirmo dienu un otro dienu pilsētas centrālajā laukumā notiks no rallija neatkarīgs pasākums, diskonakts. Tajā uzstāsies piecas pasaulslavenas ārzemju estrādes zvaigznes, pievilinot neskaitāmus dejot mīļotājus. Tātad rallija raksturīgā pazīme, vienmēr bez pašām sacensībām piedāvāt arī saturīgu izklaides programmu, piepildīsies arī šoreiz. Ieejas biļete, pašreiz desmit latu liela diskonaktij gan jāpērk atsevišķi, toties rallija apmeklētājiem biļešu cenas nepieaugs. Biļete uz vienu ātrumposmu maksās Ls 2, biļete uz visiem ātrumposmiem – Ls 7. Jau šobrīd rallija līdzjutēji tās var iegādāties biļešu izplatītāja „Biļešu serviss” tīklā. Ja kāds vēl nav pārliecināts apmeklēt šīs sacīkstes, piebildīšu. Rallistu skaits šajās sacensībās būs pienācīgs, vismaz astoņdesmit ekipāžas.

Rallija „Cēsis 2007” preses centra
vadītājs Mareks Ivans
 
Visi komentāri
 
235151. viesis 5.jūnijs 2007 18:36
0 0 Atbildēt

Kas tie par "Kaakljiem"?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti