Ūdens motosports: Latviešu triumfs Zviedrijā!

 
22.jūlijs 2007 10:44

Uģis Gross no „Kalnciems Racing Team” izcīnīja savu otro uzvaru „Formula 2000” Eiropas kausa posmā ūdens motosportā, kas šajā nedēļas nogalē notika Zviedrijas kūrortpilsētā Karlshamnā. Otrajā vietā Uvis Slakteris „Riga Powerboat Team”.



Sprinta sacīkstēs pārmaiņus uzvarēja abi mūsu pirmie piloti, tomēr finālbraucienā par Uvi Slakteri, veiksmīgāks izrādījās Uģis Gross. Trešā vieta Maritai Stromoi no Norvēģijas. Šajā posmā TOP 5 latvieši pieļāva iekļūt tikai daiļā dzimuma pārstāvei, jo uzreiz aiz pjedestāla palika Uvja komandas biedrs Genādijs Tučkovs, bet 5.vietu pēdējā aplī apdzenot Riku Hakonsenu izcīnīja Sergejs Nikitins „Kalnciems Racing Team”, Krievija.

 „Sacensības bija smagas. Trase sarežģīta – ar pieciem kreisajiem un diviem labajiem  pagriezieniem. Ūdenstilpnei bija betona krasti līdz ar to viļņi no laivām atsitās pret tiem un nāca atpakaļ trasē, tā sarežģījot visiem 16 pilotiem braucienu, taču latviešiem tā nebija problēma. Ir patiesa gandarījuma sajūta, jo beidzot ir redzami 10 gadu darba rezultāti nopietnajā F2 laivu klasē. Tas, ka labāko četriniekā ir 3 latvieši, tas ir fantastiski! Sacensību laikā notika arī četras avārijas, kur vienā no tām cieta Jozefs Al Robajans no Kuveitas. Viņam ir pirmā laiva, kurai ir uzstādīts t.s. „crash box”, kas nozīmē drošības kapsulai vēl klāt 14 centimetrus īpaša materiāla, kas padara laivu smagāku par 25 kilogramiem. Es gan neesmu pārliecināts vai tieši tāpēc viņš ienira, bet sava veida eksperiments reālajā trasē ar F2000 tāds bija pirmo reizi. Šogad ir pirmais gads, kad F1 lieto šo aizsardzības sistēmu un jau no nākamā gada arī F2000 tā būs obligāta, atliek vienīgi cerēt, ka Jozefa avārija nebija saistīta ar šīm izmaiņām,” uzreiz pēc sacīkstēm no Zviedrijas pa tālruni stāstīja Latvijas Ūdens motosporta federācijas prezidents Agris Kalnciems Taču kā atzina Uģis Gross: „Man jau sacīkstes šādos apstākļos patīk!”

Eiropas kausa „Formula 2000” ātrumlaivām kopvērtējuma vadībā ar 242 punktiem ir  nostabilizējies Uģis Gross (Kalnciems Racing Team), uz 2. vietu pakāpies Uvis Slakteris (Riga Powerboat Team) ar 220 punktiem, bet kopvērtējuma 3. vietā ir soms Olle Martins ar 194 punktiem. Par 2. pozīcijām uz 4. vietu atkāpies 1.posma uzvarētājs Riks Hakonsens un piekto vietu ieņem – Marita Stromoi. Genādijs Tučkovs (Riga Powerboat Team) ar 126 punktiem ierindojas 6. vietā un Sergejs Nikitins (Kalnciems Racing Team) 8. vietā – 109 punkti.

Nākamais posms 4. augustā Tonsbergā, Norvēģija.

Informāciju sagatavoja Latvijas Ūdens motosporta federācija
 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti