Rallijkross: NEZ gatavojas dubultšāvienam!

1.augusts 2007 9:02

Šo svētdien, 5.augustā plkst.11oo, Bauskā, Mūsas trasē, notiks NEZ rallijkrosa čempionāta trešais posms, bet vēl nedēļu vēlāk arī plūdu dēļ pārceltās Lietuvas sacīkstes. Jau Mūsa sagādās pamatīgu cīņu, turklāt latviešiem būs nopietni jāpastrādā, lai savās mājās, kur nu vēl pēc tam Lietuvā, nedabūtu pa mizu no lietuviešiem.

Fast 1600 klasē pamatīga intriga – leišu super talantam Simonam Bieļauskam pretī stāsies mūsu līderi Oļģerts Vērmanis juniors, Andris Priedītis un citi. Tieši šī klase līdz šim bija lielākais klupšanas akmens Latvijas komandai, jo divos posmos startējis tikai viens Latvijas sportists – pirmajā posmā Igaunijā uz starta bija Liene Ozoliņa, kurai neizdevās tikt A finālā. Otrajā posmā Zviedrijā nebija ne viena. Prognoze – trijnieka pretendenti šajā klasē varētu būt Vērmanis juniors, Priedītis, Bieļausks, varbūt Kārlis Krieviņš, Jānis Nagla. Tajā pašā laikā absolūti jārespektē lietuvieši, kuru būs daudz. Interesanti, ka NEZ atgriezties gatavojas Roms Knita, savulaik ļoti spēcīgs čempionāta dalībnieks. Nav pārliecības, ka latviešiem posms būs viegla pastaiga.




Posmam gatavojās arī Jānis Aleksejevs. Tomēr meistaram neizdosies paspēt uz svētdienas posms, jo darbs pie Opel Corsa joprojām turpinās. Jānis pieļauj iespēju, ka izdosies aizbraukt uz ceturto posmu Lietuvā, bet lielus plānus saista ar Eiropas rallijkrosa čempionāta sacīkstēm Polijā un Čehijā. Līdzīgs stāsts arī Lienei Ozoliņai, kura pēc avārijas Latvijas čempionāta posmā turpat Bauskā tomēr gatavojas atgriezties cīņā: „Ļoti gribēju nokārtot rēķinus ar šo trasi, taču nepaspēsim salikt mašīnu – pārāk daudz darba atlicis. Varbūt būšu uz starta Lietuvā, taču solīt nevaru. Skaidrs, ka līdz ar Smilteni turpināsim Latvijas čempionātu!”

Safonovs, Pauriņš, Kasparoviči, Bujāns

2000 Super klases lielākā sensācija bija brāļu Kaspara un Kristapa Dambju palikšana ārpus dalībnieku saraksta. Brāļiem šī nedēļas nogale jāpavada Londonā. Žēl!

Tas ceļu uz uzvaru paver galvenajam favorītam Reinim Safonovam, bet viņa galvenie konkurenti būs novadnieki Kristaps un Aldis Kasparoviči, kā arī Uģis Pauriņš, kurš beidzot vēlas uzvarēt ar jauno un puslīdz izprasto automobili. Protams, pāris lietuvieši sola nepatikšanas arī šajā klasē. Tumšais zirdziņš rallijkrosā būs Ulvis Bujāns – Bauskā viņš uzvarēja Eiropas posma laikā, bet rallijkrosā viņš vēl nav startējis.



Kristapa Dambja nestartēšana Bauskā faktiski nozīmē pērn gūtā titula zaudēšanu. Ja izlaisto Igaunijas posmu vēl piedeva punktu skaitīšanas sistēma ar sliktākā rezultāta atmešanu, šo posmu nepiedos neviens. Var, protams, cerēt uz konkurentu neveiksmi, taču... tā nenotiek. Pēc diviem posmiem līderis ir Safonovs, bet seko Pauriņš un lietuvietis Arvids Galinis.

Krūmiņa revanšs?

Open klasē galvenais duelis gaidāms starp Silvo Vītanenu un Ilgoni Krūmiņu. Pēdējais Ilgoņa panākums ir vieta virs Vītanena Somijas čempionāta posmā. Viņiem cīņā pievienosies nez kur uzradušies vairāki lietuvieši – kaimiņi koncentrējuši visus spēkus, lai Bauskā atņemtu mums uzvaru!

Jācer, ka šoreiz mašīna izturēs Igoram Gabecam – jaunais BMW tā arī nav pa īstam paspējis izbaudīt trases dubļus.
Ilgonim Krūmiņam šā gada NEZ čempionāts nav bijis veiksmīgs, jo Igaunijā kļūdas dēļ nācās palikt ceturtajam, bet Zviedrijā jau treniņos kapitulēja motors.


Bogdanovičs un Zēbergs – 2:1 vai 1:2?

D-1 klasē galvenie favorīti ir Jānis Bogdanovičs un Aldis Zēbergs. Pēc pirmajiem posmiem abi uz viena zara, jo katram ir pa uzvarai un pa otrajai vietai. Līdz ar to neprognozējams ir dueļa iznākums Bauskā.



Nav pārliecības, ka trīs pieteikušies lietuvieši spēs tiešā cīņā būt priekšā latviešiem šajā klasē, taču viņi noteikti prot izmantot līderu kļūdas. Mūsējiem pastiprināti jāuzmanās no Lina Norkus – pērnā gada NEZ čempiona D-1 klasē.

Kroskarti – daudz!

Uz starta pirmajā starptautiskajā sacīkstē Latvijā kroskartu cīņās uz starta stāsies 18 dalībnieki. Latvieši, igauņi, zviedri un norvēģi sadalīs Rīgas Brīvostas kausu.



Starp citu, nesen Viasat Sports televīzija demonstrēja Zviedrijas čempionāta posmu – dikti skatāms pasākums. Kā vairāk kārt minēts – galvenais, lai šo mašīnu ir daudz, tad cīņa ir interesanta un nežēlīga. Un Mūsā viņu tiešām būs daudz! 
 
Sacensību ģenerālsponsori - Latvijas Mobilais Telefons, Stokker un SEB Unilīzings.
Sponsori - Rīgas Brīvosta, Alexela, Mazda, Neste, Aldaris, Ipalco Rīga, Eden, Lux Auto un tipogrāfija Veiters.
Informatīvie atbalstītāji – Radio SWH, SWH+, Auto Bild Latvija, Delfi, Auto Euro, Zebra, iAuto, Telegraf, TV5.
 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Par ko viņš apvainojās? (+ VIDEO) 1

Satiksmes autobusa šoferis ar savu spēkratu apsteidz pie krustojuma stāvošo minivenu, taču vieglā transporta vadītājam liekas, ka viņam nodarīts pāri un metas atriebties, nogriežot busiņam ceļu. Lasīt vairāk

 

"Uber" zaudējumi trešajā ceturksnī pieauguši līdz 1,1 miljardam dolāru

ASV kopbraukšanas pakalpojumu kompānijas "Uber" tīrie zaudējumi šā gada trešajā ceturksnī pieauguši līdz 1,1 miljardam dolāru (973,7 miljoniem eiro), salīdzinot ar 891 miljonu dolāru (788,7 miljoniem eiro) iepriekšējā ceturksnī, teikts trešdien publiskotajā uzņēmuma paziņojumā. Lasīt vairāk

 

499 vienībās - briti apvieno retro Mustang ar elektromotoru (+ VIDEO) 4

Britu kompānija Charge Automotive izlaidīs 499 elektriskos Mustang, apvienojot klasisko retro virsbūvi ar 408 Zs jaudīgu elektromotoru. Lasīt vairāk

 

Jaunu auto no salona motivē iegādāties drošība par tehnisko stāvokli; visbiežāk pērk Nissan 9

Drošība par auto tehnisko stāvokli, tostarp garantija (75%), vēlme mainīt veco pret jauno (43%) un iespēja izvēlēties sev vēlamo auto komplektāciju ir trīs galvenie apsvērumi, kāpēc autovadītāji pēdējo trīs gadu laikā ir izvēlējušies iegādāties jaunu auto no salona, liecina Swedbank aptaujas dati*. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti