Frankfurtē Hyundai iepazīstinās ar trim jauniem modeļiem

 
11.septembris 2007 9:16

Starptautiskajā 2007.gada autošovā, kas 13.septembrī sāksies Frankfurtē, Hyundai Motor Co. iepazīstinās ar trim jauniem modeļiem, no kuriem galvenais būs iBlue degvielas šūnu tehnoloģijas elektriskais transportlīdzeklis, ar kuru kompānija demonstrē savu augošo apņemšanos radīt arvien vairāk videi draudzīgu transportlīdzekļu.

iBlue pievienosies Veloster, sportiska kupeja, kas atbilst Y paaudzes īpašajām prasībām, un i30 modeļa krosovera furgons (CW), kas tapis kompānijas Eiropas dizaina centrā Ruselsheimā.

iBlue

Hyundai jaunais ūdeņraža dzinēja transportlīdzeklis bez izplūdes gāzēm – iBlue degvielas šūnu tehnoloģijas elektriskais transportlīdzeklis (FCEV) ir tapis Hyundai Dizaina un tehniskajā centrā Čibā, Japānā. Pilnīgi jaunā iBlue platforma ir speciāli radīta, lai tajā varētu iebūvēt Hyundai trešās paaudzes degvielas šūnu tehnoloģiju, kas pašlaik tiek izstrādāta Hyundai Ekoloģisko tehnoloģiju pētniecības institūtā Mabukā, Korejā.

Ievērojot šāgada autošova tematisko ievirzi “Nākotnes automobiļi”, saskaņā ar kuru uzmanība būs koncentrēta galvenokārt uz ilgtspējību un klimata pārmaiņu novēršanu, iBlue demonstrē svarīgu soli Hyundai degvielas šūnu tehnoloģijas transportlīdzekļu komercializācijas virzienā. Atšķirībā no saviem priekšgājējiem, kas tika būvēti uz SUV platformām, iBlue ir jauna D segmenta 2+2 CUV (crossover utility vehicle) tipa virsbūve.

“iBlue ir līdz šim nebijis Hyundai modelis, ko no pašiem pamatiem esam konstruējuši tā, lai tajā varētu iebūvēt degvielas šūnu tehnoloģiju, un tas demonstrē milzu soli uz priekšu mūsu pētniecības un attīstības programmā,” saka Dr. Hyun-Soon Lee, pētniecības un attīstības prezidents. “Mūsu konstruktoru komandai ļoti sekmīgi izdevies radīt kompaktāku degvielas šūnu tehnoloģijas transportlīdzekļa modeli, vienlaikus saglabājot tradicionālo iekšdedzes dzinēja transportlīdzekļu drošuma, komforta, ērtuma un nobraukuma rādītājus”.

Hyundai pieliek patiešām vērienīgas pūles, gādājot, lai nākamajā desmitgadē transportlīdzekļi ar ūdeņraža dzinēju un iebūvētu degvielas šūnu tehnoloģiju kļūtu par masu produkciju. 

Veloster

Veloster kupejas modelis (kodētais nosaukums HND-3) ir tapis Hyundai Dizaina un tehniskajā centrā Namjangā un ir trešais no izaicinošās koncepcijas automobiļu sērijas, ko modelē centrālā dizaina studija Korejā. Veloster nosaukums ir saliktenis, ko veido divi vārdi velocity [ātrums] un roadster [rodsters], un tas liek domāt par klasisku divi plus divi ar sportiskiem raksturlielumiem. Asociācijas ar augstajām tehnoloģijām palīdz vairot automobiļa stikla panorāmas jumts un citas futūristiskas stila iezīmes.

Radīts, lai apmierinātu Y paaudzes gaumi, Veloster sevī apvieno vienkāršu ikonisku dizainu ar labu cenu un robustu konstrukciju.

“Ar Veloster mēs gribējām radīt kaut ko patiešām atšķirīgu. Mēs ļoti labi saprotam, ka Y paaudze, divdesmitgadīgie jaunieši, kas pirmo reizi iegādājas automašīnu, gaida kaut ko radikāli atšķirīgu,” saka Oh Suk-Geun, Hyundai dizaina viceprezidents. “Tas ir patiešām jauns un drosmīgs risinājums,” viņš piebilst.

i30 krosovera furgons (CW)

Pēc iepazīstināšanas ar i30 piecdurvju hečbeku šāgada Ženēvas autošovā tagad Hyundai ar lepnumu stāda priekšā i30 modeļa jauno variantu, i30 CW, kas iezīmē Hyundai ilgi gaidīto atgriešanos šajā Eiropā tik populārajā un konkurējošajā segmentā. Tāpat kā radniecīgais piecdurvju hečbeks, arī i30 CW ir modelēts Eiropas dizaina centrā Ruselsheimā, tādējādi garantējot, ka tas pilnīgi droši būs atbilstošs Eiropā valdošajai gaumei.


Hyundai Motor Co., kas ir dibināta 1967.gadā, ir izaugusi par Hyundai-Kia Automotive Group, kura 2005.gadā ierindojās sestajā vietā starp pasaules lielākajiem autoražotājiem ar vairāk nekā divdesmit četriem ar autoražošanu saistītiem meitasuzņēmumiem un asociētiem uzņēmumiem. Hyundai Motor Co. visā pasaulē nodarbina vairāk nekā 68 000 cilvēku un kompānijas (konsolidētie) pārdošanas apjomi 2005.gadā sasniedza 58,1 miljardu ASV dolāru. Hyundai transportlīdzekļus tirgo 193 pasaules valstīs, un tirdzniecībā ir iesaistīti aptuveni 5000 autodīleru un autosalonu. Plašāka informācija par Hyundai Motor Co. un tās ražojumiem ir pieejama http://www.hyundai-motor.com.
 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti