Japānas lielākais autobūvētājs "Toyota Motor Corp." trešdien paziņoja, ka tā tīrā peļņa fiskālā gada pirmajā ceturksnī, kas beidzās 30. jūnijā, vairāk nekā divkāršojusies saistībā ar jaunu modeļu ieviešanu, izdevumu samazināšanu un zemāku jenas kursu. "Toyota" vēstī, ka tās tīrā peļņa aizvadītajos trijos mēnešos bijusi 352,4 miljardi jenu pretstatā 162,3 miljardu jenu peļņai šajā pašā periodā gadu iepriekš.
"Par spīti arvien pieaugošajai konkurencei globālajā tirgū, "Toyota" izdevās sasniegt būtisku pieaugumu gan pārdošanas, gan peļņas ziņā, lielā mērā pateicoties veiksmīgai jaunu produktu ieviešanai, izdevumu samazināšanas pasākumiem un izdevīgām valūtu kursu attiecībām," paziņoja "Toyota" viceprezidents Rjudzi Araki. "Toyota" automobiļu pārdošana ārvalstīs pagājušajā ceturksnī pieauga par 27,6 procentiem, kas ļāva kompensēt pārdošanas kritumu par 8,2 procentiem vietējā tirgū. Pārdošanas pieaugums galvenokārt tika gūts uz Ziemeļamerikas tirgus rēķina, kur bija liels pieprasījums pēc jaunajām "Matrix" un jaunā dizaina "Camry" un "Corolla" automašīnām, kā arī vieglajām kravas automašīnām un džipiem. Eiropas tirgū "Toyota" pārdošanas apjoms pagājušajā ceturksnī pieauga par 27 000 automašīnu un sasniedza 210 000 automobiļu, ko veicināja lielais pieprasījums pēc "Corolla" jaunā modeļa. TOKIJA, AUG 07, BNS/AFP- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam