«Fiat 500» iegūst prestižo balvu «EuroCarBody 2007» 7

 
12.novembris 2007 12:32

Jaunais Fiat 500 ir ieguvis „EuroCarBody 2007” balvu, kas ir pasaulē prestižākais apbalvojums, ko piešķir, novērtējot automobiļu virsbūves. Devītais „Automotive Circle International” organizētais forums norisinājās Bādnauhaimā, Frankfurtē, no 16. līdz 18.oktobrim.

600 speciālisti, kas pārstāvēja 15 automobiļu ražotājus no visas pasaules, mazajam Fiat 500 piešķīra 38,33 punktus no iespējamajiem 50, kas tam deva tiesības izcīnīt godpilno „EuroCarBody 2007” balvu. Fiat 500, kas bija vienīgais „A” segmenta pārstāvētais modelis pārspēja pārējos 11 kandidātus, kurus bija pieteikuši Japānas, ASV, citu Eiropas valstu un Krievijas ražotāji.



Eksperti īpaši augstu novērtēja novatorisko automobiļa korpusu, piešķirot 5 zvaigžņu vērtējumu pēc Eiropas Jauno automobiļu novērtēšanas programmas (NCAP) un 11.kategorijai atbilstošu „ietekmes uz apdrošinātāju” novērtējumu: tas ir rekords, kas Fiat 500 drošības ziņā padara par labāko automobili savā klasē. Turklāt jāņem vērā fakts, ka šo rezultātu sasniedzis auto, kas ir tikai 3,5 metrus garš!

Iegūtā „EuroCarBody 2007” balva pierāda Fiat 500  augstos kvalitātes un drošības standartus, kā arī tas ir nozīmīgs apbalvojums, kas izceļ „radošās idejas un prasmju” kopumu, kas nepieciešams, lai radītu novatorisku un izcilu automobiļa korpusu. Jāatzīmē, ka šī gala sacensība ir tikai daļa no plašākas programmas, kuras ietvaros katru gadu „Automobile Circle International” organizē vairākus kongresus, lai apmainītos ar informāciju un pieredzi autobūves ražošanas procesu jomā.

Visi automobiļu ražotāji var sacensties, piedāvājot ne vairāk kā divus standarta modeļus no katras markas, kas ražoti 12 mēnešus kopš oficiālās to ieviešanas tirgū. Auto tiek novērtēti pēc 23 kritērijiem, kas sadalīti 5 galvenajās kategorijās: novatorisku materiālu izstrāde un izmantošana; novatoriski izstrādes un dizaina risinājumi; rūpnieciskās ražošanas procesā izmantotās novatoriskās koncepcijas; klientam svarīgas vērtības (drošība, ergonomika, akustiskais komforts un kvalitāte) un visbeidzot – prasītā tehniskā/tehnoloģiskā satura prezentācijas uztveramība un kvalitāte.
 
Visi komentāri
 
246994. viesis 12.novembris 2007 13:30
0 0 Atbildēt

Apsolūti atbalstu!

247015. viesis 12.novembris 2007 18:28
0 0 Atbildēt

Super! 500ais Mini saliek vienos vārtos.

247018. viesis 12.novembris 2007 18:41
0 0 Atbildēt

Hm,vai tad Fiat 500 ražo jau 12 mēnešus kā pieprasa noteikumi?

247022. viesis 12.novembris 2007 23:55
0 0 Atbildēt

Smuks, bet kas tur novatorisks? Ford, KA siluets.

247023. viesis 13.novembris 2007 9:14
0 0 Atbildēt

Kad pirms mēneša biju Parīzē, tad Fiat 500 redzēju diezgan daudz. Jādomā, ka arī Latvijā tam būs liela piekrišana.

247137. viesis 13.novembris 2007 17:39
0 0 Atbildēt

Fiat 500 Abarth - 1,4 Turbo, 150ZS - tas ir labais!!!

247147. viesis 13.novembris 2007 19:25
0 0 Atbildēt

Slēpni - cik Tev bija ģeometrijā un/vai rasēšanā?

MNde - cik zinu Pandas vairs nevar dabūt, jo pandu konveijeri aizņēm 500-tie, pieprasījums Eiropā esot pilnīgi abnormāls...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti