Jaunās paaudzes Scania kravas automašīna pieveic konkurentus auto testā (+ foto) 7

 

Foto: Publicitātes attēls

Monta Geidāne | 18.janvāris 2017 10:28

Jaunās paaudzes Scania kravas automašīna pārliecinoši debitē testā, iegūstot kopsummā 943.2 punktus (1000 maksimāli). Žūrija vērtēja testā iesaistītos automobiļus dažādās kategorijās. Scania S 500 konkurenci šajā testā sastādīja Volvo FH 500, DAF XF 510, Mercedes Actros 1848 un Iveco.

 

 ETM Verlag (autotransporta ziņu medijs Eiropā "Verlag") ir izdevniecības uzņēmums un tirgus līderis autotransporta nozarē Vācijā. ETM Verlag sadarbībā ar vadošo autotransporta nozares žurnālistu Vācijā Franku Zeitzenu pērnajā gadā organizēja testu kravas automašīnām, lai izvērtētu to kvalitātes un efektivitātes rādītājus, kas ļauj noteikt, kurš no tirgū pieejamajiem risinājumiem ir atzīstams par labāko. Tieši Scania jaunās paaudzes kravas automašīna debitējusi šajā testā, iegūstot visnotaļ augstāko novērtējumu – 943.2 punktus.

 

Par uzvaru testā kopā ar Scania S 500 sacentās Volvo FH 500, DAF XF 510 un Mercedes Actros 1848. Jāpiebilst, ka arī Iveco visu testa gaitu bija viens no konkurentiem, tomēr dienu pirms rezultātu apkopošanas, izkrita no sacensībām. Žūrijai izvērtējot kravas automobiļu sniegtos rādītājus braucienu testos, kā viennozīmīga uzvarētāja šajā testā tika nominēta jaunās paaudzes Scania kravas automašīna, kas konkurences cīņā uzvarēja savus sāncenšus ar 943.2 punktiem. Otro vietu testā ieguva Volvo ar 934.6 punktiem, trešajā vietā palika Mercedes, savukārt DAF noslēdza šo sacensību, gūstot ceturto vietu. Jāatzīst, ka jaunās paaudzes Scania savu godpilno vietu izpelnījās, pateicoties augstiem rādītājiem tādās kategorijās kā pielāgota un pārdomāta vide automobiļa salonā, ergonomija, stūres lietošanas komforts, bremzēšanas kapacitāte, redzamība uz ceļa, kā arī tika izvērtētas tas, cik ērti ir iekāpt automobilī.

 

Kravas automašīnu kvalitātes un efektivitātes tests veikts Vācijā sadarbībā ar vairākiem autotransporta žurnāliem visā pasaulē. Būtiski piebilst, ka, izstrādājot jaunās paaudzes Scania kravas automašīnu, īpaši liela uzmanība tika pievērsta iepriekšējo gadu testa rezultātiem, lai sniegtu ieteikumus jaunās paaudzes Scania izstrādei un šī modeļa potenciālajiem kvalitātes uzlabojumiem.

 

Kā viens no būtiskākajiem faktoriem, izvērtējot dažādos kravas automašīnu modeļus, bija degvielas patēriņš. Arī šajā testa kategorijā jaunās paaudzes Scania uzrādīja vislabākos rezultātus, sasniedzot lielāko ātrumu ar zemāko degvielas patēriņu salīdzinājumā ar citiem testā iesaistītajiem kravas automobiļiem. Kopvērtējumā Scania debitēja ar 35,31 litru patēriņu uz nobrauktiem 100 kilometriem, šim rezultātam pa pēdām sekoja Mercedes ar patēriņu – 35,29l/100km, trešo vietu ieņēma Volvo ar patēriņu – 36,47l/100km, savukārt ceturtajā vietā ierindojās DAF ar 36,58l/100km. Jāatzīst, ka Scania un Mercedes ir izteikti līderi attiecībā uz degvielas patēriņa ekonomiju.

 
 
Visi komentāri
 
faber 18.janvāris 2017 11:48
0 0 Atbildēt

Vēl nesen bija raksts www.delfi.lv/auto/zinas/ka...d?id=48360789, kur DBS un Kreiss reklamējās ar eko braukšanu un krietni zem 30/100 patēriņu. Negribas ticēt, ka jaunie vilcēji ir neekonomiskāki par Kreisā kantorī esošajiem. Tad nu neviļus rodas secinājumi par informācijas patiesumu delfu rakstelī.

vroomshoop 18.janvāris 2017 16:13
0 5 Atbildēt

Nesaprotu pa kurieni viņi ir braukuši lai dabūtu tādus radītājus.. Ja nu vienīgi pa kalnu takām..

Ar patēriņu 35l/100km Kreisā uzreiz izmestu ārā un atvilktu visu no algas..

Atkarīgs no maršruta bet normāli Volvo euro6 ēd kādus 28-30l.

REXX 19.janvāris 2017 9:19
6 0 Atbildēt

Kravas transportam tehniskajos datos netiek uzrādīts degvielas patēriņš (kā vieglajiem- pilsētā, ārpus, vidējais), jo to spēj ietekmēt ļoti daudzi faktori, ne tikai iekavās minētie. Realitātē ar "jauno " Mersi ir izdevies sasniegt ~25.6l/100km, ar SCANIA 24.8l/100km, VOLVO 26.7l/100km. Pie "ideāliem" apstākļiem. Vējš, nokrišņi, kustības režīms, autovadītāja iemaņas šeit stipri ietekmē rezultātu.Piemēram, braucot Vācijā pa "bāni" nevis 89-90, bet 82-85km/h patēriņš krīt pa 1.2-1.7 l/100km

Daljnobojs 19.janvāris 2017 15:54
0 0 Atbildēt

Nagi niez notestēt jauno SCANIA pagaidam palieku uzticīgs VOLVO

iiiiiiii 20.janvāris 2017 7:34
1 9 Atbildēt

veel nekas labaaks un izturiigaaks pa Volvo nau izdomaats !

kreiss 20.janvāris 2017 18:07
0 1 Atbildēt

Kas tas par patēriņu 35 l? Ar tādu algas nebūtu, jo labākie Kreisā brauc ar 24 l/100 km reālā reisā!! Turklāt pirmais desmitnieks ir Mercedes Actros un tad Volvo

VeZZeV 10.marts 2017 0:21
0 0 Atbildēt

Vai tad tā ir braukšana-slimnieku kantoris! Labums ir ,jo apmāca jaunpienācējus.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Kāpēc ir tik svarīgi noteikt atbilstošu ātrumu satiksmes organizēšanai? Ceļa zīmes 110 km/h piemērs (+ VIDEO) 6

iAutolv skaidro, kādēļ arī tik nelielā satiksmes nogrieznī kāds ir Rīgas-Jūrmalas šosejas posms, nepieciešams savlaicīgi mainīt noteikto maksimālo ātrumu un kādēļ dažkārt lielāks ātrums nozīmē mazāku agresiju uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Ko dara šī tehnika? (+ VIDEO) 5

Kravas auto ar piekabi kaut ko vienmērīgi izkaisa uz ceļa. Vai varētu būt, ka šādi ātrā un vienkāršā veidā tiek atjaunots ceļa segums? Lasīt vairāk

 

Tikai tagad Latvijas Valsts ceļi atjauno 110 km/h uz Rīgas - Jūrmalas šosejas 30.04.2024 (+ VIDEO) 18

iAutolv konstatē, ka aprīļa pēdējā dienā situācija uz Rīgas-Jūrmalas šosejas izmainījusies un tagad maksimālais atļautais ātrums ir 110 km/h. Lasīt vairāk

 

Tiesai būs vēlreiz jāskata lieta par bēgšanu no policijas pirms 5 gadiem (+ VIDEO) 3

Tiesai atkārtoti būs jāizskata krimināllieta, kurā pirms aptuveni pieciem gadiem kāds autovadītājs narkotisko vielu reibumā bēga no policijas. Pakaļdzīšanās laikā – no Rīgas līdz Ogrei – cieta vairāki likumsargi. Bēgošo autovadītāju izdevās apturēt, tikai lietojot šaujamieroci. Un tieši ar vīrieša ievainošanu galvā saistīts Augstākās tiesas Senāta lēmums, kas paredz daļēji atcelt zemākās instances tiesas lemto, ka vīrietim par izdarīto jāizcieš piecarpus gadu cietumsods. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti