"Ford" uzsāk "Mondeo" hibrīda ražošanu Eiropā (+ foto) 3

 

Foto: Publicitātes foto

iAuto | 27.novembris 2014 16:36

"Ford" kompānijas rūpnīcā Spānijas Valensijā uzsākta "Mondeo Hybrid" ražošana. "Mondeo" hibrīds kļūst par pirmo hibrīdautomobili, ko ASV autobūves kompānija ražo un pārdod Eiropā.

"Mondeo Hybrid" komplektēts ar iekārtu, kurā apvienots 2,0 benzīna motors, elektromotors un 1,4 kilovatstundu litija-jonu akumulators. Ražotājs norādījis, ka uz 100 km hibrīda "Mondeo" patērē vidēji 4,2 litrus degvielas, radot CO2 izmešus, kas atbilst 99 gramiem uz vienu kilometru.

Foto: Publicitātes foto

"Mondeo Hybrid" aprīkots ar tehnoloģiju, kas bremžu enerģiju, kas citkārt būtu zaudēta  bremzēšanas procesā, reģenerē 95% apmērā un nosūta atpakaļ uz akumulatoru bateriju. "Mondeo Hybrid" degvielas patēriņu palīdz samazināt arī elektriskais stūres pastiprinātājs, īpašas konstrukcijas klimatkontroles un dzesēšanas sistēmas, zemas rites pretestības riepas un bezpakāpju CVT kārba.

Foto: Publicitātes foto

ASV "Ford" kompānija ar 400 000 pārdotiem eksemplāriem ir otrs lielākais hibrīdauto ražotājs.

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

 
Visi komentāri
 
IkdienasViesis 27.novembris 2014 13:48
0 2 Atbildēt

...bezpakāpju CVT kārba. Diez vai tas ir labākais risinājums. Tagad, visi no japaniešiem saskatījušies tās CVT kārbas.

GB12 27.novembris 2014 15:08
0 1 Atbildēt

Kas vainas risinājumam? Tev atkal kaut kāds viens paziņa kaut kur pasūdzējies un tāpēc tu saki, ka visi CVT ir mēsli?

Crankshaft 28.novembris 2014 7:36
1 1 Atbildēt

IkdienasViesis

...bezpakāpju CVT kārba. Diez vai tas ir labākais risinājums. Tagad, visi no japaniešiem saskatījušies tās CVT kārbas.

-------------------------

Nu, tagad jau lietošanā ir vismaz 3. , ja ne 4. paaudzes CVT.

Automobiļu jomā pirmie bija DAF/Volvo, kuru CVT gan, salīdzinot ar šodienas produktiem, bija salīdzinoši primitīvas.Sekoja Subaru /DAF (Van Doorne) un FORD ar savu CTX/Van Doorne transmisiju. Ford transmisija bija pirmā ar metāla "siksnu" un pirmā, kurā spēks tika pārvadīts

nevis ar "siksnas" stiepi, bet spiedi. Nu un pēc tam "pošlo-pojehalo", kā krievi saka :-)))))))

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti