Mercedes iepazīstina ar krosoveru GLC (+ foto) 6

 

Foto: Publicitātes foto

iAutolv | 18.jūnijs 2015 9:43

Mercedes-Benz atklājis informāciju un publicējis attēlus ar modeļa GLK pēcteci – krosoveru GLC, kas tirdzniecībā nonāks 2015.gada septembrī.

Foto: Publicitātes foto

GLC izgatavots uz MRA platformas, kas ir pamatā arī C-klases sedanam. Salīdzinot ar tiešo konkurentu BMW X3, Štutgartes krosovers ir par 1 mm īsāks (4655 mm) un 9 mm platāks (1890 mm), bet riteņu bāze ir par 60 mm garāka (2870 mm). Savukārt salīdzinājumā ar GLK, jaunais krosovers ir par 120 mm garāks, 50 mm platāks un 9 mm augstāks. Riteņu bāze pieaugusi par 118 mm, brīvā vieta aizmugures pasažieru kājām – par 57 mm, bet bagāžas nodalījuma ietilpība – par 110 litriem (tagad 580 l). Tajā pašā laikā krosovera masa sarukusi par 80 kg un tagad būs 1735 – 2025 kg atkarībā no versijas.

Foto: Publicitātes foto

Sākumā Mercedes-Benz GLC būs pieejams ar diviem dīzeļdzinējiem versijās GLC 220d un GLC 250d. Abas komplektētas ar 2,1 litru agregātu, kas pirmajā versijā attīsta 170, otrā – 204 ZS. Komplektā ar vājāko motoru GLC 100 km/h sasniegs 8,3 sekundēs, bet maksimālais ātrums būs 210 km/h. Spēcīgākais motors nodrošina paātrinājumu līdz simtam 7,6 sekundēs un maksimālo ātrumu 222 km/h. Degvielas patēriņš abos gadījumos vienāds: 5,0-5,5 litri. 

Foto: Publicitātes foto

Benzīna dzinēju piekritējiem sagatavota versija GLC 250 ar 211 ZS jaudīgu motoru, kas uz 100 km patērēs vidēji 6,5 – 7,1 litrus degvielas. Kombinācijā ar šo motoru GLC 100 km/h sasniegs 7,3 sekundēs, bet maksimālais ātrums būs tāds pats kā komplektā ar jaudīgāko dīzeli – 222 km/h. Visas trīs versijas tiek piegādātas komplektā ar pilnpiedziņu un deviņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu.

Foto: Publicitātes foto

Vēlāk motoru piedāvājumu papildinās hibrīdversija GLC 350e ar 211 ZS benzīna un 115 ZS jaudīgu elektromotoru, 8,7 kilovatstundu akumulatoru bloku un septiņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu. Ar elektrību šāds krosovers varēs nobraukt 34 km, maksimālais ātrums šajā režīmā – 140 km/h, paātrinājums no vietas līdz simtam – 5,9 sekundes. Hibrīdsistēmas kopējā jauda ir 327 ZS, bet vidējais degvielas patēriņš – 2,6 litri uz 100 km.

Foto: Publicitātes foto

No rūpnīcas GLC tiks piegādāts ar piekari, kas komplektēta ar adaptīvajiem amortizatoriem un pieciem darba režīmiem: Eco, Comfort, Sport, Sport+, individuālais, bet par papildu maksu pircējs varēs pasūtīt pneimatisko piekari, kas papildināta ar Off-Road Engineering paketi un iespēju regulēt piekares augstumu vairākos variantos.

Foto: Publicitātes foto

Piemēram, Sport un Sport+ režīmā to var pazemināt par 15 un 35 mm, kad bagāžniekā jāiekrauj kāds smagāks priekšmets – par 40 mm, bet gadījumos, kad jāpārvar dziļākas bedres vai ūdens šķēršļi klīrensu var palielināt par 30 un 50 mm (līdz 227 mm). Versijai ar pneimatisko piekari grūtākajos brīžos palīdzēs Rocking Assist programma, kas pēc aktivizācijas pacels automobiļa piekari līdz maksimumam, bet elektronika ļaus dubļos iestigušajam automobilim ilgāk buksēt un izbraukt no bedres, izmantojot izšūpošanas paņēmienu.

Foto: Publicitātes foto

Mercedes GLC aprīkojumā jau no rūpnīcas iekļauta sistēma, kas brīdina par sadursmi ar priekšā braucošo transportlīdzekli, tuvo/tālo gaismu pārslēgšanas asistents un sistēma, kas brīdina vadītāju par nogurumu. Paket Plus komplekts pievieno adaptīvo kruīzkontroli ar Stop&Go un manevrēšanas funkciju, gājēju atpazīšanas sistēmu un automātiskās bremzēšanas sistēmu, aktīvo aklā leņķa un joslas uzturēšanas sistēmu. Sensori aizmugures buferī brīdinās vadītāju par iespējamo sadursmi ar šķēršļiem aizmugurē, 360 grādu kameras palīdzēs pārvietoties šaurās ieliņās un iebrauktuvēs, bet novietošanu stāvvietā var uzticēt aktīvajai parkošanās palīgsistēmai.  

Mercedes-Benz GLC cena sāksies no 44 506 eiro.

Foto: Publicitātes foto

Video:

 
Visi komentāri
 
LMT 18.jūnijs 2015 12:17
2 1 Atbildēt

Glīts, gandrīz kā kajēns.

Antons 18.jūnijs 2015 15:02
1 1 Atbildēt

Redzeju sestdien Briselee - vel viens ziepju trauks.

ak 18.jūnijs 2015 15:48
4 1 Atbildēt

Jāa, skaists... nez kāpēc man patīk tikai tie dārgākie un nepieejamie auto :)

GB12 18.jūnijs 2015 18:11
1 1 Atbildēt

Ne tu vienīgais... kaut gan starp pieejamiem auto arī ir kāds skaistulis. Piemēram, 1987-1993. gada SAAB 900 kabris. Vai kaut tas pats W126 vai W140.

LMT 18.jūnijs 2015 18:15
0 0 Atbildēt

Draugs, ej skolā un mācies, tad arī varēsi pacelt ko frišāku, ja ir tāda vēlēšanās.

GB12 19.jūnijs 2015 9:18
0 0 Atbildēt

Interesanti, ka to saka cilvēks, kurš brauc ar vecu žurku.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Volkswagen ID. Code – vācu markas dizaina nākotne (+ FOTO) 1

Pekinas autoizstādē Volkswagen izlicis apskatei konceptu ID. Code, kas liek noprast kādā virzienā stūrē vācu autobūves uzņēmuma dizaina komanda. Lasīt vairāk

 

Tikai tagad Latvijas Valsts ceļi atjauno 110 km/h uz Rīgas - Jūrmalas šosejas 30.04.2024 (+ VIDEO) 16

iAutolv konstatē, ka aprīļa pēdējā dienā situācija uz Rīgas-Jūrmalas šosejas izmainījusies un tagad maksimālais atļautais ātrums ir 110 km/h. Lasīt vairāk

 

Tiesai būs vēlreiz jāskata lieta par bēgšanu no policijas pirms 5 gadiem (+ VIDEO) 3

Tiesai atkārtoti būs jāizskata krimināllieta, kurā pirms aptuveni pieciem gadiem kāds autovadītājs narkotisko vielu reibumā bēga no policijas. Pakaļdzīšanās laikā – no Rīgas līdz Ogrei – cieta vairāki likumsargi. Bēgošo autovadītāju izdevās apturēt, tikai lietojot šaujamieroci. Un tieši ar vīrieša ievainošanu galvā saistīts Augstākās tiesas Senāta lēmums, kas paredz daļēji atcelt zemākās instances tiesas lemto, ka vīrietim par izdarīto jāizcieš piecarpus gadu cietumsods. Lasīt vairāk

 

Mitsubishi modernizējis krosoveru ASX (+ FOTO)

Reizē ar platformas brāli Renault Captur, modernizācijas procesam cauri gājis arī Mitsubishi ASX. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti