Jaunais "Toyota Prius Plug-in Hybrid" – tikai 1,4 litri uz 100 km, uzlādei 140 min (+ foto) 2

 
iAuto | 24.marts 2016 12:09

Ņujorkas motoršovā pirmizrādi piedzīvo "Toyota Prius Plug-in Hybrid" – pie parastā mājas elektrotīkla uzlādējams hibrīdautomobilis, kas 100 km varēs nobraukt ar 1,4 litriem degvielas.

Salīdzinot ar priekšteci tas kļuvis par 16,5 cm garāks, 1,5 cm platāks un 2 cm zemāks. Izmainījies arī dizains, taču daudz svarīgākas ir tehniskās pārmaiņas. Jaunajā paaudzē "Toyota" hibrīds aprīkots ar lielākas (tagad 8,8 kWh) ietilpības akumulatoru bateriju, kas nodrošinās vairāk nekā 50 km elektriskā režīmā, savukārt to uzlādei pie parastā mājas elektrotīkla pietiks ar 140 minūtēm.

Automašīna aprīkota ar jaunu bateriju apsildes sistēmu un pasaulē pirmo siltumsūkņa-klimatkontroli ar gāzes iesmidzināšanas sistēmu, kas atpazīst, kurš sēdeklis aizņemts un kurš brīvs, tādejādi velti netērējot enerģiju, atslogojot motoru, taupot degvielu un samazinot CO2 izmešus. Aerodinamikas koeficients šim automobilim ir viens no labākajiem (0,24), tāpat kā svars (1280 kg), ko ražotājs centies samazināt, uzstādot alumīnija motora pārsegu un bagāžas nodalījuma vāku no CFRP materiāla (ar oglekļa šķiedru pastiprināta plastmasa).

 Salonā iebūvēti komfortabli sēdekļi ar viduskonsoli un integrētiem dzērienu turētājiem abām sēdekļu rindām, 8 collu multimediju-navigācijas sistēmas ekrāns un divi 4,2 collu TFT displeji tehniskajai informācijai, ko vadītājs var izvēlēties ar stūres taustiņu palīdzību. Savukārt par akumulatoru baterijas pašreizējo stāvokli, izvēlēto braukšanas režīmu, kustības ātrumu un joslas uzturēšanas asistenta ziņojumiem informēs krāsains "Head-up" projekcijas displejs.

Tehnisko palīgu skaitā ir gan jaunās paaudzes S-IPA ("Simple Intelligent Parking Assist") parkošanās sistēma, gan automātiskā bremzēšana ar gājēju atpazīšanas funkciju, tālo gaismu automātika un jau pieminētais joslu asistents ar stūres korekcijas funkciju.

"Toyota Prius Plug-in Hybrid" kustību nodrošina hibrīdiekārta, kuras sastāvā 1,8 litru benzīna dzinējs un 73 ZS jaudīgs elektromotors.

Eiropā japāņu kompānijas jaunumu ieraudzīsim jau 2016.gada beigās.

 
Visi komentāri
 
Jonny 24.marts 2016 15:28
2 2 Atbildēt

Fubla ne mašīna.

Johnny B 24.marts 2016 17:10
2 0 Atbildēt

tieši otrādi - nu jau pēc kaut kā sāk izskatīties. Atceries, ka hibrīdu grūti glītu uztaisīt tā iemesla dēļ, ka kaut kur jāiebāž tie akumulatori. Šitais ir labs un Japānā aizies kā smērēts, par 1,4 litriem gan nezinu...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Seat ar rekordlieliem ienākumiem pirmajā ceturksnī 4

Spānijas autoražotājs 2024.gadu iesācis teicami, pirmajā ceturksnī nopelnot 226 miljonus eiro. Lasīt vairāk

 

Cadillac izstrādājis elektrisku krosoveru Ķīnas tirgum

Modelis Optiq paredzēts Ķīnas tirgum, taču vēlāk Cadillac to plāno pārdot arī ASV. Lasīt vairāk

 

Kāpēc ir tik svarīgi noteikt atbilstošu ātrumu satiksmes organizēšanai? Ceļa zīmes 110 km/h piemērs (+ VIDEO) 45

iAutolv skaidro, kādēļ arī tik nelielā satiksmes nogrieznī kāds ir Rīgas-Jūrmalas šosejas posms, nepieciešams savlaicīgi mainīt noteikto maksimālo ātrumu un kādēļ dažkārt lielāks ātrums nozīmē mazāku agresiju uz ceļa. Lasīt vairāk

 

"Kritiskās masas" velobraucienā notikuši divi negadījumi un sākti četri administratīvā pārkāpuma procesi 27

Rīgā trešdien tradicionālajā un nesaskaņotajā "Kritiskās masas" velobraucienā notikuši divi negadījumi un sākti četri administratīvā pārkāpuma procesi, aģentūra LETA uzzināja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti