Toyota ir pārdotākais automobiļu zīmols Baltijas valstīs 1

 

Foto: iAuto.lv

Toyota Baltic AS | 14.februāris 2017 14:56

Toyota ir Baltijas valstīs pārdotākais automobiļu zīmols ar 2016. gadā pārdotiem 8397 automobiļiem.

Salīdzinājumā ar 2015. gadu pērn Toyota pārdeva par 1452 automobiļiem vairāk, kas ir gandrīz ceturto daļu liels pieaugums. Toyota ir arī zīmols, kas salīdzinājumā ar 2015. gadu piedzīvojis vislielāko tirgus daļas pieaugumu, sasniedzot 12,1%, kas to padara par iecienītāko automobiļu zīmolu Baltijas valstīs.

TOYOTA HIBRĪDU LĪDERĪBA

Pieaugot Toyota hibrīda modeļu izvēlei, pērn strauji palielinājās arī Toyota hibrīdu pārdošanas apjoms. Ja 2015. gadā Toyota pārdeva 652 hibrīda modeļus, tad 2016. gadā pieaugums bija 260% ar 1684 pārdotiem hibrīdiem no visa Toyota hibrīdu klāsta. Tas nozīmē, ka pērn Baltijas valstīs no visiem pārdotajiem Toyota modeļiem viena piektā daļa klientu priekšroku deva Toyota hibrīda tehnoloģijai.

 Vispopulārākie Toyota hibrīda modeļi bija RAV4 Hybrid, Yaris Hybrid un Auris Hybrid – gandrīz 40% no šiem modeļiem tika iegādāti ar hibrīda piedziņu. No šiem galvenajiem hibrīda modeļiem vairāk nekā pusi pārdošanas apjoma veido Yaris Hybrid – apmēram 51% no visiem pārdotajiem Yaris. Toyota Auris ir C segmenta līderis ar 1725 pārdotiem eksemplāriem, bet no visiem Auris pārdotajiem automobiļiem 36% tika pārdoti ar hibrīda piedziņu. Ar jaunāko Toyota klāsta papildinājumu Toyota C-HR, šobrīd Toyota pārdod 7 dažādus hibrīda modeļus: Yaris, Auris/Auris Touring Sports, RAV4, Prius, Prius Plug-In, Prius+ un Toyota C-HR.

 GLOBĀLS SASNIEGUMS – 10 MILJONI TOYOTA HIBRĪDU

Mēs ar lepnumu paziņojam, ka 2017. gada 31. janvārī kopējais visā pasaulē pārdoto Toyota hibrīdu skaits pārsniedza 10 miljonu atzīmi. Pēdējais miljons tika sasniegts tikai deviņu mēnešu laikā pēc tam, kad pērnā gada aprīlī kopējais pārdošanas apjoms sasniedza 9 miljonus. Temps, kādā pieaug Toyota hibrīdu lietotāju skaits, demonstrē šīs tehnoloģijas paliekošo spēku – tā kļūst par galveno risinājumu siltumnīcas efekta gāzu un cita piesārņojuma apjoma samazināšanai.

Toyota ir apņēmušies samazināt automobiļu negatīvo ietekmi uz pasaules vidi un sniegt savu ieguldījumu ilgtspējīgas sabiedrības izveidošanā. Toyota hibrīda tehnoloģijas pozicionē kā galvenās vides tehnoloģijas divdesmit pirmajam gadsimtam. Hibrīdi ietver visas tās tehnoloģijas, kas nepieciešamas videi draudzīgu automobiļu izstrādei: no elektroautomobiļiem līdz ūdeņraža degvielas šūnu automobiļiem, jo ļauj izmantot dažādu degvielu kombinācijas, un Toyota ir apņēmušies arī turpmāk paplašināt savu videi draudzīgo automobiļu klāstu.

 

 
Visi komentāri
 
viencexperc 14.februāris 2017 17:12
1 0 Atbildēt

veco modeļu kvalitātes ēna spēlē savu lomu, bet jaunās toyotas sprāgst kā mušas.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti