Novosibirskas uzņēmēji plāno savest kārtībā to, kas palicis pāri no bankrotējušā "Marussia Motors" un vēlāk atjaunot arī par pirmo krievu superauto dēvētā automobiļa ražošanu.
Krievu mediji vēsta, ka uz Novosibirsku pārvesti seši automobiļi, kas ir dažādā tehniskā stāvoklī: divas sporta kupejas "B1" un "B2" ir pilnā kārtībā, "B3" ir tikai karkass – bez agregātiem, džips "F2" spēj kustēties, taču prasa nopietnu remontu, tāpat kā "B1" kabriolets. Visiem pēc bankrota pāri palikušajiem automobiļiem (to ir seši) ir prototipa statuss, tādēļ ceļu satiksmē tie piedalīties nevar.
Atvestās "Marussia" uzņēmēji plāno saremontēt un pielāgot koplietošanas satiksmei, iegūstot arī attiecīgu sertifikātu. Daļu mašīnu pārdos kolekcionāriem, bet dažas paliks, lai izpētītu konstrukciju un uzsāktu ražošanu. Plānotas sarunas par tirdzniecības marku – Novosibirskas entuziasti vēlas izmantot to pašu nosaukumu, bet tikmēr jau atrasts ārvalstu partneris, kurš esot gatavs investēt kopējā projektā un noorganizēt "Marussia" ražošanu divās ražotnēs – Novosibirskā un Itālijā.
"Marussia Motors" darbību sāka 2007.gadā. 2008.gadā tika prezentēts pirmais prototips "B1", kam vēlāk pievienojās otra versija B2. 2010.gadā kompānija parādīja krosovera prototipu "Marussia F2", sērijveida modeli solot uz 2012.gadu.
Kompānija dāsni šķērdēja piešķirtos miljonus, reklāmas nolūkos pagūstot iesaistīties pat tik dārgos projektos kā F1. Tikpat dāsni tika bārstīti, ka drīz vien izrādījās, tukši un nepiepildāmi solījumi.
2014.gadā "Marussia Motors" bankrotēja tā arī netiekot līdz sērijveida ražošanai, bet kompānijas parādi tobrīd pārsniedza 100 miljonus rubļu (aptuveni 1,5 miljoni eiro).
Lai sākumā palaiž. Krievijai ir izcilas autobūves tradīcijas. Pat valsts pilsoņi šos auto nemīl pirkt