"Cadillac" uz viļņa muguras – "General Motors" sastāvā ietilpstošais luksusa automobiļu ražotājs 2017.gadā pārdevis 356 467 jaunus automobiļus, uzrādot otru labāko rezultātu kompānijas vēsturē.
2017.gadā amerikāņu kompānija sasniegusi lielisku rezultātu, realizējusi par 15,5% vairāk nekā 2016.gadā un uzrādījusi otru labāko rezultātu savā 115 gadu ilgajā vēsturē.
Šādus panākumus "Cadillac" sasniedzis galvenokārt pateicoties Ķīnas tirgum, kur salīdzinājumā ar 2016.gadu izdevies kāpināt noietu par 50,8 procentiem. Taču ne tikai – automobiļu pārdošanas pieaugums reģistrēts gandrīz visos galvenajos tirgos un gatavās produkcijas eksporta rādītājs pieaudzis par vairāk nekā 10 procentiem.
Veiksmīgākais "Cadillac" modelis 2016.gadā izrādījies krosovers "XT5", kas pārdots 143 905 eksemplāru lielā skaitā.
"Cadillac" dīleri sastopami arī Eiropā, piemēram Vācijas tirgū var iegādāties "ATS" kupeju un sedanu, sedanus "CT6" un "CTS", kā arī krosoveru "XT5" un apvidus auto "Escalade".
experc teiktu, ka šis sasniegums ir pirdiens okeānā.
Ak jā, ražojot šādus auto, tas tiešām varētu būt sasniegums:
Izskatās, ka visai pamatīgi aizskāru experca jūtas pret šo mēslubūvi. Pat pie sētnieces ar aliņu aizskrēja, lai tik no viņas IP ieliktu mīnusiņu.
Es arī ieliku mīnusu, jo neskatos šī cilvēka video. Nevienā viņš neko patiesu nesaka. Labi vien ir, ka iesēdināja.
Bet escaleids ir labs auto. Cik zinu, tad viņš ir diezgan uzticams.
pirdiens, ne pirdiens, bet ir maz tādi kuri var uzturēt. Viena lieta - nopirkt prēmiumu ar ekonomisku dzinēju, mazu nodokli, bet cita - nopirkt bet ēdelīgu prēmiumu, un gada ceļa nodokli samaksāt lielāku. Nevienu jau neinteresē, ka tas ēdelīgāks motors būs nenokaujamāks, ar lielāku resursu un minimālu ieguldījumu.
Santīmpiši brauc ar kaut kādu eiropas vai japāņu prēmiumu, piemēram BMW. Tiem vajag liet mazāk soļarkas, un kamēr tas stāv servisā, var pabraukt ar kādu no maiņas auto.
Pilnīga tufta! Kāda starpība cik cilindru, vārstu un kāds tilpums, ja materiāli praktiski vienādi? Lielajiem dzinējiem problēmu pat ir vairāk.
Materiāli nav vienādi. Lai ar mazu tilpumu panāktu lielu jaudu, tiek izmantoti dažādi risinājumi - sākot no turbīnām, beidzot ar visādām elektroniskām lietām. Pats zini, ka mūsdienu 2 litru motori izspiež tādu jaudu, kā agrāk, senos laikos 6 litrīgie, atmosfēriskie. Pareizi rakstu, ka "izspiež". Bet kad kaut kas bojājas, iziet no ierindas, viss. Remonts mērāms pusdzinēja vērtībā. Bet kad daudz dažādu detaļu, tad pēc varbūtības teorijas - ir vairāk, kas var lūzt.
Tā ir viena lieta.
Otra - lai auto kļūtu ātrāks, dzinējs tiek taisīts vieglāks - tas ir, tiek taisīts ar plānākām sieniņām, daudzas detaļas nomaina pret vieglākiem materiāliem, alumīnija galvas, utt. Tas viss ietekmē gan dzinēja resursu, gan iespējamo problēmu palielināšanos. Treškārt, kā jau daudzi amerikānu motori tie tiek taisīti priekš amerikāniem. Bet amerikāni nekad nav izcēlušies ar saaudzīgu attieksmi pret auto. Tie var aizmirst nomainīt eļļu, tie var nesildīt auto pirms braukšanas ziemā, utt.
Tagad bieži amerikāni arī sāk izmantot mūsdienīgus dzinējus, piemēram fords ar savu ekobūstu, utt. Un tie jau ir kā mūsdienu dzinēji. Bet eskaleidam un citiem tādiem auto ir vēl normālie, nenokaujamie. Dzinēji, ar kuriem var nobraukt 500 000, vai pat miljonu, bez remonta. ( te par dzinējiem, nevis elektriku, vai vēl ko citu). Bet protams, ka tie nav tik jaudīgi kā turbinētie, kā arī, vairāk patērē degvielu.