"Toyota" parāda1000 Zs jaudīgu varenauto (+ FOTO) 5

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 12.janvāris 2018 11:25

Japānas autobūves kompānija "Toyota" parādījusi 1000 Zs jaudīga sporta auto prototipa attēlus. Publisko pirmizrādi tas piedzīvos janvārī notiekošajā Tokijas autoizstādē un nākotnē var piedzīvot arī sērijveida ražošanu.

"Toyota" parādījusi sava jaunā varenauto "GR Super Sport" prototipu. Saskaņā ar pieejamo informāciju automobilis aprīkots ar hibrīda iekārtu, kuras sastāvā iekļauts 2,4 litru V6 benzīna motors. Ja neskaita to, ka sistēmas kopējā jauda ir 1000 zirgspēki un automobilis paredzēts lietošanai arī kopējā satiksmē, citu informāciju ražotājs neatklāj.

Redzams, ka sporta auto aprīkots ar liela izmēra antispārnu un difuzoru, sacīkšu riepām un izplūdes sistēmu, bet atpakaļskata spoguļi aizvietoti ar video kamerām.

Zināms, ka "GR Super Sport" izstrādāts kopā ar sacīkšu komandu "Toyota Gazoo Racing", bet dizains līdzinās prototipam "Toyota TS050 Hybrid", ko japāņu ražotājs izmanto dalībai WEC izturības sacīkšu LM1 kategorijā.

Plašākai publikai "Toyota GR Super Sport" parādīs šajā nedēļas nogalē notiekošajā Tokijas autoizstādē.

 

 
Visi komentāri
 
viencexperc 12.janvāris 2018 15:56
3 0 Atbildēt

Dizains interesants. Jebkurā gadījumā interesantāks par lamborgūni.

Tikai tā ir nabagu TOYOTA.

Nezinu vai kāds Ronaldu gribēs nopirkt toyotu...

Varēja, vismaz, izmantot leksus zīmi priekšā.

Dodge 12.janvāris 2018 21:50
0 0 Atbildēt

Šitās amerikāņu toyotas ir mēsli. Būvēts uz ševrolet impala platformas un ne sūda neiet.

Vakar redzēju, kā viens bmw 315 apdzina citu amerikāņu mēslu - camaro. Kamēr šis stāvēja pie luksafora, būmeris pagāja garām kā stāvošam.

Toyota FT-1 12.janvāris 2018 22:57
2 0 Atbildēt

Toyotai ir liela autosporta vēsture atšķirībā no Lexus, kuras prioritāte ir luksus auto (LFA bija vienkārši izņēmums), tāpēc nesaskatu nekādu problēmu. Tas pats ar Nisanu un Hondu. Šim firmām nav jāizliekas par kaut ko citu, jo ir sevi pierādījuši savas pastāvēšanas laikā un zina, ka īsti auto entuziasti zina kādus sacīkšu un sporta auto šie japāņi taisa - sasodīti ātrus.

650 13.janvāris 2018 1:28
0 0 Atbildēt

Brīnumi, ka šim nav pieskrūvēts priekšas bamperis no auris/chr/lehus.Laikam platumā nederēja.Kaut gan modes T-endence ir saglabājusies- dibengalu padarīt max neatšķiramu no priekšgala.Vai otrādi.

ro 13.janvāris 2018 8:50
0 0 Atbildēt

Stipri atgādina betmobili no Bērtona filmām ...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti