"Audi" atklājis informāciju par jauno "Q3", kas Eiropas tirgū ieradīsies 2018.gada vasarā.
Vācu Auto-motor-und-sport.de raksta, ka jaunais modelis kļūs garāks un plātāks par attiecīgi 6 un 5 cm, sasniedzot 4,45 un 1,83 m. Riteņu bāze pastiepsies līdz 2,65 m (+ 5 cm), augstums paliks tāds pats. Pasažieriem tas sola vairāk vietas un viņu bagāžai arī – agrāko 356 litru vietā bagāžniekā varēs sakrāmēt 400 litrus.
Tik dāsns jaunais modelis kļuvis, pateicoties MQB platformai, kas piedevām ļāvusi nomest 50 kg no kopējā svara.
Zināms, ka jaunās paaudzes Q3 motori patērēs par 20% degvielas mazāk, krosoveram būs pieejams ciparu mērinstrumentu panelis un Head-up projekcijas displejs, jaunākā multimediju sistēma – gan bez žestu vadības funkcijas. Šim modelim izpaliks arī autopilots.
Motoru piedāvājumā būs 2,0 litru 204 Zs benzīna un 2,0 litru 252 Zs dīzeļdzinēji. Versiju SQ3 komplektēs ar 2,5 litru piecu cilindru 340 Zs motoru, bet modifikācijā RS Q3 šis agregāts varētu attīstīt pat 400 ZS. Izvēli papildinās PLug-in hibrīds un Mildhybrid versija, kas pateicoties 15 kW akumulatoram, nelielus atstatumus ļaus noripināt ar elektrību. Auto-motor-und-sport.de pieļauj, ka ražotājs varētu izšķirties arī par pilnībā elektrisku modeli, kas galvenos komponentus aizgūtu no E-Golf.
Minētais izdevums uzskata, ka ņemot vērā visus tehniskos uzlabojumus, Audi Q3 cena zem atzīmes 30 000 eiro nevarēs nolaisties.
Kolhoznieki un strādnieki jau tecina siekalas un rauj kulakā - Var nopirkt plastmasas bundžu, kas līdzīga q7.
Iespējams, naktī, kāds tā arī padomās.
kaut kādaamerikāņu domāšana ,jo lielāks jo labāks, kāpēc man vajag pirkt Q7, ,ja varbūt es gribu Q3. katram auto savas priekšrocības un katrs izvēlās pēc vajadzības, ne visiem vajag to smago tanku Q7. bet nesaprotu vajadzību likt tādu jaudīgu dzinēju auto ar paaukstinātu klīrensu. šis dzinējs A3 būtu ok. priekš tiem kas grib uzlaist sportiskāk , bet pa izdangātiem ceļiem, kam viņš domāts, nezinu vai jēga no tādas jaudas
Ekspercam ir daļa taisnības gan. Ir dzirdēti lepni owneru stāsti, ka nopircis Lētāku un žirgtāku Q7 (jo kkādi diožu pārveidotāji, bremžu suporti un paneļa skrūves ir vienādas un tātad tas Q7 kāreiz ir) attiecīgi ir bijis prātīgāks par Q7 pircējiem.
Tāda pat lieliska ideja bija BMW GT5 pircējiem. Gan šeit, gan DE - tas auto ir ~ 50% 7 sērija, cena zemāka. Pircēji plātijās ka viņi ir piesmējuši 7 sēr pircējus.
Q3 priekšrocības ir līdzība ar Q7, bagātu, izrādīties vēlošu cilvēku mašīnu - ārpus līdzības ar Q7 tas ir pacelts golfs ar paceltu jumtu, respektīvi, sapists golfs. Cilvēks kam vajag golfu kurš spēj aizbraukt tālāk, bet nevēlas tēlot wannabe Q7 braucēju, var nopirkt 4motion golfu un dīlerim paprasīt to nokomplektēt ar augstākām atsperēm.
Vot par bagātu var pastrīdēties - Q3 ir lētāks kā Q7.
Tāds tipisks Q3 pircējs, kas man nāk prātā, ir mazvērtības kompleksu apsēsts ments
Tu komatus lasot arī ņem vērā?