"Volvo" iepazīstinājis ar jaunās paaudzes "V60" universālu, kas iegūs divas hibrīdiekārtas ar 390 Zs jaudīgākajā versijā.
Jaunās paaudzes modeļa pamatā ir SPA platforma, ko ražotājs izmanto arī krosoveram "XC60" un 90.sērijas modeļiem. Universāla garums ir 4761 mm, bet riteņu bāze sasniedz 2872 mm, kas ir par 117 un 98 mm vairāk nekā "XC60" krosoveram.
Bagāžas nodalījumā ietilpst 529 litri, bet nolaižot otrās sēdekļu rindas atzveltnes, tilpums pieaug līdz 841 un 1364 litriem (ja mēra līdz logu līnijai un jumtam).
Motoru piedāvājumā būs T5 un T6 (225, 275 Zs) benzīna un D3 un D4 dīzeļi (135, 165 Zs), bet T6 un T8 hibrīdiekārtas attīstīs 340 un 390 Zs.
Elektronisko palīgu klāstā "City Safety" ar automātiskās bremzēšanas funkciju, gājēju, velosipēdistu un dzīvnieku atpazīšanu. Komplektā arī pusautomātiskā braukšanas sistēma "Pilot Assist", kas uzņemsies paātrinājumu, bremzēšanu un manevrēšanu līdz ātrumam 130 km/h, sistēmas, kas neļaus nobraukt no ceļa, iebraukt pretējā joslā un brīdinās par transportlīdzekļiem, kas var parādīties no kreisās vai labās puses „aklajos” krustojumos.
Universāla pircējiem būs pieejams "Care by Volvo" piedāvājums, kas nozīmē, ka pircējs par automašīnu var nemaksāt visu summu, bet ieskaitīt ikmēneša abonentmaksu, kas ietver maksu par mašīnu, apdrošināšanu un servisu (mazgāšana, uzpilde un salona tīrīšana), kā arī papildu servisus, piemēram, preču un produktu piegādi līdz automobilim.
Vācijas tirgū cenu ziņā pieejamākā versija ar 150 zs dīzeļdzinēju maksās, sākot no 40 100 eiro.
Visiem eiropas mēsliem pietiek parādīt vienu auto, un viss. Piemēram, volvo - parādīji jaunās paaudzes prieksu, aizmuguri un salonu. Lūk tā:
un tad apakšā pierakstīt - jaunais: XC90, XC60,XC40, V90, V60, V40, s90, s60.
Un viss. Ja es būtu žurnālists, man par katru eiropas sūdu -
volvo,bmw, vw, porše un audi būtu pa vienam rakstam.
Nu bet tu jau zini kāpēc tas tā ir - nevar atļauties daudz dažādus dizainerus, katru savā pasaules malā, bet tikai vienu. Kamēr jeņķu ražotāji var atļauties daudz dizaineru - teiksim kā kevroletam - viens krievijā, viens korejā, viens amūrikā - tā nu Chevrolet Niva, Chevrolet Captiva un Chevrolet Tahoe visi izskatās savādāk, bet tad tu ieraugi ka visiem trijiem ir šķībais krusts un saproti ka visi ir kevroleti , visi ir īstas jeņķu mašīnas, un Tahoe braucējs iet apbrīnot Ņivu, jo tajā ir tāda kosmosa tehnoloģija kā augšējā sadalene...
Bet amerikāņu tahoe atšķiras no amerikāņu impalas, camaro un silverado. Bet dodžam nav ņivas un krievijas.
Vienkārši eiropas ražotājiem nospļauties par visu. Galvenais nokāst peļņu. Uzbūvē vienu "prēmiumu" un tad noklonē lai visi to var atļauties.
Un otrkārt, eiropā daudz komunistu, kam patīk būt vienādiem. Lai biznesmenis ar bmw 7 neatšķirtos no strādnieka ar bmw 3.
Kārlis Markss un Ļeņins daudz rakstīja par sociālo vienlīdzību.
stradnieks eiropā nevar atļauties 3 bmw, viņs var atļauties golpu, 3 Bmw parsvaŗā brauc biznesmeņu studentiņui un sievas,viņien lielākus auto nevajag