iAuto KARSTĀ reportāža no Ženēvas: citāds Volvo – Polestar izrāda savu pirmo modeli (+ FOTO) 3

 

Foto: iAuto.lv

iAuto | 13.marts 2018 11:39

Volvo rūpnīcas bijusī sporta modeļu nodaļa Polestar uz Ženēvu atvedusi pašu spēkiem izstrādāto hibrīda kupeju Polestar 1, kas izgatavota uz Volvo SPA modulārās platformas un aprīkota ar 600 Zs jaudīgu hibrīdiekārtu.

Polestar 1 spēka iekārta attīsta 600 Zs jaudu un 1000 Nm griezes momentu. Tās sastāvā darbojas divlitru benzīna turbo agregāts, kas piedzen priekšējos riteņus, kā arī divi elektromotori, kas griež aizmugures riteņus. Elektriskā ežīmā automobilis spēj veikt 150 km.

Ražotājs norādījis, ka vairums virsbūves paneļu izgatavoti no oglekļa šķiedras, kas ļāvis samazināt svaru par 230 kg un par 45% palielināt konstrukcijas izturību pret vērpi. Zināms, ka 4,50 m garā automobiļa masas sadalījums ir 52 pret 48 par labu aizmugures asij. Konstrukcijā iekļauta inovatīvā Öhlins CESi aktīvā piekare un vilkmes vektorēšanas sistēma.

Foto: iAuto.lv

Polestar 1 ražošana sāksies 2019.gadā. Tā plānota Ķīnas pilsētā Čendu, bet iegādāties šo automašīnu varēs tikai globālajā tīmeklī, iepriekš piekrītot kompleksam piedāvājumam, kurā iekļauta apdrošināšana, tehniskās apkopes un automobiļa mazgāšanas pakalpojums pret noteiktu summu, ko klients iemaksā katru mēnesi.

Salona durvju slēdzenes varēs atbloķēt ar mobilā tālruņa aplikācijas palīdzību, turklāt šo elektronisko atslēgu klients varēs nodot arī citiem lietotājiem.

Foto: iAuto.lv

Visi nākošie Polestar modeļi tiks aprīkoti ar elektriskās piedziņas spēka iekārtām. 2019.gadā plānots Polestar 2, kas tirgū centīsies konkurēt ar Tesla mazāko un cenu ziņā pieejamāko modeli Model 3, bet vēlāk saimei pievienosies elektriskās piedziņas krosovers Polestar 3.

Šovasar kļuva zināms par Volvo plāniem 2019.gadā pakāpeniski pārtraukt tikai ar benzīna vai dīzeļdzinējiem aprīkotu automašīnu ražošanu, turpmāk jaunos modeļus paredzot ar elektriskajiem vai hibrīda dzinējiem.

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

 
Visi komentāri
 
iAutolv 13.marts 2018 11:44
0 0 Atbildēt

Reaģējot uz potenciālo pircēju ieteikumiem, ražotājs veicis izmaiņas nosacījumus un Polestar1 varēs nopirkt arī tradicionālā veidā par aptuveni 150 000 eiro

ZZ 13.marts 2018 16:34
0 0 Atbildēt

zz zobainītis

arturs 14.marts 2018 22:26
0 0 Atbildēt

Nav komentaru.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti