Cadillac modernizē flagmani CT6 un pievieno jaudīgo versiju ar V8 motoru (+ FOTO) 12

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 22.marts 2018 6:41

Cadillac iepazīstinājis ar modernizēto sedanu gammas flagmani CT6, kas turpmāk būs pieejams arī īpaši jaudīgā versijā ar pilnpiedziņu, divu turbīnu V8 un 10 pakāpju automātisko kārbu.

Jaudīgā CT6 versija V-Sport tiek aprīkota ar 4,2 litru V8 motoru, kas attīsta 557 Zs jaudu un 850 Nm griezes momentu. Komplektā 20 collu riteņu diski, tikai šim modelim izstrādātas vasaras riepas, pašbloķējošais diferenciālis aizmugures asī, pārstrādāta piekare, Brembo bremzes ar 483 mm diskiem un četru skavu mehānismiem, vēl precīzāka stūres iekārta un elektroniski vadāmi amortizatori. V-Sport aprīkojumā būs arī izplūdes sistēma ar regulējamu tembru un „sacīkšu” braukšanas režīms. Šis režīms regulēs pagriežamo aizmugures riteņu, aktīvo amortizatoru un stabilizācijas sistēmas darbības algoritmus, izmainīs jaudas novadi starp asīm un skaņas tembru izplūdes sistēmai.

Modernizētais CT6 tiek komplektēts ar jaunās paaudzes multimediju iekārtu, kurai ir 10 collu FullHD ekrāns un papildu vadība no skārienjutīgā paneļa viduskonsolē. Vadītāja un pasažieru rīcībā arī niša viedtālruņa bezvadu uzlādei, pieeja 4G LTE internetam, izklaides sistēma aizmugures pasažieriem, šosejas autopilots Super Cruise.

Vizuāli modernizētais sedans atšķiras ar jauniem bamperiem, dekoratīvo režģi un gaismu tehniku, bet no aizmugures to var atpazīt pēc savādākas formas bagāžnieka vāka un jaunas optikas.

CT6 standarta versiju aprīko ar to pašu 4,2 litru V8 motoru, kas šajā gadījumā attīsta 500 Zs un 750 Nm.

Cadillac CT6 nopērkams arī Eiropā, Vācijā amerikāņu sedans pirms modernizācijas (417 Zs; 555 Nm) maksāja 73 500 eiro.

 

Cadillac CT6 pirms modernizācijas

 
Visi komentāri
 
usaexperc 22.marts 2018 8:15
0 2 Atbildēt

Amerikāņi aizvien vairāk sākuši zagt BMW tehnoloģijas. Pagaidām gan viņi īsti nezin ko ar tām iesākt...

bumeris 22.marts 2018 10:13
9 0 Atbildēt
bumeris 22.marts 2018 10:18
1 0 Atbildēt
usaexperc 22.marts 2018 8:52
5 2 Atbildēt

Jāatzīmē, ka ar to tehnoloģiju ieviešanu arī iet stipri pagrūti. BMW šādu sniegumu (pat labāku) parādīja jau 2011 gadā. Grūtajām galvām vajadzēja aš 7 gadus, lai to ieviestu dzīvē. Nu un kam vajadzīgs 7 gadus vecs kadiljaks par jauna BMW cenu?

viencexperc 22.marts 2018 10:10
9 0 Atbildēt

Tikai par tādu cenu var nopirkt vienvietīgo 3 sēriju bomžu komplektācijā.

Ja pļurksti, tad salīdzini visu.

Un otrkārt, kadiljaks vismaz brauks, nevis lūzīs.

Un tie cipari BMW ir tikai uz papīra, bet citiem auto realitāte.

usaexperc 22.marts 2018 10:17
0 1 Atbildēt

Pēc skaņas spriežot, M5 pat sportā nebija ielicis un vārstu atvēris.

viencexperc 22.marts 2018 10:31
4 0 Atbildēt

1) 120 000 eiro pret 70 000 eiro. Ja šajā gadījumā bmw zaudētu, tad tas būtu reāls pazors.

2) Tas ir viena brauciena dragreiss. Ja mēs abus auto salīdzinātu 2 gadu laikā, tas tas Bavārijas Mēslu Vāģis izmaksātiu vēl uz 50 000 eiro, un kādu mēnesi atrastos vai nu servisā, vai brauktu ar kaut kādu defektu.

usaexperc 22.marts 2018 10:41
0 0 Atbildēt

Tas ir divu braucienu dragreiss. Un salīdzināt tu vari tikai savu puļķi ar cīsiņu, neko vairāk tu nepavilksi...

BMW ir un būs labākais! Vari tos arhaiskos lūžņus kaut izlaizīt, labāki viņi nepaliks... Labākais pierādījums tam ir statistika, pirkto auto statistika. Ja tajā eskalādē kaut desmitā daļa būtu no BMW veiktspējas, cilvēki par tādu naudu pirktu divas uzreiz. Bet tur ir tikai buļķa kakas...

x 22.marts 2018 18:11
0 0 Atbildēt

Jā bet, ja mēs abus noliktu uz trases, tad par cik apļiem cadijs atpaliktu?

Es nesaku, ka kadijs ir slikts, un ja viņi varētu t uzskrūvētu, tādu pašu cenu, kā BMW, bet diemžēl viņi nevar to atļauties, jo jau tā ar to pārdošanu ir tā kā ir.

Esmu braucis ar kautkādu sts, vai kā viņu tur sauca, ja godīgi, tad bīju gaidījis, ko sliktāku, bet nebija nevainas, ja nemaldos tas eksemplārs arī maksāja maz.

CTS 22.marts 2018 9:14
0 0 Atbildēt

Diezkas nav:

bumeris 22.marts 2018 10:14
3 0 Atbildēt

Kas man nepatīk kadiljakos, ka tie idioti vienmēr mūs izkož.

usaexperc 22.marts 2018 10:37
0 6 Atbildēt

Ko var gribēt no kadiljaka, ja viņa topmodelis ir šāds:

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Volkswagen ID. Code – vācu markas dizaina nākotne (+ FOTO) 4

Pekinas autoizstādē Volkswagen izlicis apskatei konceptu ID. Code, kas liek noprast kādā virzienā stūrē vācu autobūves uzņēmuma dizaina komanda. Lasīt vairāk

 

Mopēds vai velosipēds? (+ VIDEO) 6

Laikam kļūstot siltākam, ielās arvien vairāk parādās arī elektroskrejriteņi un elektromopēdi. Vienlaikus – ar jaunu sparu uzliesmo domstarpības starp šo braucamrīku lietotājiem un kājāmgājējiem. Tikmēr saasinās konkurence arī pašu koplietošanas braucamrīku operatoru vidū. Viens no uzņēmējiem tiek vainots konkurences kropļošanā, sev par labu interpretējot likuma normas. Lasīt vairāk

 

Lietuvas un Polijas karavīri trenējas aizsargāt Suvalku koridoru (+ VIDEO) 8

NATO militārās plānošanas dokumentos par vienu no vismazāk aizsargātajām vietām aliansē atzīts Suvalku koridors. To nereti dēvē par NATO Ahileja papēdi. Suvalku koridors ir ap 70 kilometru gara josla uz Lietuvas un Polijas robežas, un tā vienlaikus atdala Krievijas Kēnigsbergas anklāvu no Baltkrievijas. Lai trenētos aizsargāt šo stratēģiski ievainojamo teritoriju, Lietuvas dienvidos noritēja militārās mācības. Lasīt vairāk

 

Aceman – trešais modelis ar elektropiedziņu Mini aptverē (+ FOTO)

Britu autoražotājs Mini pievienojis savam modeļu piedāvājuma kompakto krosoveru Aceman, kas kļūs par trešo modeli ar pilnībā elektrisku piedziņu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti