Pēdējie 150 - BMW atvadās no manuālās pārnesumkārbas Japānā 13

 

Foto: Ekrānbilde no Youtube.com

iAuto | 16.marts 2024 13:52

BMW izstrādājis īpašo versiju M3 MT Final Edition, kas paredzēta Japānas tirgum un iezīmē atvadas no trīs pedāļu modeļiem.

Manuālā pārnesumkārba pamazām iziet no aprindas un tas ir tikai laika jautājums, kad trīs pedāļu modeļi izzudīs pavisam. Jaunākais piemērs ir Japāna, kur BMW no šī transmisijas veida atvadās ar 150 eksemplāru skaita M3 MT Final Edition.

MT nozīmē Manual Transmission un katrs no 150 eksemplāriem ir aprīkots ar trīs pedāļiem un manuālo pārnesumkārbu, kas strādā apvienojumā ar trīslitru twinturbo rindas sešcilindru motoru.

Visas automašīnas iegūst zelta krāsas vieglmetāla riteņu diskus un dekorus BMW M krāsās, kas ir veltījums sacīkšu braucēja Roberto Ravalja pirms 35 gadiem gūtajai uzvarai DTM čempionātā.

Zināms, ka īpašās versijas cena būs 14 200 000 jēnu, kas ir aptuveni 88 000 eiro, visām automašīnām ir stūre labajā pusē, bet krāsu izvēlē – pa 50 vienībām no Alpine White, Black Sapphire un M Brooklyn Grey toņa. 

Saskaņā ar izdevuma de.motor informāciju, Vācijā BMW ar manuālo pārnesumkārbu piedāvā vairs tikai sešus modeļus un tie ir: 1.sērija, 2.sērijas Gran Coupe, M2, M3, M4 un Z4.  

 
13 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
WALA 18.marts 2024 9:36
8 1 Atbildēt

Tās ir iedomas ka (au)tomāts slēdz ātrāk, ir tikai ierobežots skaits automātu kuri ir reāli ātrāki !!! Bet nelaime nav slēgšanās ātrums, bet gan tas ka tomāts nejēdz "zāģēt motoru" tad kad vajag, kā arī iesākt augstākā pārnesumā ja tas ir vajadzīgs ... tāpat tas mehatronikas veeķis tev parādīs vidējo pirkstu gan lielā aukstumā, gan pārkarstot. 

Bet citādi skaidrs ka taisnvirzienā pa cietu segumu nav liela māksla braukt, un tur automāts ir vairāk kā OK. Kaut arī ja jau reiz esi užnēmis "kreisera ātrumu" , tad vispār nav starpības starp manuālo kārbu un automātu ...

0pis 17.marts 2024 20:59
6 7 Atbildēt

Ai, nu beidz. "Tomāts" slēdz ātrāk kā tu rausti. Tās tik tādas iedomas un ieradums, ka rokai kaut kas ir jāčamda un noteiktos brīžos jākustina.

RīgasSatiksme 18.marts 2024 12:57
5 2 Atbildēt

Nejau vienmēr runa ir par ātrumu, bet gan sajūtām un kontroli.

Tev motociklam arī automātiskās/robotizētās kārbas patīk?

P.s.

Protams pats ikdienā arī braukāju ar automātu(automašīna), un pilsētas satiksmē nemaz negribētu braukt ar manuāli, tas lielākajai daļai tā ir, loģiski. Raksts savukārt ir par M3, kas nav gluži populārākais ikdienas auto, un starpcitu diezgan daudzi šo auto ir iegādājušies ar manuālo pārnesumkārbu.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Kā apdzīt, ja nevar apdzīt? (+ VIDEO) 2

Viens no kravas auto vadītājiem vairāku kilometru garumā cenšas apdzīt priekšā braucošo kravinieku, taču tas izdodas vien pēdējā epizodē gandrīz izraisot sadursmi ar vieglo automobili. Lasīt vairāk

 

Motoreļļas izvēle vecākiem dzinējiem: vai biezāka būs labāka? 3

Vai esi dzirdējis gadījumus, kad autovadītāji paši vai mehāniķi pēc saviem ieskatiem nolemj nomainīt ierasto motoreļļu uz “biezāku”? Saskaņā ar senām teorijām un dažu mehāniķu nelokāmo pārliecību šāds solis paildzina dzinēja kalpošanas laiku, turklāt mazina motoreļļas patēriņu automašīnām, kuru nobraukums pārsniedz 100 000 km. Lasīt vairāk

 

Volvo lielākais un mazākais krosovers tiekas triecientestos (+ VIDEO) 2

Volvo sarīkojis drošības testus, savas krosoveru līnijas lielākajam un mazākajam modelim liekot triekties vienam pret otru. Lasīt vairāk

 

Mazda 6 pēctecis: Mazda ar diviem jaunumiem Auto China 2024 izstādē (+ FOTO) 2

Pekinas autoizstādē Japānas autobūves uzņēmums Mazda nodemonstrējis divus jaunumus: sedanu EZ-6 un krosoveru Arata. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti