FIAT COUPE pirkt, vai nepirkt!

sebs Reģ.: 07.04.2004

Taatad ir doma iepirkt FIAT COUPE 1995 gada. Ko juus vareetu teikt par sho auto tiiro no tehniskaas puses, kaa arii no expluataacijas viedoklja!!?

 
1.. 6 7 8 9 10 11 12
modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Andreass rakstīja: alfistos, tas ir tepat forumaa vai kaadaa citaa adresee.

Vienu taadu Fiatinju atradaam rumbulaa, vienaa no saloniem.

Dabuujaam paseedeet ieksaa un labaak apskatiit.

Apdares kaa jau apdare, protams, vareetu gribet nedaudz klasiskaaku, bet sis auto no aarienes arii nav diez ko ierasts, taapeec iekseejaa apdare atbilst.

Patika, ka miiksti seedekli.

Tiesa gan sis eksemplaars bija ar daudziem vizuaaliem defektiem.

Veelvienaa salonaa pamaniijaam Alfu Spideru. Nedaudz izbriiniija vieta bagaazniekaa un otro seedeklu rindas neesamiiba. Toties viss paareejais likaas skaists.

Pardeveejs ieteica netaa paskatiites Alfu GTV, kas tika izdariits un izskataas, ka tagad jaaizveelas vai nu Fiat vai Alfa.

Man jau taa Alfa vairaak patiik, bet Fiataa tomeer mazs Ferrari maajo.

Papeetiiju sludinaajumus ieks mobile.de un izskataas, ka jaasadabuu rokaa kaads kas vareetu auto atgaadaat no turienies, jo tur cenas DAUDZ leetaakas.

Vot Alfā tiešam kaut kas no Ferrari varētu majot.... Fiatā - šaubos... Palasi vēsturi - kur pirms Ferrari izveidošanas Enzo strādāja? Ka tik viņš nebīdīja Alfa Romeo komandu...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Tiesa, kas tiesa - Enzo bija no sākuma braucējs, bet vēlāk komandas managers - tiesa managerrs viņš bija labāks, nekā braucējs...

Vēl jāatceras ka Ferrari pieder FIATam...

italis Reģ.: 23.01.2006
0 0 Atbildēt

modena rakstīja:

Andreass rakstīja: alfistos, tas ir tepat forumaa vai kaadaa citaa adresee.

Vienu taadu Fiatinju atradaam rumbulaa, vienaa no saloniem.

Dabuujaam paseedeet ieksaa un labaak apskatiit.

Apdares kaa jau apdare, protams, vareetu gribet nedaudz klasiskaaku, bet sis auto no aarienes arii nav diez ko ierasts, taapeec iekseejaa apdare atbilst.

Patika, ka miiksti seedekli.

Tiesa gan sis eksemplaars bija ar daudziem vizuaaliem defektiem.

Veelvienaa salonaa pamaniijaam Alfu Spideru. Nedaudz izbriiniija vieta bagaazniekaa un otro seedeklu rindas neesamiiba. Toties viss paareejais likaas skaists.

Pardeveejs ieteica netaa paskatiites Alfu GTV, kas tika izdariits un izskataas, ka tagad jaaizveelas vai nu Fiat vai Alfa.

Man jau taa Alfa vairaak patiik, bet Fiataa tomeer mazs Ferrari maajo.

Papeetiiju sludinaajumus ieks mobile.de un izskataas, ka jaasadabuu rokaa kaads kas vareetu auto atgaadaat no turienies, jo tur cenas DAUDZ leetaakas.

Vot Alfā tiešam kaut kas no Ferrari varētu majot.... Fiatā - šaubos... Palasi vēsturi - kur pirms Ferrari izveidošanas Enzo strādāja? Ka tik viņš nebīdīja Alfa Romeo komandu...

ļoti virspusējs spriedums. Pilnīgi skaidrs - ka mājo... Arī volvo kā redzams, ziemeļbrieži mājo

italis Reģ.: 23.01.2006
0 0 Atbildēt

raivo77 rakstīja: Nu labi. Nesaku ka dizainiski salons buutu negliits. Tas ir pieskanjots auto aareejam dizainam un interesants pat (kaa nekaa Pininfarinas skola). Bet vienmeer esmu uzskatiijis, ka shim Pininfarinas konceptam nepaveicaas ar to, ka iegaadaajaas vinju Fiat un saaka razhot zem FIAT ziimes. Un salonaa man nepatika taa kvalitaate nevis izskats. Nuu, protams ka nestaigaaju apkaart un nekladzinu to vienaa laidaa, varbuut vienkaarshi eksemplaaram ko es savulaik skatiiju viss salons bija smagaa kondiicijaa. Seedeklji kaut aadas, bet jau sabruzhaati, plastmasa panelim visleetaakaa kaada vien var buut , pat saulesshirmiishiem jau paarklaajums atliimeejies. Taa mashiiniite bija 1999.gada, a skatiiju ta sho 2002.gadaa. Veelreiz saku, ka modelis ir ljoti smuks, tikai vinju dereeja kaadai citai kompaanijai razhot.

Nu vispar tas ir Krisa Bengla garadarbs un tikai Pininu salons. Bet vaina drīzāk ir exemplarā, jo reali 90% Latvija esošas Coupe ir vēl pirmsrestailinga(ar kvadrataino restīti priekša un prastu digitālo clocku salonā. ) Nav retums nodzeltejuši lukturu stikli, izbalējušas drošības jostu fiksacijas sarkanās plastmasiņas utt. Arī ādas salons, kas nez kapēc tiek uztverts ka baigais luksus nav labakaja kondīcijā. Un TAS viss tikai TĀPĒC, ka auto netiek uzturēts...

shearer Reģ.: 27.06.2001
0 0 Atbildēt

italis rakstīja:

raivo77 rakstīja: Nu labi. Nesaku ka dizainiski salons buutu negliits. Tas ir pieskanjots auto aareejam dizainam un interesants pat (kaa nekaa Pininfarinas skola). Bet vienmeer esmu uzskatiijis, ka shim Pininfarinas konceptam nepaveicaas ar to, ka iegaadaajaas vinju Fiat un saaka razhot zem FIAT ziimes. Un salonaa man nepatika taa kvalitaate nevis izskats. Nuu, protams ka nestaigaaju apkaart un nekladzinu to vienaa laidaa, varbuut vienkaarshi eksemplaaram ko es savulaik skatiiju viss salons bija smagaa kondiicijaa. Seedeklji kaut aadas, bet jau sabruzhaati, plastmasa panelim visleetaakaa kaada vien var buut , pat saulesshirmiishiem jau paarklaajums atliimeejies. Taa mashiiniite bija 1999.gada, a skatiiju ta sho 2002.gadaa. Veelreiz saku, ka modelis ir ljoti smuks, tikai vinju dereeja kaadai citai kompaanijai razhot.

Nu vispar tas ir Krisa Bengla garadarbs un tikai Pininu salons. Bet vaina drīzāk ir exemplarā, jo reali 90% Latvija esošas Coupe ir vēl pirmsrestailinga(ar kvadrataino restīti priekša un prastu digitālo clocku salonā. ) Nav retums nodzeltejuši lukturu stikli, izbalējušas drošības jostu fiksacijas sarkanās plastmasiņas utt. Arī ādas salons, kas nez kapēc tiek uztverts ka baigais luksus nav labakaja kondīcijā. Un TAS viss tikai TĀPĒC, ka auto netiek uzturēts...

nevis netiek uztureets, bet kvalitaate tiem coupe sako. tie lukturi tadi paliek pashi no sevis un tur neko "kopt" nevar. pieljauju, ka kartejais braakjis, lukturos nokljust uudens un iemetaas kautkaada seene...

kpx Reģ.: 28.01.2006
0 0 Atbildēt

Fiat Coup, ja ta bus otra masina, tad bus labs auto (ja nexplote pa ziemu), kas ir pasaprotami sadam auto.........a ja perk, tad ir japerk Vacija un ar Turbinu (2.0 Turbo 220hp) Limited edition.........razo Modenas rupnica (Pinifarinas dizains) un motors ir sadarbiba ar Maserati ir labs, bet ir jaskata katrs Coup individuali, jo nevar zinat ka sis lietots ieprieks)) ir modeli, kur prieksa ir ferrari markas zime, aizmugure ir liels uzraksts Ferrari un salona raxtits Pinifarina, ka ari kvalitate ir ok., ...........Tas ir lidzigi ka Lancia Thema&Ferrari.............ir loti labs cars

Polarlacis Reģ.: 15.10.2006
0 0 Atbildēt

Palasiju sos komentus un sapratu kad 79.5% raksta komentetaju vispar maz ko sajedz no ta Fiat Coupe,jo daudzi pat te to noraksta uzreiz padzirdot vardu Fiat........,,tikai maz kur4 zina faktu kad tas auto no 1996-2000. 2.0 16V Turbo versija ir viens no labakajiem auto kads jebkad izripojis no Fiat rupnicas,neparvelti to mazo kupeju deveja par budzeta Ferrari! Man chomam ir 1997.gada modelis,Pinfarina dizains,melnas adas benkji,metalika,ljoti smuki diski(ne orginalie tomer),orginalais magis pagaidam ar 6cd chengeri,kur4 darbojas nevainojami (vinjam muzikas skanjas maz rup tapat)utt.... Rozinite slepjas dinamika,jo auto vairs nav standarta 220zs,jo taka dzeks ir pats mehanikis,ma$inai ir uzlikta lielaka turbina,lielaks dzesetajs,kartigs izputejs protams,regulejamie ami4i,niknakas disku bremzes,ne orginalais sajugs pat un vel citi acim neredzami parveidojumi.........rezultata auto atregulets uz aptuveni 280zs-teoretiski izdabutu brivi virs 300,bet tam butu jau vajadzigs dargais sajugs+$asija butu parslogota utt,jo ka neka auto nav kads tur pilnpiedzinjas japanis un ari brauk$anas prieks mazinatos ar to parlieko jaudu! Atruma zinja autinj$ brivi izgriez pilnu spidometru,vairak nav meginats,kaut ari gals tas nebija-celj$ beidzas(mes runajam par 260km/h) un ari protams nemine4u kur tas darits,lai dzeks nesarautu skabargas **** no polichiem delj manis....! Ieskrejiens lidz 100km/h standarta 6.4sek ari ir uzlabojies,jo dzeks ir padzenajies ar itka uz papira daudz atrakiem auto,kuri nekur talu nav speju4i no Fiatinja aizmukt.........Secinajums ir tads kad es pats biju $oka izbraucot ar to,neceredams kad tas var but tik labs auto no Fiat un Co,ne Fiatu tipiskas grabonjas salona,dizains superigs,motora dziesma ljoti patikama,itsevi$ki atstiepjot pirmaja un otraja gangji lidz galam,kad turbina sak at4aut pie lieliem apgriezieniem,likumos liekas superigi un no tiem nak ara ari,ko tur piebilst,-klassisks stiligs Italis,kurs netikai izskatas labi,bet spej ari piegadat un par tik maz naudinjam!!!!! Kadam Italju auto entuazistam noteikti ieteiktu tadu,smaids bus garantets!

raivo77 Reģ.: 07.02.2003
0 0 Atbildēt

Ha Ha , shitais man patiik. Citus norej par to ka shamie neko nejedzot no Fiata a pac saak ar tipiska latviesha cienigiem vardiem - Manam chomam ir.....

Znachit tu daudz jeedz? ))))

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Marchiks_ rakstīja: Matriks arī ir designed by pinifarina. Nu un? Tolka no tā nekāda.

ne jau viss matrikss ir no pinafarīnas.... ir tikai dažas detļas.... tostarp biezās versijas spoilerītis......

ja huidajam būtu pietikusi nauda lai pinafarīniem samaksātu par VISAS mašīnas dizainu, tad jamais neizskatītos kā tačkā iekrauta kartupeļu kaste

Markinc Reģ.: 02.12.2007
0 0 Atbildēt

Tiešām vismaz 10 lpp. spama... praktiski neviena Coupes īpašnieka - tikai BAIGIE speci, kuri Coupi redzējuši labākā gadījumā no tālienes. Labi, pastāstīšu par šo to no paša pieredzes;

1. Motors. 1.8 l. bik virs 120zs (it kā nav daudz, bet ja atceras Hondas Prelude 1.8 l. motoru ar 103 zs. tad neliekas nemaz tik maz. Un nevajag aizmirst ka motorītis tiek uzstādīts jau no 1993 gada, un 93 gadā 120 zs no 1.8 l bija un ir ļoti pieklājīgs rādītājs). Pilnīgi pietiekams saprātīgai braukšanai, paliek bik uzbāzīgs ātrumā virs 120 km/h. Ekonomiskums? Ražotājs deklarē dakšu 6 līdz 8 litri ar kapeikām. Man braukājot samērā agresīvi, ziemas laikā virs 8.5 l vairāk nu nekā nesanāk.

2. Salons. Biju izbrīnīts, ka nekas nečīkst un negrab. Dizains? Man personīgi patīk. Ir tāda fīča, ka viduskonsoles materiāls ir no mīkstas plastmasas (vai cietas gumijas) - tāpēc to ļoti viegli var saskrāpēt... Paliek nesmukas švīkas. Atrisināju jautājumu vienkārši: atdevu viduskonsoli kopā ar visu boksu apvilkt ar ādu virsbūves krāsā. Nekādu švīku un izskatās eleganti. Sēdekļi gana sportiski un ērti. Stūre - labāku grēks vēlēties. Neliela, kvalitatīva āda, paplašinājumi satveres vietās, regulējās uz prieksu, atpakaļ, augšu, leju. Aizmugurē, ja priekšā sēž 1.80 cm garš es pats, tad darīt nav ko. Bet svarīgi var būt tas, ka 1.80 sēžot aizmugurē aiz sīkāka auto vadītāja neatdursies ar galvu griestos. Aizmugurējā dīvāna leņķis atsķirībā no daudzām kupejām ir pilnīgi civilizēts. Apkure - normāla. Un tā arī jābut, jo salona izolācija ir ļoti pieklājīga, pats salons neliels, bet pret fiziku neko nepadarīsi - nelielu telpu piesildīs pat neliels sildītājs, ja nav siltuma zudumi. Skaņas izolācija - nav jau C klases autiņš, bet vismaz pārsēžoties uz Coupe no 2005 gada VW Caddy starpība liekas grandioza. Tā jau grūti spriest, bet Hyundai Coupe nu nav klusāks to varu apgalvot par 100%.

3. Ekspluatāciaja: dienā nobraucu stabili 200km. Apkopēs autiņu dzenu ik pēc 10000km. Uz eļlas un filtru kvalitāti neekonomēju. Pēc kādiem 6 tūkstošiem km sasniegšu maģisko ciparu 100 000 km. Tad laikam gan nāksies naudu patērēt, jo nekas nav mūžīgs, un laikam jau kaut kas atradīsies autiņā kas savu būs nokalpojis.

P.S. Katrā gadījumā, man dotais modelītis sagādāja ļoti patīkamu pārsteigumu, un pārliecību, ka mums laimīgi dzīvot traucē vesels lērums stulbu aizspriedumu. Jo salīdzināt ir ar ko, braukāts ir i ar Cadillac De Ville Coupe, Porshe R4 Carrera, Oldsmobile Aurora, Volvo C70, BMW 645, Nissan Murano, Ford Capri, Ford Probe, Hyundai Coupe un vēl strēķītis autiņu kurus paspējis iečekot.

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

aizmirsi "pabraukāt" ar bentliju, lambo, ferrari

ak, jā, pēc kareras visiem uzreiez velk uz fiatu kupejām

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja: aizmirsi "pabraukāt" ar bentliju, lambo, ferrari

ak, jā, pēc kareras visiem uzreiez velk uz fiatu kupejām

var jau būt ka nevelk, bet cenas starpība ir dramatiska.

un ja rēķina izdevumi/brauktprieks, iespējams, ka koeficients būs par labu Fiatam.

Lai brauktu ar premium klases vāģiem ir jābūt atbilstošam makam un nav jāspamo iauto topikā par to, ka šausmas - bremžu kluču komplektsa Ls 400, siksnas nomaiņa Ls 500 - kur lētāk

par savu naudu tas Fiats ir gana ok.

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

par savu naudu tas Fiats ir gana ok.

nav pilnīgi nekā pret fiatu, nav pieņemama autora "raspaļcovka" t.i. ja ir izdevies pasēdēt karērā, tad tam nevajadzētu būt argumentam kāpēc tika iegādāts stipri vienkāršāks auto

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

par savu naudu tas Fiats ir gana ok.

nav pilnīgi nekā pret fiatu, nav pieņemama autora "raspaļcovka" t.i. ja ir izdevies pasēdēt karērā, tad tam nevajadzētu būt argumentam kāpēc tika iegādāts stipri vienkāršāks auto

Redzi - mans subjektīvais viedoklis - man nepatīk nekādi bobiki, nekādi SUVi. Moš vairāk tā ir principa lieta.

Man nav nekas pret tiem, kam tas patiesi ir nepieciešams.

Bet tie varianti, ka ir bobiks, kas nereizi nav nobraucis noasfalta...

Nepatīk man kā tās mašīnas uzvedas uz šosejas, uz grants. Tie, kas ir labi tur - lielākoties (ar ļoti retiem izņēmumiem) kaut ko spēj parādīt dziļākā dublī...

Es, piemēram, labāk saprotu Porsche 911 GT RS2, nevis Cayenne Turbo...

TDI Reģ.: 29.01.2002
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

par savu naudu tas Fiats ir gana ok.

nav pilnīgi nekā pret fiatu, nav pieņemama autora "raspaļcovka" t.i. ja ir izdevies pasēdēt karērā, tad tam nevajadzētu būt argumentam kāpēc tika iegādāts stipri vienkāršāks auto

mii tuu iereeca par to raspaljcofku tjip. varu panjemt carrera , bet pajemu piatu ar baudaamo 1,8 motooru

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

TDI rakstīja:

Yetti rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

par savu naudu tas Fiats ir gana ok.

nav pilnīgi nekā pret fiatu, nav pieņemama autora "raspaļcovka" t.i. ja ir izdevies pasēdēt karērā, tad tam nevajadzētu būt argumentam kāpēc tika iegādāts stipri vienkāršāks auto

mii tuu iereeca par to raspaljcofku tjip. varu panjemt carrera , bet pajemu piatu ar baudaamo 1,8 motooru

Džeks jau neteica, ka ir iespēja tādu atļauties... Tas tikai uzskaitīja vāģus ar kādiem viņam bija iespēja ar tādu kādu laiku pabraukāties, ta teikt savu auto pieredzi...

Moš viņam tas Štutgartes verķis labāk patika, par to tur netiek teikts...

Bet tā jau ir - visi izlasa tikai to, ko grib izlasīt, nevis to, kas rakstīts...

edzulis Reģ.: 17.11.2001
0 0 Atbildēt

šrottellloooo

edzulis Reģ.: 17.11.2001
0 0 Atbildēt

un 911 jau arī ir naglu kaste, vismaz 996.

Starp citu arī aston martin vantage v8 ir naglu kaste. Grab vairāk nekā E30.

TDI Reģ.: 29.01.2002
0 0 Atbildēt

edzulis rakstīja: šrottellloooo

da labi , beidz , nau jau tas autos nemaz tik slikc , varbuut deelj nelielaa , kustiibaa esoshaa, daudzuma ieksh LV , gana jau vipendroniigs , bet nu nax taa jaaplaataas ka esot dabestiigaaks par porshiemmorshiemutt

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: ...

Bet tā jau ir - visi izlasa tikai to, ko grib izlasīt, nevis to, kas rakstīts...

tad lai raksta īsākiem teikumiem

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

edzulis rakstīja: un 911 jau arī ir naglu kaste, vismaz 996.

Starp citu arī aston martin vantage v8 ir naglu kaste. Grab vairāk nekā E30.

kaut kā īpašnieki nesūdzas....

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

modena rakstīja:

edzulis rakstīja: un 911 jau arī ir naglu kaste, vismaz 996.

Starp citu arī aston martin vantage v8 ir naglu kaste. Grab vairāk nekā E30.

kaut kā īpašnieki nesūdzas....

ne tikai nesūdzas, viņiem ir pilnīgi paralēli kā ir iekš to E30...

Tad jau būu jāsaka arī, ka McLaren F1 salonā ir tāds trobels, ka intercoms jālieto, kā arī kratās, raustās, katra gultņā gaudošanu dzirrd... Nu un?

Markinc Reģ.: 02.12.2007
0 0 Atbildēt

Mjā, tiešām aunu bars... Liekas skaidri uzrakstīju Porshe modeļa nosaukumu. Tas nav 911 Carrera modelītis bet gan ļoti reta 924 modeļa modifikācija, tjipa 2 litru turbomotors 944-ajā kuzovā... Par šama autiņa ekskulzivitāti uzzināju gan tikai pēc tā, kad biju to nošķēlis...

Palaidniex liekas vienīgais izlasīja ko es biju uzrakstījis. Pārējie izskatās par to tikai uztraucās, kā pamērīties ar krāniņiem.

Un liekas te nav moderatora, jo offtopic te sastāda 90%.

edzulis Reģ.: 17.11.2001
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

modena rakstīja:

edzulis rakstīja: un 911 jau arī ir naglu kaste, vismaz 996.

Starp citu arī aston martin vantage v8 ir naglu kaste. Grab vairāk nekā E30.

kaut kā īpašnieki nesūdzas....

ne tikai nesūdzas, viņiem ir pilnīgi paralēli kā ir iekš to E30...

Tad jau būu jāsaka arī, ka McLaren F1 salonā ir tāds trobels, ka intercoms jālieto, kā arī kratās, raustās, katra gultņā gaudošanu dzirrd... Nu un?

Nu bet tāds vantage jau nav nekāds mclaren. Parasts lētākais astons ar ford motoru. Tipa 911 konkurents. Grabot priekš tik dārga auto nereāli.

edzulis Reģ.: 17.11.2001
0 0 Atbildēt

Markinc rakstīja: Mjā, tiešām aunu bars... Liekas skaidri uzrakstīju Porshe modeļa nosaukumu. Tas nav 911 Carrera modelītis bet gan ļoti reta 924 modeļa modifikācija, tjipa 2 litru turbomotors 944-ajā kuzovā... Par šama autiņa ekskulzivitāti uzzināju gan tikai pēc tā, kad biju to nošķēlis...

Palaidniex liekas vienīgais izlasīja ko es biju uzrakstījis. Pārējie izskatās par to tikai uztraucās, kā pamērīties ar krāniņiem.

Un liekas te nav moderatora, jo offtopic te sastāda 90%.

Ko tu te ļečī? 924 turbo? muahahahahaha. Varbūt 944 turbo vai turbo s bet tur nebija 2.0, bet 2.5 imo.

1.. 6 7 8 9 10 11 12
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti