Nissan-Qashqai tirdzniecība šogad Latvijā sokas ļoti labi. Tas ir viens no labāk pārdotajiem apvidus auto, jo pārdots 349 eksemplāros. Vēl vairāk pārdoti Landcruiseri (433 mašīnas), RAV4 (376). Honda-CR-V - tikpat cik Qashqai - 349 mašīnas.
VWfans rakstīja: Nissan-Qashqai tirdzniecība šogad Latvijā sokas ļoti labi. Tas ir viens no labāk pārdotajiem apvidus auto, jo pārdots 349 eksemplāros. Vēl vairāk pārdoti Landcruiseri (433 mašīnas), RAV4 (376). Honda-CR-V - tikpat cik Qashqai - 349 mašīnas.
Tik jāpiebilst, ka lielākais vairums pārdoto KASKAIŠ ir ar priekšpiedziņu nevis pilnpiedziņu. Līdz ar to par apvidus auto tos nevar dēvēt pilnīgi noteikti.
Lai gan jāatzīst, ka arī CR-V un RAV 4 NAV nekāds apvidus auto, bet gan pilnpiedziņas SUV.
VWfans rakstīja: Nissan-Qashqai tirdzniecība šogad Latvijā sokas ļoti labi. Tas ir viens no labāk pārdotajiem apvidus auto, jo pārdots 349 eksemplāros. Vēl vairāk pārdoti Landcruiseri (433 mašīnas), RAV4 (376). Honda-CR-V - tikpat cik Qashqai - 349 mašīnas.
Tik jāpiebilst, ka lielākais vairums pārdoto KASKAIŠ ir ar priekšpiedziņu nevis pilnpiedziņu. Līdz ar to par apvidus auto tos nevar dēvēt pilnīgi noteikti.
Lai gan jāatzīst, ka arī CR-V un RAV 4 NAV nekāds apvidus auto, bet gan pilnpiedziņas SUV.
Īstenībā jau lielākai daļai vajag paaugstinātu klīrensu. Vai pašam pa šo laiku bij vajadzība izmantot 4x4?
Cik tad Tev degvielas patēriņš ( zinu vienreiz jau atbildēji, bet nu jau autiņš iebraukts ), taisos fanam atbildēt un tur ņemt par pamatu tavu benzina patēriņu lai salīdzinātu ar savu dīzeli,kānekā ļoti līdzīgi auto
Īstenībā jau lielākai daļai vajag paaugstinātu klīrensu. Vai pašam pa šo laiku bij vajadzība izmantot 4x4?
Cik tad Tev degvielas patēriņš ( zinu vienreiz jau atbildēji, bet nu jau autiņš iebraukts ), taisos fanam atbildēt un tur ņemt par pamatu tavu benzina patēriņu lai salīdzinātu ar savu dīzeli,kānekā ļoti līdzīgi auto
Pieslēdzies 4x4 bija pāris reizes - 1 reizi mežā, kad braucu sēņot, 1 reizi, kad braucu pie māsas uz privātmāju, bet lielā lietus dēļ ceļš bija stipri dubļains. Bet domāju, ka abās šajās reizēs būtu ticis galā ar priekšpiedziņu.
Ja par patēriņu, tad tas joporjām vidēji ir 9,0-9,2 l/100 km.
pāri 11 tūkst. Precīzi nepateikšu, jo katru dienu odometrā nelūkojos
Mums 55685 km. Un tad, kad brauc sieviņa, dīzeļdegvielas patēriņš neatšķiras no manējā. Viņa ir nobraukusi ar Merivu 10 tūkstošus km, un, kopš viņa arī aktīvi brauc ar auto, patēriņš nav mainīnjies.
VWfans rakstīja: Lūk, apliecinājums Nissan-Qashqai drošumam un izturībai sadursmes brīdī ar kravas auto! Nissan vadītājs izdzīvoja:
rus.postimees.ee/...
Lai jau veicas Janekam,bet par traumu smagumu nav pateikts nekas.Spriežot pēc Nissana nopostītajiem sāniem,varētu būt diezgan smagi...Un apliecinājums tas būs tikai kad Janeks iznāks vesels no slimnīcas.
Master_D rakstīja: Kantorim ir pārītis FWD 1.6 kaškai. Nav tik slikti - sēdi augstu, borģūras netraucē, motors pa pilsētu arī tīri pieciešams.
Stock mūzika gan pilnīga ateja.
Kurai normāla ražotāja mašīnai ar oriģinālajiem buferiem bordas traucē? Un vai tad tā augstā sēdēšana "kā uz taburetes" [tā kā kaščejs nav liels, tur laikam būs pustaburete ], ir tik ērta un patīkama?
Master_D rakstīja: Kantorim ir pārītis FWD 1.6 kaškai. Nav tik slikti - sēdi augstu, borģūras netraucē, motors pa pilsētu arī tīri pieciešams.
Stock mūzika gan pilnīga ateja.
Kurai normāla ražotāja mašīnai ar oriģinālajiem buferiem bordas traucē? Un vai tad tā augstā sēdēšana "kā uz taburetes" [tā kā kaščejs nav liels, tur laikam būs pustaburete ], ir tik ērta un patīkama?
Nu ar Qaški 2 borģūru + zaļās zonas forsēšana pretim mūkusalas 41 bija bez apakšas strīķēšanas, pilnīgā pofigā.
Kad ar gondu gan nācās tā prātigi, pa diagonāli...
Master_D rakstīja: Kantorim ir pārītis FWD 1.6 kaškai. Nav tik slikti - sēdi augstu, borģūras netraucē, motors pa pilsētu arī tīri pieciešams.
Stock mūzika gan pilnīga ateja.
Kurai normāla ražotāja mašīnai ar oriģinālajiem buferiem bordas traucē? Un vai tad tā augstā sēdēšana "kā uz taburetes" [tā kā kaščejs nav liels, tur laikam būs pustaburete ], ir tik ērta un patīkama?
Nu ar Qaški 2 borģūru + zaļās zonas forsēšana pretim mūkusalas 41 bija bez apakšas strīķēšanas, pilnīgā pofigā.
Kad ar gondu gan nācās tā prātigi, pa diagonāli...
Āzi, tur nav paredzēts braukt.... sastrēgumu apbraukšana pa zaļo zonu vēl joprojām pieskaitāma pie pajoliņu izgājiniem. Varēji neafišēties.
Reiz kaut kad sen atpakaļ viena pilsētas sprukstiņai skaisti pa vidu nomestajam skaistajam semakam noparkoju pretī muteres golfmašīnu [eh, cik sen tas bija ], kaut kā neizskatījās, ka viņam sagādātu lielas problēmas pārbraukt pāri zaļajai zonai un diezgan augstām bordām
Master_D rakstīja: Kantorim ir pārītis FWD 1.6 kaškai. Nav tik slikti - sēdi augstu, borģūras netraucē, motors pa pilsētu arī tīri pieciešams.
Stock mūzika gan pilnīga ateja.
Kurai normāla ražotāja mašīnai ar oriģinālajiem buferiem bordas traucē? Un vai tad tā augstā sēdēšana "kā uz taburetes" [tā kā kaščejs nav liels, tur laikam būs pustaburete ], ir tik ērta un patīkama?
Nu ar Qaški 2 borģūru + zaļās zonas forsēšana pretim mūkusalas 41 bija bez apakšas strīķēšanas, pilnīgā pofigā.
Kad ar gondu gan nācās tā prātigi, pa diagonāli...
Āzi, tur nav paredzēts braukt.... sastrēgumu apbraukšana pa zaļo zonu vēl joprojām pieskaitāma pie pajoliņu izgājiniem. Varēji neafišēties.
Man RD sat. dep. nesponsorē ne sastrēgumā pavadīto laiku, ne benju. Un vietā, kur mēdzu forsēt sadalošo joslu nekas zaļš jau gadiem manīts.
man ar taapat- salinieks... bet es veel vareeju izmantot fiichu ar padoshanu atpakalj 100m pie apgriezshanaas vietas un tie no Dienas kas zinaaja- ar shito izmantoja ...
tagad kad tur biju iegriezies- seeta priekshaa aamen
Nissan Qashqai
Atvainojos par reklāmu, bet beidzot atradu bildi, kā izskatīsies jaunais Nissan parketnieks.