Jautājums zinošiem. Doma nedēļas beigās aizbraukt līdz Berlīnei. It kā nekā sarežģīta, bet...
Pavisam nesen viens cilvis atgriežoties no tās puses zināja stāstīt, ka Polijā esot pamatīgi ceļu remonti. Tad lūk arī jautājums - kādiem ceļiem braukt, vai var tikt uz Polijas maksas autobāņa?
Savukārt braucot pa bāņiem ilgstoši noturēt ātrumu virs 160km/h ir grūti - sākas ātruma nogurums.
Varbūt sauc to pareizā vārdā? Merivas nogurums... Man 180 ar kruīzkontroli nerada nekādu nogurumu
Tomēr manevrēt pa bāni nav viegli, pēc dažām stundām ir vēlme braukt lēnāk.
??? Tu par ko? Kāds manevrēt? Atrodi plūsmas ātrumu (kas noteikti nav 130) un jāmanevrē praktiski nebūs vispār. Drīzāk jau pie tava 130 - fūres iet lēnāk, bet lielākā daļa vieglo ātrāk - un tad nu tik spēj lēkāt starp joslām.
Savukārt braucot pa bāņiem ilgstoši noturēt ātrumu virs 160km/h ir grūti - sākas ātruma nogurums.
Varbūt sauc to pareizā vārdā? Merivas nogurums... Man 180 ar kruīzkontroli nerada nekādu nogurumu
Tomēr manevrēt pa bāni nav viegli, pēc dažām stundām ir vēlme braukt lēnāk.
??? Tu par ko? Kāds manevrēt? Atrodi plūsmas ātrumu (kas noteikti nav 130) un jāmanevrē praktiski nebūs vispār. Drīzāk jau pie tava 130 - fūres iet lēnāk, bet lielākā daļa vieglo ātrāk - un tad nu tik spēj lēkāt starp joslām.
Es jau nerunāju pa ideālajiem Polijas bāņiem. Pabrauc pa Čehijas, Horvātijas, Serbijas, Grieķijas, Turcijas bāniem un tad redzēsi,ka nereti fūre dzen otru fūri un nākas mest nost vai arī maukt garām pa nomali.
??? Tu par ko? Kāds manevrēt? Atrodi plūsmas ātrumu (kas noteikti nav 130) un jāmanevrē praktiski nebūs vispār. Drīzāk jau pie tava 130 - fūres iet lēnāk, bet lielākā daļa vieglo ātrāk - un tad nu tik spēj lēkāt starp joslām.
Mans stils, braucot pa Vācijas un Lielbritānijas bāņiem bija šāds - turēju ap 100-110 km/h, ik pa brīdim panācu kādu fūri vai vieglo ar piekabi (piemēram, tādu, kas veda zirgu), tad vai nu bēru virsū līdz kādiem 120 km/h, Vācijā drusku vairāk, un pārvietojos uz otro joslu, ja tā bija pietiekami brīva, lai citiem netraucētu. Apsteidzu lēnākos un pēc tam atgriezos pirmajā joslā un nometu līdz 100-110 km/h. Vai arī, ja otrā josla nebija brīva pietiekami, tad nometu līdz 90 km/h atbilstoši priekšā braucošā lēnākā ātrumam un sagaidīju momentu, kad otrā josla kļūst pietiekami brīva apsteigšanai.
??? Tu par ko? Kāds manevrēt? Atrodi plūsmas ātrumu (kas noteikti nav 130) un jāmanevrē praktiski nebūs vispār. Drīzāk jau pie tava 130 - fūres iet lēnāk, bet lielākā daļa vieglo ātrāk - un tad nu tik spēj lēkāt starp joslām.
Mans stils, braucot pa Vācijas un Lielbritānijas bāņiem bija šāds - turēju ap 100-110 km/h, ik pa brīdim panācu kādu fūri vai vieglo ar piekabi (piemēram, tādu, kas veda zirgu), tad vai nu bēru virsū līdz kādiem 120 km/h, Vācijā drusku vairāk, un pārvietojos uz otro joslu, ja tā bija pietiekami brīva, lai citiem netraucētu. Apsteidzu lēnākos un pēc tam atgriezos pirmajā joslā un nometu līdz 100-110 km/h. Vai arī, ja otrā josla nebija brīva pietiekami, tad nometu līdz 90 km/h atbilstoši priekšā braucošā lēnākā ātrumam un sagaidīju momentu, kad otrā josla kļūst pietiekami brīva apsteigšanai.
aprakstitais braukšanas stils ir derīgs uz visiem ceļiem, BET uz bāņa vajag močit, nevis lupīt uz visām pusēm
??? Tu par ko? Kāds manevrēt? Atrodi plūsmas ātrumu (kas noteikti nav 130) un jāmanevrē praktiski nebūs vispār. Drīzāk jau pie tava 130 - fūres iet lēnāk, bet lielākā daļa vieglo ātrāk - un tad nu tik spēj lēkāt starp joslām.
Mans stils, braucot pa Vācijas un Lielbritānijas bāņiem bija šāds - turēju ap 100-110 km/h, ik pa brīdim panācu kādu fūri vai vieglo ar piekabi (piemēram, tādu, kas veda zirgu), tad vai nu bēru virsū līdz kādiem 120 km/h, Vācijā drusku vairāk, un pārvietojos uz otro joslu, ja tā bija pietiekami brīva, lai citiem netraucētu. Apsteidzu lēnākos un pēc tam atgriezos pirmajā joslā un nometu līdz 100-110 km/h. Vai arī, ja otrā josla nebija brīva pietiekami, tad nometu līdz 90 km/h atbilstoši priekšā braucošā lēnākā ātrumam un sagaidīju momentu, kad otrā josla kļūst pietiekami brīva apsteigšanai.
aprakstitais braukšanas stils ir derīgs uz visiem ceļiem, BET uz bāņa vajag močit, nevis lupīt uz visām pusēm
Ar Merivu 1,3 CDTI močīt iznāk ekonomiski neizdevīgi, jo pie 130 km/h degvielas patēriņš sanāk jau tuvu 8 litriem uz 100 km, pie 140 km/h tuvu 9 litriem uz 100 km, bet pie 150 km/h tuvu 10 litriem uz 100 km.
??? Tu par ko? Kāds manevrēt? Atrodi plūsmas ātrumu (kas noteikti nav 130) un jāmanevrē praktiski nebūs vispār. Drīzāk jau pie tava 130 - fūres iet lēnāk, bet lielākā daļa vieglo ātrāk - un tad nu tik spēj lēkāt starp joslām.
Mans stils, braucot pa Vācijas un Lielbritānijas bāņiem bija šāds - turēju ap 100-110 km/h, ik pa brīdim panācu kādu fūri vai vieglo ar piekabi (piemēram, tādu, kas veda zirgu), tad vai nu bēru virsū līdz kādiem 120 km/h, Vācijā drusku vairāk, un pārvietojos uz otro joslu, ja tā bija pietiekami brīva, lai citiem netraucētu. Apsteidzu lēnākos un pēc tam atgriezos pirmajā joslā un nometu līdz 100-110 km/h. Vai arī, ja otrā josla nebija brīva pietiekami, tad nometu līdz 90 km/h atbilstoši priekšā braucošā lēnākā ātrumam un sagaidīju momentu, kad otrā josla kļūst pietiekami brīva apsteigšanai.
aprakstitais braukšanas stils ir derīgs uz visiem ceļiem, BET uz bāņa vajag močit, nevis lupīt uz visām pusēm
Ar Merivu 1,3 CDTI močīt iznāk ekonomiski neizdevīgi, jo pie 130 km/h degvielas patēriņš sanāk jau tuvu 8 litriem uz 100 km, pie 140 km/h tuvu 9 litriem uz 100 km, bet pie 150 km/h tuvu 10 litriem uz 100 km.
Tie ir tikai pieņēmumi.
Esmu pārbaudījis,ka ar 1,7 patēriņš ar ātrumu 160km/h ir 7,5 - 8 litri.
??? Tu par ko? Kāds manevrēt? Atrodi plūsmas ātrumu (kas noteikti nav 130) un jāmanevrē praktiski nebūs vispār. Drīzāk jau pie tava 130 - fūres iet lēnāk, bet lielākā daļa vieglo ātrāk - un tad nu tik spēj lēkāt starp joslām.
Mans stils, braucot pa Vācijas un Lielbritānijas bāņiem bija šāds - turēju ap 100-110 km/h, ik pa brīdim panācu kādu fūri vai vieglo ar piekabi (piemēram, tādu, kas veda zirgu), tad vai nu bēru virsū līdz kādiem 120 km/h, Vācijā drusku vairāk, un pārvietojos uz otro joslu, ja tā bija pietiekami brīva, lai citiem netraucētu. Apsteidzu lēnākos un pēc tam atgriezos pirmajā joslā un nometu līdz 100-110 km/h. Vai arī, ja otrā josla nebija brīva pietiekami, tad nometu līdz 90 km/h atbilstoši priekšā braucošā lēnākā ātrumam un sagaidīju momentu, kad otrā josla kļūst pietiekami brīva apsteigšanai.
aprakstitais braukšanas stils ir derīgs uz visiem ceļiem, BET uz bāņa vajag močit, nevis lupīt uz visām pusēm
Ar Merivu 1,3 CDTI močīt iznāk ekonomiski neizdevīgi, jo pie 130 km/h degvielas patēriņš sanāk jau tuvu 8 litriem uz 100 km, pie 140 km/h tuvu 9 litriem uz 100 km, bet pie 150 km/h tuvu 10 litriem uz 100 km.
nu nezinu! vai 1.50 Ls uz 100 km ir tā vērts lai VILKTOS pa BĀNI! tad jau var braukt caur gleznainajām mazpilsētām un izbaudīt apkārtējo dabu.
Esmu pārbaudījis,ka ar 1,7 patēriņš ar ātrumu 160km/h ir 7,5 - 8 litri.
Nesen vienā no Autobild žurnāliem bija raksts par to, kāds degvielas patēriņš ir, ja spiež grīdā tuvu auto maksimālajam ātrumam. Tur par Merivu 1,3 CDTI nebija, bet daudzos parametros līdzīgajai Dacia-Logan MCV ar 1,5 litru dīzeļmotoru patēriņš pie 150 km/h sasniedza biedējošus 10 litrus uz 100 km.
Merivai 1,7 CDTI tiešām pie 150 km/h patēriņš varētu būt lielāks nekā 1,3 CDTI, jo pie tāda ātruma 1,7 CDTI ir vēl ko uzspiest līdz maksimumam, bet 1,3 CDTI tie ir gandrīz ,,griesti,, .
tie perdelīgie dīzeļmazmotori ira ekonomiski tikai pukājot pilsētu korķos un 'sūkajot ledu ' uz trases Ar 'gāzi grīdā' viņu jēga zūd 'nagluxa'
Agrāk , kad regulāri vizinajos uz DE , par to ne reizi vien pārliecinājos V6 aut , ar gāzi grīdā , ~5kkm maršrutā , vidēji ēda ap 9l/100km benz., Vojagers 3,3aut ap 15l/100km -gāzes , Vojagers 2,5crd ap 12,5l/100km -dizeļa , a 1,9TDI golfķeblis tai pašā maršrutā ap 8,5l/100km Tad nu rodas jautājums - nax kratīties ar mazspējīgu ķebli , ja liels un ērc auto ir krietni 'baudāmaks'
VWfans rakstīja: Ja kāpina ātrumu no 100 līdz 150 km/h, tad ātrums tiek palielināts par 50%, taču degvielas patēriņš pieaug 2 reizes.
Diezgan loģiski. Patēriņš pieaug proporcionāli pārvaramai gaisa pretestībai, kas palielinās ar ātruma kvadrātu. Ja 100 ir 10 kvadrātā, tad 15 kvadrātā ir 225.
Tikko kā pasžieris vizinājos 2008 gada 3,0 DID pajero , tam patēriņš Jelgavas un reizēm uz Rīgu režīmā bij 12-13 , puisis teicās nesēņojot, kad es ar viņu braucu , neizskatijās pēc gonkotāja
Slinkais rakstīja: kaads zin no kurienes viniem taa apsestiiba ar tiem kropliem Polonez? dazhos miestos ar tadiem vien braukaa. purns viens, bet virsbuves kadas 4 vai 5
Tak ražoja tādas paši agrāk.
to tak zinu. tik interesanti vai pieprasijums bija bazeets uz patriotismu vai kadaas uber ipashibas piemiit tam klucim.
agrāk dro‘ši vien pirka jo nebija lielas izvēles. A tas ka braukā joprojām, ir tāpēc, ka cilvēki māk saimnieciski dzīvot (tāpēc viņiem nav krīze) un ja auto labi kalpo, tad to arī ekspluatē nevis aizdzen uz tolmetu un paņem līzē 10 gadīgu dīzeļaudi a6 (tipiska prakse latvijas laukos un provincēs)
Polijā Polonēzes gan neredzēju. Daudz bija tādu auto, par kuriem pie mums daudzi vīpsnā, sakot - tas jau sūds. Piemēram, Opel, Ford, Fiat, Renault... Jo prestižāks auto, jo retāk bija sastopams. Maz Audi un BMW tur bija.
agrāk dro‘ši vien pirka jo nebija lielas izvēles. A tas ka braukā joprojām, ir tāpēc, ka cilvēki māk saimnieciski dzīvot (tāpēc viņiem nav krīze) un ja auto labi kalpo, tad to arī ekspluatē nevis aizdzen uz tolmetu un paņem līzē 10 gadīgu dīzeļaudi a6 (tipiska prakse latvijas laukos un provincēs)
Kā tu zini kas notiek latvijas laukos un provincēs ja tu bieži vien izrādi absolūtu visādu tur notiekošo procesu neizpratni?
P.N. Lielajā metropolē notiek tāds pats process, vienīgi mašīnas ir jaunākas un dārgākas.
Rīga-Berlīne
Jautājums zinošiem. Doma nedēļas beigās aizbraukt līdz Berlīnei. It kā nekā sarežģīta, bet...
Pavisam nesen viens cilvis atgriežoties no tās puses zināja stāstīt, ka Polijā esot pamatīgi ceļu remonti. Tad lūk arī jautājums - kādiem ceļiem braukt, vai var tikt uz Polijas maksas autobāņa?