jaavadaa liidzi priceps...uz kubiem 20it...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
jaavadaa liidzi priceps...uz kubiem 20it...
Gaiss blīvāks, tajā vairāk skābekļa - tas puse no "iet labāk", otra puse - kindzuļa iedomas
Par nos - ūdens šprice atdzesē, nos atdzesē vēl skaistak [iedomājies pats - gāze, kas iztvaikojot atdziest līdz mīnus divi simti cik tur ] Par to "ne ikdienai" - ir vairākas mašīnas, kuras no rūpnīcas izlaistas ar ūdens šprici
Par to aizdedzes regulēšanu - kas tu nezini, kā? Pagriežot sadalītāju smuki uz priekšu
iedomas ne iedomas... bet fakts
iesaku pirms aardiishanaas palasiit vismaz teoriju
ak jaa... par dzeseeshanu- primaarais smieklu gaazei nav dzeseeshana ... bet skaabekliitis...
msh rakstīja: Gaiss blīvāks, tajā vairāk skābekļa - tas puse no "iet labāk", otra puse - kindzuļa iedomas
Par nos - ūdens šprice atdzesē, nos atdzesē vēl skaistak [iedomājies pats - gāze, kas iztvaikojot atdziest līdz mīnus divi simti cik tur ]
Vecit nos izmantoja jau otraja pasaules kara iznicinatajos lai islaicigi ieverojami paceltu jaudu.Pie augstas temp.sadalas par N un O.Tad O ari palidz vairak sadedzinat degvielu
msh rakstīja: taaneko nu davai, sabāz tajā savā brīnummašīnā kaudzīti ar tādām burķelēm + nahrenizē degvielas sistēmu un ja pat darbosies, tad es ņemu savus vārdus atpakaļ un vēl dziļi atvainošos Bet jau tagad ieraudzīju vēl tajā tavā kārtējajā smieklīgajā tekstā interesantu frāzi "Bet gāze, pat tik niecīgos (itkā) daudzumos, kā nāk no burkas, spēcīgi palielina sadegšanas temperatūru, tātad spiediens cilindrā aug straujāk un virzulītis uz leju dodas ātrāk, nekā Tavā autiņā." Esi dzirdējis par tādu lietu kā ūdens iešprice? Nē, nesadalās tas ūdens ūdeņradī un skābeklī un tādēļ nedeg Tikai atdzesē degkameru smagāk forsētiem turbomotoriem, pretējajā gadījumā seko detonācija. Kamēr tava sapņu gāze "spēcīgi palielina degšanas temperatūru", kā tu tur apgalvo, bet zupai, ko motors sadedzina, nez kāpēc oktānskaitlis nepieaug, attiecīgi augstāka temp, vairāk spīd detonācija. Ak, un vēl tāds sīkums - svecēm ir kvēlskaitlis, paredzēts attiecīgam motoram, pie "spēcīgi augstākas temp" tās vienkārši ātri izbeigtos
Ozz/Zoo es tev uz c varētu atbildēt Bet vispirms lai taaneko to pastāsta
Nu labi, rakstu kopīgi ozam on Msh- Detonācija- vajadzētu būt bet nav novērots. Motors griežas gludi un normāli- domājams tapēc ka neviena gāze saspiežot neuzliesmo pat līdz spiedienam kāds ir dīzelī. Rezultātā- tas maisijums aizdegas kopā ar degvielu un palīdz tai labāk sadegt.
Benzīns,dīzelis proporcijas neaiztieku- tās TIEŠĀM nav būtiskas. `
KĀ pavisam svaigam auto mainīt aizdedzes momentu nezinu, bet biki vecākiem varēja pārliekot zobsiksnu
Dabā varbūt kādreiz- kad vēl biki piestrādāsim lai viss normāli izskatās zem haubes.
Ar pārkaršanu, nekādas problēmas nav bijušas. Anglvalodīgie saka - ūdens tvaiki palīdzot, bet to jau tur ir gaužām maz.
Kaudzi ar burkām iekšā nebāzīšu- negribās lai mani atrod noslīkušu izlietnē zobu tīrīšanas laikā tik liels fanāts es neesmu.
Par ūdens iešprici- zinu ir tāda lieta, bet vai Tu zini, ka pie augstām temperatūrām ūdens sadalās vispirms tvaikā (pie 100 C) bet kautkur virs 1500 C skābeklī un ūdeņradī, kas savukārt tulīt pat izraisa sprādzienu un sadeg. Tapēc degot ķīmiskām vielām- it sevišķi metāliem- tos ar ūdeni nemaz tā nedrīkst dzēst, bet tas tā... Nu lūk- Tavos stipri forsētajos motoros temperatūra ir intensīva, nevis augsta un kā Kindzulis pilnīgi pareizi teica- var panākt jaudas palielināšanos tādā elementārā veidā, ka iesmidzinot ūdeni tas pārvēršas tvaikā un rada papildus spiedienu uz virzuli. bet tas ir īslaicīgi
UN GALVENAIS- Es neesmu raimis kura radīšanā iespējams dalību ņēmis lodāmurs, un man ir po uz VW fana vēlmi ietaupīt 0.12mg degvielas uz nobrauktā metra atiecību pret vadītāja pusdienu svaru. Ar savu textu es gribēju raimim pateikt- ka kamēr viņš te tādā jocīgā veidā cepas par latvijas labklājību ir pietiekami daudz lētu un pietiekami stabilu lietu kuras nav zināmas, bet normāli strādā (un utopiski padomājot ieviestas plašāk varbūt radītu to latvijas neatkarību no citiem )
Es šīs burkas neražoju, neizplatu un man ir vienalga vai kāds viņas liek vai nē. Es vienkārši iemetu interesantus linkus, un tikai pēc savas pieredzes varu pateikt, ka iztērējot sūd* septiņus latus burku var uztaisīt dzerot alu un skatoties filmu un ja paveiksies- autiņš kļūs dzīvāks (man paveicās ) Pirkt elektronisko vadību un visas pārējās gudrības vai nē- katrs pats var pēc tam domāt. Un ja pat es gada laikā nokaušu esošo dzinēju- tad pie tās naudas kas man patlaban ietaupās- es paņenšu iemetīšu citu.
MSH kartejo reizi pieradij ka pa savas mucas uzbuvi neka vairak nezinSedies divi
batka rakstīja:
msh rakstīja: Gaiss blīvāks, tajā vairāk skābekļa - tas puse no "iet labāk", otra puse - kindzuļa iedomas
Par nos - ūdens šprice atdzesē, nos atdzesē vēl skaistak [iedomājies pats - gāze, kas iztvaikojot atdziest līdz mīnus divi simti cik tur ]
Vecit nos izmantoja jau otraja pasaules kara iznicinatajos lai islaicigi ieverojami paceltu jaudu.Pie augstas temp.sadalas par N un O.Tad O ari palidz vairak sadedzinat degvielu
wrong- jau ww1 jamos izmantoja lai vareetu augstaak lidot...un aatraak protams atshkjiriibaa no tiem kas paljaavaas uz skaabekli atmosfeeraa vien... WW1 anglju...kaa raxtiits-brainstormeri WW2-frichi...
Tfu tu... par aizdedzes pārregulēšanu- zobsiksnu NEVAJAG pārlkt (tas ir cits stāsts pareizi ir parlikt sadalītāju.
pa WW1 nezinaju.Bet nu vaciešiem vispar tadas tehnoloģijas jau bij 30un 40 gados.Ka parejas valstis pa gadiem 10-20 bij apsteiguši
taaneko rakstīja: Tfu tu... par aizdedzes pārregulēšanu- zobsiksnu NEVAJAG pārlkt (tas ir cits stāsts pareizi ir parlikt sadalītāju.
kas ir sadalītājs?
nosu rakjeteem jau 189x kuraa tur jau saaka testeet rakjeshdzineejos... da i sausaas narkozes vietaa... bet to laikam dakteriishi preciizaak zinaas... vai arii wiki jaapapeeta
kjljuuda- 1914 rakjetshdzineejam patents
Pirmais rakstīja:
taaneko rakstīja: Tfu tu... par aizdedzes pārregulēšanu- zobsiksnu NEVAJAG pārlkt (tas ir cits stāsts pareizi ir parlikt sadalītāju.
kas ir sadalītājs?
Bik vecākiem motoriem bik tāds kaku krāsas bimulis, kuru bika viegli aizliet un kuram iekšā skraidija gudrais kontakts, kas savukārt stāstija citiem kontaktiem, kad kuram cilindram vajag dzirksteli
Ai nevar vairs gramatiski pareizi parakstīt- jāiet gulēt.
taaneko rakstīja:
Pirmais rakstīja:
taaneko rakstīja: Tfu tu... par aizdedzes pārregulēšanu- zobsiksnu NEVAJAG pārlkt (tas ir cits stāsts pareizi ir parlikt sadalītāju.
kas ir sadalītājs?
Bik vecākiem motoriem bik tāds kaku krāsas bimulis, kuru bika viegli aizliet un kuram iekšā skraidija gudrais kontakts, kas savukārt stāstija citiem kontaktiem, kad kuram cilindram vajag dzirksteli
pēdējo mašīnu ar sadalītāju es esmu redzējis kaukāda 94 gada fofāgena trešo golfu
tad jau labāk varbūt ir likt garākus svečvadus dzirksteles aizkavēšnai
ja kas, tad pat raimis zina, ka pat gaismas ātrums tomēr ir galīgs, kur nu vēl dzirksteles ātrums svečvadā
In vehicle racing, nitrous oxide (often referred to as just "nitrous in this context to differ from the acronym NOS which is the brand Nitrous Oxide Systems) is sometimes injected into the intake manifold (or prior to the intake manifold), some systems directly inject right before the cylinder (direct port injection) to increase power. The gas itself is not flammable, but it delivers more oxygen than atmospheric air by breaking down at elevated temperatures, allowing the engine to burn more fuel and air and resulting in more powerful combustion. Nitrous oxide is stored as a compressed liquid; the evaporation and expansion of liquid nitrous oxide in the intake manifold causes a large drop in intake charge temperature, resulting in a denser charge, further allowing more air/fuel mixture to enter the cylinder. The lower temperature can also reduce detonation.
Vēlams izlasīt to otro daļu Par to skābekli es, protams, zināju, bet brīdī, kad rakstīju, biju to piemirsis un edit te nav, un tajā brīdī bija pajāt
Pirmais sadalītāji vēl līdz trešo golfu beigām vismaz gāja
veeljoprojaam esot "iecieniita" tuurisma vieta
-------------------------------
Pats briiniijos, bet jau kopsh 1990-ajiem gadiem Bikini tieshaam ir iecieniits tuurisma objekts, cik nu populaars tik nomaljaa nostuurii var buut - Bikini ir viens no patieshaam nomaljaakajiem Maarshala salu atoliem
T.s. stehiometriskais maisiijums benziinam ir 14.3 ... 14.5 :1, t.i. 14.3 kg gaisa uz 1 kg degvielas. Principaa kilograms turp , kilograms shurp, un bez speciaalaam metodeem dzineejs neiet vispaar.
Diemzheel temperatuuraas, kaadas attiistaas iekshdedzes dzineeja cilindros, nekaada uudens sadaliishanaas par uudensradiitaaju un skaabekli nav iespeejama. Uudens iesmidzinaashana vai citaada (saistiita) ievadiishana dzineejaa veicina tikai un vieniigi t.s. ieksheejo dzeseeshanu. Saciikshauto uudeni lieto arii t.s. anti lag sisteemaas - uudens tvaiki izpleshoties paliidz uztureet turbiinas grieshanaas aatrumu pie atlaista gaazes pedaalja.
Liekas, ar uudenjradi visai nopietni jau sen nodarbojas MAZDA. Nav jau arii briinums - kaa nekaa kompaanija disloceeta pilseetaa vaardaa HIROSHIMA ))
btw- izskaidro man taadu lietu- kaadeelj autoss mitraa laikaa iet labaak? un tas juutams arii bez Nm meeriishanas?
----------------------------
Mitraa / aukstaa laikaa gaisa bliivums ir lielaaks un cilindru pildiijums labaaks, taa arii visa dziesma. Ne velti arii visaadi aatruma rekordi, piemeeram , ar reaktiivajaam lidmashiinaam, tiek uzstaadiiti ziemaa
Kaut kad sen sen bija tāda tēma
Vairāk skābekļa
kura bija par skābekļa membrānām
tad nu tā -- gaiss ir tāda manta, kas kubā (kubikmetrā) sver ap 1.3kg
tad nu parasti 20% ir skabeklis, ap procentu argons un pārējais slāpeklis. Bet tas sastāvs nav vienmer tāds, piemēram, 3km virs jūras limeņa motorīts zaudē jaudu, jo skabekļa ir mazak.
Un jo gaiss vēsaks, jo blīvāks.
Tad nu, ja tas skabeklis būtu vairak tajā gaisā, tad varētu katrā cilndra maisījuma atjaukšanas reize nokurinat vairak, un to panāk vai varētu panākt šādi
1. To gaisu saspiež, šis gan tapēc saslist, bet šo padzesē un ar spiedienu iespiež cilindrā - jo vairāk gaisa - vairāk skābekļa- var vairāk degvielas padot- lielāka jauda. Turbina, interkūleris un co.
2. Gaisa vietā padod n2o. Šis sadalās par 2n2o = 2n2 + o2, tāatd n pret o ir kā 2/1, skabeklis ir 33%, nevis 20, kā gaisā.
3. Degviela ar mazaku detonaciju - piemram spirts - var vairak saspiest, lielaka starpība starp sakuam un beigu spiedieneim, lielāka lietderība.
4. Izmainot gaisa kvantitatīvo sastāvu ar skābekļa membrānu.
līdz ar to, ja vairs nav 20%, bet gan kaut vai 30% - cita jauda, cita ekonomija. Piepūšam bērnu balonu ar skabekli un izpūšam pie gaisa filtra - efekts kā uzdodot gāzi.
Bet ja par skudrskabi - nelieliem attalumiem relativi drošs uzglabašanas veids udeņradim - nekadu balonu, nekadu augstspiedienu, nekā tada - pumpē caur katalizatoru un viss notiek istabas temepratūrā.
Es tev vēlreiz saku, bet laikam nesaproti, nu nevajag nekādas ūbertehnoloģijas ūdeņradi, membrānas u.c.. Atliek tikai sākt ražot normālus elektroauto uz baterijām, tur nav nekādas nepārvaramas problēmas un viss process ir daudzkārt ekoloģiski tīrāk.
Lūk te ir taustāma ūdeņraža tehnoloģija a/m. ekonomija manāma, ciparus neminēšu.
un iekārtas autors lūdza sīkāk netaisīt raksladu, tā kā vairāk neko neteikšu
palasot komentārus uzreiz skaidrs, ka šajā portālā ir želejgalvas un visādi citādu BAT ekonomikas fakultātes absolventi, kas maz ko sajēdz no motorā esošajiem procesiem..
iemet sho pashu textu powerii...kur kaa maniiju ar biji bildi ieposteejis
Modricimus, es labprāt iepazītos tuvāk ar šo HHO aparātiņu... esmu izpētījis diezgan daudzus youtube u.c. webā ieliktos video/pamācības, taču nav man auto, uz kura praktiski izmēģināt. Moš varam sarunāt apskatīt vai kaut ko tādu? Ja esi ar mieru, iesviedīšu savu e-pastu...
Ūdeņraža tehnoloģijas aktualitātes.