Diskusijas par šo tēmu dažādas un jocīgas komentāros novērotas.
Visbiežākais pārmetums no (mazattīstītu smadzeņu īpašniekiem, kas paši nezina CSN) ir tāds, ka braukt kreisajā joslā, ja labā ir brīva, nevar. Jā, CSN nosaka "98. Ārpus apdzīvotām vietām jābrauc iespējami tuvāk brauktuves labajai malai. .."
Tad nu parādās jautājums - kam īsti traucē šis kreisajā joslā braucošais, ja LABĀ JOSLA IR BRĪVA? Jo normāls autovadītājs ievēro noteikumus, brauc pa labo joslu un bez problēmām apsteidz to, kurš viņam pašam vien zināmu iemeslu dēļ kustinās pa kreiso. Jo 127. punkts šajā gadījumā apsteigšanu neaizliedz. Braucot pa labo joslu priekšā nevienas automašīnas nav.
Aigarcix rakstīja: Kreisās puses fanim nu nekādi nebūs saprotams,kapēc nedrīkst vilkties pa šo daļu,kur vēl santīmjāšana apdzenot,ka tik ments nenofēno ar =+5 km/h.Nu ja raustes ,sēdi labajā pusē,sen bij laiks šitos kreisās puses mēslus drāzt stingrāk kā ātrumpārkāpējus.
Sen ir laiks atņemt tiesības tiem līkročiem, kuri nemāk paredzēt situāciju un grozīt stūri, bet māk tikai midžināt un tupa pļūtīt par to ka visi viņiem ir parādā vietu uz ceļa. Kā likums, šie līkroči pa sausu asfaltu brauc ar +20 km/h, savukārt viena sniegpārsla vai ūdenspile šiem līkročiem uzreiz ieslēdz -20 km/h.
GB12 rakstīja: Pie mums, ja tu neuzmirkšķināsi, vismaz 90% aunu vispār neaizdomāsies, ka kādam traucē. Arī, ja uzmirkšķina, kāda puse tikai atbrīvo, pārējiem ieslēdzas "ko tu mani te iztraucēji, es braucu ar maksimālo atļauto" un spītīgi turas tai kreisajā tālāk.
Vēlreiz saku - mirkšķinātāji ir tupi līkroči, jo pat neparedz iespēju, ka apmirkšķināmais var būt griezīs pa kreisi, vai arī viņam bagažniekā ir plīstoša krava un viņš izvēlas gludāko virsmu. Mirkšķinātājiem ir po uz csn. Nesen man viens tāds urla pie Salaspils nesa kautkādu purgu, ka ja šams brauc ātrāk, tad pārējiem kreisais pagrieziens jāveic no 1. joslas.
seaman rakstīja: Plīstošā krava un mīkstais asfalts - tāds iemesls vilkties pa kreiso joslu vēl nebija dzirdēts
Mīksts un gluds nav sinonīmi.
Ja jau nevaram izlasīt tik vienkāršus vārdus, tad jau nav brīnums, ka Sava Svarīguma Sajūtu vadīti domājam, ka visi citi mums parādā vietu uz ceļa. Lozungs "Pašķīst putekļi, Es braucu" ir tādiem ******* devīze.
Spriežot pēc tā, cik ļoti ūpis ir sacepies par mirkšķināšanu 3 joslā, laikam bieži kāds mirksķina atliek tikai izdomāt, kāpēc tie līkroči pastāvīgi gadās aizmugurē laikam stāv krūmos un gaida, kā ierauga ūpi, tā metas pakaļ un mirkšķina
ak rakstīja: Spriežot pēc tā, cik ļoti ūpis ir sacepies par mirkšķināšanu 3 joslā, laikam bieži kāds mirksķina atliek tikai izdomāt, kāpēc tie līkroči pastāvīgi gadās aizmugurē laikam stāv krūmos un gaida, kā ierauga ūpi, tā metas pakaļ un mirkšķina
Es sacepies?
Nu domājāt kā gribat… man vienalga… pajāt uz jūsu viedokli…
Bet tas nemaina faktusko lieto lietu stāvokli uz ceļiem.
Noskataties raidījumu Aizliegtais paņēmiens un sapratīsiet kāpēc Ūpis uz lielceļiem pie LVC būdiņām vai antenām brauc ar 70 vai max 80. (Īpaši apdavinātiem paskaidroju, lai uzlabotu statistiku)
Bucefals rakstīja: Tomēr būtu tikai pozitīvi, ja tuvojoties a/m, kas vēlas apdzīt, apdzenamais padotu ceļu, īslaicīgi iebraucot šajā mazkvalitatīvajā joslā.
kādā sakarā automobilis, kurš vēlas apdzīt, pats atrodas kreisajā joslā, ja labā ir brīva?
Bucefals rakstīja: Tomēr būtu tikai pozitīvi, ja tuvojoties a/m, kas vēlas apdzīt, apdzenamais padotu ceļu, īslaicīgi iebraucot šajā mazkvalitatīvajā joslā.
kādā sakarā automobilis, kurš vēlas apdzīt, pats atrodas kreisajā joslā, ja labā ir brīva?
1) Domāju, ka lielai daļa autovadītāju apsteigšanas manevrs asociējas (vai jūk) ar apdzīšanas manevru, kas standartā izpildāms pa kreiso pusi.
2) Vadītājiem, kas bijuši ārzemēs, ir manuprāt visai pareizs priekšstats par to, kurai joslai vajadzētu būt ātrāk un kurai vajadzētu būt lēnāk izbraucamai. Piedevām daudzi instruktori dēļ savas nepareizas bet visai loģiskas CSN interpretācijas ir jaunajiem vadītājiem mācījuši apsteigt pa kreiso pusi.
3) Ja lēnāk braucošajai a/m labā josla šķiet neizbraucama, tad var pieņemt, ka līdzīga tā var šķist arī ātrāk braucošajam.
Noskataties raidījumu Aizliegtais paņēmiens un sapratīsiet kāpēc Ūpis uz lielceļiem pie LVC būdiņām vai antenām brauc ar 70 vai max 80. (Īpaši apdavinātiem paskaidroju, lai uzlabotu statistiku)
Noskatījos... Diezgan bēdīgi. TV žurnālisti strādā ar paņēmieniem, kas jau pārkāpj likumības robežas un amatpersonas nekautrējas melot kameras priekšā.
Aºī šobrīd, pretēji CSDD pārstāvja apgalvojumam, jau ir paredzēts sods, sākot no 1km/h pārkāpuma. Mans tēvs, pretēji Zivtiņa teiktajam "NEVIENS", ir saņēmis un apmaksājis FR sodu vieglajam auto par +5km/h. Šeit rodas jautājums - pat ja pēc būtības viņu rīcība ir pareiza, kādēļ jāmelo? Ieradums? Lielāku melu piesegšana? Pataloģiska tieksme melot bez jebkādas citas vajadzības?
Tāpat visiem sarunas dalībniekiem ir aizmirsies fakts, ka saprātīgās valstīs cīnās par vidējā ātruma palielināšanu - veidojot ātrgaitas ceļus u.c. risinājumus. Šaurā kontekstā vidējā ātruma samazinājums varbūt ir pozitīvs, bet nekādi ne valtiski ekonomiskā kontekstā. Vienīgi Timrots netieši pieskārās šim jautājumam - ka primāri ir izķert tos, kas izvēlas ievērojami atšķirīgu ātrumu no kopējās plūsmas. Ideālā situācijā vajadzētu panākt, ka VISI brauc ar 90km/h un nav NEVIENA apdzīšanas vai apsteigšanas manevra. Diemžēl tā ir neispējama situācija, bet ir nepieciešams apināties, ka viss satiksmes organizācijas un kontroles risinājumu komplekss ir jāveido tā, lai iespējami pietuvotos šim mērķim.
Kārtiga Latvieša uzskats par ceļiem ar trim joslām:
1. josla sēnēm un smagajiem
2. josla normālajiem (aka pašam)
3. atsaldētajiem lidotājiem
Cik reizes nav pieredzēts ka pa to pašu jūrmaleni pirmā josla ir vistukšākā un bez stresa var tikt garām visiem "normālajiem" un "atsaldētajiem", kuri principā brauc ar +/- 5kmh. Tāpat daudz reizes ir redzēts kā lauku opaps no venstpils šosejas izbraucot uz jūrmalenes automātā ieņem otro joslu kaut šoseja ir tukša. Tas pats ari uz salu tilta-kā nāk no mūkusalas apļa tā otrajā joslā, kaut tilts praktiski tukš.
feciic rakstīja: ... automātā ieņem otro joslu kaut šoseja ir tukša.
Ja 3 joslu (vienā virzienā) šoseja ir tukša, tad arī es braucu pa vidējo joslu. Sajūta, ka labāk pārredzi abas puses, piedevām plašākas manevrēšanas iespējas abos gadījumos, ja kāds pēkšņi uzrodas no pretējās brauktuves vai izlido no meža.
Šī mūžsenā tēma nedaudz apnikusi un liekas stulba, īpaši no to puses, kuriem liekas, ka kāds aizņem viņu kreiso joslu.
Nosauksim lietas īstajos vārdos , visa diskusija ir apmēram tāda - lūdzu ievērojiet noteikumus, lai man tos ir vieglāk pārkāpt !!!!
Nekāds salīdzinājums ar Vāciju nav ņemams vērā, jo tur kreisās joslas ātrie braucēji noteikumus nepārkāpj !!!
Kāpēc lēnie braucēji nebrauc pa labo joslu ?
Parasti viņa ir ievērojami sliktākā stāvoklī.
Pa viņu pārvietojas vēl lēnāki braucēji - smagie, traktori, riteņbraucēji
Uz viņas biežāk kāds stāv
No viņas nogriežas pa labi, līdz ar to bremzē pasākumu
Viņā ir sab. tr pieturas.
pa viņu vazājas gājēji.
Veči, ja jūs pārkāpjat noteikumus, jums nav nekādu tiesību aicināt pieklājīgi un ievērojot noteikumus braukt citus !!!!!
Lai nesāktos diskusija, kā es braucu, šogad 4 soda punkti, visi ātrumi, lielākais ātrums , kas fiksēts uz radara šogad uz Zemitānu tilta 120, uz Jūrmalenes 190.
Nevienam nemirkšķinu, nevienam netaurēju, nevienam priekšā nebremzēju, nevienu nelamāju.
Nekāds salīdzinājums ar Vāciju nav ņemams vērā, jo tur kreisās joslas ātrie braucēji noteikumus nepārkāpj !!!
Pats tam tici? Pārkāpj tā, ka maz neliekas, bet tas netraucē VISIEM pārkārtoties iespējami tuvu labajai malai, jo šādas kārtības nepieciešamība ir skaidra gan lēnajiem, gan ātrajiem.
Tajā pat laikā distances neievērošana un mirkšķināšana ir reāli sodāmas lietas!
arba rakstīja: to, ka kreisās joslas braucējiem ir LIKUMĪGAS tiesības pa to joslu braukt cik ātri grib un citiem tur nav jāatrodas !
~35% bāņu un citi daudzjoslu ceļi ir ar ierobežotu ātrumu. Tas netraucē vieniem vācu braucējiem pārkāpt atļauto ātrumu un citiem palaist pārkāpējus bez aunisma principiem
Pats galvenais - nevajag apgalvot muļķibas, ka vācijā nepārkāpj ātruma ierobežojumus.
arba rakstīja: Šī mūžsenā tēma nedaudz apnikusi un liekas stulba, īpaši no to puses, kuriem liekas, ka kāds aizņem viņu kreiso joslu.
Nosauksim lietas īstajos vārdos , visa diskusija ir apmēram tāda - lūdzu ievērojiet noteikumus, lai man tos ir vieglāk pārkāpt !!!!
Nekāds salīdzinājums ar Vāciju nav ņemams vērā, jo tur kreisās joslas ātrie braucēji noteikumus nepārkāpj !!!
Kāpēc lēnie braucēji nebrauc pa labo joslu ?
Parasti viņa ir ievērojami sliktākā stāvoklī.
Pa viņu pārvietojas vēl lēnāki braucēji - smagie, traktori, riteņbraucēji
Uz viņas biežāk kāds stāv
No viņas nogriežas pa labi, līdz ar to bremzē pasākumu
Viņā ir sab. tr pieturas.
pa viņu vazājas gājēji.
Veči, ja jūs pārkāpjat noteikumus, jums nav nekādu tiesību aicināt pieklājīgi un ievērojot noteikumus braukt citus !!!!!
Lai nesāktos diskusija, kā es braucu, šogad 4 soda punkti, visi ātrumi, lielākais ātrums , kas fiksēts uz radara šogad uz Zemitānu tilta 120, uz Jūrmalenes 190.
Nevienam nemirkšķinu, nevienam netaurēju, nevienam priekšā nebremzēju, nevienu nelamāju.
arba rakstīja: Lielākajā daļā bāņu ierobežojumu nav !
Bet tur, kur ir, tāpat pārkāpj... gan Vācijā, gan Polijā, gan Čehijā utt... un nez kāpēc nevienam, ja vien tas nav kāds ar Austrumeiropas vai slāvu numuriem, nesagādā problēmas palasīties malā...
kāds (velkas?) kreisajā joslā, ja ...
Diskusijas par šo tēmu dažādas un jocīgas komentāros novērotas.
Visbiežākais pārmetums no (mazattīstītu smadzeņu īpašniekiem, kas paši nezina CSN) ir tāds, ka braukt kreisajā joslā, ja labā ir brīva, nevar. Jā, CSN nosaka "98. Ārpus apdzīvotām vietām jābrauc iespējami tuvāk brauktuves labajai malai. .."
Tad nu parādās jautājums - kam īsti traucē šis kreisajā joslā braucošais, ja LABĀ JOSLA IR BRĪVA? Jo normāls autovadītājs ievēro noteikumus, brauc pa labo joslu un bez problēmām apsteidz to, kurš viņam pašam vien zināmu iemeslu dēļ kustinās pa kreiso. Jo 127. punkts šajā gadījumā apsteigšanu neaizliedz. Braucot pa labo joslu priekšā nevienas automašīnas nav.
Tad kur ir problēma?