Nē, nav reklāma. Ja Tevi interesē negatīvais, tad naktī ir pārāk mazs salona apgaismojums - nepietiekams. Bagāžas nodalījumā vispār neatradu apgaismojumu.
Kā arī lai atrastu, kur uzlādēt vajag kabatas lukturi, jo esošā diodē mirgo, bet ne apgaismo.
Skatos mājaslapā, ka cenas sākas no 82,2 tūkst.EUR. Tas ir par S komplektāciju. Savukārt SE komplektācija maksā no 89,9 tūkst.EUR, HSE komplektācija no 95,5 tūkst.EUR, bet First Edition komplektācija no 105,9 tūkst.EUR.
Tātad , HSE First Edition , eksemplārs ir ienācies . Braukšanas ziņā, sajūtas ir nesalīdzināmas ne ar ko ,no līdz šim lietoto megarulzu klāsta . Paātrinājums un trajektorijas stabilitāte provocē uz blēņām , tomēr ne tik ļoti kā savulaik Carrera4S .
Ir iespējams arī braukt pieklājīgi un baudīt Meridian audio
Solītā gaitas rezerve 470km panelī tika redzeta auto saņemot , tagad 380-320km pie 100% uzlādes . Būtībā mums ikdienai pietiek ar +/-200km . Braukšanas režīms ir uzlikts uz maksimālo rekuperaciju , tā saukto ' One pedal mode ' , kas ļauj braukt nelietojot bramzes pedāli un , netrakojot , diezgan būtiski samazināt 'degvielas' patēriņu un palielināt atlikušo nobraukumu . Par salona apdari utt., nau ko daudz piebilst - viss ir līmenī ,kā jau britam .
tas par patīkamo
Bišš kretinē durvju pievilcēju neesamība . Durvis ir jāpiecērt gana stingri , kas stipri bojā kopējo auto iespaidu . Tāpat izvēlņu interfeiss skārienekranos ir gana neveikls , bet tas varbūt tik mums, kā eplistiem , ir nepierasts ... gana neintuitīvs , no sērijas- ''uzmini zem kādas sākumizvēlnes ir vajadzīgā fīča'' .
Paldies par lielisko iespēju izbraukt ar Jaguar I-Pace! Pirmais iespaids pozitīvs, taču mazs mīnusiņš tas, ka gaita ir nedaudz par cietu pat komforta režīmā. Uz ideāli gludās Vecumnieku šosejas bija labi, bet citur tomēr pakrata par daudz. Tur vainīgas, šķiet, 22 collu zemprofila riepas. Otrs secinājums: ziemas apstākļos, šķiet, droši var rēķināties ar 200 km nobraukumu, ja ir pilnībā uzlādētas baterijas.
Jaguar I-Pace ir pirmais firmas ,,Jaguar Land Rover,, elektromobilis, kuru ražo rūpnīcā Austrijā, Grācā. Ražošana sākās 2018.gada vasarā, bet tā pa īstam iešūpojusies no 2018.gada rudens, pārsniedzot 2 tūkstošus eksemplāru mēnesī.
No pārējiem Jaguar modeļiem I-Pace elektromobilim izmēros vistuvākais ir F-Pace, kurš ir par 5 cm garāks (473 cm pret 468 cm) un par 10 cm augstāks (167 cm pret 157 cm). Tomēr I-Pace ir jūtami smagāks, tā pašmasa ir virs 2,1 tonnas, bet F-Pace ar vidusmēra trīslitru motoru ap 1,8 tonnām. Lielāks svars nāk no 90 kWh litija-jonu bateriju bloka, kas plašā klājumā izvietots gar auto apakšdaļu.
I-Pace automašīnu uz priekšu dzen divi 200 zirgspēku jaudas elektromotori, kas izvietoti katras riteņu ass tuvumā. Automobilis tādējādi ir pilnpiedziņas, un elektronika sadala vilkmi pa asīm.
Testa braucienu veicu Baldones apkaimē - ļoti piemērotā vietā, kur bija gan šosejas, gan mazpilsēta, gan lauku ceļi. Uz šosejas pamēģināju ieskrējienu no vietas: tas ir iespaidīgs, tāds, ka ķermeni iespiež sēdeklī. Vēlams pirms tam atliekt galvu, atbalstot to pret pagalvi, lai nebūtu pārslodzes kakla skriemeļiem. Protams, ka arī no 60, 70, 80 km/h uzrāviens ir mežonīgs, un 100 km/h tiek sasniegti zibenīgi. Ātrais uzrāviens, protams, palīdz saspringtās situācijās iekļaujoties satiksmē no ieskrējiena joslas vai pēc ceļa došanas pa galveno ceļu braucošajiem. Lasīju, ka I-Pace maksimālais ātrums ir ierobežots elektroniski 200 km/h līmenī.
Pa lauku ceļu, kurš bija ledains ar dziļām atkušņa izgrauztām vagām, kāpumiem un kritumiem, Jaguar I-Pace parādīja ļoti labu vadāmību un noturību uz ceļa: acīmredzot pilnpiedziņa ir pietiekami gudra. Pēc testa turpat braukt ar Škoda-Fabia bija grūtāk.
Tas Jaguar I-Pace, kuru testēju, bija maksimālajā no četrām komplektācijām ,,First Edition,, ar cenu 106,9 tūkst.EUR. Papildaprīkojuma klāsts milzum plašs, pārsvarā tas, kas nu mūsdienās ir piedāvājumā. Piemēram, patika rādītāju projekcija uz vējstikla. Kad uz šosejas mani apdzina Volvo-XC90, tad spogulī iepīkstējās aklās zonas aizņemtības sensors. Un tā tālāk... Kā jau minēju augstāk, Jaguar I-Pace bija ar 22 collu diskiem, tamdēļ gaita bija nedaudz par drebelīgu, pacietu. Taču tas ir novēršams, jo, kā izpētīju papildaprīkojuma sarakstos, ir pieejami diski, sākot ar 18 collu izmēru. Interesanta lieta: motora skaņas mākslīga imitācija, kuras skaļumu un toni var regulēt, lai nebūtu sajūtas, ka brauc pavisam klusumā, kā tas parasti ir elektromobilim.
Attiecībā uz vadīšanu interesanta lieta, ka nav nekāda ātrumu pārslēgšanas kloķa, bet ir pogas D, N, R un P. Automātam ir divi režīmi: ar nelielu bremzēšanas enerģijas atgūšanu laikā, kad nespied gāzes pedāli, un otrs režīms ar stipru bremzēšanas enerģijas atgūšanu. Šajā otrajā režīmā arī braucu, un tad ir tā, ka, noņemot kāju no gāzes pedāļa, auto jau stipri bremzējas - var stipri pietaupīt bremžu uzlikas un arī labvēlīgi tiek ietekmēts atlikušais nobraucamais attālums.
Viena lieta no ekstrām, par kuru izbrīnījos, ka tās nebija - stūres augstuma un dziļuma regulēšana notika manuāli, atlaižot sviru, nevis ar elektropiedziņu.
Bagāžnieks I-Pace samērā liels, ērts, un pārsteidza vēl viena ,,odziņa,, : tā kā elektromotori ir tuvu asīm, tad priekšā tur, kur parastiem auto ir motors, I-Pace elektromobilim ir neliels bagāžnieks. Tur var ielikt, piemēram, drēbes un sporta apavus, ja izbrauc ārpus pilsētas paskriet pa ,,Latvijas valsts mežu,, ceļiem.
Par nobraucamo attālumu ar uzlādētu bateriju. Kad sāku testu, tad nobraucamo attālumu rādīja vēl 149 km pie bateriju uzlādes līmeņa 48%. Nobraucu 42 km, un tad atlikušo nobraucamo attālumu rādīja 87 km pie bateriju uzlādes līmeņa 29%. Tātad, nobraucot 42 km, atlikušais nobraucamais attālums ,,sadila,, par 62 km un tika izlietoti 19% no baterijas resursa. Gaisa temperatūra testa laikā ap +1, apkure, protams, tika lietota.
Es pirms brauciena stūri regulēju mehāniski, kas tiešām izbrīnīja, ņemot vērā, ka auto bija maksimālajā komplektācijā. Bet varbūt tā ir uztaisīts, lai taupītu bateriju resursus.
VWfans rakstīja: Paldies par lielisko iespēju izbraukt ar Jaguar I-Pace! Pirmais iespaids pozitīvs, taču mazs mīnusiņš tas, ka gaita ir nedaudz par cietu pat komforta režīmā. Uz ideāli gludās Vecumnieku šosejas bija labi, bet citur tomēr pakrata par daudz. Tur vainīgas, šķiet, 22 collu zemprofila riepas. Otrs secinājums: ziemas apstākļos, šķiet, droši var rēķināties ar 200 km nobraukumu, ja ir pilnībā uzlādētas baterijas.
TDIOTs jau kā reiz ziemā nobrauc tos 320 km , labi nebija tagad tie lielie mīnusi
Paldies Mārim, kārtējo reizi ļaudams iepazīt tehniku no “augstā plaukta”! VWFans te jau daudz ko uzrakstījis, principā, visam piekrītu. Manas atziņas papildus te.
Pirmo reizi mūžā braucu pie stūres īstam elektroauto (pašam ir bijis hibrīds, kam EV režīms ļoti patika). No Māra Jūrmalā paņēmu auto ar 100km range, atdevu pēc nobrauktiem 42km, bet vairs tikai ar 23km range un bateriju, kam ar steigu vajag rozeti Es testēju visādos režīmos. Jā, arī pedal to metal, jo tas auto ir nereāls spridzeklis Esmu braucis ar 460zs Ferrari, Jaguar dinamika noteikti ir stipri līdzīga. Pie tam jauda un paātrinājums, kad vien ir vēlme un vajadzība. Tika piesmieti vairāki pajauni Bmw Sieva knapi neapsteidza netrafarēto CP Škoda uz Jūrmalas šosejas strauja paātrinājuma brīdī uzreiz pēc FR. Traks auto Bet, manu sirdi darīja nemierīgu atlikušās distances km indikators panelī, kas ruka acīmredzami un baisi ātri. Secinājums - strauji braucot, reālā distance jādala pat ar divi Nepatīkami.
Auto ērts un ar pietiekami daudz vietas salonā. Aizmugurē dēls sēdēja aiz manis kā karalis, pie kam es nesēžu tuvu stūrei. Lielisks akustiskais komforts visos režīmos. Lieliska audiosistēma - patiesa bauda klausīties. Ārkārtīgi nikns aprīkojums, no kā vairumu pat neizmantoju. Liels fail ir atpakaļskata kamera, tā ir netīra zibenīgi šādos ceļa apstākļos (piem., Passat tā vienmēr tīra, jo paslēpta aiz VW emblēmas) - atrodas pašā lejā pie numura.
Kolosāla vadāmība un piekares darbība. Tiesa, 22 collu diski Tomēr, uz ceļa auto turas lieliski un nekādu pretenziju.
Esot šādai naudas summai, es gribētu hibrīdu plug-in, nevis tīri elektroauto. Izterē baterijas kapacitāti, lūdz uzlādēti tiec ar benzīnu. Te - vien nospiest pogu un gaidīt dīlera evakuatoru...
Tātad abi ar Kasinsh esam nobraukuši pa 42 km. Secinājums: ziemas apstākļos, ja brauc mierīgāk, tad panelī redzamo atlikušo distanci jādala ar 1,5, bet, ja brauc straujāk - tad ar 2.
Nudien, tā gan nav patīkama lieta jebkuram elektroauto. Kaut vai elementāri nobraukt nost no intensīvas satiksmes vai arī tikt (ripināties) līdz uzlādes vietai jau nu gan varēja ražotāji paredzēt. Piemēram, mazu rezerves akumulatoru izmantojot v.tml.
Iekšdedzes dzinēja gadījumā parasti ja izbeidzas degviela, "tad tu esi lohs" (c) timrots - tur tomēr degviela bāku pamet prognozējamākos apmēros un bāka pieļauj stipri lielāku nobraukumu.
Nu, elektro gadījumā pa lielam jau tas pats... arī diezgan prognozējami, tikai šajā attīstības stadijā ir vairāk jāplāno, kur un kā brauksi... bet arī te tehnoloģija iet uz priekšu un arī ar elektro tie nobraukumi būs arvien lielāki. Neesmu baigi pētījis, bet man šķiet, ka pirmie benzīnmobiļi tak arī negāja 500+ km ar vienu uzpildi, un sākumā tankšteļļu tīkls arī nebija tik attīstīts.
Uzsvars uz "neesi pētījis". Vai tu zini kā Berta Benza deviņpadsmitā gadsimta beigās ar sava vīra uzbūvēto mašīnu, laikā kad visā vācijas impērijā bija uz pirkstiem saskaitāms mašīnu ar iekšdedzes dzinējiem, skaits, varēja pa kluso viena kopā ar bērniem doties garākā braucienā, lai arī vēl nebija nevienas benzīna uzpildes stacijas un neviena autoservisa? Jo benzīnu tirgoja aptiekās un kalēji bija uz katra stūra.
Saki, ar elektromobīli diezgan prognozējami? Es savā golfā varu sildīt salonu, lietot pakaļas stikla apsildi, lietot ķebļu apsildi, lietot maģi, neuztraucoties ka šo ierīču pārmērīgas lietošanas dēļ es varētu nespēt aizbraukt līdz benzīntankam. Šeit apskatītajai mašīnai visas manis nosauktās lietas, kuru ērta lietošana pēc iegribas mums liekas pašsaprotama, samazina nobraucamo attālumu, un vienīgais veids kā ražotājs varētu panākt lai tā nebūtu - likt lielākus aķus bet softiski atstāt vēl lielāku aķa rezervi nepieejamu, tb neredzamu - bet tā diez vai kāds darīs. Attiecībā par to "nobraukumi būs arvien lielāki" - jau 500 kilometru nobraukums jaunai mašīnai siltā laikā tagad ir dārga ekstra - paturi prātā ka litija jonu aķi paliks tikai dārgāki, tā ka diez vai aķu lielums jūtami pieaugs, un gan jau tāpat tādai teslai varētu iebāzt vairāk aķu tikai nolikvidējot priekšējo grabažnieku...
To "diezvai jūtami pieaugs" teica arī pirms 10 gadiem, kad to pašu pirmās paaudzes līfu prezentēja
Jā, saku, ka diezgan prognozējami, tikai jāsaprot, ka elektromašīnai tomēr ir sava funkcija un tas vismaz pagaidām nav domāts kā ģimenes vienīgais auto, ar ko apceļot Eiropu. Iespējams, ka nākotnē šis gan mainīsies.
Iespējams, ka tā arī ir, bet viens vienīgs arguments PRET ceļojumiem ar elektroauto - uzlāde prasa laiku. Citādi nav problēmu izbraukāt arī Eiropu.
P.S. Man Mazda 5 bija mazais LPG balons rezerves riteņa vietā, ceļojumā uz Horvātiju pildījāmies 24 reizes Starpība, ka čiks un var braukt atkal. Elektro - tas čiks ieilgst
Šobrīd elektroauto (ne konkrētais tieši, bet vispār) Latvijā ļoti labi der principā divos variantos:
1) darba auto pilsētas satiksmei - izdevīgi attiecībā uz parkingu Rīgas ielās, var braukt pa sabiedriskā joslām, pie darba vietas izviedojot uzlādes punktu (kaut vai lēno).
2) dzīvojot pierīgā, vēlams privātmājā un tādā attālumā, kur gan no rīta turp, gan vakarā atpakaļ mierīgi pietiek range bez lādēšanas. Tad uz nakti vari piespraust pie rozetes mājās un lādēt. Jau iepriekš minētie bonusi pilsētā atļaus ātrāk nokļūt gala mērķī un labākas iespējas novietot auto, ja, piemēram, darbs ir centrā, kur visur maksas parkingi.
Kā redzams, melo visi - gan elektromobiļu gadījumā par aķīša rezervi, gan iekšdedzes dzinēju gadījumā par reālo patēriņu.
Vien pēdējā gadījumā reālā ekspluatācija maksā vairāk par teorētisko (ar ko gan vajadzētu rēķināties auto pērkot), taču uz ceļa tamdēļ nepaliksi, ja vien nevilksi līdz pēdējam. Arī degvielas patēriņš ir prognozējams.
Es savā laikā pamēģināju ar pirmās paaudzes līfu - ciparus neatceros, bet, braucot pilsētā ar visu reģenerāciju, neslēdzot iekšā papildus patērētājus, man izdevās papīros norādītos km sasniegt.
Par iekšdedzes dzinēju patēriņu jau vienmēr teica - ļoti atkarīgs no braukšana stila, pieredzes un cik kuram kāja smaga. Tad jau laikam elektroauto gadījumā šī tēze ir vēl aktuālāka?
Automīļi ir tie, kas fano par vecām mašīnām. To grupu, ko tu dēvē par "automīļiem" un kurai pats piederi, man gribētos saukt kādā diezgan nesmukā vārdā...
JanJan rakstīja: Šobrīd elektroauto (ne konkrētais tieši, bet vispār) Latvijā ļoti labi der principā divos variantos:
1) darba auto pilsētas satiksmei - izdevīgi attiecībā uz parkingu Rīgas ielās, var braukt pa sabiedriskā joslām, pie darba vietas izviedojot uzlādes punktu (kaut vai lēno).
2) dzīvojot pierīgā, vēlams privātmājā un tādā attālumā, kur gan no rīta turp, gan vakarā atpakaļ mierīgi pietiek range bez lādēšanas. Tad uz nakti vari piespraust pie rozetes mājās un lādēt. Jau iepriekš minētie bonusi pilsētā atļaus ātrāk nokļūt gala mērķī un labākas iespējas novietot auto, ja, piemēram, darbs ir centrā, kur visur maksas parkingi.
Tieši Tavs aprakstītais ir man diviem paziņām ,abi kādu pusgadu lieto lefu . Nu plus vēl bērni centra skolā . Pavasarī ar vienu tikšos , tad izprasīšu kā pārziemojis .
Par to uzlādi. Privātmājas var arī nebūt ar pietiekamu uzlādes jaudu- Māris demonstrēja foto, kad auto pieslēgts "mājas" elektrotīklam - pilnai baterijai no 6% vajag "aš" - 51h46min Citur - vien 9h Secinājums - ja tāds auto privāti, nenāku par sliktu arīdzan LABS un JAUDĪGS elektrības pieslēgums, ja kādreiz vēlme uzlādēt bateriju pilnībā.
32A piemājas uzlādes stacija tika iegādāta , stiprāku pieslēgumu Latvenrgo , bez milzu pārprojektēšanas uut gemoroja nepiedavāja . Ir ok., pa nakti, tas kaķis, pieēdās
kasinsh79 rakstīja: Nudien, tā gan nav patīkama lieta jebkuram elektroauto. Kaut vai elementāri nobraukt nost no intensīvas satiksmes vai arī tikt (ripināties) līdz uzlādes vietai jau nu gan varēja ražotāji paredzēt. Piemēram, mazu rezerves akumulatoru izmantojot v.tml.
Vai ne? Tas, starp citu, ir tas, pie kā ne uzreiz var pierast. Atlaižot gāzes pedāli, auto reāli bremzē (pat ne maigi, bet visai strauji). Nebiju par to sajūsmā, bet ko nu par to
tātad , 160km pa šoseju , asdaptīvā cruise uz 110km/h . Startā 100% un 328km , galamērķi gaitas atlikums ~160km procentus aizmirsu , 50A publiskā uzlāde -1,06h 95% . Varēja meģināt nelādēt un atgriezties bāzē , bet nunax... ja bija iespejas pielikt pie 50A barotavas .
Ja brauc kā sirds vēlas, tad KĀDA apdzīšana ietekmēs arī maciņa biezumu un soda punktu skaitu, iespējams, liekot kādu laiku velosipēdam dot priekšroku pār mašīnu. Vienkārši vajag normāli braukt, un viss.
Jāapzinās, ka tik ļoti jaudīgs auto provocē pārkāpt ātrumu. Latvijas apstākļiem tam jaudas ir par daudz. Latvijai piemērotākais auto - 2012.gada Fabija universāls ar 70 zirgiem un gāzes iekārtu.
Lai būtu korekti, pēdējam teikumam vajagdzēja skanēt šādi: "VWfanam Latvijai piemērotākais auto - 2012.gada Fabija universāls ar 70 zirgiem un gāzes iekārtu."
Pirmā pieredze ar elektroauto, visos tusiņos tieku izprašņāts par to testu. Cilvēkiem ir interese, tik nezināms tas viss. Krusttēvs no Kurzemes ieraudzīja manu foto ar Jaguar FB un zvanīja satraukts aiz sajūsmas virtuāli Fun!
Jaguar I-Pace gaisa pretestības koeficents ir 0,29 bet Tesla Model X 0,25,vienādos ceļa apstākļos Jaguārs spēja nobraukt 272 km bet Tesla 339 km.Sakiet ko gribat bet 67 km ir liela starpība.
Jaguar I-Pace tests, atsauksmes un iespaidi 2018/2019
Jaunais I-Pace tests 2019 / 2020, kāda pieredze?