Toyota Rav4 tests, atsauksmes un iespaidi 2020

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Jaunais Toyota Rav4 2019 / 2020, kāda pieredze?

 
iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

iAuto tests: jaunais "Toyota Rav4" Latvijā no 2019. gada janvāra (+ VIDEO) iauto.lv/zinas/testi/30748-iauto-tests-jaunais-toyota-rav4-latvija-no-2019-gada-janvara-video

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Toyota Rav4 intro video

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

VIDEO: Jaunais Toyota Rav4 auto tests 2019, 2020 - iAuto.lv

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 0 Atbildēt

Ar Carguru RAV-4 vienu reizi pa pilsētu braucu. Patīkams, plašs, ērts, kluss. Ir atsauksmes, ka gāzelīgs pagriezienos. Manuprāt, nevar gaidīt no liela SUV tik labu noturību pagriezienos kā no parasta vieglā auto.

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
2 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Ar Carguru RAV-4 vienu reizi pa pilsētu braucu. Patīkams, plašs, ērts, kluss. Ir atsauksmes, ka gāzelīgs pagriezienos. Manuprāt, nevar gaidīt no liela SUV tik labu noturību pagriezienos kā no parasta vieglā auto.

Es arī izmantoju iespēju ar Carguru šo masīnu izmēģināt.

Patika, ka pa mūsu ceļiem tomēr diezgan komfortabli braukt, jo labi mīkstina ceļa negludumus. Salons gana plašs, ērts (aizmugurējo rindu gan neizmēģināju, bet to vēl paspēšu). Ar hibrīdu diezgan ok uzrāviens.

To pārlieku lielo nestabilitāti pagriezienos gan sajutu, kad uz Mūkusalas ielas metu riņķī brīdī, kad bija gana intensīva satiksme un vajadzēja aktīvāk gāzi uzspiest - uzreiz juta, ka mašīna nav pietikami stabila. Tiguans noteikti tādā situācijā uzvedas pilnīgi citādāk. RAV4 gan arī ir nedaudz lielāks par Tiguan II (ne Allspace modeli), kas arī atstāj zināmu iespaidu.

Toyota, manuprāt, aug salona dizaina jomā, jo iepriekš šī ražotāja saloni mani vienmēr ir atturējuši no Toyotas izvēles, bet nu tiešām ir krietni labāk. Pēdējie modeļi gan CH-R, gan Corollai, gan RAV4 salona dizaina jomā ir jūtami progresējuši. Tomēr arī tad bija detaļas, kas šķita dīvainas, pārsēžoties no VW - piemēram, atpakaļskata spoguļa korpuss šķita ļoti biezs un liels attiecībā pret reālo spoguļa izmēru (Tiguanam korpuss praktiski nav manāms).

Lai nu kā, kopumā noteikti izskatītu šo auto kā variantu, ja meklētu jaunu krosoveru. Īpaši man patīk tieši hibrīda versija, jo Toyotas izmantotais hibrīda princips ir labs kompromiss starp ekoloģisku braukšanu un čakarēšanos ar uzlādēm.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
5 1 Atbildēt

Ielās reāli daudz redz šos jaunos Rav4. Tātad, ražotājs atkal visu dara pareizi

msh Reģ.: 16.04.2007
3 3 Atbildēt

Nevis ražotājs, bet ekonomika un bankas, un tu aizmirsi piebilst ka tu ar šitiem jaunajiem rāvējslēdzējiem redzi braucam cilvēkus, kuriem būtu bijis jāņem kādu yari vai kaut ko tamlīdzīgu. Es šito te jauno ērmu esmu redzējis pagaidām tikai vienreiz - pastaigājoties pa palangu - no priekšas nesapratu kas tas tāds par kropli, tik bija skaidrs ka toybota, un makten liels - pabraucot garām paskatos, opā, rāvējslēdzējs uztaisīts kā no zvaigžņu kariem...

650 Reģ.: 25.01.2017
0 7 Atbildēt

Jā,pareizi, un lielāks demagogs, kā šī ražotāja ofic pārstāvis uļamana gvē (līdz šim) vēl nebija redzēts.Tas ir tā ritīg mūsdienīgi- iebiedēšanas taktika komplektā ar nekaunību un meliem dara brīnumus.Aiznes viņam to B8 uz apmaiņu, redzēs, cik tev ko "iedos" ;p

seller Reģ.: 24.08.2001
3 3 Atbildēt

Nu jāsaka, ka virsbūves dizains visai OK, arī klīrenss un ietilpība, būtu OK, tomēr mūsdienīga dīzeļdzinēja neesamība neļauj izskatīt šo eksponātu, kā iespējamo B6 aizvietotāju Līdzīgi diemžēl ir arī ar jauno CR-V

VWfans Reģ.: 21.02.2004
6 3 Atbildēt

Priekš kam dīzeli, ja ir baudāms hibrīds?

seller Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Nu pārējās konkrētās prasības bez klīrensa un ietilpības ir, ka aizvietotājam ir jābūt vismaz B6 kravnesībai + braucamajam ir jābūt spējīgam pabieži baudīt ap 1,5 t smagu piekabi Šeit hibrīds ar CVT, kas papildus velk līdz sev elektromotoru + bateriju, diemžēl zaudē vienos vārtos

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 0 Atbildēt

Šis ir interesants moments-hibrīds drīkst vilkt tikai 800kg, automāts(CVT) 1,5 bet manuālis 2 tonnas.

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 0 Atbildēt

B6 cik es saprotu ir pasata vagons? Tak nesalīdzināmas klases mašīnas. Šitā ir makšķerniekiem domāta, kur spiningu ielikt, ne kravas staipīt.

rolis Reģ.: 31.08.2001
2 0 Atbildēt

Maza replika par TOYTA kopumā- nekādi neuzķeru to kapēc tik daudz šo automobiļu ir. Varbūt minēšu ka ši auto marka ir ar vēsturi visos kontinentos!

Esmu dzirdējis arī par RAV 4 labus nostāstus un pārliecinātus cilvēkus.

Par šodienas RAV , palicis lielāks. Vadītāja vieta ērta pārskatāma, nekas netraucē braukt pieklājīgi , neizaicinoši. Vērā ņemams auto , ja nepieciešams SUV.

IntarsVizbulis Reģ.: 20.07.2019
2 0 Atbildēt

Man liekas iepriekšējais modelis vairāk bija piemērots sievietēm savukārt šis vīriešiem. Tas tīri vizuāli. Ar hibrīdu viss labi, iesākumā klusums un pie lielāka ātruma dzinējs dod par sevi manīt, taču uz šosejas pamanīju ka vēja trokšņu izolācija tomēr atpaliek no VW grupas. Kā tad tā? Par displeju centrālajā konsolē nemaz nerunājot, jo sajūta tāda, ka pogas, kuras jāspiež lai displejā kas mainītos bija tieši tādas pašas vienam no maniem pirmajiem magnetafoniem gadus 25 atpakaļ. Kā tā sanāk, ka pietiekoši simpātisks auto ar labām gaitas īpašībām tomēr līdz galam ne tik moderns cik par konkrēto naudas summu vajadzētu būt? Iespējams ka dizaineri, tehnologi tik cītīgi darbojas pie hibrīda tehnikas izstrādes, ka nav pamanījuši straujo viedo tehnoloģiju progresu citos auto. Lai vai kā sēdēt ir ērti, braukt patīkami, stūre ir atsaucīga, noteikti var būt kā ģimenes auto ar kuru droši varēs braukt jebkuros apstākļos

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti