Kaut kādi ceļi tiek būvēti/ remontēti - tas pozitīvi. Vairāk neko diži labu nevar pateikt. To vājprātu, ko izdarīja ar jau tā pusdzīvo starppilsētu sabiedrisko transportu, visi ilgi atcerēsies. Lielīšanās par beidzot nopirkto jauno vilcienu izskatījās traģikomiska, kad tai pat laikā daudzās Latvijas pilsētās cilvēki tika atstāti bez autobusiem. Pirms vēlēšanām solīja vilcienu uz Bolderāju - šajā jomā vispār nekas netika paveikts.
viss švakākais ministrs kas kaut ko gribēja reformēt ,bet čiks vien sanāca. Sākot ar sab transportu ,un beidzot ar ostu sačakarēšanu. Ministrs,kas kam pajautē nekad neko nezin. Varbūtā tagad būs jaunajā valdībā veseli divi satiksmes ministru skolnieks Vitenbergs un uzraugs tētis Gerhards.
Ministrs - profesionāls valdes loceklis. Daudz vispārīgu frāžu, samērā mazs paša ieguldījums (vismaz redzamā līmenī). Ar prieku bīdīja tālāk visu, ko ministrijas darboņi pastūma priekšā, no tā arī izriet ka kaut kas sanāca un kaut kas aizgāja pilnīgā d***ā.
Viņš man nostiprināja sajūtu, ka bez fundamentālas valsts struktūru revīzijas un pārbūves šajā valstī nekas nemainīsies, jo visu nosaka nevis vēlētās amatpersonas, bet gan ministriju planktons. Citiem ministriem līdz šim bija izdevies vairāk vai mazāk visu uguni novirzīt uz sevi, bet Tālis principā bija tik vājš, ka ministrijas darboņu idejas un intereses spīdēja cauri.
It kā vēlētās amatpersonas vienmēr ir adekvātas veicamajam darbam. Gribu redzēt kā Vitenbergs ar savu tūrisma koledžas izglītību kaut ko sasniegs. Ar muti braukt viņš māk
Par to atbilstību veicamajiem darbiem piekrītu, bet līdz šim ministri vienmēr bija bijuši pietiekami kolorītas personas, lai iedzīvotāji visus sūdus nostumtu tikai uz ministru, kaut vai tā pati kovidsāga, ko Veselības ministrija izgāja praktiski bez pārbīdēm, kamēr cik tur ministri pa ceļam nomainījās. Linkaitis tādā ziņā bija tik neizteiksmīgs, ka visās Satiksmes ministrijas neizdarībās vieglāk bija skatīties uz pašu ministriju, nekā tās vadītāju, jo bija acīm redzams, ka vadītājs tik tālu nevarēja aizdomāties.
Tāda arī ir profesionāla valdes locekļa sūtība - parādīties oficiālos pasākumus, kaut ko aptuveni sajēgt nozarē (tai skaitā būt ar spīdošu pieredzi nopietnos uzņēmumos, prasmes nav svarīgas) un sūdu gadījumā iegrozīties tā, ka redzami īstie idejas autori apakšējos slāņos. Lielajā biznesā tas strādā, jo ļauj kapitāldaļu turētājiem ātri optimizēt nevēlamas personas no zemākiem slāņiem, savukārt valsts pārvaldē tas, kā redzams, nav īsti vēlams jo velk gaismā visus interešu bīdītājus. Ministriju darbināšanai ideāls ir ministrs kurš maz ko saprot, bet ir gatavs uzņemties atbildību par visiem sūdiem, ko viņam liek parakstīt.
Nebūtu pārsteigts, visi iepirkumu skandāli Covid sakarā vien liecina par to, ka vai nu publika tur ir nekompetenta un savas nekompetences piesegšanai izmanto privātos uzņēmējus, kas tad attiecīgi raksta iepirkumus priekš sevis, vai arī publika tur ir kompetenta, bet korumpēta. Zinot kas notiek citās valsts iestādēs es ļoti stipri sliecos uz pirmo variantu, jo kompetenti cilvēki reti kad paliek ilgstoši strādāt valsts iestādēs - vai nu uz viņiem uzkrauj visu iestādes darbu un viņi aiziet pārslodzes dēļ vai arī atrod labāk apmaksātas vietas privātajās struktūrās un pārdod savus pakalpojumus valsts iestādēm.
Viņi tur varētu mesties uz vienu roku ar Saskaņu un apvienoties. Sanāktu bombisks saraksts - Konservatīvi Liberālais Saskaņas centrs. Principā varētu balsot jebkurš, pieskaņots visām gaumēm. Jādabū tik kāds hozjastveniks par seju, kā AP ar Pīlēnu izdarīja. Jurkāns, diez, neder? Vai Ķirsons?
Vēlētājus tik iemin/grīdā, taču viņi atkal un atkal dodas/uz tiem pašiem iemīšanās iecirkņiem un tik zīmē lapiņās krustiņus..Jā.Būtībā jau pareiz i, ar Lohiem ir jārunā kā ar lohiem.
-nevis kā te Kristaps/bargais uz pāri ar Tāli/saulaino.Kuru valdīšanās laikā tikdaudz Laba ira pateikts.Visi sapuvušie Bmw (mums) sen jau nomainīti uz elektro vilcieniem, taču bandīts Arvis Genādijs joprojām netraucēti pilnīgā po/ujā driftē pa jauno saules pielieto kekkavas apli un vakaros biedē jaunās tramīgās māmiņas baložos/treknajos.
Paši vainīgi. Attiecība uz auto satiksmi, kāpēc, piemēram, vēl nav izveidota "autobraucēju partija ? Viņu tak ir daudz un partija varētu būt iespaidīga :-/
labo darbu sarakstam var minēt naudas izpļekarēšanu pilnīgi bezjēdzīgas 130kmh lv nākotnes autobāņu kartes izveidošanai, kā arī vairāku ceļu posmu permanentu sasipšanu, kur, labi zinot, ka tehnoloģija tiks pārkāpta, tika veikta bitumena un šķembu uzklāšana (dubultā apstrāde???), kas rezultējās ar 2x lēnāku satiksmi un milzumu sasistu stiklu.
Autobusu maršrutu izsoles rezultāti ārpus konkurences - no eiropas regresējām uz Āfriku, kur autobuss atbrauks tad, kad atbrauks. varbūt šodien, varbūt rīt.
Viens no zinošākajiem un atbilstošākajiem, kas pēdējos 10 gadus ir bijis. Idejas labas, realizācija nē. Sliktā projektu vadība un realizēto kontrole ir lietas, kas klibo. Cilvēki sūdzas par starppilsētu satiksmi, neredzu problēmu ieslēgt sankcijas un pārtraukt līgumu un dot nākošajam uz izpildi. Kāpēc to nedara, auklējas, tas jau uzraugošajām iestādēm uzdodams jautājums.
Paskaties kam pieder tie autobussu parki, atrad'isi atbildi kap'ec nevienu l'igumu nelauz, delj sitiem Linkaitis tachu tadu monopolistu sistemu izveidoja. Savukart lai vietejos parvaditaajus iznicinaatu
Joks jau tajā, ka vietējos pārvadātājus itkā iznīcināja, bet tā kā šoferi sūta *irst tos muhļītājus, tad nākas vien slēgt apakšnieku līgumus ar vietējiem + pirkt jaunus autobusus. Man reāli nav ticības, ka šobrīd kāds ar tiem pārvadājumiem vairs pelna (neskaitot apakšniekus un pārvadātāju patiesā labuma guvējus), jo tas ko muhļītāji savos aprēķinos nebija iekļāvuši ir tas, ka būs problēmas ar šoferu piemeklēšanu. Visi jau gāja uz konkursu ar domu, ka izspiedīsim vietējos un šoferi paši atnāks, bet šoferi tā vietā aiziet darīt kaut ko citu, kas arī noveda pie tā haosa ko redzējām un vēl lielāka haosa, kas risinās aizkadrā.
Uz Bolderāju pasažieru dzelzceļa joprojām nav! Tehniskā apskate joprojām jāiet tikai pie vienas privātfirmas. Pasažieru vilcieni- uzsfrišinātas grabažas. Un k'ds efekts tad ir tiem simtiem miljoni, kas tika iegrūsti airbaltikā. Ministrs bija gļēvi ierēdniecisks.
Ir ļoti grūti sakustināt un vērst par labu pēdejo 20..30 gadu iepriekšējo ministru neizdarības, kā arī akceptēt kaut ko loģisku, ja idejai jaiziet ir cauri uztaisītajam birokratiju struktūrai.... Ideju tev var būt daudz, bet lai to realizetu ne jau tikai no tevis tas ir atkarīgs.
Tādejādi dari ko gribi tāpat beigās nebūs viss izcili un cilvēku acīs būsi **** Plus vēl tāpat arī gribas kādu savu privāto atkotiņu jeb papildus 'bonusa' naudu pie oficiālās algas....
Bet par to jau ir stāsts - es pat neredzu vairs jēgu pārmest kaut ko ministram, jo ministrijā strādā tā publika, kas tur strādā un, atšķirībā no visādiem personāvadības guru viedokļiem, pasakot labi iesēdušam ierēdnim, ka viņam tagad būs jāstrādā pretī var dabūt vētrainu darbības imitāciju labākajā gadījumā un klaju pretdarbību sliktākajā. Mums lielākā daļa ministriju ir steidzami auditējamas un reformējamas, bet mēs te vēl kaut ko gaidam no ministriem. Savukārt no sarunas par valsts iestāžu reformām pati tauta ir atgājusi nostāk, jo visiem valsts sektorā strādā radi, draugi, kaimiņi, utt. un kā tad tauta pati savējos metīs zem tanka. Izmaiņas veiksim, kad kādi ārējie spēki piespiedīs vai arī iestāsies tāda pēcpuse, ka visi kolektīvi secinās, ka šitā dzīvot vairs nevar.
Es darbojos auto pārvadājumu nozarē - padsmit gadu laikā pilnīgi nekas nav bijis atkarīgs no Satiksmes Ministra personības, svītas vai partijas piederības. Bizness dreifē savā gaitā, ministri dzīvo savā orbītā
Jā. Un mums ir 3 veidu nodevas - lvvignette, transporta nodoklis un akcīzes nodoklis. Par šiem līdzekļiem ceļiem un apvedceļiem bija jābūt drusku citā līmenī. 31 gada laikā no pilsētu apvedceļiem ir uzbūvēts viens vienīgs Salkrastu apvedceļš. Viss pārējais ir smagais padomju mantojums. Kāds apvedceļš ir Tallinai un kāds Rīgai.....vēlreiz saku, ministru sejas maz ko ir iespaidojušas
Krotow rakstīja: Ir cerība ka šo kverpli ukraiņi Donbasā aizsūtīs pie Kobzona.
Pirms kāda mēneša jau pat bija ziņa, ka tas melnais Ļeņins esot atstiepies. It kā glābjot 30 bērnus no mājas, kuru fašisti ukraiņi esot saspridzinājuši, pagraba... Pat Wikipēdijā uz brīdi par to bija ieraksts.
Pēc tam rakstīja ka esot bijis feiks. Ja tā, atliek cerēt ka šamais vai nu tiks anihilēts vēlāk vai ar galiem pazudīs kaut kur Krievijā. Latvijai viņš der tikai iepakots urnas formātā lai nesmirdētu.
Kanibaals rakstīja: Tādās vietās automātiski jāliek vidējā ātruma radars un miers. Lai skrējēji samaksā par sasistajiem stikliem.
Tālis uzlika mīksto uz lauķu interesēm - apzināti rudens aukstumā uztaisīja dubulto apstrādi, zinot, ka akmeņi neturēsies klāt - lai iztērētu covid budžetu. Tagad brauc 2 gadus nevis 30min, bet stundu vienā virzienā uz darbu tāda dolbajoba dēļ.
A kas, es jau labu laiku saku, ka pilnīgi vienalga kas sēž saeimā un valdībā. Ministrijas un citas valsts iestādes dzīvo savu dzīvi un ja tur kaut kas augšā arī norotē, tad pārējo publiku tas maz ietekmē. Izskatās, ka to sapratuši arī valdoši un īpaši vairs necenšās, raibi padomnieki, potenciāls Krievijas aģents saeimas aizsardzības komisijā... viss ok. Beidzot sākam atzīt, ka grimstam.
Nu kkādas izmaiņas jau viņš ienes gan. Piemēram prioritāti, jo vajadzības ir daudz.
No sākuma tak plātījās ar tiem ātrgaitas ceļiem pa visu Latviju, tad saprata, ka tas ir labs tālās nākotnes redzējums un sakoncentrējās ap Rīgas apvedceļu, Ķekavu un pat parādījās Bauskas apvedceļš. Tās arī ir tās prioritātes, jo nevar tak vienlaicīgi būvēt kkādu ātrgaitas šoseju uz Liepāju un vēl visus šitos apvedceļus sakārtot.
Par to man pēdējā laikā arī ir jautājums - cik daudz tajās idejās ir ministru ieguldījums un cik jau pieredzējušu ministriju darboņu? Jo praksē ja uz valsts iestādi atvelkās pietiekami daudz raudātāju un lobētāju, tad minētā iestāde var iekustināt arī savu vadību pareizajā virzienā. Satiksmes ministrijas izpildījumā tas būtu - nu Tāli, perebors būs ja visā valstī sāksim ātrgaitas ceļus raut, davai mazliet reālāk, kaut ko tuvāk Rīgai. Pašiem vajag, pilsēta arī liela, utt.
Es parasti reālo darbību saistu ar ierēdņu kustībām, ministra kustības parasti var redzēt pašā darbības sākumā, kad ir varonīgi teksti, kas jau pirmā gada laikā sāk pieklust, un tālāk jau ir kas sanāca tas sanāca. Iekšlietu ministrija vispār ir spilgs piemērs - katrs ministrs atnāk ar plāniem reformēt nozari, bet aiziet atstājot nozari tieši tādā stāvoklī kā atrada + dabīgais nolietojums.
Policija sākusi administratīvo procesu pret agresīvo bezprāti – driftētāju Genādiju.
Internetā pausts, ka šādas “Genādija” izklaides esot regulāras. Pie tam video redzamais BMW spēkrats satiksmē nedrīkst piedalīties jau kopš 2021. gada 23. decembra. Kādā no video pats “Genādijs” arī stāsta, ka policija viņu apturējusi jau vairākas reizes, vismaz 13 reizes un atzīstas, ka viņam vispār esot liegts piedalīties satiksmē, jo neesot vadītāja apliecības.
Šim kadram drīzāk prasās pārcelties uz pastāvīgu dzīves vietu Aptiekas ielā. Varēs kopā ar napoleonu apspriest vai "veļīčije" skaitās gājējus arī nobraukt vai tikai apšķiest.
MMX rakstīja: Par to man pēdējā laikā arī ir jautājums - cik daudz tajās idejās ir ministru ieguldījums un cik jau pieredzējušu ministriju darboņu? Jo praksē ja uz valsts iestādi atvelkās pietiekami daudz raudātāju un lobētāju, tad minētā iestāde var iekustināt arī savu vadību pareizajā virzienā. Satiksmes ministrijas izpildījumā tas būtu - nu Tāli, perebors būs ja visā valstī sāksim ātrgaitas ceļus raut, davai mazliet reālāk, kaut ko tuvāk Rīgai. Pašiem vajag, pilsēta arī liela, utt.
Es parasti reālo darbību saistu ar ierēdņu kustībām, ministra kustības parasti var redzēt pašā darbības sākumā, kad ir varonīgi teksti, kas jau pirmā gada laikā sāk pieklust, un tālāk jau ir kas sanāca tas sanāca. Iekšlietu ministrija vispār ir spilgs piemērs - katrs ministrs atnāk ar plāniem reformēt nozari, bet aiziet atstājot nozari tieši tādā stāvoklī kā atrada + dabīgais nolietojums.
...Vācijass automobiļu ražotājs "BMW" šonedēļ LasVegassā notiekošajā izstādē "CES 2023" prezentēja jaunu, unikālu automašīnu, kas pati spēj mainīt savu izskatu- pateicoties "E-Ink" tehnoloģijai jeb 240 krāsainiem segmentiem, spēj acumirklī mainīt mašīnas krāsu, vēsta "Daily Star".
Šādas tehnoloģijas izmantošana varētu apgrūtināt policistu ikdienu, lai notvertu un atklātu likumpārkāpējus, jo automašīna nepārtraukti mainīsies.Uzņēmums plāno šādu automašīnu laist klajā 2025. gadā.
Liela problēma ir ,ka reģionos likvidē autobussa parkus ar cerību ,ka šoferi pāries uz lobētajiem konkurssu uzvarētāju firmelēm, bet kaut ,kā negrib pāriet, šoferi drīzāk pāriet pie fūristiem.
Draugs, šoferu nav kā šķiras, izmirstoši kā mamuti. Fūristi kaut ko kaut kā risina ar viesstrādniekiem, ar autobusu sarežğītāk - tur nepastrādās cilvēks, kurš latviski neprot ne vārda. Kaut gan, varbūt arī līdz tam nonāksim....
Protams, arī tā ir problēma, ka kaut kāds Liepājas autobusu parks apkalpo, piemēram, Balvu vai Rēzeknes reğionu
Protams pilnībā piekrītu, attalgojums arī nemotivē izvēlēties šo profesiju. Es tikai pieminēju ,ka vēl viens autobussa šoferu trūkuma iemesls ir atobussu parku likvidātica, dēļ aplamiem valsts konkursiem. Ir zināmi šoferi ,kas pārgājuši uz fūrēm jo viņa autobussa parku likvidēja, bet uz citu reģiona autobussa parku iet negribēja
Pasūtītājs un piegādātājs ir daļā, tāpēc nav normālu līgumsodu un līguma laušanas. Tirgus ekonomikā deficīta nav - nepareizi iecenota šofera alga=biznesa risks.
Varbūt tāpēc, ka valstij ir jānodrošina iedzīvotājiem normāli pieejams sabiedriskais transports? Varbūt vēl pajautā, kāpēc jāsubsidē skolas un medicīna?
Nerunāju par skolām, medicīnu, bet par autobusu parkiem, kādēļ viņi būtu jāsubsidē? Tik pat labi var subsidēt arī ūdens/kanalizācijas pakalpojumus, elektrību un vēl sazin ko, aizbildinoties, ka ir tak jānodrošina iedzīvotāji. Kāda bagāta valsts mums ! Varam subsidēt autobusu satiksmi, avio satiksmi. Nupat subsidēsies sasķidrinātais gāzes terminālis...
Labdien.Un (tomērT) kā tad Jūs vērtējiet sat.ministra TāļaL darbību.Vai tur tā biķiernieku trasse jau izpārdota, vai vēl nē.Kad tad būs.Vai kas tur būs (nebūs).
Ps,- tas jā,(mums) vairs tikai vienīgi Lohi darbojas kādās tādās ne-subsidētās sfērās un nozarēs.
Tas sassšķidrinātais terminālis ir jāievieš jo ātrāk, kamērT gāzes cena pieļauj jebkādas manipulācijas. Tāpēc (lohiem) patlaban no vienas puses publicē rakstus, ka cena nokritusies līdz pirmskaram un ka europā viss tik pilns, ka vairs nav kur liet,taču no otras puses pienāk brīdinājumi/par! - ka tas nebūšot ilgi un ka tūliņ atkal viss būšot tukššš un mega dārgs.
Anti biotikas ir ļoti sliktas, tās bōjā veselību un (pašos pamatos) grauj visu Veselībass sistēmu..Taču pašlaik tās (vairs) nav nopērkamas un Tapēc (mums,lohiem,izrādās..) nav ar ko ārstēties..
PēēEs.,- ...Investējot 900 000 eiro, decembrī Rīgā, Pļavniekos atklāts jaunākais “Lemon Gym” sporta klubs...Būvfirma SIA "..." noslēgusi gandrīz 21 miljonu eiro vērtu līgumu ar Latvijas Nacionālo sporta centru par Komandu sporta spēļu halles būvniecību Krišjāņa Barona ielā, Rīgā, liecina informācija Elektronisko iepirkumu sistēmā. Hm..
Tas ok,katram sava (veselības) vēsture, bet palasi vakardienas avīzes.Tur sacīts, ka NAV kāreiz (arī) priekš tiem, kuriem (to) VAJAG.Un ka cilvēki spiesti doties uz slimnīcu, jo tiem neesot ar ko ārstēties.
Jo pēc nedēļas slimošanas izveseļojas labi ja tikai kāda (spējīgākā) daļa/no.Otra daļa pa šo te bezjēgass nedēļu nonāk tādā stāvoklī, ka viņiem tiešām Vajag.
Ne gripu, ne kovidu ar antibiotikām neārstē, kamēr nesākas kādi sarežģījumi. Ar antibiotikām ārstē, piemēram, plaušu karsoni un angīnu, kas arī var būt gripas sekas.
Nuja, prottams,no katra pēc spējām.Kad/ja ir gripa un Lohs jau klepo pa muti ārā visas atlikušās zarnas, tad ir vnk jāpagaida.Kādu nedēļu/pusotru jāpadzer vitamīni.Ā-šeši un/vai CēBē-septīņi.Jā.Tad jau redzēs.Kas pa kam.Kam lemts, kam nē.
Dalbaēbu percents ģimenisko ārstu aprindās noteikti nav mazāks, kā starp viņu paceeentiem.Vienīgi ar to starpību, ka (atsevišķiem) ārstiem "nemaksā" tik, cik viņi gribētu, taču tiem slimajiem dalbaēbiem nemaksā vispār neviens un neparko.
Avīzēs šobrīd lassāmo info/par! akūti vajadzīgo antibiotiku akūto nepieejamību (protams,ka) izdomāja tieši (paši) tie SLIMIE dalbaēbi.Paši/sev viņi tās izrakstīja, un pilnīgi ka bez jebkāda saprātīga iemeesla.Izklaides nolūkā.Un VESELIE dalbaēbi (mums,nekad) ne pie kā nava vainīgi.Jā.
Kā vērtējat Satiksmes ministra Tāļa Linkaiša darbību?
Kas bija labs, ko neizdarīja un kas slikts?
Satiksmes ministrs Tālis Linkaits strādāja no 2019 gada janvāra līdz 2022.gada decembrim.